1. |
re: Re: volvo hideg lampa (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
2. |
Koszi! Opel szerviz, de nem markaszerviz (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Mondeo bajok (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: Re: teligumi csuszik (mind) |
41 sor |
(cikkei) |
5. |
Mondeo bajok (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
6. |
muszerfal homero, gumi melegedes. (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: Re: volvo hideg lampa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Joe irta:
: >Apropo, a volvon +3 fok alatt vilagit csak az "ej de hideg van" lampa.
: XM-en a kulso homerseklet kijelzoje +4 foknal kezd villogni.
: Volvoorszagban kesobb fagy mint Citroenorszagban :)
Opelorszagban is +3 foknal villog a kulso homerseklet, de csak kb. fel
percig. A hasznalati utasitas szerint azert, mert ha a szenzor magassaban
(kb. 50cm) 3 fok van, akkor a foldon lehet 0 fok is -> jegveszely. Lehet,
hogy az XM homersekleterzekeloje magasabban van, mint a Volvoe/Opele? :-)
Udv,
marky
|
+ - | Koszi! Opel szerviz, de nem markaszerviz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Koszi a valaszokat!
Sajnalom, hogy leoregeztem, de nekem ez mar oregnek szamit, mivel eddig max.5 e
ves autom volt. Ami a barmelyik szerelo elboldogul vele, reszt illeti, ezek sze
rint megsem, mert mint irtam az eredeti kerdesemben 3 szor volt ugyanannal a sz
erelonel, aki nem tudta megcsinalni, es azt mondta, hogy jarjak bekapcsolt bels
o levego keringtetessel, mert az a normalis. (Azert koszi a telefonszamokat, ha
nem talalok kozelebb, akkor meg fogom keresni.) Ami meg a klimat illeti, akko
riban meg nem volt divat. Ahogy az elektromos ablakemelo, vagy tukorallitas sem
.(Es meg sok mas sem.)
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 194.96.36.201)
|
+ - | Re: Mondeo bajok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello
>>>>>>>>>>>>>
1.) Az elso az lehet hogy az en hulyesegem, de most penteken valamiert
furcsanak ereztem a motort ezert megneztem az olajszintet, es hat akkor
kevesnek tunt a legutobb ellenorzotthoz kepest. Ezert vettem olajat es
utanatoltottem, most egy nap allas utan viszont a nivo palcan a max jelzes
folott all az olaj. Lehet hogy amikor neztem (pedig 4-5 percet vartam) meg
nem folyt vissza az osszes olaj? Lehet valami bajom a tul sok olajjal? Kb
1 honap mulva mennek majd olajcserere.
<<<<<<<<<<<<<
Ugy tudom, hogy ha csak kicsivel van felette, akkor nem veszes. Mondeonal
a min es max kozott kb 1 liter van, igy legkozelebb meg tudod saccolni,
mennyi olajat kell utantolteni.
>>>>>>>>>>>>>
2.) A masik hogy kb egy honapja elment a levegobefuvas iranyat valtoztato
motor (?), de ebben nem vagyok biztos. A lenyeg hogy most csak az ablakra
megy a levego. A kerdesem az hogy nem tudja valaki hol talalom ezt a
motort? Vagy esetleg nem is ott lehet a hiba?
<<<<<<<<<<<<
Ha jol tudom, itt kis csovecskek vannak, azok szabalyozzak a levego utjat.
Nezz be a http://www.mondeo.hu forumaba, ott a 'hibak' topic-ban tuti
tudnak segiteni, ha itt esetleg nem. Erdemes visszaolvasgatni is.
udv: lukit
|
+ - | Re: Re: teligumi csuszik (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
szakacs wrote:
>> Ja, meg az ABS sem szolalt meg.
> Ugy erted a te ABS-ed? Vagyis a veszfekrasegites bekapcsol
> (felnyomja a nyomast az egekig) es az ABS nem szol bele?
Gozom nincs, beleszolt-e, az irtam, nem szolalt meg. Azaz nem
hallottam kattogast. Ha csuszik az ut, akkor hallom :-). Illetve, meg
mielott valaki belekot, helyesbitek: ha csuszik a gumi az ut
feluleten. Egyebkent en ugy vettem eszre, hogy a veszfekasszisztens
mukodese nemcsak attol fugg, milyen hirtelen lepek a pedalra, hanem
attol is, hogy mennyire nyomom be a pedalt. Tehat, ha hirtelen, de
csak picit, akkor kozel sem fekez akkorat, mintha hirtelen es nagyon.
Sot, ugy tunik (de nem biztos), hogy ha hirtelen lepek ra, de utana
nem teljesen, de visszabb huzom a labamat, csokken a fekero a
kezdetihez kepest, de meg mindig nagyobb, mintha csak annyira nyomtam
volna be a pedalt (huuuu, ez jo kacifantosra sikeredett).
Az, hogy majdnem kifejeltem a szelvedot, tulzas volt, elnezest, ha
felrevezeto lett volna, csak erzekeltetni akartam, hogy sokkal
hamarabb megalltam, mint az elottem meno.
> Fura megoldasnak tunik, a Renaultnal a veszfekrasegites nyomja ahogy
> csak birja,
Ez _szerintem_ nalam nem igy van, legalabbis nem igy erzem (Mazda3).
> es az ABS attol fuggetlenul hogy a kerek eppen nem a
> labad hanem a veszfekrasegites miatt blokkolodna beleszol.
Ez viszont igen...
> Ergo az
> ABS mindig beleszol ha (a rendszer definicioja szerinti) veszfek
> van, es ez meg akkor is logikusnak tunik ha a PSA rendszeret nezem
> ahol a veszfekrasegites egyszeruen egy, a rendesnel joval erosebb
> rasegites.
Ofcoz, en akkor egy adott helyzetrol beszeltem, amikor blokkolas vegul
nem volt.
eMTybor
|
+ - | Mondeo bajok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Lehet valami bajom a tul sok olajjal?
Ha kb. 0,5-1cm-rel van a max. folott, akkor nem lesz baj belole.
> A masik hogy kb egy honapja elment a levegobefuvas iranyat valtoztato
> motor...........
Emlekeim szerint szivocsovakum vezerli az Mk-I-es futeset/szellozeset.
Lehet, hogy leesett/kilyukadt a vakumcso, ami a szivocso es a tuzfal
kozott van. Legrosszabb esetben a mukodteto munkahenger ment tonkre,
ahhoz nagyon szet kell szedni a muszerfalat.
> .........Ha az ugralaskor nagyon egyenletes sebesseget tartok, neha olyan
> erzesem van, mintha id onkent egy pillanatra elvenne a computer a
> gyujtast.............
Ha leesett a vakumcso, akkor a motor "falsot" sziv, lehetseges hogy a
ket problemanak azonos az oka. Erdemes lenne kivillogtatni a
hibatarolojat. ( ha van diag. csatlakozoja)
Udv, Triznyak
|
+ - | muszerfal homero, gumi melegedes. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok
A Renault Megane II-es szeria komputere plusz 3 es minusz 3 fok kozott
villogtatja a homerseklet kijelzest. Hogy minusz 3 alatt miert nem,
arra nagyon kivancsi vagyok. Ma pl -5 volt es nem villogott. Hogy
miert tartja veszelyesebbnek a Renault a -3 tol +3-ig terjedo
intervallumot es miert nem szamit -3tol lefele, ne kerdezzetek, mert
nem tudom.
A gumi melegedesevel kapcsolatban felhozott erveket elfogadom. Teny
tovabba is az, hogy akarmilyen gumirol is lenne szo es akarmilyen
sebessegrol, ha hideg van (mondjuk minusz x fok) akkor igencsak
keveset szamit az a melegedes amit a surlodas okoz. Attol meg nem fog
jobban tapadni a gumi. Jegrol, horol ne is beszeljunk, mert ott a
surlodas kisebb. Nyaro nmindez mas teszta. Talan ezert nem rendeznek
F1 versenyeket telen? Pedig izgi lenne ugy a pilotanak mint a nezoknek
nezni a csuszkalast :-)))
Udv,
Szabi
Renault Megane II Estate 1.9 dci 120hp
Seat Ibiza II 1.4i 65hp
|
|