Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1075
Copyright (C) HIX
2001-04-13
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: ndori szivatas (mind)  20 sor     (cikkei)
2 Re: Alfa gazdaja (mind)  14 sor     (cikkei)
3 kavicssérülés javítás helyett :Nissan Primera eladó vag (mind)  17 sor     (cikkei)
4 kavicssérülés javítás helyett :Nissan Primera eladó vag (mind)  18 sor     (cikkei)
5 Sarfogo gumi (k) (mind)  18 sor     (cikkei)
6 Re: va:Re: kavics (#1074) (mind)  14 sor     (cikkei)
7 Re: M7 (#1073) (mind)  8 sor     (cikkei)
8 Kipofazo hangszoro a motorterben (mind)  26 sor     (cikkei)
9 Feklampa villogtatasa (mind)  10 sor     (cikkei)
10 Re:VADDISZNO AUDI sztorijaRE + egy kisTwingozas Tiszyve (mind)  20 sor     (cikkei)
11 Sarfogo elol (mind)  11 sor     (cikkei)
12 Tanpalya (mind)  49 sor     (cikkei)
13 A8, lambdaszonda, ABS (mind)  46 sor     (cikkei)
14 VD versus elvtarsak (mind)  12 sor     (cikkei)
15 Re: ndor szori (mind)  11 sor     (cikkei)
16 Nehez dontes (mind)  16 sor     (cikkei)
17 Autobehozatal (mind)  12 sor     (cikkei)
18 va Fogyasztascsokkento eszkozok (mind)  6 sor     (cikkei)
19 va: Allami A8 (mind)  22 sor     (cikkei)
20 Re: ABS (mind)  35 sor     (cikkei)
21 kavics, kamera, gokart (mind)  21 sor     (cikkei)
22 Atfenyezett Skodat ujnak adnak el? (mind)  24 sor     (cikkei)
23 Clio 1.2 (mind)  8 sor     (cikkei)
24 Fogyasztascsokkento (mind)  11 sor     (cikkei)
25 Csatornafedel (mind)  10 sor     (cikkei)
26 csatfedel; sarfogo elol (mind)  48 sor     (cikkei)
27 udvariassag (mind)  12 sor     (cikkei)
28 hosszu (Re: Autopalya-epites) (mind)  130 sor     (cikkei)
29 Re: Re: M5*** HIX AUTO *** #1074 (mind)  20 sor     (cikkei)
30 Va: *** HIX AUTO *** #1074 (mind)  49 sor     (cikkei)
31 Trabi a'rak (mind)  11 sor     (cikkei)
32 buszsavban kocsival (mind)  16 sor     (cikkei)
33 Suzuki gumik (mind)  18 sor     (cikkei)
34 Gokart Mogyorodon (mind)  12 sor     (cikkei)
35 Re: Allami A8 (mind)  12 sor     (cikkei)
36 Re: generacijo (mind)  10 sor     (cikkei)
37 Re: generacijo (mind)  8 sor     (cikkei)
38 Re: M3-M0 (mind)  24 sor     (cikkei)
39 RE: Buszsav, fordulas (mind)  12 sor     (cikkei)
40 RE: Allami A8 (mind)  55 sor     (cikkei)
41 RE:generacijo, Rendor Szori (mind)  18 sor     (cikkei)
42 gokart Gyorben (mind)  10 sor     (cikkei)

+ - Re: ndori szivatas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA!

>Ez nem mese (...) Nem tudom mi ertelme volt ennek a t
>obb mint 20 perces szivatasnak, de remelem legalabb ok 
>jol ereztek magukat!
Tegnap este hallgattam Garamvolgyit az Info-n. O azt
mondta, legjobb neveloeszkoz a "Most megbuntethetnem,
mert szabalytalan volt, de nem teszem. Maskor ne tegyen
ilyet." IMHO nem pont errol volt szo, mert teged meg
akartak buntetni, bar a nagyon magas induloosszegrol
nagyon gyorsan jelkepesre torteno "lemorzsolodas" itt
is valszeg azt szolgálja, hogy egyreszt radijesztenek,
masreszt vegul ugy erzed, aranylag kevessel megusztad
a dolgot. (Azert meg lenne 1-2 otletem, hehe...)

Piece:
nme1


"Know your enemy"
+ - Re: Alfa gazdaja (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA, szia VTI!

>>Az Alfa topicban van egy sarga 145 HIX rendszammal.
>>A gazdaja ide is szokott irogatni :))
>Ja! Azt lattam naggggyon szep!

Ha ennyire szep gazdaja van ennek a 145-nek, (es
raadasul nonemu is), nem lehetne legalabb egy .jpg-t 
feltenni rola valahova? 

nme1


"Know your enemy"
+ - kavicssérülés javítás helyett :Nissan Primera eladó vag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szivesen olvastam volna a kavicssérülések javításával kapcsolatos témáról/mivel
 magam is evvel foglalkozom ,de "a lap nem elérhető" felirat mindígmeggátolt eb
ben
Tehát inkább eladnám az autómat ,hátha ezt azért valaki csak el tudja olvasni! 
NISSAN PRIMERA 1,6 slx 16V Benzines, 1994/11, 1597cm3 ,100LE,117988km
Elegáns grafitmetál,koránál jobb állapotú,extrákkal szerelt,dupla biztonsági 
rendszerrel/lopásvédelem/ ellátott,négyajtós ,gyári napfénytető,motoros 
ablakok,antenna gyári Blaupunkt rádió-magnó,GSM antenna kiépítés,centrál 
stb..,megkímélt állapot,tulajdonostól eladó ,cserélhető 3 éves Primerára ,de 
érdekel még "új" kasznis 4 ajtós 1,5-ös ALMERA is 
1000000Ft 
külömbözetet fizetek állapottól függően /full felszereltség ,(bőr nélkül is) 
előny,fehér 
szín nem! Tel.: 06 20 9854-753,vagy 277-8714
email: 

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-108-81.dial.matav.net)
+ - kavicssérülés javítás helyett :Nissan Primera eladó vag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szivesen olvastam volna a kavicssérülések javításával kapcsolatos témáról/mivel
 magam is evvel foglalkozom ,de "a lap nem elérhető" felirat mindígmeggátolt eb
ben
Tehát inkább eladnám az autómat ,hátha ezt azért valaki csak el tudja olvasni! 
NISSAN PRIMERA 1,6 slx 16V Benzines, 1994/11, 1597cm3 ,100LE,117988km
Elegáns grafitmetál,koránál jobb állapotú,extrákkal szerelt,dupla biztonsági 
rendszerrel/lopásvédelem/ ellátott,négyajtós ,gyári napfénytető,motoros 
ablakok,antenna gyári Blaupunkt rádió-magnó,GSM antenna kiépítés,centrál 
stb..,megkímélt állapot,tulajdonostól eladó ,cserélhető 3 éves Primerára ,de 
érdekel még "új" kasznis 4 ajtós 1,5-ös ALMERA is 
1000000Ft 
külömbözetet fizetek állapottól függően /full felszereltség ,(bőr nélkül is) 
előny,fehér 
szín nem! irányára:1599000Ft
Tel.: 06 20 9854-753,vagy 277-8714
email: 

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-108-81.dial.matav.net)
+ - Sarfogo gumi (k) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

:> Apropo ! Elsokerekesek !
:> Van sarfogo gumi az elso (hajtott) kereketek mogott ?

Bizony van !  Hivatalosan sem hatra, sem elore nem kotelezo. Amikor
atvettem az autot, az ugyintezo srac kerdezte, hogy szeretnek-e
tenni hatra sarfogo gumilapot. Termeszetesen !!! A Leon-nak mellesleg
eleg rovid a feneke, nem szerettem volna a mogottem levoket megszorni.
Emlitette a tag, hogy amiota nem kotelezo, szinte senki nem keri,
csak ott porosodnak a raktarban...  :-(
Az elso ket gumilapert fizetni is kellett, megis kertem. Vegulis nekem
is erdekem, hogy a kavicsot, aszfaltot ne szorja ra a kuszobre alulrol.

Kulonben meg egesz jol neznek ki gyari emblemaval !

Szep napokat: Antal Attila
http://www.externet.hu/aas
+ - Re: va:Re: kavics (#1074) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> be egy gurigat az ules ala a kre'ta es a fenykepezo gep melle.

Elobbit mire hasznaljuk? Korulrajzoljuk vele az elutott gyalogos
holttestet? ;-)))

> Van sarfogo gumi az elso (hajtott) kereketek mogott ?

Hogyne! Mar csak a sajat erdekemben is. Szinte semmi sar nem kerul az elso
ajto aljara es a kuszobre.

  Ed

 Szemelyes valaszt a fenti cimre kuldj, ne oda, ahonnan ezt irtam.
 I don't want ANY spam! [...] I don't like spam!    [Monty Python]
+ - Re: M7 (#1073) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szerintetek fognak merni a 60-80-as szakaszokon? Mert mult szombaton en
bizony jottem +20-30-cal is, ha volt valaki elottem. (Hatha ot kapjak le.)
Amikor szabad volt a palya elol, csak +10-et kockaztattam meg.

  Ed

 Szemelyes valaszt a fenti cimre kuldj, ne oda, ahonnan ezt irtam.
 I don't want ANY spam! [...] I don't like spam!    [Monty Python]
+ - Kipofazo hangszoro a motorterben (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Van-e valakinek infoja arrol, hogy hangjelzesnek minosul-e
az, ha a motorterben elhelyezett hangszoron keresztul alkalom
adtan az okvetetlenkedo, es eroszakos jarmuvezetoknek
kiszolok?
A jogszabalyok kozott nem talaltam ide vonatkozo tetelt, de
bizom abban, hogy van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata,
illetve "elso kezbol" szarmazo informacioja.
A dolog azert is erdekel, mert ha a dolog tiltott, akkor bizony a
hangszoronak megfelelo alcazott kivitelt kell kialakitanom.
Nem szirenazni, vagy "rendort sejtetni" szeretnek, hanem kezd
tele lenni a hocipom azokkal, akik a kozlekedesi szabalyokat
nem is akarjak betartani. Legfokepp azokkal, akik az utakon
szorakozasbol masokat veszelyeztetnek. Ha viszont az agressziv
vezetesi stilusra szoban reagal az "aldozat", az bizonyara egy
kicsit csorbit a "sebezhetetlensegi erzesen" a folenyeskedonek.

A listat mar hetek ota nem tudom olvasni, erre a cimre pedig a
recordlimit miatt nem mertem feliratkozni, igy ha valakinek van
hasznalhato otlete, kerem maganlevelben valaszoljon!

Kellemes husvetot a lista olvasoinak!

Peter.
(Nissan Laurel C-230 Six)
+ - Feklampa villogtatasa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Olyan mutyurt keresek ami, ha ralepek (folyamatosan)
a fekpedalra, akkor eloszor 2-3 utemig villogtatja
a feklampakat, majd atvalt folyamatosra.

Velemenyek, otletek ?

                                                Puruczki Tamas
                                                        (Baja)
+ - Re:VADDISZNO AUDI sztorijaRE + egy kisTwingozas Tiszyve (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

VADDISZNO:

VADDISZNO AUDI sztorijaRE.
Nagy vagy apa!
Le kellett volna taglozni oket a buzamezobe egy tankkal, aztan egy fold-fold
rakettoval a valaguk ala piritani. Sok baromarcu politikus, meg a nagytestu,
szteroidzabalo gorillaik. Mintha nem ok lennenek ertunk. Jopofak...
Bocsesz a kisse oftop miatt. :(

DEEJAYTISZY:

Suzuki vs Twingo
Ha 5,2-5,4-et kajol a verdad, akkor nem ehet kevesebbet 1 lityoval egy
Swiftnel (szvsz), mivel az enyem 5,3-mal elegedett hosszutavon (cca 400km
atlagan, 100-120 kozt+ Bp. varosi kozlekedes mintegy 35-40 km, persze nem
kihajtva belet szegeny paranak.) De ha megis igaz lenne akkor mondj egy jo
arat, mert erdekel a joszag! :)
Amen

A Luigi. (a Swiftel, a Baja'rol)
+ - Sarfogo elol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Ha, Geza!

> Egy kiporgos, kanyarodos indulasnal
>meg lehet szorni rendesen a szomszedot. Ugye ?

Egen, de az ellen egy elso sarfogo gumi se er semmit:-)
Masreszt aki nem kivanja gyilkolni az elokerekes autojat, 
az nemindul kitekert kormannyal es nagy gazzal...
Arra ott vannak a hatsokerekesek.
Udv!
VTI
+ - Tanpalya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Az alabbi levelet kapta a CRX klub:
(bocs az ekezetekert)


Tisztelt Uram / Hölgyem ! 


Czitovszky Etelka vagyok a Közlekedésbiztonsági és 
Vezetéstechnikai Tanpálya Kft értékesítés vezetője. 
Vezetéstechnikai Centrumunkban a már jogosítvánnyal 
rendelkezők részére tartunk vezetéstechnikai tréningeket, 
itt biztonságos körülmények között tréningezhetik be a 
résztvevők hogy mit kell tenni közlekedési vészhelyzet 
esetén, hogy a legkisebb személyi és anyagi kár érje. 
Ön előtt is ismert a diszkó balesetek jelenség. Sok fiatal 
nagyon „nagy tudású „autóval közlekedik de nem elég a gázt 
nyomni az autót uralni is kell és kell tudni azokat a 
technikai segítségeket is kezelni amik a mai autókban 
vannak. 

Kialakítottunk egy speciális fiataloknak szóló 1 napos igen 
kedvező árú tréninget, a díja 6900.-Ft +Áfa /fő. 

Szeretném a segítségét kérni abban, hogy az önök 
közösségéhez kapcsolódó fiatalokhoz ez az információ 
eljuthasson. 
Kérem továbbítsa levelünk az illetékes felé vagy 
tájékoztasson arról kivel vehetném fel a kapcsolatot a 
részletes megbeszélés céljából. 


Segítségét megköszönve. 


Tisztelettel 


Czitovszky Etelka 
Iroda és értékesítés vezető 
06/30-9900414 
06/28-441-951 
www.tanpalya.hungaroring.hu 
tanpalyaail.digitel2002.hu 


Ha erdekel minket ra lehet szervezni!
VTI
+ - A8, lambdaszonda, ABS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szasztok Lista!

Szia VD! 
Nem ertem, mit nem ertesz ezen. Az eddigi irasaid alapjan azt hittem, 
raerzel az altaluk csak ritkan tapasztalt feeling-re, amit az A8-ban, 
plane egyszerre 2-ben ereznek. Ok akkor felulemelkednek a 
forgalom "atlagos" resztvevoin, es lihegve rohannak szolgalatba, hogy 
atulhessenek a "kiralyi hintoba", megjegyzem inaskent. Rajuk fert volna 
egy kis "pitty-putty".

Neked is szia Ant!
A lambda szonda a kipufogo gaz osszetetelet meri folyamatosan, es az 
altala idealisnak beprogramozott erteken probalja tartani ugy, hogy 
beavatkozik a motor vezerlesebe. Ha rossz (a szonda), akkor ossze-
vissza allithatja a gyujtastol a befecskendezesig minden felet, igy ne 
csodalkozz, hogy sokat fogyaszt a kocsi. Sajnos tapasztalatbol 
beszelek, mert nekem is 2 hete kellet kicserelni a merciben (igaz, az 
enyemben mar kb 250e km van, 124/230E), es erezhetoen kisimult a motor 
viselkedese. A fogyasztast meg nem tudtam pontosan lemerni a 2 het 
alatt, de elotte eleg huzos volt, bar szerintem a labad is 
eleg "nehez", akarcsak az enyem, igy csak annak erdemes orulni, hogy 
jobban huz a kocsi. 
Gyogyulj meg mihamarabb es hajts Te ("paratnot", autot ... stb)!

Altalaban az ABS-rol pedig az a velemenyem, hogy nem oltek volna dollar 
es markamilliardokat a fejlesztesbe, es nem tennek mar a kisautokba is 
szinte alapfelszereleskent, ha rosszabb lenne, mint ha nincs! Biztos 
lehet talalni olyan helyzetet, ahol rosszab, mint a fustolo gumi, de ez 
az elofordulo esetek 0.1%-a. Attol szoktam lehidalni, ha sarokba 
szoritanak az "es akkor mi van, ha az ut ilyen, a gumi olyan, az eso, a 
jeg, a murva ... blablabla - es ezen lepadlozok egy ABS-t" dumaval. 
Semmi, 1000-bol 1 ilyenkor elszall, de a maradek 999 normal helyzetben 
az ABS-tol marad eletben. Nem a kiveteles 1 ezrelekre kell 
optimalizalni (nem csak az ABS-t, hanem a dolgokat ugy altalaban), 
hanem a tulnyomo tobbsegre. Szakmai beutes (programozo), hogy egy 
beviteli mezonek mar 51%-os elofordulasi gyakorisagnal erdemes default 
erteket adni. En eddig csak az elonyet tapasztaltam az ABS-nek, es 
tudom ajanlani a mezitlabas fekkel szemben.

Udv mindenkinek

Hook


---
 Mi az Ön MailBox címe? - http://mailbox.hu
+ - VD versus elvtarsak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> nem lehetett beallni (tartottak a tavolsagot), a Fiat meg nem egy erogep 
> es jottek szembe, tehat fekeznem kellett, es visszahuzodni mogejuk. 
> Nem ertem hogy lehet ilyen taho modon kozlekedni. Amugy mind2 
> A8-ban ult 2-2 testor,  .....

Szerintem te voltal a hunyo, hisz a megengedettnel joval gyorsabban
mentel, es joggal gondolhattak, hogy valami (vad)disznosagot tervezel
- leszoritas, lekopes, ...  

Cs.
+ - Re: ndor szori (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Azt en sem tudom, mi ebben a jo nekik, de ezt mar velem is eljatszottak
Kispesten, az Ady-Hunyadi sarkan. Busz utan kanyarodtam, direkt felneztem a
lampara, amikor atmentem alatta, sarga volt. Ennek ellenere a posztolo
rendor leallitott, es elkezdte ezt a hulye partnelkuli vitat, meg az sem
zavarta, hogy onnan nem is lathatta az en lampamat. Vegul csak azert usztam
meg, mert hivast kaptak es hirtelen elmentek. (Jott az ellenorzes?...:-)

Udv:
pJ

>Mulkor olyan tortent velem amit, ha mas mesel lehet, hogy el sem hiszek.
+ - Nehez dontes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,
lassan megerett az ido egy autocserere. A gond az, hogy ket autot is
kineztem - joreszt koruljarassal.
Probaltam muszaki adatokat is osszeszedni roluk, de valszeg nagyon balfek
lehetek, mert sehol sem talaltam a neten.
Az egyik versenyzo egy 1991-es Ford Scorpio, 2.9i Cosworth motorral, nagyon
szep allapotban, egy csomo extraval, 1.4 millioert, a masik egy 1988-as
W124, 3 literes benzines, szinten nem csunya, de belulrol leharcoltabb, ez
1.8 millioba faj. Mindketto automata valtos.
(Jatszik meg egy 1988-as Merci 190, 2.4D 1.5 millioert, ez viszont elegge
szet van ulve.)
Amellett, hogy erdekelnenek a muszaki adatok, kivancsi lennek a szubjektiv
velemenyeitekre is, kinek melyikrol mi a velemenye?

Udvozlettel:
pJ
+ - Autobehozatal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

--



    Sziasztok!

  Megszereztnem kerdezni van-e valakinek tapasztalata küldi autok
behozatalaban.
 Amennyiben van ilyen szeretnem ha megosztana velem tapasztalatait.
 Esetleg ha tuna címeket adni ahol arak után lehet nezni.

         Köszönöm : Kun Pisti
+ - va Fogyasztascsokkento eszkozok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Van egy nagyon elmes es hatasos szerkezet.
A jobb bokankra egy par gumipokot kotunk es a masik
veget pedig a nyakunk kore tekerjuk. 
1-3 liter megtakaritas - szazon
--
Meszaros Geza
+ - va: Allami A8 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> az elso A8 az ut jobb szelere huzodva ment, mig a masik az ut 
> beljebb levo reszen, tehat a felezovonalon
Igen. Igy tanitjak.

> De mikor elozni probaltam, akkor a hatso meg kijjebb jott
Ezt is igy tanitjak. Persze a szabalyos kozlekedest is tanitjak nekik.
Meg persze annak is tanitottak, aki meg igy is meg akarja oket elozni.
Kakaskodni lehet, de a vazolt helyzetbol moralizalni nincs ertelme.

> Amugy mind2 A8-ban ult 2-2 testor, es az elsoben egy fontos elvtars. 
> Nem lattam ki, mert le volt huzva a redony Ha azM5-tel vagyok ott, 
> akkor elszorakoztam volna a 4 taho buzeranssal, aztan
> probalkozhattak volna a fos Audijukkal.
Elofordult mar a nagyvilagban, hogy ilyen affer utana a delikvens ult a 
sajat mocskaban es az olebe hullatta konnyeit. 
Banta, hogy megszuletett.


