Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2022
Copyright (C) HIX
2003-11-30
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 off topic: kinai tanitas 2 (mind)  11 sor     (cikkei)
2 re: re: off topic: kinai tanitas (mind)  2 sor     (cikkei)
3 Megane ablaktorlo fokozatkapcsolo (mind)  14 sor     (cikkei)
4 Re: mas az amerikai benzin? (mind)  18 sor     (cikkei)
5 re: Fogash Vs Triznyak, Olasz Vs Nemet (mind)  4 sor     (cikkei)
6 re: Pcasso (mind)  5 sor     (cikkei)
7 vegyes (mind)  77 sor     (cikkei)
8 FW: OFFOFF (mind)  23 sor     (cikkei)
9 Flexibilis cso (mind)  9 sor     (cikkei)
10 Picasso funkcionalitas (mind)  53 sor     (cikkei)

+ - off topic: kinai tanitas 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

A "kinai tanitas"-t viccnek, netan jo humornak szantam, 
de ugy tunik, nem jott be. 

Elnezest kerek azoktol, akik esetleg azt hittek, valodi 
tovabbkuldesi szandekkal irtam.

Jo utat mindenkinek !

Gabor
+ - re: re: off topic: kinai tanitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hehe, halacskas matricat nem arul senki? Cserebe elmondom hogyan lehet
foldrengest megallitani birkavesevel!
+ - Megane ablaktorlo fokozatkapcsolo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

Egy kis technikai segitsegre lenne szuksegem.
Most, hogy bejott a rosszido, egyre surubben kell hasznalni az ablaktorlot.
Az a gondom vele, ha szakaszos uzemeltetesre allitom,
akkor kb 8-13 mp kozott van egy torles /allitastol fuggoen/
Nekem ez nem igazan felel meg. A rei automon ez kb 2-8 kozott volt 
allithato.
Tudtok-e olyan szakszervizt nem igenylo megoldast amivel lehetne csokkenteni
a 2 torles kozotti intervallumot? Az a 2-8 nekem tokeletesen megfelelne.
Vagy csak drasztikus beavatkozassal lehetseges?
Az auto egyebkent egy Renault Megan RT 2000-es evjarat.
Koszonettel:
                      Josi
+ - Re: mas az amerikai benzin? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

> legtobb helyen a 95-96os a legjobb es mindenhol van 87es amit otthon 
> mar nem nagyon lehet latni

  De bizony. Csak mashol nem 87-esnek hivjak. A dolog titka az, hogy mas
oktanszam definiciot hasznalnak az amcsik, mint masok. Nem tudom a konverziot
fejbol.

> nagy motoru autok is mind kb 100 km/oraval mennek

  Menj el Ohioba, ott meg 90-nel sem. Majd menj el Massachusetsbe, ott meg
130 felett fognak menni. Utahban nappal meg a felett is lathatsz kocsit.
Hasonlo Europahoz. Ukrajnaban a nemletezo utakon az alig mukodo kocsikkal
ha 80-nal mennek, mar sikerelmeny. Nemeteknel a 200+ is van, igaz, egyre
ritkabban.

Gyula
+ - re: Fogash Vs Triznyak, Olasz Vs Nemet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Én meg maradok a japánnál :))))


Tamás
+ - re: Pcasso (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A franciák mostanában mindent a design mögé rendelnek, elsősorban a
praktikusságot és a műszaki tartalmat!


Tamás
+ - vegyes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>En Erdrol megyek Budafokra,
Triznyaaaaak!!! Ez gyakorlatilag annyit jelent, hogy mesz egy
kicsit az M0-n. Ennyi erovel lehet peldanak hozni a torokbalinti
lakosokat is, akik Budaorsre jarnak dolgozni. Csak
osszehasonlitaskent:En gyorbol sokat jartam fel pestre dogozni.
Amikor B.orson dolgoztam, 50 perc alatt ertem kaputol a
munkahelyemre. Amikor a XIV keruletben, akkor 2ora, 2 ora 10 perc
alatt. Amikor a Duna Plaza mellett, akkor 1,5-2,5 ora kozott,
attol fuggoen, hogy hetkoznap/hetvege, hazafele delutan 4kor
indulas (1,5 ora) , vagy 5 orai indulas (2,5 ora).
Itt Bangkokban egyebkent 25-30 pecbe telik, mire aterek az ut
tuloldalara. Ahol lakom (osszesen 16 sav 3 szinten) scak balra
tudok kikanyarodni, el kell araszolni az elso U-turn bridge -ig,
aminek az egyetlen funkcioja a visszafordulas. Utana visszafele
kell araszolni, es 25 perc mulva ott vagyok a kapunal, immaron a
helyes iranyban, de 100 meterre a haztol...
Lehet olyan szelsosegeket talalni, amelyek Bp kozigazgatasi
hatarain belul vannak, de kozlekedesi szempontbol frankon a
lakott teruleten kivuli kozlekedes esetet testesitik meg. Az
viszont teny, hogy amikor en Gyorbol jottem Borsre, kesobb
indultam (kocsival), mint az, aki Matyasfoldrol jott BKV-vel...


>Panda:
>Hogy elnyuhetetlen.... ez valami vicc?
Ocsi, nezz korul, mielott szolsz. A regi Panda lenyege, hogy
egyszeru, mint a faek. Nincs rajta, mi elromoljon. Nem azt
mindjuk, hogy a vilag legjobb, legerosebb, legkenyelmesebb
autoja, de minimalis karbantartassal FUNKCIONALISAN auto, vagyis
elvisz A-bol B-be. Ebben tokeletesen megegyezik a Trabanttal.
Elpusztithatatlanok.

>Kispolak rulla?
A masodik szot nem ertem, de a Fiat kisautos hagyomanyait ugy
hivjak, hogy Fiat Topolino, Fiat 500, Fiat 600, Fiat 850, Fiat
126, 126BIS, Panda, Cinquecento, Seicento. Ezekkel Signore
Agnelli autoba ultette egesz Olaszorszagot. A kispolak a
szeriabol nagyon kilogo termek (maga a 126 is), hiszen ez az
egyeduli leghuteses darab, mind kozul a legmegbizhatatlanabb.

>> megerdemelt a cim. Aki
>>szerint nem, az nezzem meg, mit vonultatott fel a konkurencia
es
>>magyarazza meg, miert adott az autos vilagnak tobbet, mint az
uj
>>Panda.
>IMHO a Mazda3
Mit is tud az a Mazda 3? Azon tul, hogy formavilagaban erosen az
Alfa 147re hajaz? Nullakozeli technikai innovacio (Fiat 1.3M-JTD
16V), semmi olyan felszerereltseg, ami a kategoriajaban ne lenne
megszokott (Fiat: 6 legzsak, 2zonas digitklima, stb. egy
szuperminiben!). Akkor?

>A meglepetes akkor ert, amikor a levelben azt talaltam, hogy a a
>bonus/malus besorolashoz a 2002.07.01-2003.06.30 idoszakot
>valasztottak, igy 2004-ben meg mindig az A00 kategoriaban
vagyok.
>Ez igy normalis?
Nem normalis, de sajnos igy van rogzitve a jogszabalyban, minden
biztosito egysegesen igy csinalja. A targyevre (2004)
meghatarozando bonus/malus besorolashoz figyelembe vett idoszak a
targyev -2 ev masodik feleve es a targyev -1 ev elso feleve
(2002.07.01-2003.06.30.) Ez ket okbol jo (a BIZTOSITONAK):
egyreszt az elejen nem egy, hanem masfel-ket evig fizetsz
magasabb dijat (utana mindegy, mert aztan mar evente lepeget),
illetve esetleges visszaesesnel a biztosito ujra megnyeri a
kedvezmeny arat. Hiszen a baleset utan nem masfel evvel sorolodsz
lejjebb, hanem alzonnal. (1 balesetnel minden bonus ugrik, a
masodiknal M1 = +25% dijtetel, a harmadiknal M3 = +50% dijtetel,
raadasul malusbol asszem nem evente lepegetsz felfele...)  Kapjak
be...

>Angliaban altalaban nincs ho es jeg telen, az eszaki, dombosabb
>reszek kivetelevel, ezert nem kell teli gumi.
Es +7 foknal hidegebb sincs? Mert ha van, akkor megis csak
kellene a a teli gumi. :(
Fogash
+ - FW: OFFOFF (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>+ - off topic: kinai tanitasV?LASZ Felad?:
gabrieltothdr_uh.orelexa
>Sziasztok !
>Most kaptam az alabbi levelet.
>Talan minden autosnak jo, ha van egy peldanya.
>Gabor
>Kinai tanitas (...)

ez ugyanaz a kedves Dr, aki penzre szamitott a HIXen adott
tanacsert? Akkor nem csodalkozom... Ha mas, akkor legy szives
kimeld a listat az ilyenektol, jo? Az e-mail feltalalasa ota az
emberek ilyen es ehhez hasonlo emailek vegtelen szamu
tovabbkuldesevel probaljak bizonygatni, hogy mennyire jo fejek,
humanusak, erzo szivuek, stb.
Ha komolyan gondolod, vegy egy kepeslapot, es ird ra kezzel a
tanitast. Vagy ird egy konyv elejebe, es add a BARATODNAK a
konyvet. De mar herotom van attol, hogy a 6soros tanitas utan
(amin esetenkent onmagaban erdemes lenne elgondolkozni) 235
sornyi ellenorizhetetlen, visszakereshetetlen peldabeszed all,
hogy rakos lesz a kutyaolad, ha nem kudod tovabb, ha meg igen,
akkor 7 centit nol a farkad, meghal az anyosod es kapsz egy
Mercedest. Legalabb egy DR gondolkozhatna neha... :-(((((
Fogash
+ - Flexibilis cso (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Letezik vmilyen szalag vagy vmi, amivel a flexibilis kipufogo csovet korbe
lehet tekerni, hogy ne fujjon ki?

Kosz!

Csao,
Hermit
+ - Picasso funkcionalitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Teeby irta:
>A Xsara Picassoban pl. nem ertem miert kellett egy
hatalmas
>muszerfalat kihasznalhatatlanna tenni. Van egy nagy
auto sok
>kihasznalhatatlan hellyel elol. Mit ne mondjak
otletes. Mintha az
>utobbi idoben a franciak megbolondultak volna. A
funkcionalitas teljes
>hianyaval probalnak autot gyartani.

Zsolt irta:

Talan eszrevetted, hogy a Picassonak alig van orra. A
motor igy mélyen
benyulik az utastérbe, azért van a nagy muszerfal (ez
alatt van
félig a motor). Mellesleg nemcsak a franciaknal van
ilyen, ha
megnézed a VW uj bogarat, abban ugyanezt talalod: egy
irdatlan
mély muszerfal, ami szintén nincs jobban kihasznalva,
mint a
Picassoé. Igaz, van vaza :-) Igazad van, 1:0 a
németeknek.

Udv,

Zsolt


Koszi a magyarazatot Zsolt.

Teeby,
Hadd beszeljek haza egy kicsit. A Picasso-t sok
mindennel vadolhatod, de azzal, hogy gyenge a
funkcionalitasa, nem.
nem hiszem, hogy a "kihasznalatlan" hely helyebe egy
"fuggoleges" szelvedovel kizarva a belteret az auton
kivulre egy funckionalisabb megoldas lenne.
Egyebkent az elejen nekem is furcsa volt a messze
kozepen elhelyezkedo muszeregyseg, de mar megszoktam,
es az a furcsa, ha az "orrom elott" van. Mellesleg
kozepre egy kicsit lepillantani nem is annyira
figyelemelvono, mint "magad ele" nezni.
Hasonlo megoldasok: VW Sharan, Ford Galaxy, Scenic
Ja', es imadom az oriasi belteret. Kissebb auto nem
fog kelleni ezutan.:-)

Udv.,
Mano (Picasso 1.8i Exclusive)

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS