Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 1956
Copyright (C) HIX
2001-09-25
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: Morhuhn Winter Edition (mind)  31 sor     (cikkei)
2 Sziasztok! (mind)  42 sor     (cikkei)
3 Udv mindenkinek! (mind)  26 sor     (cikkei)
4 Hello! (mind)  3 sor     (cikkei)
5 Hidden & Dangerous (mind)  17 sor     (cikkei)
6 Re: Pizza Syndicate (mind)  9 sor     (cikkei)
7 GF2 MX400 driver (mind)  15 sor     (cikkei)
8 Colobot (mind)  9 sor     (cikkei)

+ - Re: Morhuhn Winter Edition (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

Nekem 945 pont volt eddig a maximum, de biztos csinált valaki
 ennél sokkal többet is. Semmi különleges trükköt nem ismerek,
 ha csak azt nem, hogy ha elsüllyeszted a hajót különleges
töltényekkel(50p), és beleugráltatod a hóembert a lyukba
(10p/lövés), akkor kapsz 50 pontot. Vagy a vakondtúrásnál
felbukkanó vakondot gyorsan le tudod loni, akkor is kapsz
ötven pontot. annyit még tudok, hogy a Morhuhn 2-bol
muködik pár trükk itt is. Viszont ha valaki meg tudná mondani,
 hogyan lehet pontot kicsikarni a hóba rajzolt amobából, azt
megköszönném.

Üdv: Chip


> Felado : Suto Zoltan
> E-mail :  [Romania]
> Temakor: Moorhuhn Winter edition ( 9 sor )
> Idopont: Sat Sep 22 06:53:09 CEST 2001 JATEK #1954
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
> Hello ,
>
>     Milyen high score-okat ertetek el?
>     (Trukkok, cselek, kombinaciok johetnek).
>     Thanks.
>
> Best regards,
>  Suto Zoli
> mailto:
+ - Sziasztok! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>Az egérnél elakadtam sos

Jopofa problema! Azt hiszem random a "tabla". A dolog amugy amolyan
"destination-problem" feladvany jellegű. Azt kell kihasználni, hogy
minden lyukból egy meghatarozott lyukba kerulsz, illetve barhonnan
visszajuthatsz az elso lyukba, tovabba hogy a feladvany szempontjabol
minden ket akadaly kozott talalhato egerlyuk valojaban egy "allomas". Ez
kicsit zavarosan hangozhat, de ha el kezded az alabbi modszer szerint,
ra fogsz erezni a lenyegre: en ugy csinaltam, hogy felrajzoltam az
egerlyukkakkal es akadalyokkal teli palyat, majd minden egerlyukhoz egy
"kodot rendeltem". A kod egy betubol es egy szambol allt, ahol a betu
egy allomast jelentett, a szam az allomashoz tartozo egerlyuk sorszama
volt. Azaz "ket akadaly" kozotti minden egerlyuk rendre azonos betu
jelet kapott, mig az egerlyukak ezen belul 1-2(-3-4-stb) szamot.
Ezt kovetoen elindultam es rendre minden lyukbol megneztem hova lehet
erkezni. A kis terkepemre minden egerlyukat jelzo korbe ket kodot irtam:
egyszer hogy melyik "allomasra" lehet onnan megerkezni (az igazabol
irrelevans, hogy pontosan melyik lyukba erkezel, az a lenyeg, hogy
melyik ket akadaly koze, azaz hogy mely egerlyukak erhetoek el),
masfelol hogy melyik egerlyukbol erkeztem oda. Ezzel a modszerrel
elvileg nem kell minden variaciot kiprobalni, ha figyel az ember a
"kapcsolodasi pontokra". Legrosszabb esetben is azonban a tabla segit,
hogy lasd melyik egerlyukat nem probaltad meg, es ahhoz az egerlyukhoz
hogy juthatsz el a leggyorsabban. Ha van egy egerlyuk amit meg nem
probaltal, megnezed egy vele azonos "allomason" levo egerlyukba honnan
jutottal el, es visszakeresed a legrovidebb utat. Ahogy a variaciok
csokkenek eleg az allomasokat "egyben kezelve" keresni a sajthoz vezeto
utat.
A "destination-problem" onnan jon, hogy ez valojaban szemleletesen
elkepzelheto egy vasut-halozatkent. Ket akadaly altal hatarolt "terulet"
egy allomas, ahol az egerlyukak azt szimbolizaljak, hogy az adott
allomasrol hany vonal vezet tovabb. A problema, hogy a celallomasra csak
egy vonal vezet, illetve, hogy a vonalak egyiranyuak (visszafele nem
lehet mozogni, csak a kiindulo allomasrol lehet elorol kezdeni a
probalkozast). 
A feladat megoldasi ideje igy rajzzal cakkumpakk max. 20-30 perc.

Remelem ertheto volt, amit leirtam, a megvalositas szerintem egyszerubb,
csak en kicsit (korulmenyesen) beszel madzsar... ;-)

Bluebird
+ - Udv mindenkinek! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>
>   1. varázsló kasztúnál nem tudok memorizálni varázslatot,
>      és kasztolni sem.
>      Hiába alszom, meg minden, nem tanulják meg a
>      varázslatot, aztán a varázslás panelnél is csak
>      betanulatlan varázslatok szerepelnek.
>      - Van valami külön opció rá, vagy valamit nagyon
>      elszúrtam?
>
>   2. Van egy Harcos/Tolvaj kasztú hősöm (nő), aki viszont
>      éppen tolvajkodni nem tud.
>      - Itt is kell valami, vagy egyáltalában nem lehet
>      tolvajkodni, csak "gyári", fölvett karakterrel?
>     - Esetleg valami "javítós"-övre van szükségem?

A varazslonal a varazskonyvben minden egyes varazslat szintnel ra kell
kattintanod azokra a varazslatokra, amiket memorizalni szeretnel. A jobb
oldalon az elerheto varazslatokat latod, ha rajuk kattintasz, akkor
felirja oket a bal oldali negyzetekbe - alvast kovetoen ezek a
varazslatok lesznek elerhetoek. Ha igy csinalod mukodnie kellene.
A harcos-tolvajnal valoszinuleg azt a hibat kovetted el, hogy nehez
vertet adtal ra. A tolvaj kepessegeket fo szabaly szerint csak
borvertben tudja alkalmazni az osztott kasztu tolvaj karakter!

Bluebird
+ - Hello! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

elmondana valaki, hogy mivel tobb az AVP gold az eredeti verzional?

Elore is koszi.
+ - Hidden & Dangerous (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Fenti jatekkall kapcsolatban merult fel problema halozaton 
keresztuli jateknal.A kovetkezo dolog tortenik, sikeresen kapcsolodik a 
ket gep, jatek betolt, es mar mennenk olni a nemeteket mikor "Program 
Crash" ablak jelenik meg es befagy töle a gep.Talalkozott valaki ezzel a 
problemaval.Lehet valami koze a halozati jatekhoz, hogy nem eredeti 
hanem irott feltort jatekkal jatszuk?Egyebkent mar kijatszottuk, es most 
megprobalnank ketten megint vegig menni.Minden mas jatek megy, kiveve 
meg a Colin McRally 2, de ott meg csak meg sem jelenik a masik gep, fel 
sem ismeri.Esetleg ha valakinek erröl is eszebe jut valami...


Elöre is köszönök minden segitökesz valaszt.

Üdv.
Gábor
+ - Re: Pizza Syndicate (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia!

Olvastam a HIX-en, hogy voltak kérdéseid a Pizza Syndicate nevű programmal
 kapcsolatban. Nem tudnál nekem most segíteni? Nem tudok profitot termelni. Nin
cs valami jó taktikád?

Üdv: András

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 195.165.73.214)
+ - GF2 MX400 driver (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Azt szeretnem kerdezni, hogy:
1. Mi a kulonbseg a 21.81, a 12.x, a 6.x, az 5.x Detonator driverek kozott?
2. Melyik a legjobb jatekra? (Win98, AbitKT7E+Duron850)
3. A kartya Inno3D gyartmany es a dobozara ra van irva, hogy Hardware
Antialiasing. A kartya honlapjan is fel van tuntetve. Felraktam egy
14.70(?)-es drivert, de nem lehet allitani az Anti-aliasing-ot. Ha az
eredeti drivert rakom fel, a Direct 3D alatt van Antialiasing ful, de a 3D
Mark 2001 szerint a kartya nem tudja. Mit tehetne'k, hogy mukodjon ez a
funkció?

Bye,

Zsolt
+ - Colobot (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Segitseget kerek a Colobot nevu jatek az 5. bolygo /Saari/ 
3. kuldetesehez /Disarmed/.

Alex
----------------------------------
e-mail : 
other  : px-dublo

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS