1. |
Re: szerviz (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: *** HIX AUTO *** #1842 (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: szerviz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Jol mondtad.Rezsioradij. Ami azt jelenti, hogy ha effektiv semmit nem
> csinalnak az autoddal (mondjuk epp a hibat keresik), akkor egy
> budos vasat sem kerhetnek. Eleg horror lenne azert, ha nem igy
> lenne. Kepzeld el mesz az autodert es mondjak, hogy 8 orat kerestek
> a hibat, de nem talaltak meg, fizess a penztarnal 24 ezret, aztan
> viszlat. Kvazi kifizettel 8 ora parkolasert ennyi zset, mert ha igy
> lenne szerintem hozza se nyulnak Ez igy leirva is eleg viccesen
> hangzik
-------------------
Pedig ez nem vicces!!!! Horror ide, horror oda a hibakeresesert is
fizetni kell!
Persze nem olyan vegletesen mint a fenti idezetben. Szerencsere ritkan,
de elofordul olyan rafinalt hiba amit nehez megtalalni. Ha nem is 8
orat, de ne'mi idot felszamolunk a "semmit tevesert" is. A hibakereses
egy resze ugy nez ki mintha semmitse csinalna az ember, pedig ez a resz
a "szellemi tevekenyseg". A masik resze az mar fizikai tevekenyseg,
(megbontasok, meresek, stb)ez pedig sokszor igen eszkoz igenyes. Az
eszkozok aranak is meg kell terulnie.
Nalunk, ha nincs meg a hiba, akkor nem kell fizetni. (esszeru hatarokon
belul!!)
Azt mondod, hogy a szerviz nem csinalna semmit, csak penzt szedne
hibakereses cimen. (Humm! Elgondolkodtato otlet! :-) ) Nezzuk a masik
oldalrol! Ha ingyenes lenne a barmeddig tarto hibakereses, az ugyfel
bejonne diagnosztikara, majd haza menne megjavitani a kocsit. Ilyen
alapon napokig ingyen dolgozhatnank. (ez is egy vegletes pelda)
Megesett mar olyan, hogy valaki ezt igy is gondolta. Bejott egy ember,
azt mondta, hogy semmit sem kell csinalni az autojaval, csak mondjuk meg
mi baja van, hogyan kell megjavitani, es adjunk neki szerszamot, O
megcsinalja.
( szerszamot nem kapott)
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #1842 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
> nekem az 1,4 Stella digit erezhetoen lomhabb lesz, amikor teljes
> gozzel megy a hutes, de legalabb franko huvoset csinal bent
> a kollegam tavalyi Honda Civic-je szinte nem is hut (le kell
> engedni az ablakot, ha az ember legmozgast akar), igaz, viszont
> fullon "dolgozo" klimaval is huz, mint az allat valamit valamiert
Japanok sem egyformak :-). Sot... a 3 eves 323 1.5 Mazdam jol hut,
normal menetnel nem erzem, mikor kapcsol, hajranal meg kikapcsolja. Az
1 hetes 323F 1.4 szinten jol hut, normal menetnel itt sem erzem,
viszont elozesnel nem kapcsolja ki, akkor erezhetoen hianyzik az
elvett teljesitmeny. A vicc az, hogy az asszony koveteli maganak az
erosebb kocsit, mondvan " megszokta" :-(((. Basszus, pedig szinte
teljesen egyforma a ketto.
Joe
> Meg a torott ajto volt fent amikor azon ugykodtem hogy belulrol valahogy
> kirugdossam kicsit a horpadast, amig a karosszerias fogadni tud. Leszedtem a
> karpitot, szivacsot mifenet, kiszedtem a hangszorot, szoval eltartott egy
> darabig, es orommel konstataltam, hogy egy ido utan (hm, ot perc?) a dog
> lekapcsolta a belso vilagitast :)
Tiszta Mazda reklam lesz ez a level, bocsi. En az uj kocsi
radiojat probalgattam elso ejszaka :-)))))), ajto nyitva volt. Kb 5
perc utan szinten kikapcsolt a belso vilagitas. Hoppa, mondom, mentem
a masikhoz, az is tudja - 3 ev alatt nem vetem eszre...
Meg az is nagyon tetszik benne, hogy ha leallitom a motort es kihuzom
a slusszkulcsot, akkor felgyullad (nem a kocsi, ne tessek leutni a
labdat). Kp. zar nyitasara manualis es tavnyitasnal is) felgyullad,
beules ajtozarasnal nem alszik el, csak inditozasnal (ha nem inditok
30 sec utan), akkor sem hirtelen, hanem fokozatosan. Meg jaro motornal
is van egy olyan feature, hogy ajtozaras utan felfenyerore kapcsol,
tartja ugy 2-3 mp-ig, hogy tajekozodni tudjak, utana tompit es kapcsol
ki. Meg az, hogy mindent magvilagit nyitasnal, kesztyutartot,
hamutartot, csomagtartot. Imadom...
Yff
|
|