Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1345
Copyright (C) HIX
2002-01-13
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: kormany (mind)  20 sor     (cikkei)
2 Re: Nissan Szerviz tapasztalat (mind)  13 sor     (cikkei)
3 torteneti erdekesseg (mind)  26 sor     (cikkei)
4 re: omega A (mind)  9 sor     (cikkei)
5 re: mennyit eszik a porse (mind)  7 sor     (cikkei)
6 Gyorsulas (mind)  23 sor     (cikkei)
7 itthon gyartott alkatreszek (mind)  6 sor     (cikkei)
8 Hajtas (mind)  24 sor     (cikkei)
9 Luaz969 (mind)  19 sor     (cikkei)
10 felni&akku (mind)  28 sor     (cikkei)
11 udv mindenkinek... (mind)  13 sor     (cikkei)
12 akku (mind)  20 sor     (cikkei)
13 Suzuki gagyi alufekni (mind)  8 sor     (cikkei)

+ - Re: kormany (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Zsolesz!

>Ha olyan a kormany, amin rajta van a Lada >márkalogo, akkor a rendor
megbuntethet-e azert, >mert nem a gyarit hasznalom. Mennyire veszik be >azokat 
a
mubizonylatokat? 
******

Ha van mubizonylat a kormanyhoz nyugodtan felszerelheted -Lada logo nem
feltetel. 
Egyebkent tolem meg soha senki nem kerte a papirost pedig latszik rajta, hogy
nem szeria.
(http://w3.sopronnet.hu/baranyap/tuning/kormany_kesz.jpg) 

Ha gyarit akarsz, ott az uj Niva kormany, persze nem olcso.
(http://www.ladaclub.hu/ladatali/tali_kep_asz/images/tali_54.jpg)

Udv. Pali

http://w3.sopronnet.hu/baranyap
+ - Re: Nissan Szerviz tapasztalat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szinten Nissan, szinten markaszerviz, csak kulfoldi. 
Eddig ket ablakemelo motort, egy radiot es egy kilometer szamlalot kellett 
rajta kicserelni (az utobbira meg most is varok, hogy megerkezzen az 
alkatresz, ket honap (!) rendeles utan. A tobbi alkatreszre is honapokat 
kellett varni (pl. ablakemelore egy egesz nyarat). Sajnos nekem nincs mas 
valasztasom, mert a kocsi meg garancialis. Egyebkent kesz kin keserv
garancialis javitasokat is egyeztetni veluk, szinte nem mult el alkalom,
hogy nem kellett veszekedni veluk. 

Szoval en nagyon eroseen javaslom, hogy jol gondolja meg ezeket a dolgokat
aki uj Nissan vasarlasan gondolkodik! En tobbet nem tennem ezt meg.

Akos
+ - torteneti erdekesseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!
Magyarorszagon 1973. dec. 31-n 380494 maganhasznalatu szgk volt
forgalomban.
Nehany csemege az Orszagos Gepjarmuallomany cimu statisztikai
kiadvanybol (azt tapasztaltam nem csak engem erdekel :)):
foglalkozas szerinti megoszlasbol nehany adat:
egyetemi, foiskolai hallgato,eltartott: 2085 db
banyasz, vajar, csilles, robbanto: 4184
esztergalyos, lakatos, kovacs, maros, muszeresz: 20651
apolono, szuleszno, vedono: 909
muvesz (szinesz, zenesz, iro, festo, szobrasz stb.): 6672
etc.

gyartmany szerinti megoszlasbol nehany adat
BMW Isetta 250: 37, Isetta 300: 49,
Chevrolet Impala V8 (gyartasi ido nincs feltuntetve): 30, Impala six:
53, Bel Air V8: 1
Csajka: 127 db
Ford Mustang: 12 db
Skoda 1000MB: 13053
Octavia: 1423, Octavia Super: 6912, Felicia: 395
Trabant: 601: 49588, 601 combi: 8103

etc. etc.

Npal
+ - re: omega A (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> tobbfele elsokerekest is ami nem az enyem volt, maj vegul vettem egy A
OMEGA-t
> . A helyzet az, hogy egyszeruen miota ez megvan, imadok vezetni(pedig
csak 115L
>E/170Nm), nehezemre esik kiszalni belole. 

Foleg a hatso ulesrol, nem...? Ott aztan mindenre van hejj...

andi
+ - re: mennyit eszik a porse (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Akkor a Porsche 911 Turbo a legjobb, mert az farmotoros es
>4 kerekhajtasos is. Egy olyat en is elfogadnek, aztan
>eszik, amennyit eszik. 

raadasul az allitolag fajlagosan nagyon keveset eszik.

andi
+ - Gyorsulas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Zoli!
>A Porscheval aztan soha nem tudott
>versenyezni senki, egy M5-ossel egyszer eppen partiban 
>voltunk, de nem tudott lehagyni, csodalkozott is a bent 
>ulo aranylancos tag rendesen.

Haveromnak volt meg tavaly egy 944S. 3000-es 4 hengeres 
motor. Nagyon szepen megcsinalta, vett ra 17-es gyari 
Porsche felniket, meg atrakatta ra a 968-as hasolampait, 
stb, tehat nagyon szep volt az auto. Az most 1 par honapja 
eladta. Na szoval vele gyorsultunk meg tavaly. 1-2-ben nem 
sok kulonbseg volt, de harmasban mar eleg szepen kezdett 
lemaradni. 
A turbo biztos jobb, mint a sima 944S, de azert az M5 az 
M5. Meg a pilotan is sok mulik. Igaz en nem szoktam   
gyakorolni az allorajtot, mert nem tesz jot a valtonak meg 
a kuplungnak, a hatso guminak aztan meg plane nem, de azert 
annyira nem lehet .
Majd egyszer gyorsulunk, mert kivancsi vagyok, ha benne 
vagy.

Udv,
Vaddiszno
+ - itthon gyartott alkatreszek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Egyaltalan mi keszul meg Magyarorszagon az autokhoz ?

Feri
Mintha a Momo kormanyokat is itthon gyartanak...
Udv,
Vaddiszno
+ - Hajtas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
>Gondolom, egy negykerekhajtasu szemelyautonal is ekkora 
>lehet a kulonbseg. 
Ja, mar sokan zengtek odakat a 4 kerekhajtasrol. Nekem meg 
igazan nem sikerult kiprobalnom de nem szeretnek 
vitatkozni, valoszinuleg a 4 kerekhajtas elonyosebb, mint a 
2. Ambar van 1 ismerosom, aki turaautobajnoksagokon 
versenyez (hogy hogy nem epp BMW-vel), es szerinte szaraz 
uton nem veheto eszre a kulonbseg. Ezt mondjuk meg tudom 
erteni:))). Vizesen meg hoban tuti jobb a 4x4.
Azert egy Imprezat vagy Mitsu Evo6 ott mozoghat a szeren. 
Egy haveromnak van egy Mazda GTX 1.8 turbo 4x4. Most hogy 
leesett a ho allitolag minden nap hajnali 4-ig nyomtak kint 
a helyi erdokben, meg altalaban minden elerheto helyen, 
ahol ki lehet hasznalni egy 4 kerekes auto es a ho 
kapcsolatabol adodo elonyoket. Mostmar majd en is elmegyek 
veluk, mert allitolag nagy buli. Sokan jarnak igy ki hoeses 
utan ugy hallottam.

Udv,
Vaddiszno

Udv,
Vaddiszno
+ - Luaz969 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia rr, szia HA!

 irtad tegnap, hogy volt ilyen
(Luaz969) gepe korabban.
Meselnel rola kicsit? Lehet hogy en vagyok tul fiatal,
de nem ismeros ez a marka.

Koszi,
Peter
Thalia RT


=====
Ne igyal, amikor vezetsz! Meg nekimesz valaminek és kilottyen a pia!

__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Send FREE video emails in Yahoo! Mail!
http://promo.yahoo.com/videomail/
+ - felni&akku (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Azt hiszem irtam mar, hogy itt Fehervaron is gyartunk alufelni. Igaz csak
kamion, treler meretben (19,5"-22,5"). Az ALCOA a kovacsolt/hokezelt kerek
mellett tette le a garast. A hokezeles miatt igenis lehet szivosabb,
rugalmasabb, teherbirobb, mint egy lemezfelni v. ontott alufelni. Errol,
mint Virag elvtars mondta, nem nyitok vitat, kerlek higgyetek el. Tobbek
kozott a Speedline is gyart ebben a meretben, de ontott felnit, errol csak
annyit, hogy ugyanakkora terhelhetoseg eseten nehezebb az ontott kerek a
kovacsoltnal. Es egy nagyon fontos dolog: nalunk az ismeretlen vevo is
ugyanolyan kivalo minosegu felnit kap, mint a Daimler-Chrysler, MAN, VOLVO.
Egy kamionnal, ahol mint tudjuk nem 4 kerek az altalanos, konnyen
megsporolhato a kovacsolt felnivel akar 200-300 kg onsuly is, vagyis
ennyivel tobb hasznos terhet szallithat x100 km tavolsagra. Meghozza az
arat. Ugy erzen szemelyautonal ezek masodlagos ervek, inkabb a kinezete
szerint valasztanak felnit a tulajok.

A regi akku helyett be lehet tenni egy-ket(harom?) merettel nagyobbat, de
tenyleg kell a nagyobb tarolo kapacitas? Miert? Megnott az inditomotor
aramfelvetele? Kek szinu reflektor izzok vannak elol? 2x30W a hifi teljes
hangeron (2 tompitott tobbet eszik)? 
Felre a trefat, nekem is lemerult most telen, de ennek prozai oka van: ovi,
munkahely napi legalabb 4x hideginditas 3-6 km utakkal + tompitott+szellozo
venti 3-4 fokozat+szelvedofutes. Nana, hogy nem tolt a generator rendesen
(az, hogy elalszik a visszajelzo meg nem jelenti azt, hogy feltoltodott az
akksi, csak azt, hogy toltodik). Rajtam nem segit a nagyobb akksi sem, az
csak +3 nap mulva adna be a kulcsot, radasul tovabb tart feltolteni.
Most mit csinaljak: ott dolgozom, ahol elek.

Peter
+ - udv mindenkinek... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

tud valaki M.o.-on VW Polo klub letezeserol ??
megkoszonnem, ha valaki felvilagositana errol

level maganba
koszi
skywalker





_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp.
+ - akku (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Jozsef,

>Toltott allapotban egy nap allas utan:   12,7 V
>Ha megprobalom tolteni nem megy      13,5 V fole  (tolteskozben), kb. 160
mA ar
>ammal "tolt".
>A pezsgest nem eri el 4-5 ora toltes utan sem.
>Ha a toltest megszakitom 1-2 ora alatt ismet 12,7 V - ra sulyed vissza.

Ezek eddig nagyon is normalis ertekek, ezeket nezve meg jo is lehet az aksi.
Azt kene leginkabb kiprobalni, hogy feltoltes utan rakapcsolod a lampakat
(es bekapcsolt lampak melett mersz). Nem illene nekei bezuhanni 11volt ala
(csak a normal tompitott fenyre gondoltam nem kell kodlampa meg tufenyszoro
stb). Ha bezuhan akkor mar nem az igazi, ha viszont nem akkor az onindito
kornyeken kene kicsit korulnezni, lehet hogy csak egy kis atmeneti
ellenallas. Inditaskor akkora aramok folynak, hogy par ohm is szep
feszultsegeket kepes pottyantani.

Udv
Shake
+ - Suzuki gagyi alufekni (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Csaba,

ezt:
"Kis meretben gyartanak gagyi felniket is, azt hiszem a Suzuki
gyari felnijeit."
mire alapozva mondod?

Attila

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS