Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 730
Copyright (C) HIX
2000-04-29
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Eroszak (mind)  46 sor     (cikkei)
2 Trabi belso ter (mind)  20 sor     (cikkei)
3 horpadas eltavolitas (mind)  24 sor     (cikkei)
4 suzuki vs astra classic (mind)  28 sor     (cikkei)
5 trabi (mind)  8 sor     (cikkei)
6 shell (mind)  28 sor     (cikkei)
7 Re: Suzuki vs. Astra Classic (mind)  89 sor     (cikkei)

+ - Eroszak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szerbusztok!

  Van egy eset ami velem is megtortent. Nem nagyon vagyok ra buszke,
  de hat ilyen az ember.
  Tortent, hogy az egyik BMV-s (Budapest Muszaki Vasar, csak hogy ne
  keverjetek ossze) ki kellett vinnem egy-ket "kis" plakatot. Mint
  ilyenkor rengeteg az auto, meg a parkiozot orzo seftes. En mar
  beszoltam a sracoknak, hogy jojjenek ki a kapu ele, hogy kiadjam a
  kocsibol az anyagot. Ezet bealltam egy lezart kapuba, valahol a
  kijarat kozelebe. Erre odajon a deftes, hogy fizessek dijat. Mondom,
  hogy csak egy pillanat, nem parkolo, varok valakire. Erre el akart
  hajtani, aminek az lett a kovetkezmenye, hogy odahivta a baratait es
  nem akartak elengedni. Mindez kb 10 kemeny perc alatt. Kozben meg
  jott a kislany is a plakatokert, amit odaadva felkeszultem a hely
  elhagyasara, termeszetesen a leg ordenarebb kifejesseket hallgatva
  az oroktol. (persze azert engem sem kell feltenem, bar a meg mindig
  nem voltam tragar). A vega az lett, hogy az orok szorosan odaalltak
  a kocsim melle, hogy kenytelen legyek megvarni a darus autot, amit
  bunkofonon termeszetesen mar kihivtak. En meg szep lassan
  kiaraszoltam kozoluk. Erre az egyik fogta es beverte a golf bal
  hatso ablakat. Nat itt film szakadas: tanuk alapjan, azt tudom
  elmondani, hogy en kiugrottam, majd ugyanazzal az erovel arcaba a
  fomuftinak. Erre szitspricceltek az emberek. A kovetkezo pillanat,
  hogy az orromat torolgem, mert azert en is kaptam. Termeszetesen
  rendoreget hivtam, stb. (az urge addigra mar arkon-bokron tul volt
  es a tobbi "parkor" meg letagadta).

  A tornetet elmeselve az egyik baratomnak, o kerdezte meg: " ha
  piszolyod lett volna akkor lelovod?". Azaz igazsag, hogy igen. Nagyon
  orultem, hogy nem volt nalam ilyesmi. Mert ugye: ugyanannyit
  kapnek erte, mint egy rendes emberert.

  Szerinten nagyon jo , hogy nincs fegyver kozhasznalatan. El tudja
  ragadtatni az ember magat eleg rendesen. Jo ez igy, higyyetek el!

  Pikanteriaja a dolognak, hogy kesobb utana gondolva, arra jottem ra,
  hogy a ficko valoszinuleg annyira kozel allt a kocsihoz, hogy a
  labfeje bekerult a kocsi nyomvonalab. Raadasul a 205-os gumik meg ki
  is lognak 1-2 centit. Igy nagy aloszinusege, hogy szep lassan, de
  biztosan mindketton atmentem. :)

 Nagykekesi Arpad
 m:   +36/30-9544-480
 ICQ: 5035085
 WEB: http://nagykekesi.webjump.com
 Mail: mailto:
+ - Trabi belso ter (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

Ma ujabb teszten esett at a Trabi. Pakolasilag.

Jobb elso ules ugyebar default nincs az enyemben, most kivettem a
hatso ulofeluletet (tamla maradt). Ezutan beparkoltam egy
versenybicajjal (Csepel Apollo 27")

Mindenfele kulon ugykodes (kerek kivetel, ulesleengedes) nelkul is
2 perc alatt beraktam, es le is rogzitettem!

Le is fenykepeztem a kompoziciot :-)

Imadom ezt az autot...


Udv:
          ______  Soma  ______
          
          ****  Jöhet ékezet!  ****
+ - horpadas eltavolitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> >Esetleg valakinek egy tuti cim, Budapest es kornyeken?
> Csepel XXI.Rakoczi Ferenc ut 279. Ha kifele jossz csepelrol az M0 fele, akkor
 a
>  Shell kut utan jobbra fel a feliratos telepre. Ha nem serult a fenyezes, akk
or
>  vmi speci technikaval kihuzzak a lemezt.
> Ha odamesz, mond hogy a Honda Klubtol kuldtek oda.
> VTI

Nagyon jok! A Nissanomnak se kimondott kazanlemezbol van a
karosszeriaja, sajnos visznylag puha a lemez, es az elozo tulaj nem
vigyazott ra. Jopar kisebb-nagyobb horpadast tuntettek mar el rajta a
Csepeliek. Nalam egyszer a teto kozepere esett ra egy letort faag,
persze "hegyevel", egy jo mely horpadast hagyva. A kezeles utan semmi
nyoma nem maradt, meg egy apro fenytores vagy karc sem.
Valoszinuleg egy jo eros elektromagnessel dolgozhatnak, mert megbolondul
a javitas kornyeken az iranytu :)
Ha jol tudom csak kisebb (3-4cm atmeroju) horpadasokat vallalnak, es
ahol tobb reteg lemez van egymason (pl ajtok szele), ott nem igernek
biztos sikert, bar nekem az ilyeneket is majdnem tokeletesen helyre
tudtak hozni. Legutobb 3e/horpadas volt az ar, mikor eloszor mentem a
sok horpadassal, akkor a harmadara tudtam lealkudni.

NLaci
+ - suzuki vs astra classic (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

Ami van : 5 ajtos c14nz 6 ev / 75000 astra
		   3 ajtos 1.0 0ev / 1200 swift

Az astra nagyon megbizhatoan dolgozott eddig, a gumik tokeletes 
allapotban vannak, es valahogy szimpatikusabbak (175) ,int a 
suzukie (155). A motorral soha semmi gond nem volt. A valto az 
elejen kicsit nehezkesen vette neha a 3-at, de mar az is 
bajaratodott. Ami gondja most van, hogy szerintem a 
kipufogorendszer valahol kezd lukadni, viszont egyeb rozsdasodas 
sehol sincs.

A swift meg uj, ugyhogy arrol csak annyi a tapasztalat, hogy mivel 
ez az astra csak 60 lovas, valahogy furgebb a swift. Meg kell 
hagyni, az opel fogyasztasaval nem vagyok tisztaban, de biztos 
tobbet eszik, mint a suzuki.

En szeretem mindkettot, de azert ha valasztani kene, hogy az 
adott keretbol melyiket, az opelt valasztanam.

Ennyi volt a szereny maganvelemenyem.
Udv

Lantos, Tibor                           
 | http://alpha.rulez.org/~tlantos
  ICQ UIN : 1029460 | SMS : 
     /\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - trabi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

 Azt mondta a lanyom, aki lassan negy eves, amikor
kiszallt a kocsibol es eppen mellette inditottak be egy
Barkast:
-Hu, milyen oriasi Trabant!

Udv Mindenkinek: -Dani-
+ - shell (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Gyerekek, velem eddig ilyen meg nem tortent.

A Shell-nel akartam lemosatni az automat, az ejszakai mosast valasztva...

A mosoberendezes letorte a tukromet, es a ceg elharitja a felelosseget!!!
(Rendesen középre álltam be, nem "húzott" a kocsi egyik oldalra sem.)

Azt mondjak, hogy a 3. pontban rogzitve van, hogy a mosas elott le kell
szedni a tetocsomagtartot, antennat, es a nem gyari tartozekokat.

DE KERDEM EN, A TUKOR NEM GYARI TARTOZEK???

Irtam a panaszkonyvbe, melynek hiteles masolatat kuldom az APEH-hoz, a
Fogyasztovedelmi Fofelugyelethez, a biztositomhoz, a Shell kozponti
irodajaba, es addig fogom kuldozgetni nekik, amig ki nem fizetik a javitas
teljes koltseget.
Ha ugyanis elviszem az AmeriCar-hoz (amerikai autok szakszervize, ugyanis
egy  Chevrolet Lumina a jargany), leszednek vagy 40 ezerre...

Ami a legbosszantobb az egeszben, hogy a kocsit alig ket hete vettem....

Varom a velemenyeket, hozzaszolasokat es az otleteket, hogy kihez forduljak
meg.

Udv: Balázs


U.I.: Az eset Gödöllőn történt. Konzekvenciákat mindenki vonja le maga....
+ - Re: Suzuki vs. Astra Classic (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Attila,

>Szoval azt szeretnem kerdezni, hogy Ti milyen autot vennetek 2-2.5 millio
>kozott. Nekem a Suzuki Swift Sedan, illetve az Opel Astra Classic tetszik.
>Ami mellettuk szol, hogy Magyaroszagon ezekbol (marmint Suzuki meg Opel)
>fogy a legtobb, ennyi ember meg nem lehet ostoba. Ha ebbol fogy a legtobb,
>akkor szerviz, alkatresz sem lehet problema.

Bar lehet, hogy nem sok uj dolgot tudok hozzatenni, de megprobalom:

Biztonsag:
Nem merheto ossze, a Swift  Sedan egy kisauto, az Opel Astra also-kozep-
kategorias. Az Astra tonna folott van, a Swift 800 kg korul, igy ha a ketto
szembe csattanna azonos sebesseggel, a Swift nagyobb lassulast szenved.
A lemezt megnezheted, ha felemeled a motorhaztetot es nezed a sulyat,
szerintem erezni fogod a kulonbseget... Belulrol erezheted, hogy az Astraban
van anyag.

Kenyelem:
Az Astra belul nagyobb, viszont azonos penzert jobban felszerelt Swift
Sedant
kapsz. Ha beleulsz, szerintem az Astra unalmas belso teru, de nekem kenyel-
mesebbnek tunt, mint a Suzi.

Koltsegek:
Amennyire en tudom az Astra Casco-ja joval magasabb, Swiftre 7000-8000 korul
tudnek en biztositast kotni, Astrara 11-12 ezer a bizti nem tul jo
feltetelekkel (magas
onresz) A fogyasztas 1.4 Astra (eleg eroteljes labbal) 8 korul, Suzi 1.3
6.5-7 liter.
Ez nem szentiras, de ugyanolyan korulmenyek kozott az Astra legalabb 1
literrel
tobbet eszik. A Suzit mindenki megbizhatonak mondja, nem hallottam meg 4-5
ev
alatti Suzirol komolyabb hibaval. Az Astra szerintem valamivel labilisabb
darab,
en is igy hallottam. Esetek (kulonbozo autoknal):
3 eves Astra -> kipufogo csere + aprobb hibak
2 eves Astra -> 50ezer Ft a kotelezo szerviz (sokfele kis alkatresz csereje)
1 eves Astra -> megvetelt koveto heten elromlott a riaszto (azt hiszem
gyari)
1 eves Astra -> valamilyen misztikus elektromos hiba, az auto 2-3 hetente
leallt, es
csak orak mulva indult ujra. Tobb szerviz nem lelte az okot, vegul 100 ezer
Ft folotti
raforditasnal lett meg a gond.
Suzinal egyetlen ilyen esetrol sem tudok, pedig tobb vann az ismeretsegi
koromben,
mint Astra. A garancia a Suzira 3 ev, az Astrara csak 1, valamit ez is
szamit.
Suziba olcso a legkondi, es mivel nyar jon megeri belepakoltatni.

Csak zarojelben jegyzem meg, hogy ebben a pillanatban en sem a
legmegbizhatobbnak
mondott autokat nezegetem, es sokkal jobban tetszenek, mint a "megbizhatok".
Ha elromlik,
majd megcsinaltatom, viszont benne ulni egeszen mas erzes...

Gyorsulas:
A Suzi dinamikusabb, de csak ha a 8 szelepes Astraval mered ossze. 16
szelepesnel
nem sok kulonbseg van.

Osszegezve:
En csaladi autonak, hosszu utakra inkabb az Astrat, varosban, 1-2 embernek
inkabb
a Suzit valasztanam.

Mindkettore igaz, hogy regi konstrukciok, es a parkoloban lesz 8 ugyanolyan
Suzi vagy
5 ugyanolyan Astra, mint a tied. Es mielott dontesz, szerintem az osszes
olyan autoba
ulj bele es vezesd, ami belefer a penzedbe, sokfele lehetoseg van meg, pl.
Yaris (a motorja fantasztikus, az egesz auto igenyes),
Peugeot 206 (nagyon jo vezetni, nekem nagyon tetszik az eleje, a WRC
valtozat
vilagbajnok lett. Ennek semmi gyakorlati jelentosege nincsen,
viszont a recepcios kislanyoknak ez fog beugrani, ha raneznek a kocsidra :-)
uj Clio (sokan szeretik, szinten szep az eleje, jo magasan ulsz benne)
Punto (szinten jo vezetni, igazi mai auto, szervokormany szeria!, van olyan
vilagoskek
arnyalatban, mint a 156-os Alfa, csodaszep)
Lanos (nagy, olcso, es szinten sokaknak tetszik)
Felicia (igenyes kivul-belul, szep az Octavia orrocska)
Fabia (szinten igenyes, mar nagyon VW erzes, min. egy probautat ez is meger)

Remelem sikerult osszekavarnom, jo vasarlast!

Nandi

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS