Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2247
Copyright (C) HIX
2004-07-19
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 re: Re: Re: Nasa OFF, olajlampa ON (mind)  14 sor     (cikkei)
2 re: Vegyes (mind)  27 sor     (cikkei)
3 re: Re[2]: T (mind)  27 sor     (cikkei)
4 olajnyomas (mind)  22 sor     (cikkei)
5 Miniauto es homero... (mind)  26 sor     (cikkei)
6 Lada futoradiator (mind)  9 sor     (cikkei)

+ - re: Re: Re: Nasa OFF, olajlampa ON (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>  Sajnos van... A Fiat Ritmomat vontattak, a kulcs benne volt a
>  gyujtaskapcsoloban, de egy nagyobb bal kanyarnal bekattant a
>  kormanyzar.
-------
Akkor az a zar hibas volt!!!!! Nekem is volt Ritmom, sot joval korabbi 
127-es is, es mindketto csak a kulcs kihuzasakor zarta a kormanyzarat. 
Lehetseges, hogy kihuztad a kulcsot, majd vissza toltad, de nem 
forditottad el. Ilyenkor valoban bezar amikor a kormanytengely hornya a 
zarnyelvhez fordul. Egyebkent nem kell "koppig"  visszaforditani a 
kulcsot a gyujtas levetelehez!!

Udv,  Triznyak
+ - re: Vegyes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>  Korabban hallottam olyan hutorendszerrol, hogy indulasnal nem a
>  teljes vizmennyiseget forgatja meg, hanem csak par decilitert, ami
>  ugyebar meg allo autonal is gyorsan felmelegszik. Majd ha mar
>  uzemmeleg, akkor fokozatosan engedi ra az ujabb adag hideg hutovizet.
>
------
Annyira korabban, hogy mar 1970-ben igy mukodott a Zsiguli is.
---

>  Az anyahajorol vagy katapultal inditjak a gepet, vagy kepes onmaga
>  100 meteren felszallni. Ilyen repcsi is letezik, de a neve nem jut
>  eszembe. Ennel a gepnel a hajtomu sugarnyalabjat egy "lemezzel" a
>  fold fele forditjak, igy a repcsi nem elore gurul, hanem felfele
>  emelkedik. Kello magassagban a lemezeket visszaforditjak, es a
>  toloero mar hatul jon ki, es normal repulokent viselkedik a gep.
-------
Minden bizonnyal a Harrier-re gondolsz, ami mindmaig az egyetlen 
hadrendbe allitott helybol fel es leszallni kepes harcirepulo. A 100 
meteres nekifutas az uza takarekossag miatt szukseges, megnovelve ezzel 
a hatotavolsagot. ( a helybol felszallas rendkivul sok uzemanyagot 
hasznal el)

  www.harcirepulo.hu/Harrier/

Udv,  Triznyak
+ - re: Re[2]: T (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!


> > Szerintem tanpalyan nem lehet ugyanugy megszokni a kocsit, mint
> > forgalomban.

>  Azt nem is varja el senki. De orvendetes lenne, ha nem okozna gondot
>  az 1-esbe kapcsolas,........
-------
En elvarnam! Azert van a tanpalya, hogy megtanulja, begyakorolja a kocsi 
kezeleset, mire a forgalomba megy mar reflex-e kellene valjon a pedalok, 
valto, iranyjelzo, tukor, stb hasznalata. Sokkal biztonsagosabban fog 
kozlekedni, ha csak a forgalomra kell figyelnie, es a kezeloszervek 
keresgetese nem vonja el a figyelmet. Amikor engem okitottak (1973) 
akkor meg ugy volt, hogy a rutinpalyan addig kellett gyakorolni amig 10 
cm-en belul tudtam megallni az "oszloptol", jarda szeletol, emelkedon 
elindulni elore es hatra ugy, hogy a kezifek kiengedesekor a kocsi 
helyben maradjon, es ezeket egymasutan legalabb 10-szer hiba nelkul. Ha 
ment a dolog, akkor mehettunk a Nepligetbe ( nem a Korutra csucsidoben) 
"forgalomba" gyakorolni. Kovetkezo lepeskent az oktato kivitt ejszaka a 
Gellert-hegy egy toksotet, meredek reszere es a fentieket kellett 
gyakorolni sotetben. Ezek utan kovetkezett a varosi forgalom, ami 
akkoriban persze teljesen mas volt meg. Nem beszelve a tobbi vezeto 
hozzaallasarol, ezt csak ugy lehetne jellemezni, hogy az egy masik 
bolygo volt.

Udv,  Triznyak
+ - olajnyomas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szasztok,
Triznyak,

> A kispolszki viszont sokat kibir olajnyomas nelkul. ( nem olaj, csak
> nyomas nelkul!!!)

Ezt en is tanusithatom... Bahh, regi szep idok...!
Mikor meg Kispolskim volt, honapokig jartam gyakorlatilag olajnyomas
nelkul, mert azt hittem, a gomba a rossz, mivel nem talaltam mashol
hibat (regen volt! meg ifju koromban!)

Aztan - talan pont itt? - kaptam egy tippet, hogy nezzem meg, a
"sonkan" van egy 5Ft-os nagysagu lemez lezaras, hatha az jott ki. Es
telleg. Visszatettem, megint lett nyomas, kb. 2 napot jartam vele,
aztan vegleg elment, szet is esett a motor :-(

Az volt eletem elso sajat autoja :-)

udv,
Ivicz Laszlo
Audi 100, 1981, 2.2TI
igazi cimem: LLAT .kukac. AUDIKLUB .pont. HU
+ - Miniauto es homero... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

:> De orvendetes lenne, ha nem okozna gondot az 1-esbe 
:> kapcsolas, es nem ugy kozlekedne, mintha az autoja 7m 
:> hosszu es 4m szeles lenne.

Ennek en is orulnek sokszor, ha nem kellene latnom a kis
miniautoval nagy ivben jobbra kanyarodokat. Azt hiszi, hogy
uzemanyagszallito kamionnal jar ???


:> tervezzek elektronikailag a mutatomuszert es a jeladot,
:> hogy nagyon hamar fent legyen 90 fokon, majd azt a 
:> kritikus hofokig tartsa 

Vezettem nemregen egy Alteat 2.0 PDTDI motorral. Az
autoszalonban reggel elso voltam, nekem hoztak ki 
eloszor a bemutatoterembol, tehat kb. 25°C fokos volt.
Elindultam - persze kimelo modban -, mentem kb. 
1,5 km-t es a mutato mar fel is ert 90°C fokra...
Ezt el lehet hinni ? Lehet, hogy valoban csak kis korben
keringteti a vizet, vagy marketingmuszer ?


Szep napokat: Antal Attila
Seat Leon 1.6 Aut.
+ - Lada futoradiator (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Szuksegem lenne egy Ladabol bontott futoradiatorra. A tipusa mindegy,
vizhuteses szamitogepbe lesz melegleado. Az lenne a kerdesem, hogy az ilyenek
milyen arban mozognak? Egy bontoban neztem, ott 8e-t kertek erte, de nem
hiszem, hogy ilyen sok :(...

Koszi,
RZoltan

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS