1. |
Re: Morhuhn Winter Edition (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
2. |
Sziasztok! (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
3. |
Udv mindenkinek! (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
4. |
Hello! (mind) |
3 sor |
(cikkei) |
5. |
Hidden & Dangerous (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: Pizza Syndicate (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
7. |
GF2 MX400 driver (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
8. |
Colobot (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: Morhuhn Winter Edition (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
Nekem 945 pont volt eddig a maximum, de biztos csinált valaki
ennél sokkal többet is. Semmi különleges trükköt nem ismerek,
ha csak azt nem, hogy ha elsüllyeszted a hajót különleges
töltényekkel(50p), és beleugráltatod a hóembert a lyukba
(10p/lövés), akkor kapsz 50 pontot. Vagy a vakondtúrásnál
felbukkanó vakondot gyorsan le tudod loni, akkor is kapsz
ötven pontot. annyit még tudok, hogy a Morhuhn 2-bol
muködik pár trükk itt is. Viszont ha valaki meg tudná mondani,
hogyan lehet pontot kicsikarni a hóba rajzolt amobából, azt
megköszönném.
Üdv: Chip
> Felado : Suto Zoltan
> E-mail : [Romania]
> Temakor: Moorhuhn Winter edition ( 9 sor )
> Idopont: Sat Sep 22 06:53:09 CEST 2001 JATEK #1954
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
> Hello ,
>
> Milyen high score-okat ertetek el?
> (Trukkok, cselek, kombinaciok johetnek).
> Thanks.
>
> Best regards,
> Suto Zoli
> mailto:
|
+ - | Sziasztok! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felado : [Hungary]
>Az egérnél elakadtam sos
Jopofa problema! Azt hiszem random a "tabla". A dolog amugy amolyan
"destination-problem" feladvany jellegű. Azt kell kihasználni, hogy
minden lyukból egy meghatarozott lyukba kerulsz, illetve barhonnan
visszajuthatsz az elso lyukba, tovabba hogy a feladvany szempontjabol
minden ket akadaly kozott talalhato egerlyuk valojaban egy "allomas". Ez
kicsit zavarosan hangozhat, de ha el kezded az alabbi modszer szerint,
ra fogsz erezni a lenyegre: en ugy csinaltam, hogy felrajzoltam az
egerlyukkakkal es akadalyokkal teli palyat, majd minden egerlyukhoz egy
"kodot rendeltem". A kod egy betubol es egy szambol allt, ahol a betu
egy allomast jelentett, a szam az allomashoz tartozo egerlyuk sorszama
volt. Azaz "ket akadaly" kozotti minden egerlyuk rendre azonos betu
jelet kapott, mig az egerlyukak ezen belul 1-2(-3-4-stb) szamot.
Ezt kovetoen elindultam es rendre minden lyukbol megneztem hova lehet
erkezni. A kis terkepemre minden egerlyukat jelzo korbe ket kodot irtam:
egyszer hogy melyik "allomasra" lehet onnan megerkezni (az igazabol
irrelevans, hogy pontosan melyik lyukba erkezel, az a lenyeg, hogy
melyik ket akadaly koze, azaz hogy mely egerlyukak erhetoek el),
masfelol hogy melyik egerlyukbol erkeztem oda. Ezzel a modszerrel
elvileg nem kell minden variaciot kiprobalni, ha figyel az ember a
"kapcsolodasi pontokra". Legrosszabb esetben is azonban a tabla segit,
hogy lasd melyik egerlyukat nem probaltad meg, es ahhoz az egerlyukhoz
hogy juthatsz el a leggyorsabban. Ha van egy egerlyuk amit meg nem
probaltal, megnezed egy vele azonos "allomason" levo egerlyukba honnan
jutottal el, es visszakeresed a legrovidebb utat. Ahogy a variaciok
csokkenek eleg az allomasokat "egyben kezelve" keresni a sajthoz vezeto
utat.
A "destination-problem" onnan jon, hogy ez valojaban szemleletesen
elkepzelheto egy vasut-halozatkent. Ket akadaly altal hatarolt "terulet"
egy allomas, ahol az egerlyukak azt szimbolizaljak, hogy az adott
allomasrol hany vonal vezet tovabb. A problema, hogy a celallomasra csak
egy vonal vezet, illetve, hogy a vonalak egyiranyuak (visszafele nem
lehet mozogni, csak a kiindulo allomasrol lehet elorol kezdeni a
probalkozast).
