Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 2383
Copyright (C) HIX
2002-12-11
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 B-Hunter (mind)  11 sor     (cikkei)
2 Re: RE: SOKOBAN (mind)  3 sor     (cikkei)
3 radeon le (mind)  22 sor     (cikkei)
4 re: s3 virge jatek nem indul (mind)  14 sor     (cikkei)
5 MM4-5 (mind)  32 sor     (cikkei)
6 SoulSeek (mind)  8 sor     (cikkei)
7 NOLF2 (mind)  9 sor     (cikkei)
8 Re: Melyik Radeon-t? (mind)  29 sor     (cikkei)
9 Re: BG_2 (mind)  19 sor     (cikkei)
10 RE2: SOKOBAN (mind)  26 sor     (cikkei)

+ - B-Hunter (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Keresem ezt a játékot: B-Hunter
Akinek megvan kérem szóljon!
Előre is köszönöm!

--
  !!!!!!KOVIka!!!!!!
     
 
  http://kovika.fw.hu
+ - Re: RE: SOKOBAN (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

koil

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: proxy.bibl.hu)
+ - radeon le (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Szerintetek mit érdemes inkább venni: egy Radeon 8500 64MB-
os kártyát, vagy
>egy Radeon 8500 LE 128MB-os kártyát? Mi számít inkább a 
sebesség, vagy a
>memória mérete? (Foleg a Morrowind eseteben) Ja, mind a 
ketto viszonylag

nem emlexem, hogy az LE tudja-e pixel shading-et. ha nem, 
akkor szerintem
nem erdemes azt venni, plane, ha a morrowind fontos. de 
mostanaban sok
jatek fogja tamogatni, es ezek nagyon csunyak, ha a kartya 
nem tamogatja.
ominozus pelda, amit minden ujsag mutogatott, a tenger a 
morrowind-ben,
ps nelkul egy vizszintes attetszo lap, ps-gel pedig 
teljesen elethu,
hullamzo, tukrozo tenger. na jo, nem ennyire sarkitott, de 
nagyon durva
kulonbseg.

HuoC
+ - re: s3 virge jatek nem indul (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Jenoke,

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: s3 virge/vx ( 7 sor )
>Idopont: Wed Dec  4 03:23:24 CET 2002 JATEK #2377
>Ismerosomnek egy s3 virge/vx kartyaja van es szeretne jatszani vele. A
win98 dr ajverrel azonban nem 
>indulnak el a jatekok. Tudna segiteni valaki? Elore is koszi: yenoke

Es mi az ami nem indul? A Minesweeper vagy a Doom III?

Udv,

awender
+ - MM4-5 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>Ez nagy baromsag, bocsi...
Amit Te irtal?

>MM4 = Clouds Of Xeen
Igen.

>MM5 = Dark Side Of Xeen
Igen.

>MM5 mission disk = Light Side Of Xeen (de a MM5 nelkul jatszhato!)
Nem. Ha vegig jatszottad, akkor a Dark Tower, meg kapcsolok a Clouds
helyszinein volt. Az igaz, hogy a CoV -bol szedtem az osszemasolas
dolgot, de szerintem a 4 nelkul, nem birsz atmenni a Cloud oldalra,
megcsinalni, meg befejezni a Wordot.

>Ha a MM5-ot osszemasolod a mission diskkel (a nev kicsit furcsa
>jelen esetben,  mert egy 10 mega koruli cuccrol van szo), akkor
>kapod a World of Xeen-t...
Kapisgalod, de a 4-5 -ot kell egybe masolni. En 1 honapja
jatszottam vegig.

A MM3 cime: The Isles of Terra.
A Swords of Xeen Nekem is imeros, de szerintem nem ennek a
sorozatnak a jateka.

Valamelyik CoV 3x-ban volt egy leiras a sorozatrol olvasd el. A Neten
fenn van egy par szam. Corak uldozi vilagokon keresztul a rossz-
indulatu computert (neve most passz). Nem jatszodik ket resz azonos
bolygon, kiveve a 4-5, amely ha megcsinaltad mind a kettot, akkor
egyesul, ket felgombbol.
+ - SoulSeek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Jatekosok!

Ha az mp3 jatek, akkor ide irtam. Ha nem, akkor is de bocsi:-)
A fenti valamit letoltottem, installaltam es a fentieket tudom
rola.
Bovebb informaciohoz hogyan juthatnek?

Udv Sandor
+ - NOLF2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani, hogy a "laboratories" pályán 
hogyan kell Amstrongot megtalálni? Már abban a részben 
vagyok, ahol a robotokat szerelik össze. Előzőleg a 
számítógépteremben az 1.0 és a 2.0 infot beszereztem. Tud 
alaki segíteni?

Köszönettel: Csaba
+ - Re: Melyik Radeon-t? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HI!

Szerintem egyiket sem, de ha Te Ati fan vagy, nem biztos, hogy át akarsz
állni. Mindenesetre ha nem akarsz beleőrülni a driverekbe, akkor válaszd az
Nvidiát. Persze erre az Ati fanok biztos kiátkoznak ;-) A Gf3 Ti500-ast
javasolnám 128 megával, csakhát ugye az anyagiak. Mindenesetre
gondolkozhatsz Gf4 Mx-ben, ami olcsóbb, csak ronda lesz a víz a pixel
shaderek hiánya miatt.Morrowind :-(
De! jövőre a Radeon 9700 miatt, valamint az új NV30 chipsetes kártyák okán a
Ti 4200 asok ára is lezuhan az elérhető kategóriába. Én kivárok erre,
remélem bejön.

Ami a kérdésedet illeti, ha már csak ez a két delikvens jöhet szóba:
Vizsgáld meg a kártyákat (közelről, nem zacsiban!) és a memóriákra
firkantott számon nézd meg az utsó (két)számjegyet. Pl. Elrontech 22KJ66-05,
vagy Elrontech 22KJ-5 Ez utal a sebességre, nanosecundumban értve.
Mhz-ba átkonvertálva a példát 1000/5=200 Mhz
Jelen esetben az LE-nél 4, a simánál 3 kellene. Ha az LE is 3-as chipekkel
szerelt, akkor vedd meg, húzd fel 275Mhz-ra, vagy még jobban, ahogy bírja,
és hadd szóljon! Ha 4-es, akkor felejtős, hiszen nem fog menni csak 250-en,
és az ugye kevés, mint sünben a dauer!
Szó mi szó a memória sebessége fontosabb a méreténél. Minőség, nem
mennyiség!
Ami a noname gyártókat illeti, nem sok sanszod van a húzható darabokra, ezek
a mennyiségre mennek, de próba cseresznye!

Üdv Sloan

u.i.: A technikai adatokért Oldman bátyóé az érdem, én csak továbbítottam!
+ - Re: BG_2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HI!
> Egy kérdésem lenne csak  ...: A saving throw   -nál   melyik állapot a
jobb az
> ha minél nagyobb (max 20) vagy ha minél kisebb (0 vagy minusz szám).

AD&D-ben, amire ugye a Baldur épül a mentődobások a következőképpen néznek
ki: a húsz oldalúval az érték fölé kell dobnod (egyenlő is jó). Tehát minél
kisebb, annál könnyebb megdobni. Ezt persze befolyásolhatja vmilyen módosító
körülmény, pl. a DM :-) vagy az általad is említett fegyverek. Ebben az
esetben a negatív szám relatív, tehát hátrányt okoz. Ez a mentődobásnál
büntit jelent. Vannak olyan cuccok, amik bizonyos előnyök mellett
hátrányokkal is járnak. Pl + sebzés élőholtak ellen, de negatív mentő.
Valamit valamiért. Még jó, hogy nem szív HP-t.

Most nézem, hogy BG 2-t írtál, amiben ha jól tudom bekavartak valamit a 3rd
editionból, amit nem igen ismerek. Lehet, hogy átalakították a
mentődobásokat is, szóval ez csak a BG 1 nél tuti.

Sloan
+ - RE2: SOKOBAN (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Magic Sokoban Gold v2.0   *REG*
http://www.stronggames.com/msokoban/
http://www.stronggames.com/msokoban/iMagicSokoban.exe
Windows 98/ME/NT/2000/XP

Magic Sokoban is a classical puzzle game.
Colorful and 3D realistic visualization. 3D sound.
Easy game control, mouse use only.
Unlimited undo. Save, Load a game.
More 100 levels.
Sokoban is Japanese for "warehouse man".
The game purpose is to push a number of boxes to a designated position.
You can only push one box at a time. Be careful you don't push a box into a
corner where you can't get it out.
There is no time limit for finishing a level.
When completed current level you will allowed to a next level.

System Requirements
Pentium II 200 MHz or higher
32 Mb RAM
100% OpenGL compliant 3D accelerated video card
Sound card recommended

segitseg maganban

Samuka

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS