1. |
re: Re: Re: Nasa OFF, olajlampa ON (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
2. |
re: Vegyes (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
3. |
re: Re[2]: T (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
4. |
olajnyomas (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
5. |
Miniauto es homero... (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
6. |
Lada futoradiator (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: Re: Re: Nasa OFF, olajlampa ON (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Sajnos van... A Fiat Ritmomat vontattak, a kulcs benne volt a
> gyujtaskapcsoloban, de egy nagyobb bal kanyarnal bekattant a
> kormanyzar.
-------
Akkor az a zar hibas volt!!!!! Nekem is volt Ritmom, sot joval korabbi
127-es is, es mindketto csak a kulcs kihuzasakor zarta a kormanyzarat.
Lehetseges, hogy kihuztad a kulcsot, majd vissza toltad, de nem
forditottad el. Ilyenkor valoban bezar amikor a kormanytengely hornya a
zarnyelvhez fordul. Egyebkent nem kell "koppig" visszaforditani a
kulcsot a gyujtas levetelehez!!
Udv, Triznyak
|
+ - | re: Vegyes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Korabban hallottam olyan hutorendszerrol, hogy indulasnal nem a
> teljes vizmennyiseget forgatja meg, hanem csak par decilitert, ami
> ugyebar meg allo autonal is gyorsan felmelegszik. Majd ha mar
> uzemmeleg, akkor fokozatosan engedi ra az ujabb adag hideg hutovizet.
>
------
Annyira korabban, hogy mar 1970-ben igy mukodott a Zsiguli is.
---
> Az anyahajorol vagy katapultal inditjak a gepet, vagy kepes onmaga
> 100 meteren felszallni. Ilyen repcsi is letezik, de a neve nem jut
> eszembe. Ennel a gepnel a hajtomu sugarnyalabjat egy "lemezzel" a
> fold fele forditjak, igy a repcsi nem elore gurul, hanem felfele
> emelkedik. Kello magassagban a lemezeket visszaforditjak, es a
> toloero mar hatul jon ki, es normal repulokent viselkedik a gep.
-------
Minden bizonnyal a Harrier-re gondolsz, ami mindmaig az egyetlen
hadrendbe allitott helybol fel es leszallni kepes harcirepulo. A 100
meteres nekifutas az uza takarekossag miatt szukseges, megnovelve ezzel
a hatotavolsagot. ( a helybol felszallas rendkivul sok uzemanyagot
hasznal el)
www.harcirepulo.hu/Harrier/
Udv, Triznyak
|
+ - | re: Re[2]: T (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> > Szerintem tanpalyan nem lehet ugyanugy megszokni a kocsit, mint
> > forgalomban.
> Azt nem is varja el senki. De orvendetes lenne, ha nem okozna gondot
> az 1-esbe kapcsolas,........
-------
En elvarnam! Azert van a tanpalya, hogy megtanulja, begyakorolja a kocsi
kezeleset, mire a forgalomba megy mar reflex-e kellene valjon a pedalok,
valto, iranyjelzo, tukor, stb hasznalata. Sokkal biztonsagosabban fog
kozlekedni, ha csak a forgalomra kell figyelnie, es a kezeloszervek
keresgetese nem vonja el a figyelmet. Amikor engem okitottak (1973)
akkor meg ugy volt, hogy a rutinpalyan addig kellett gyakorolni amig 10
cm-en belul tudtam megallni az "oszloptol", jarda szeletol, emelkedon
elindulni elore es hatra ugy, hogy a kezifek kiengedesekor a kocsi
helyben maradjon, es ezeket egymasutan legalabb 10-szer hiba nelkul. Ha
ment a dolog, akkor mehettunk a Nepligetbe ( nem a Korutra csucsidoben)
"forgalomba" gyakorolni. Kovetkezo lepeskent az oktato kivitt ejszaka a
Gellert-hegy egy toksotet, meredek reszere es a fentieket kellett
gyakorolni sotetben. Ezek utan kovetkezett a varosi forgalom, ami
akkoriban persze teljesen mas volt meg. Nem beszelve a tobbi vezeto
hozzaallasarol, ezt csak ugy lehetne jellemezni, hogy az egy masik
bolygo volt.
Udv, Triznyak
|
+ - | olajnyomas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szasztok,
Triznyak,
> A kispolszki viszont sokat kibir olajnyomas nelkul. ( nem olaj, csak
> nyomas nelkul!!!)
Ezt en is tanusithatom... Bahh, regi szep idok...!
Mikor meg Kispolskim volt, honapokig jartam gyakorlatilag olajnyomas
nelkul, mert azt hittem, a gomba a rossz, mivel nem talaltam mashol
hibat (regen volt! meg ifju koromban!)
Aztan - talan pont itt? - kaptam egy tippet, hogy nezzem meg, a
"sonkan" van egy 5Ft-os nagysagu lemez lezaras, hatha az jott ki. Es
telleg. Visszatettem, megint lett nyomas, kb. 2 napot jartam vele,
aztan vegleg elment, szet is esett a motor :-(
Az volt eletem elso sajat autoja :-)
udv,
Ivicz Laszlo
Audi 100, 1981, 2.2TI
igazi cimem: LLAT .kukac. AUDIKLUB .pont. HU
|
+ - | Miniauto es homero... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho !
:> De orvendetes lenne, ha nem okozna gondot az 1-esbe
:> kapcsolas, es nem ugy kozlekedne, mintha az autoja 7m
:> hosszu es 4m szeles lenne.
Ennek en is orulnek sokszor, ha nem kellene latnom a kis
miniautoval nagy ivben jobbra kanyarodokat. Azt hiszi, hogy
uzemanyagszallito kamionnal jar ???
:> tervezzek elektronikailag a mutatomuszert es a jeladot,
:> hogy nagyon hamar fent legyen 90 fokon, majd azt a
:> kritikus hofokig tartsa
Vezettem nemregen egy Alteat 2.0 PDTDI motorral. Az
autoszalonban reggel elso voltam, nekem hoztak ki
eloszor a bemutatoterembol, tehat kb. 25°C fokos volt.
Elindultam - persze kimelo modban -, mentem kb.
1,5 km-t es a mutato mar fel is ert 90°C fokra...
Ezt el lehet hinni ? Lehet, hogy valoban csak kis korben
keringteti a vizet, vagy marketingmuszer ?
Szep napokat: Antal Attila
Seat Leon 1.6 Aut.
|
+ - | Lada futoradiator (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Szuksegem lenne egy Ladabol bontott futoradiatorra. A tipusa mindegy,
vizhuteses szamitogepbe lesz melegleado. Az lenne a kerdesem, hogy az ilyenek
milyen arban mozognak? Egy bontoban neztem, ott 8e-t kertek erte, de nem
hiszem, hogy ilyen sok :(...
Koszi,
RZoltan
|
|