Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX CODER 1116
Copyright (C) HIX
2001-03-14
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 template - friend - operator (mind)  47 sor     (cikkei)
2 Re: Hogyan muxik a DivX algo??? (mind)  35 sor     (cikkei)
3 Nachos (mind)  8 sor     (cikkei)
4 Re: pipe (mind)  23 sor     (cikkei)

+ - template - friend - operator (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Adott a következő template osztály:

template<class T>
class Maki {
    T a;
public:
    friend int operator==(Maki<T>& a, Maki<T>& b);
};

és egy külső template operator fv.

template<class T>
int operator==(Maki<T>& a, Maki<T>& b)
{
    return a.a==b.a;
}

amikor egy példány létre akar jönni az op. fv-ből egy másik .cpp-ben:

int main() {
	Maki<int> egyik, masik;

	if(egyik==masik) {
	} else {
	}
}

akkor unresolved external operator== ....

stb. üzenetet kapom...

(az osztály nem teljes, csak a lényeget akartam listára írni).

valahogy tudatni kellene a friend-del, hogy ő tul. képp egy template
fv.,
de hogyan?

tag függvényként simán megy, csak elsőre friend-ként ugrottam neki és
bosszant a probléma...

van ötletetek?

előre is köszi!

Üdv.: mean
+ - Re: Hogyan muxik a DivX algo??? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 14:45 2001.03.12. +0100, Kovács" Antal wrote:
>>>p.s.: A Project Mayo-n mogvan a forrasa
>> Ha mogvan a forrasa, akkor abbol kiderul,
>> hogyan mukodik, nem?
>Ja, akinek megvan a Linux 2.4.xx kernel forrasa
>az tudja a multiprocesszor rendszerek programozasat,

Miert, nem?


>a tobbirol ne is beszeljunk.

pl. mirol?


>Gondoltam, hogy belenezek, de azert mas kodjat
>nem olyan egyszeru megerteni (nincs agyondokumentalva!)

Nem ertem, mi a bajod. Persze, hogy nincs kommentezve.
Kivancsi lennek, Te vajon beleolnel-e meg plusz 2x annyi munkat a
programodba, hogy masok is konnyen megertsek...
"Real programmers don't comment their code. It was hard to write - it
should be hard to understand" -- es ez kib***ttul igaz. Nem tankonyvnek
szantak.

Vagy azt varod, hogy majd valaki cakkpakk elmagyarzza Neked az egeszet?


>Az erdekelne, miert lesz kissebb (akar 1/4-del) mint egy
>normal MPEG-1 vagy MPEG-2.

A kisebb bitrate miatt.

Udv,
		Hunter
+ - Nachos (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

egy kerdesem lenne: tudja valaki mi az a Nachos??? Nem irom le mi az, aki
mar dolgozott vele az biztosan tudja. Segitseg kellene az implementaciohoz.

Valaszokat maganba: mailto:

Jani
+ - Re: pipe (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,


> A PeekNamedPipe-t egy vegtelen ciklusban kellene futtatnom,
> de az megfogna a gepet. Ha pl 100 millisecenkent
> hajtanam vegre, akkor meg kesve regalna a program a pipe-n
> erkezo adatokra.
Szerintem a vegtelen ciklus is jo csak eppen Sleep(0) vagy Sleep(1)-el.
A doksi szerint a Sleep(0)-ra feladj a task idoszeletet es jon a
kovetkezo taszk az utemezesben. Nekem szemely szerint a Sleep(1) valt
be.
(WinNT-n)


> A WaitForXXXObject-nek egyebkent van koze az aszinkron
> io-hoz. Ha egy file-t aszinkron modban olvasok,
> akkor megadok neki egy eventet (Az OVERLAPPEDSTRUCT-ban)
> , a ReadFile Azonnal visszater, az eventre meg varakozhatok
> WaitForXXXObject-el.
Vagy GetOverlappedResult. javasolom, hogy nezd meg a helpben.

Udv,
Alex.

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS