1. |
escort kormany (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
2. |
re Ki vagy (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
3. |
no vezeto (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
4. |
zsirozas (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
5. |
Motorok (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
6. |
2. szuletesnap (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
7. |
atiras (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
8. |
RE: porsche-szerivzek (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
9. |
Forgalomiranyitas (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
10. |
Ov, nem ertem (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
11. |
Krumpliteszt (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
12. |
G.Csaba kepei? (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
|
+ - | escort kormany (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Jeno irja...
> Vezettem az elmult napokban egy ceges Ford Escort kombit.
> (nekem egy w123 200D mercim van)
>
> Egyszeruen megdobbento volt, hogy mennyire nehez volt a kormany.
> Aloohelyzetben vagy tolataskor rettenetes, de normal haladaskor is
> erosen bele kellett kapaszkodni.
>
> Kerdes: mindegyik Escortra jellemzo?
A mercidhez nem tudom hasonlitani, de ket escortot egymashoz igen.
Sajat 87-es escortom kormanymuve nehez es az utrol szinte semmi
visszajelzes nem jon. A ceg escort (92) furgonjanak kormanya pille konnyu.
Az ut erzese is mas. Egy kavics is rangatja kezemben a kormanyt.
Lehet hogy ket kulonbozo kormanymurol van szo ?
Az enyemet jobban szeretem.
--
Meszaros Geza
|
+ - | re Ki vagy (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Tegnap (pentek del korul) a koruton piros (?)
>EEA-???, szep HIX-matrica a hatso ablakban.
>En egy feher ceges Puntoval voltam.
>Udv:
>Cocas
Hali
En voltam....Az auto egy eleg ritka jargany: Talbot Samba.
Mindig figyelem,de en meg nem lattam HIX matricas autot 8-(
Üdv Laci
Lezer es tintasugaras nyomtatok festekpatronjainak toltese
http://w3.swi.hu/ecofill
|
+ - | no vezeto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
>A mai napig sem tudom mit akart kozolni velem az a fekete
>haju csinos huszonvalahanyeves bombazo az uj, kis fekete
>Peugeot-jabol annal a lampanal, ahol en jobbra kanyarodtam,
>o pedig egyenesen ment tovabb. (Hiszen lathatta, hogy a
>felesegem mellettem ul.)
>Ket lampaval elotte a pirosban kiallt mogulem a balra kanyarodo
>savba, majd zoldre onnan akart elem kerulni.
>Nem hittem volna, hogy vannak meg ilyen eletkoru naiv lanyok!
>A hetvegen ujra lattam olyant, amit meg mas orszagban soha.
>Kisforgalmu uton negyvenes noi teremtes oleben 5-6 eves
>gyerek fogja a volant, a tempo otven koruli.
Nem akarom a noket szidni, de keves no vezetovel talalkoztam (1-el) aki
tudott ugy vezetni mint egy ferfi.
Felsorolok nehany noi "stilust":
- ugy behuzzak maguk ala a szeket, hogy a melluktol meg a kormanyt sem
tudjak forgatni,
- egyesek csak ugy tudnak vezetni, hogy egyvegben csevegnek meg nezik
is az anyosulesen ulo szemelyt, neha meg hatra is fordulnak,
- masok meg csak ugy tudnak vezetni ha teljes csend van a kocsiban
(egyszer egy csajszi majdnem belement az elottunk parkolo kamionba mert
en a hatso ulesen valamit beszelgettem a haverokkal. Persze, hogy en
voltam a hibas mert eltereltem a figyelmet.),
- megelozo stilus: nemegyszer lattam mar ilyet, hogy a belso savban
haladva lelampaz a csaj mert gyorsabban megy mint az elotte levo,
elengedik es 200 meter utan mar jelez jobbra, hogy all meg.
--
Minden jót, Fekete Zoltán
Powered by RedHat 6 Kernel 2.2.14
|
+ - | zsirozas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok,
>Szoval a kerdesem az, hogy a szerelo aztat mondta, hogy 3000 km-enkent
>meg kell zsirozni a gombcsuklokat vagy miket lenn a kerekeknel, mert
>bekoszolodik vagy mi. Ez vajon igy van a terepjaroknal, vagy nem is
>kene ilyen gyakran, csak a penz miatt mondja?
Ahol vannak zsirozo gombok felteve ott kell zsirozni. A kocsi konyveben
benne kene legyen mennyi ido (km) utan kell zsirozni. Sok helyen meg
szinezve is vannak ezek a gombok es a szin utan ven megadva, milyen
idonkent kell zsirozni.
A 3000 km szerintem nem sok. Nekem anno mikor a Skodat megvettem
letorten kellett tapasztalnom, hogy egy gramm zsirt sem szantak az elso
futomu zsirozasara, meg mai napig sincs es rendbeteve, mindig nezegetem
a bontoban az elso futomuveket, hatha akad egy jobb mint az enyem.
Szegeny annyira rozsdas, hogy egy csavart nem lehet rajta megengedni
mar.
--
Minden jót, Fekete Zoltán
Powered by RedHat 6 Kernel 2.2.14
|
+ - | Motorok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Tegnap voltam a Petofi csarnokban. Most eppen vasutmodell es terepasztal
kiallitas van ott. Ja igen 200Ft a felnott belepo. A Fusti mozdony muzeumba
pedig 800Ft. A Pecsaba 400Ft-ert adnak kedvezmenyes jegyet ami dec 31-ig
ervenyes. Egyebkent oktober 21-23 kozott nemzetkozi jarmuparade es egy
301-es gozmozdony felavatasa lesz.Nyitva 10-18-ig.
Visszaterve a lenyegre:
Fenykepeztem nehany metszett repulogep motort.
4db kb 350kb-os 1280*1024-es kep.
Erdekel valakit???
Hetfon el tudom kuldeni a kepeket, vagy valakinek van tarhelye????
Antal Attila ????
Sziasztok.
F.Tibi
|
+ - | 2. szuletesnap (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Mar aludtam egyet az eset ota, de tessek
beirni a naptarba, hogy 2000.09.22-en van
a 2. szuletesnapom. Aki ismeri a
Tolna-Fadd-Dombori elagazo deltajat
jobban el tudja majd kepzelni, esetleg
megnezni. Fadd felol Szekszard fele halado
auto kielozott egy lovaskocsit a delta
kozepen, en pedig ugyanott jottem csak
Fadd fele haladva, igaz 100 kornyeken
vettem az enyhe kanyart. Mikor felfigyeltem
eme tettere fustoltek a kerekei az en savomban
a lovaskocsi mellett, 10 meterre voltam tole,
kizart hogy meg tudjak allni, elkerulve a
frontalist jobbra kaptam a kormanyt,
felszantottam a buckas, fuves, delta kozepen
levo fuves reszt, kozben vegigfutott minden
a fejemben, azt varva mikor pordulok meg
fuggolegesen, majd a fuvet elhagytam,
kifutottam a Fadd felol Dombori fele halado
betonra keresztben es satufekkel megalltam
az aroktol 1 centire. A hatso ulesre rakott
dolgaim, dipotaska, esernyo, cdk, ujsag, mind
berepultek az elso ulesek ala. A masik 2
resztvevo tovabbhajtott mintha mi sem tortent
volna, sajnos en akkor nem tudtam arra gondolni,
hogy utana megyek. Az uno-m nem szenvedett
kart szerencsere. Koszi a figyelmet.
-=+ +=- -=+ http://www.extra.hu/Zozi +=-
-=+=- Earth is 98% full...please delete anyone you can. -=+=-
|
+ - | atiras (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Engem baromira elkeseritett, hogy itt ma ezt meg lehet csinalni az
>emberekkel. Es meg csak nem is robbantjak fel a rendorseget.
ATIRAS: SZVSZ aki teheti annak erdemes videken atiratni a kocsijat. En
delutan ketto korul beslattyogtam, senki nem allt sorba es tiz perc
mulva kezemben volt az uj forgalmi. Ennyi...
MOBIL: mint az mar korabban elhangzott a vezetes kozbeni telefonalas
szerintem nem a lefoglalt kez, hanem a megosztott figyelem miatt
veszelyes. En head-settel is igyekszem a leheto leggyorsabban befejezni
a beszelgeteseket mert erzem, hogy kevesbe tudok az utra koncentralni.
KIPUFF: Kiprobaltam. Korulbelul 4 helyen fujt ki a kipufogo, de ketton
biztos. De legalabb a krumplis trukkot nem lehet velem megcsinalni :o)
Udv. Pali
http://pali.ini.hu
|
+ - | RE: porsche-szerivzek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felado : [Hungary]
>Tenyleg nem tud senki mondani egy Porsche szervizt, ami nem
>a Fay utcaban van?
>szm, te sem tudsz? Volt 944-es a kozeledben (ha jol emlekszem).
Azt tobbnyire a nyugati go'toknal szervizeltek. Keves olyan specialitas
volt benne, amit egy jol felszerelt muhely+jo szerelo nem tudott volna
megoldani. Special szerszamok (kulcsok) azert kellhetnek, mert
normal szerszamokkal nem fersz hozza (eleg zsufi a motorter).
/Egyebkent mi is barkacsoltuk, sikerrel/
Lehet hozza venni jo gyari szervizkonyvet. A motorban es a turbo
kornyeken vannak specialis (keramia) alkatreszek.
Alkatreszarak 2-3 szoros szorzoval kalkulalandoak.
--Udv: szm
|
+ - | Forgalomiranyitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Lassan mar 3-4 hete folyamatosan latom reggelente, hogy a Mogyorodi ut
vege elott rendorok iranyitjak a forgalmat. Ez meg csak rendben is lenne,
hiszen azon a helyen lampa sincs, a keresztezo forgalomnak nehez a reggeli
csucsforgalomban athaladni, viszont a kozeputt iranyito ket rendort vagy
10-20 tarsa figyeli az ut mellol. Mi ez? Bemutato a rendormazsolaknak?
Jo sokan lehetnek, ha mar harom hete csinaljak.
* Flex
|
+ - | Ov, nem ertem (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv OVekedo autosok!
>> beleszorit az ulesbe. Nem automata amim van, igy feszes kell legyen,
>>hogy erjen valamit, igy meg nincs mocorgas.
Mennyi lehet 1 automata ov? 3-5eHUF? a tolokocsi dragabb. :-(
Akar Trabiba is letezik automata ov.
--
Udv
Levente
|
+ - | Krumpliteszt (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv HIX-autosk!
>Tehat ugy gondolom nem az a kerdes hogy 10sec vagy 10min alatt all-e
>meg, hanem az hogy a kb. 1mm-es lemezbol keszult kipuf.dob
>megalja-e rohoges nelkul ezt a kiserletet vagy megpukkad. }:o
Megallja rohoges nelkul , a motor meg nem, ezert lefullad.
Inkabb az a kerdes, te kibirod-e rohoges nelkul tenyerrel befogni a
Skoda kipuffot, mig leall? :-)))
Miert all le a motor?
- mert a szikra nem kepes meggyujtani a hengerben levo kevereket
- mert a henger megtelik kipufogogazzal es nem tud friss
uzemanyagkevereket
szivni a szeleposszenyitas miatt a masik hengerbol bejuto nagy nyomasu
kipufogogaz miatt.
- mert a kipufogo utem alatt a dugattyu kompresszorkent dolgozik. Ha a
kitolasi munka nagyobb, mint a rendelkezesre allo(lendkerekben tarolt,
illetve a masik henger altal biztositott), akkor stop.
Ha a kipufogodob nagy "szabad"lemezfelulettel rendelkezzik, akkor a
gaznyomas hatasara kialakulo ero kepes lesz elerni a lemez
szakitoszilardsagat => a dob kilyukad. Ez foleg korrodalt dobnal fog
megtortenni, igy "helyes" a tesztgyakorlat, befogni a cso veget, es
varni par masodpercet, majd elengedni.
--
Udv
Levente
|
+ - | G.Csaba kepei? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv HIX-autosok! Csaba!
>>Feltettem a fenykepeket (52db) ide:
>> http://www.tvrt.hu/Auto.htm
>Ez egy hatalmas merenylet az idegeim ellen...
>Keretik minden kephez kommentart irni.
>pl.Kovacs Janos es Szabo Peter (balrol), ahogy
>Janos Skodajat nezik, a Suzuki Zoltane.
Keretik 6ra jarni, nem pedig ilyen keson. :-))))
Ekkor lenne ilyen kepfelirat: G.Csaba FIAT(al)koru nezi Soma
Trabijat.....
--
Udv
Levente
|
|