Hali!
Szerintem tévedsz, nálunk nem azért több a baleset, mert nem tartunk be
minden
szabályt.
Németországban már a 80-as években minden szaros kisvárost autópályán lehetett
megközeliteni.
Ott nincs sebességkorlátozás az autópályán, ergo nincs megszegendõ szabály.
Szerinted mennyivel rosszabb a statisztikájuk a miénknél?
Itt meg 40-es tábla van 30 km-en keresztül egy 2 számjegyû fõútvonalon,
évek
óta (Pl. Gyõr-Fehérvár...).
Ott, ha építés-javítás folyik egy úton, akkor mûszak végén letakarják a
táblákat, reggel meg leveszik a takarót, itt meg hetekkel elõre kirakják,
és
még hónapokig a javítás után kinthagyják...
Természetesen a rendõr ilyen helyeken mér, de még véletlenül sem munkaidõben,
amikor esetleg munkások-munkagépek vannak az úton, kizárólag hétvégén,
este,
vagy amikor már rég kész az út, csak baszták leszedni a táblákat. Szerinted
ilyenkor a baleseti statisztika javítása céljából büntetnek? Vagy mi lesz
attól jobb, ha 40-el megyek Fehérvárig?
KI
|