Kedves Yali,
Maga az MLM egy iszonyu atveres. Embereknek nincs intuitiv fogalma
az exponencialis novekedesrol. Ezert hiszik azt, hogy:
> elvileg valoban igazsagos mert mindenki elott ott van
> a lehetoseg, csak ugye megsem azonos esellyel indul az aki ma valik
> tagga ahhoz kepest, aki 4-8-10 eve stb. tag.
Ez kb. a kaszino 'tuti nyero' strategiaval analog: tegyunk fel
1-et a feketere (rulett). Ha nem nyer, akkor tegyunk fel 2-t, majd 4-et,
stb. 'Elobb utobb' nyerunk (1 egyseget). Mondjuk van a 0 (vagy 0 es 00),
de a strategia e nelkul *sem* mukodne. Ugyanazert, amiert a MLM atveres.
Nagyon keves generacio utan elfogynak az uj tagjeloltek, igy igazan
csak az keres a MLM-gel, aki az elejen lepett be.
A masik:
> 1 tubus fogkrem pl. 1000 Ft stb., - ezekkel
> kapcsolatban valtozatlanul az a fo erv hogy dragabbak de joval tovabb
> tartanak es hosszu tavon nagyon kifizetodoek,
Konkretan a fogkremre azt mondta (nagyon jo) fogorvosom, hogy tok
mindegy mit veszek, mindegyik ugyanolyan jo. Vegyem azt, amitol nem
oklendezek. De elo kell venni a jozan eszet: ha valami nagyon jo, de draga,
az meg nem ok arra, hogy normalis uzleti csatornan ne lehessen megvenni.
Ha normalis uzleti csatornan nem kaphato, akkor az valoszinuleg azt
jelenti, hogy *annyit* nem er. Kivetel persze van, szabadalmi vedettseget
elvezo igazan uj es jo talalmany. De itt gondolom nem errol van szo.
Sokkal inkabb arrol, hogy a haverok nyomasa alatt megveszed azt, amit
egyebkent nem vennel meg, ha informalt dontest hoznal. Erre megy
ra az egesz. Kulonben lenne a termek boltban, stb. Viszont tapasztalatom
szerint nagyon hamar ramennek baratsagok erre.
Gyula
|