1. |
Kormanymu hangok... (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: tipushiba (kocka LADA) (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
3. |
Tipushiba gyujtemeny (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
4. |
Elado Golf, es Passzat. (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
5. |
ongyilkossag (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
6. |
Elado (Golf huto+4 Gumi)+Tiphibak (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
7. |
Hummer (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: ongyilkossag ( 22 sor ) AUTO #84 (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: *** HIX AUTO *** #83 ( 77 sor ) AUTO #84 (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: hazi tuning ( 26 sor ) AUTO #84 (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
11. |
Lada muszerfal (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
12. |
csillagmotor + szemleltetes (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
13. |
ELADO LANCHIA (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
14. |
FFII. (mind) |
1 sor |
(cikkei) |
15. |
ffII (mind) |
1 sor |
(cikkei) |
16. |
Skoda 120 fofekhenger S.O.S. (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
17. |
termosztat, vizhutes (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
18. |
Toyota Corolla es autovasarlas (mind) |
76 sor |
(cikkei) |
19. |
Ismet Trabant (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
20. |
tesztpalya a Hungaroringen (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Kormanymu hangok... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi !
Kerdesem lenne a nagyerdemu olvasokhoz.
2-3 honapja jott elo olyan problemam, hogy nagy melegben (>30C) a kormany
forgatasakor ropogo hang hallatszik. A toronycsapagyat vizsgalva latszott, hogy
a folyamatos kormanyforgataskor a felfuggesztesi elemek szakaszosan ugorva
fordulnak, mintha szorulnanak. Erdekes modon csak olyankor jott elo a gond,
amikor tuzo napon allt az auto, vagy hosszu tavon, melegben mentem valahova
messzire. Mikor vegre sikerult a szervizben produkalni a hibat, a szerelok
megneztek es amint vegeztek (kb. 20 perc), mar abba is hagyta a hangkeltest.
Osszegzeskeppen: a toronycsapagyat talaltak "bunosnek". Kicsereltek mind
a kettot. A regit megneztem, egy kicsit valoban "reszel". Na jo. A kormany
konnyebben is forog azota, de mar masnap, melegben megint elojott az effektus..
.
A kormanyosszekoto gombfejek, meg a szilent blokkok mostanaban voltak
teljesen atcserelve.
Mi a fene lehet ez ?
Szép napokat: Antal Attila (Opel OMEGA 2.3TD)
http://www.externet.hu/AAS
|
+ - | Re: tipushiba (kocka LADA) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
,Fri Jul 10 05:54:07 EDT 1998 AUTO #84:
>"Kocka" LADA elso sarvedo a fenyszorok mellett gyorsan kirohad.
>- mashol is :(
Hatasos vedelem a Werling-fele dobrendszer, es tarsai.
En speciel dragallottam anno (~4000 Ft '87-ben), de az
AUTOKER arult egy hasonlo szovjet hi-tech vedoeszkozt 500-ert
(alulemez, gumiperem tuzogeppel ratuzve, ket szogvasdarabbal
egy-egy lyukba felcsavarozva), amit az tokes-export LADA-kba
allitolag eleve beszereltek. Az elso kerekjaratot kibeleli,
igy nem tud a sar berakodni a lampak melle.
A Werling-dob amugy v.mi uvegszalas polyeszter, kilatszik a
kerekjaratbol, de tok szarazon tartja a kocsi aljat. A kuszoboket
egyszeruen hidegvagoval kilyukasztjak, hogy at tudjon szellozni.
Igy vagy 6 ev garanciat vallaltak az atrozsdasodasra (lehet, hogy
tobbet, de ingyenreklamnak erjek be 6-tal ;D). Amugy ez szabadalom,
csinaljak Suzuki-hoz, Daewoo-hoz, Opel-ekhez, Merci-hez, sot Ikarus
buszokhoz. A nagyszerias tipusokhoz meg nem is draga. Na jo, elismerem,
hogy nem bir ki annyit, mint egy korszeru "verzinkt" karosszeria.
Egyebkent a nyugati LADA-kon volt nemi kulonbseg. A konyv megku-
lonboztet egy "nyugati kesztelezesu" "alfajt" 2105? (sajna fejbol
nem tudom az 5. szamot, de utananezhetek), ami 1500-os (tudtok arrol
valamit, hogy a fogasszijas 1300-as allitolag miert nem valt be?)
katalizatorral, egyeb csecsebecsek, meg volt valami benzincso, ami
a felesleget visszaforditotta a tankba. Vagy v.mi ilyesmi. Bar
porlasztoval nem tudom mi lehet a szerepe. Fogyaszthatott emiatt
kevesebbet?
Tenyleg, milyenek a befecskendezos LADA-motorok?
Jo utat:
Bata Gábor
mailto:
(ékezet is érkezhet)
|
+ - | Tipushiba gyujtemeny (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tisztelt Autosok !
A tipushiba gyujtemeny jelenleg a kovetkezo cimen erheto el a #81-es
szamban megjelent tartalommal:
http://apollo.bdtf.hu/tipushibak.htm
Most fejeztem be az elmult het adatainak feldolgozasat.
Nehany erdekesseg:
Opel Astra
Esetszam Hiba
6 A veszvillogo bekapcsolva marad.
(A 10 Ft-os pont kitamasztja.)
2 Rozsdasodik a hatso ajto nyito mellett (es sok mas helyen).
Skoda
Esetszam Hiba
3 A motorolajba benzin kerul, mert atszakad az AC pumpa
membranja.
1 A kopott gyuruk miatt eszi az olajat.
1 Forralja a vizet.
(A ventillatornak kulon kapcsolo kell a muszerfalon.)
Ha kell, javitsatok ki a megfogalmazasokat is. Ha van a hibanak
egyszeru, hazilagosan kivitelezheto javitasa, vagy pl. par szaz
forintos potalkatresz magunkkal hurcolasaval az ut szelen is
javithato a hiba, akkor azt is odairnam egy sorban.
A Skoda eseteben nem tipushiba cimszo alatt jelent meg a membran
problema, de valaki jelezte a hibat, ketten pedig
"Skoda betegseg"-kent jellemeztek, ezert en 3-as esetszammal
felvettem tipushibanak.
Bessenyei Zsolt
|
+ - | Elado Golf, es Passzat. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi
Draga csaladom nemileg meghibbant, es mindenki kitalalta, hogy Neki uj auto
kell. Ennek folyomanyakent eladosorba kerult egy 85-os golf, es egy 84-es
passzat.
Mindketto hibatlan allapotban.
A passzat 1.8-as,benzines, 110 loero.
A golf automata dizel. Varosban kiraly.
Erdeklodni: 76/414-985
Bovebben: www.nexus.hu/abi/auto.htm
Koszonom a figyelmet.
Udv
Abi
|
+ - | ongyilkossag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Par nappal ezelotti ujsagban olvastam, hogy egy fiatal(kb 23-24) srac
>ongyilkos lett. Eddig szokvanyos a tortenet, de o eleg szokatlan modon
>oldotta meg a problemat. Az M7 -esen visszafordult egy parkoloban, es ugy
>indult el.
>Az elso nehany szembejovo meg ki tudta kerulni, de a leallosavra
"menekulo"
>kamionos mar nem. Kamion kontra trabant. Lattam rola a kepeket. Nem volt
>tul szep latvany.
>Nektek mi a velemenyetek az ilyesfajta tettrol? Amikor meg anno vezetni
>tanitottak, akkor az oktato pont ezzel kezdte, hogy ha ongyilkosok akarunk
>lenni, akkor a kocsit hagyjuk otthon :)
A bunkosag teteje. Aki tutira ongyilkos akar lenni, ugorjon le hid
tetejerol,
vagy a 10-rol, de akkor nezze meg, ki van alatta. Volt olyan eset is,
amikor
valakit elhagyott a baratnoje. O beultette a kocsiba, aztan talalomra
nekihajtott
valakinek. Mondanom sem kell, neki horzsolasai lettek, ellenben a no es
a vetlen kocsi vezetoje meghalt.
Egyebkent nem art vigyazni, mert az egeszsegugyi - pszichologiai
alkalmassagi
vizsgan sok olyan is atmegy (igy vagy ugy), akinek nem lehetne. Sokkal tobb
szinteveszto, epilepszias, korosan agressziv autos furikazik, mint
gondolnatok.
Afonya
|
+ - | Elado (Golf huto+4 Gumi)+Tiphibak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi Autosok !
Harom dolog miatt irok.
1, Az egyik az az , hogy van egy Volkswagen hutom. Amint lattam egyik
baratunknak pont egy ilyenre lenne szuksege/hutoviztulmelegedes/. Ha
kell valakinek irjon, mert most arengedmenyesen meg tudnank
eggyezni.Az ara 7.999 Ft. Szuksegem van egy kis kottara.
2, A masik , hogy van negy darab teli mintazatu gumim 13" R
155/60-70-es nem tudom pontosan. De jo mintaju es jo allapotban van .
Opel Kadetten volt fenn de jo BMW-re, VW-re is. Lemez felnivel es
surgossegi potlekkal egyutt odaadnam 4.500 Ft/ db aron. Ez szerintem
nagyon jutanyos.
3, A harmadik , a tipushibak.
Opel Kadettok: Az ajto zarak nehezen nyitodnak , neha megakad a kulcs
benne. A hatso sarvedok korroziodalodnak a leggyorsabban. Gyenge a
belso ter kidolgozasa. Erosen zorog a muszerfal es a kesztyutarto. A
Diesel verzio meleg motorral nehezebben indul mint hideggel. De ezt
Fogash Maistro biztosan tudja , hogy mi okozza. Sot akar meg is
irhatna nekem. Mas hirtelen nem jut eszembe.
|
+ - | Hummer (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Egy autos lapban 95-ben jelent meg a Hummer
rövid leirasa, mely szerint az auto rendelheto 6,2 literes
benzines motorral is.
A szeria azonban a 6,2-es diesel. Ez 150 loeros,
nyomateka 345 Nm. Vegsebessege kb. 100 km/h.
A karosszeria aluminiumbol, a motorhazfedel mu-
anyagbol keszul. A gep igy is 2,6 tonnas.
Szeria a szervokormany, automata valto, az abroncs-
nyomas a vezetofulkebol szabalyozhato.
A leirat szerint a Hummerrel meg az is atgazol
arkon-bokron, aki csak filmekben latott rohamsisakot.
Ha mar a Hummer szoba kerult, nem tudom megalni,
hogy ne tegyek emlitest egy hozza nagyon hasonlatos
autorol: Lamborghini LM-002.
Az autorol egy 89-es katalogusban bukkantam, akkor
meg meg lehetett rendelni. Eleg szukszavuan irtak rola.
A kocsi 2,7 tonnas, motorja 12 hengeres, 5,7 literes,
492 loeros (egyebkent ez a Diablo motorja).
Vegsebessege elerheti a 200 km/h-t is.
Fentiek fenyeben gondolom az ara is leptekekkel
magasabb, mint a Hummer-e.
Bye
Laci
|
+ - | Re: ongyilkossag ( 22 sor ) AUTO #84 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Fri, 10 Jul 1998 wrote:
> >Ha mar az autot is meg akarja olni, fat keressen, ne engem...Az ongyilok
> >mindenkinek maganugye, de illik olyan megol-
> >dast valasztani, ahol masnak nem lesz baja. Pl. egy
> >mozdonyban viszonylag keves kart tesz a polgar. Esetleg
> >a menetrend....:)
>
> A mozdonyvezetoben, azert szerintem nem kis kart tesz, ha nem is
> fizikailag, nem beszelve az erintettek csaladtagjairol, baratairol,
> ismeroseirol :-(
Pl veletlenul ittal egy poharkaval. Eledugrik egyongyilkos (jelolt).
CSuknak le rendesen!
Menjen a fenebe az ilyen, es haljon meg maga! (ez is baromsag).
Udv,
-=Lajbi=--------------------------------------------------------------------
akinek volt mar egy ongyilkos jeloltje, aki a motor ele ugrott! (megusztam
en is, o is. Letorottot a tukrom, oneki meg lett egy szep nagy kek/zold
foltja)
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #83 ( 77 sor ) AUTO #84 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Fri, 10 Jul 1998 wrote:
> Automata valtoval NAGYON finoman lehet raadni a nyomatekot, es a valtas
> idejere sem szakad meg a hajtas, igy egy elindulassal jo esellyel kijutunk a
\flame{Az utomata eleg durvan adja a nyomatekot, a "human chip" ezt
finomabban tudja, ha erzi.}
> dagonyabol. Az automata valto (hadi) elonye: XYfotorzsormester 1000 ora
> gyakorlat utan, nagy odafigyelessel elboldogul kezikapcsolasu, 16 sebesseges
> autojaval. Haboru van, lelovik. A kocsi annyira elter a szgk-tol, hogy senki
ne
Az atlag amerikai nem tud 3 pedalos autot vezetni.
> hiszen olyan, mint az otthoni Buickja. Sot, a teherautok, buszok is automatak
,
> tehat
Meglepodve olvastam egy statisztiat: a 3.5t feletti teherauto kategoriaban
europaban tobb az automata valtos, mint USA-ban. (USA ujsag irta)
Udv,
-=Lajbi=--------------------------------------------------------------------
LAJBER Zoltan http://jht.gau.hu/~lajbi
GATE Jarmu- es Hotechnika Tanszek http://jht.gau.hu
A member of HuLUG http://www.cab.u-szeged.hu/local/linux/
|
+ - | Re: hazi tuning ( 26 sor ) AUTO #84 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Fri, 10 Jul 1998 wrote:
> kicserelni. Szerintetek is erdemes? Es ha igen, kb. mibe
> kerulhet egy ilyen mutatvany? Esetleg egyeb otletek?
Szerintem utolagos modulok dragak, de magad osszerakhatsz egy nagyon profi
gyujtast 20 ezeret. PErsze ekkor NYAK keszites, programozas.
Udv,
-=Lajbi=--------------------------------------------------------------------
LAJBER Zoltan http://jht.gau.hu/~lajbi
GATE Jarmu- es Hotechnika Tanszek http://jht.gau.hu
A member of HuLUG http://www.cab.u-szeged.hu/local/linux/
|
+ - | Lada muszerfal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Szedett mar szet valaki Lada muszerfalat? (kereklampas, 1500 (2103))...
A muszerkerdes mar nem kerdes (az ampermero melle egy voltmerot
is szereztem), most az elhelyezesevel vagyok gondban. Az arammero
muszerfalRA szerelheto, de a voltmero az csak BEszerelheto valtozat.
Egyenlore nem tudom oket elhelyezni. A box-ba nem jo, a voltmero eleg
nagy atmeroju, es a magno folott nem fer el, a magno alatt meg nem
latszodik. jol nezne ki a 2 muszer az analog ora 2 oldalan, a muszer-
falban. (vagy: az egyik oldalon mind a ketto, a laposabbik esetleg elfer
a futescso elotti reszen is, a masik meg mellette.)
Tehat a kerdesem: az ora melletti reszeken, a muanyag/mubor felulet
mogott van vas (acel) lemez, vagy csak a plasztik?
koszi,
zoli
|
+ - | csillagmotor + szemleltetes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok. _
egy Tractor Pulling oldalon lattam:
egy csillag-elrendezesu motor rajza lathato itt:
http://www.icns.nl/users/stpu/cwricht.jpg
ebbol a "traktor"bol:
http://www.icns.nl/users/stpu/whVm.jpg
es ami a legjobb, egy mozgo GIF a csillag-motor
mukodesi elverol! itt lathato:
http://www.icns.nl/users/stpu/strmpvstr.gif
zoli
|
+ - | ELADO LANCHIA (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Elado egy megkimelt 1984-es LANCHIA PRISMA 1.6 benzines
szgk. Elektromos ablakemelo, konnyufem felnik, allithato
kormanyoszlop, zold klimauvegek, fiokos radio-magno,
uj gumik, 1.5 ev muszaki, hibatlan motorral. Korall piros.
I.ar: 285.000.- Ft.
Udv!
Oli
lllllllllllllllllllllllllllllllllll
lllllllllllllllllllllllllllllllllll
06 20 269-959
|
+ - | FFII. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
help
|
+ - | ffII (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
subs.
|
+ - | Skoda 120 fofekhenger S.O.S. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv. Mindekinek !
A fent emlitett darab adta meg magat az automban. Megtudtam, hogy
letezik egy
javitokeszlet ami par szaz forintba kerul (az egesz fekhenger 10 000
korul van). Kerdes szabad-e, biztonsagos-e ezzel javitani, vagy meg
kell vennem az egesz fekhengert? Sokan ajanlottak a javitokeszletet, de
a szerelom nagyon fazik a dologtol. Csak azt nem tudom, hogy az
anyagiak miatt szeretne az egesz henger cseret vagy tenyleg nem tiszta
dolog ez a javitotkeszlet.
Kerem akinek akar csak velemenye is van a dologrol S.O.S. irja meg akar
magan levelben, akar a listara,
mert nagyon kellen az auto.
Udv.,
PJ
|
+ - | termosztat, vizhutes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Olvasom, hogy tobben is normalisnak tartjak, ha melegebb kulso
hom. mellett a kocsi vize is melegebb. TEVES. A folyadekhuteses
jarmuvek hutofolyadek-homerseklete mindig allando erteku,
fuggetlen a kornyezeti hom.-tol. Ezt ugy tudjak elerni, hogy van
egy un. termosztat a hutorendszerbe epitve, a motor es a huto
koze. A termosztat egy hovezerelt elzaroszelep, alaphelyzetben
zart. Inditaskor a motor elkezdi melegiteni a MOTORON levo
folyadekot (ezt mutatja a muszer), majd ahogy eleri az uzemi
hom.-et, kinyilik a termosztat, a meleg viz egy resze kiaramlik a
hutobe, onnet pedig hideg viz jut a motorra. Ahogy a hidegebb viz
huti (hutene) vissza a motort, a termosztat elkezd becsukni, es a
motoron levo viz ujra melegedhet. Ha kivul hideg van, akkor a
hutoben levo viz jobban lehul, de a motoron levo viz homerseklete
nem valtozik. A termosztatot ugyanis a motor oldalarol vezerli a
homerseklet. Hidegebb idoben kisebbeket es ritkabban nyit, de ez
a motor homersekletet nem befolyasolhatja.
Ha valami zavar van, (vizkoves a huto, eltomodott a
hutorendszer), akkor a huto nem tud eleg hot leadni, es igy nem
tudja a motort rendesen visszahuteni. Ekkor tukrozodhet a kulso
hom. a vizhomeron, de ez koros allapot.
Fogash
--
mailto:
http://www.tande.com/auto
http://www.auto.bdtf.hu/
http://hal2000.elte.hu/auto
|
+ - | Toyota Corolla es autovasarlas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Egy regebbi AUTO-ban valaki emlitette, hogy uj Corolla-t tervez
vasarolni. Erdekelnenek a tapasztalatok az uj kocsival, ha mar
megtortent az atvetel, illetve a valasztas oka is. A valaszt elore is
koszonom, johet maganban is!
Autovasarlas 1:
Most tervezem elso autom megvasarlasat es jellemembol adodoan :)
rendesen koruljarom a temat. Igyekszem minden fellelheto informaciot
begyujteni, de sajnos egyre zavarosabbnak es lutrinak erzem a dolgot.
Eloszor is nincs egy olyan forras, ahol (kozel) objektivan leirnak egy
kocsi jellemzoit. OK, nem azt mondot, hogy minden korrekt legyen, de azt
varnam, hogy 1 autorol tobb helyen hasonlo dolgokat tapasztalnak. Itt
csak a Corollat hoznam fel peldanak, amirol az AUTOPIAC egyik szamaban
volt teszt. Ott odakat zengtek a kocsirol ('a fekbe szorzo van epitve,
de ne feljuk, mert a motor meg egy raketa'), mas cikkben meg szinten
teljesen ellenkezo megallapitasok vannak ('...gyenge fekhatas...'). Ezen
igazodjon ki az ember!
Persze ha az ember esetleg kiprobalhatna a kocsit vasarlas elott, akkor
azt mondom, hogy mindenki eldonthetne, de eddig csak 2 autot (uj Astra
es Golf) engedtek vezetni.
Esetleg van valakinek a birtokaban olyan varaszszo, aminek hatasara
kitoljak a kocsit a szalon ele es kezedbe nyomjak a kulcsot, hogy
kiprobald???
(Nem az 'Itt van nalam a vetalar keszpenzben, de meg nem vagyok biztos a
dologban...' kezdetu mondatra gondoltam!)
Autovasarlas 2:
Altalaban azt tapasztaltam, hogy keves olyan elado van, aki tokeletesen
tisztaban van az arult kocsikkal. Legcsunyabban az OPEL mittomen Vaci
uti szalonjaban egtek, amikor a srac a teli csomagra 2 perc szinjatszos
fejtores utan mondta, hogy az bizony a holancot tartalmazza. :)
Sajnos nagyjabol mindenhol a legalapabb felszereltsegu jarganyokat
teszik ki, ami miatt foleg a belso resz nem ugy nez ki, mint a magasabb
felszereltsegu valtozatokban. Peldaul a Fiat Bravo S belseje valami
undorito. (Elnezest minden tulajtol!) Igenytelen a muszerfal es totalis
muanyagorgia az egesz belso.
A kapott prospektusokbol, pedig nem mindig lehet eldonteni, hogy most
akkor a valosagban hogyan is nez ki a dolog.
Esetleg tudnatok olyan szalonokat ajjanlani, ahol felszereltebb
valtozatok is megtekinthetok??
Autovasarlas 3:
Reszletre szeretnek vasarolni, ezert mindig erdeklodom a lehetosegekrol.
Erre altalaban minden kereskedonel valami okos program kinyomtatja az
adott lizingceg tetreszabott ajanlatait. Azert eleg rendes szorasok
vannak a kamatok es egyeb dijak kozott. Ugy tudom, hogy minden
ajanlatnal kotelezo a teljes hiteldijmutato, ami a kolcsonosszegre
rakodo minden koltseget szazalekos formaban megjelenitik. Hat ezt eleg
ritkan lehet kicsikarni beloluk...
Akkor meg amikor bemondom, hogy esetleg mas lizingcegen keresztul vennem
a kocsit, akkor aztan vermerseklettol fuggoen jon a szemforgatas,
magyarazas, hogy azt ugy nem lehet, stb...
A legaranyosabb egy Ford-os csaj volt, aki azt mondta, hogy az Igazgato
Ur nem orul, ha a kedves vevo ilyet akar csinalni.
Szerintem az Igazgato Ur kinyalhatja, mert jobb helyeken inkabb egy kis
ajandekkal akartak meggyozni, meg alufelni is szobakerult... :) Hiaba
na, vannak meg igazi kereskedok.
Egyenlore ennyi!
Koszonom, hogy meghallgattatok!
Udvozlettel,
LUKO
P.S.: Gaspar Gezanak uzenem, hogy nem felejtettem el a GOLF CD-t csak
kolcsonadtam, meg lusta diszno vagyok! Ha meg erdekel, akkor jelezz
vissza!
|
+ - | Ismet Trabant (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem Mindenkinek!
Jomultkorjaban kozzetettem egy felhivast, megpedig azt,
hogy tud-e valaki jo Trabant szervizt, tuning-muhelyt, stb.
Az a helyzet, hogy akkor, egy darab valaszt sem kaptam.
Azt hittem, hogy a listan levo nagyon ritka Trabi tulajok
egyike vagyok. De naprol-napra olvasva az AUTO-t, ra kellett
jonnom, hogy itt sok Trabantos van.
AKKOR MEG MIERT NEM VALASZOLTOK?
Szoval a kerdes meg aktualis, ha esetleg valakinek vannak
tuti tippjei, nagyon halas lennek azokert. Nem is szerviz,
hanem inkabb optikai es motor tuning erdekelne.
------------
Most irnek egy par sort errol az NDK csodarol. Akit esetleg nem
erdekel akkor johet a - page down - .
------------
Pontban negy hete vagyok boldog tulajdonosa ennek a jarmunek.
Elotte volt 10 db viszonylag nagyobb erteku nyugati szgk-m, de
a legfeltunobb kulonbseg, amit el tudok mondani, hogy nem felek
attol, hogy valami tonkremegy benne, mert ahogy korulneztem a
piacon, nagyon kedvezo arak vannak Trabant alkatreszekre.
Mindenki mondta, hogy sokat fogyaszt, de az enyém (Tirisztoros),
5 litert eszik Budapesten. Normális ez??? :-)
Kezdem megszokni az erzest is, hogy piros lampanal pattog az
auto egyhelyben, meg azt is, hogy nem kell mindig a kesztyutarto
ajtaját nyitni-csukni.
Nem olyan rossz auto ez, csak pozitivan kell hozzaallni.
------------
Roviden ennyi lenne, az elmenybeszamolom, tehat varom lelkes
Trabi rajongok-ertok leveleit.
Koszonom a turelmeteket!
Pincemely tisztelettel: zsivanov sandor -
|
+ - | tesztpalya a Hungaroringen (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Van-e koztetek valaki, aki kiprobalta es reszleteket tud a kozlekedesbiztonsagi
tanpalyarol a Hungaroringen? Mennyiert
lehet kiprobalni, be kell-e jelentkezni, pontosan hogyan kozelitheto meg, csak
sajat autoval, stb.
--
Gaspar Geza
CC: (only 160 char) ICQ: 9555358
|
|