A feladat megoldasi ideje igy rajzzal cakkumpakk max. 20-30 perc.
Remelem ertheto volt, amit leirtam, a megvalositas szerintem egyszerubb,
csak en kicsit (korulmenyesen) beszel madzsar... ;-)
Bluebird
|
+ - | Udv mindenkinek! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felado : [Hungary]
>
> 1. varázsló kasztúnál nem tudok memorizálni varázslatot,
> és kasztolni sem.
> Hiába alszom, meg minden, nem tanulják meg a
> varázslatot, aztán a varázslás panelnél is csak
> betanulatlan varázslatok szerepelnek.
> - Van valami külön opció rá, vagy valamit nagyon
> elszúrtam?
>
> 2. Van egy Harcos/Tolvaj kasztú hősöm (nő), aki viszont
> éppen tolvajkodni nem tud.
> - Itt is kell valami, vagy egyáltalában nem lehet
> tolvajkodni, csak "gyári", fölvett karakterrel?
> - Esetleg valami "javítós"-övre van szükségem?
A varazslonal a varazskonyvben minden egyes varazslat szintnel ra kell
kattintanod azokra a varazslatokra, amiket memorizalni szeretnel. A jobb
oldalon az elerheto varazslatokat latod, ha rajuk kattintasz, akkor
felirja oket a bal oldali negyzetekbe - alvast kovetoen ezek a
varazslatok lesznek elerhetoek. Ha igy csinalod mukodnie kellene.
A harcos-tolvajnal valoszinuleg azt a hibat kovetted el, hogy nehez
vertet adtal ra. A tolvaj kepessegeket fo szabaly szerint csak
borvertben tudja alkalmazni az osztott kasztu tolvaj karakter!
Bluebird
|
+ - | Hello! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
elmondana valaki, hogy mivel tobb az AVP gold az eredeti verzional?
Elore is koszi.
|
+ - | Hidden & Dangerous (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Fenti jatekkall kapcsolatban merult fel problema halozaton
keresztuli jateknal.A kovetkezo dolog tortenik, sikeresen kapcsolodik a
ket gep, jatek betolt, es mar mennenk olni a nemeteket mikor "Program
Crash" ablak jelenik meg es befagy töle a gep.Talalkozott valaki ezzel a
problemaval.Lehet valami koze a halozati jatekhoz, hogy nem eredeti
hanem irott feltort jatekkal jatszuk?Egyebkent mar kijatszottuk, es most
megprobalnank ketten megint vegig menni.Minden mas jatek megy, kiveve
meg a Colin McRally 2, de ott meg csak meg sem jelenik a masik gep, fel
sem ismeri.Esetleg ha valakinek erröl is eszebe jut valami...
Elöre is köszönök minden segitökesz valaszt.
Üdv.
Gábor
|
+ - | Re: Pizza Syndicate (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia!
Olvastam a HIX-en, hogy voltak kérdéseid a Pizza Syndicate nevű programmal
kapcsolatban. Nem tudnál nekem most segíteni? Nem tudok profitot termelni. Nin
cs valami jó taktikád?
Üdv: András
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 195.165.73.214)
|
+ - | GF2 MX400 driver (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Azt szeretnem kerdezni, hogy:
1. Mi a kulonbseg a 21.81, a 12.x, a 6.x, az 5.x Detonator driverek kozott?
2. Melyik a legjobb jatekra? (Win98, AbitKT7E+Duron850)
3. A kartya Inno3D gyartmany es a dobozara ra van irva, hogy Hardware
Antialiasing. A kartya honlapjan is fel van tuntetve. Felraktam egy
14.70(?)-es drivert, de nem lehet allitani az Anti-aliasing-ot. Ha az
eredeti drivert rakom fel, a Direct 3D alatt van Antialiasing ful, de a 3D
Mark 2001 szerint a kartya nem tudja. Mit tehetne'k, hogy mukodjon ez a
funkció?
Bye,
Zsolt
|
+ - | Colobot (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Segitseget kerek a Colobot nevu jatek az 5. bolygo /Saari/
3. kuldetesehez /Disarmed/.
Alex
----------------------------------
e-mail :
other : px-dublo
|
|