Meg kellene ezeket a torteneteidet filmesiteni.
Lehetnel az "Indul a bakterhaz" folytatasa...
--
Meszaros Geza :-)
+ - Re: ABS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Podmaniczky Andras irta:
>> > az ABS- el ellatott fekrendszer csak csuszos uton jobb mint a
>> > hagyomanyos. A szaraz uton nagyobb a fekutja a normal fektol.
>> mar parszor paran kifejtettek, az ABS-nek egyetlen helyzetben lehet
>> rosszabb a fekhatasa, amikor a kerekek tu'rni/tolni tudjak a talajt
>Szvsz ezutobbi egy "forditott" esetben is lehet igaz, akkor, ha a
>blokkolo kerek a radirozassal jobban lassit, mint a gordulo (v. kis
>szlippel gordulo). Ilyenkor a talaj "turja" a gumit...
Hm. Szerintem a ket eset nem ugyanaz. Amikor a talajt turod, akkor a
kerek maga elott tolja, tomoriti a talajt, ami meg tudja tamasztani.
Amikor a kerek aszfalton csuszik, akkor a gumit a talaj nyirja le
vekony retegenkent

>> En (es korabbi kollegaim) ezt nem egyszer megcsinaltam mar
>> kulonbozo szemelyautokon es buszokon, es megcsuszo
>> kerekekkel mindig rosszabb a fekhatas.
>Normalisan sima aszfalton persze...  Ahol az e'go: gumi keni is a
>csuszast.  De egy igazabol ru:cskos feluleten??
Nem sima aszfalton merunk. A kiskunlachazi repteren merunk, ahol az
aszfalt relative erdes, a felszallopalya pedig beton, ami szinten
erdes. Amikor buszt merunk, nem egyszer elofordult, hogy sokszogletu
lett a gumi, mire visszaadtuk. Altalaban akkor szoktuk igy elsikalni a
gumikat, amikor a kezifeket jelolik ki biztonsagi feknek, es uresen
marha nehez a rugoerotarolos feket ugy mukodtetni, hogy ne csusszon
meg. Allitolag egy ideig az Ikarusban kozszemlere volt teve egy gumi,
amirol egy helyen tokig lekopott a minta (kb. 2-3 cm), mert bekapott a
kezifek, es nem oldott ki. Ugyhogy nem annyira sima az az aszfalt.
(:-)

    Udv!

--
HAÁSZ Attila --- mailto:
+ - kavics, kamera, gokart (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Kocsisok.
Nasfay Zoli irja:
.....neeee! A nagyreszuk kokanyolo szemetlada, megcsinalja igen
hitvany modon, aztan orok eletre cseszheted. Csak olyanhoz vidd,

Nemtom, nekem tok jol megcsinalta anno egy ilyen, igaz csak egyszer
volt ilyen alkalom.
Lehet, hogy mazlim volt.

Molnar Csaba:
Ilyen kamerakat magas poznakon nagyon sok csomopontban lehet latni
Pesten.Nemcsak
buszsavos helyeken ,raadasul eleg regota.Szvsz forgalomtechnikai
szerepuk lehet.

Gokart:
En is szeretnek menni, remelem ra fogok erni.
Udv
KZG
Kiss Zoltan

+ - Atfenyezett Skodat ujnak adnak el? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok autosok!

> Nem tudom, hallottatok-e, hogy egy, a Porsche Pestnel 
ujkent vasarolt
Skoda Octavia metalszurke fenyezese alol nehol piros szin 
kandikal ki.
Valamelyik autosujsag segitsegevel sikerult csak a vevonek 
rakenyszeriteni
a ceget a vetelar visszafizetesere. (Ami mintha nem is 
tortent volna me'g <

Szerintem sokan meglepodnének, ha tudnák, hogy a "0" km-es 
autojuk mi mindenen ment már át...
Van Mo.-on egy nagy cég, aki a legtobb markakereskedes uj 
autoit szallitja. Namost amennyi autot ott fenyeznek (csak 
uj!) az minden kepzeletet felulmul. Ezekrol legtobbszor a 
markakereskedo sem tud. Aztan kesobb jon az, amit atadas 
elott tesznek tonkre rajta...
Ez nem csak a fent emlitett cegnel van igy, hanem igen nagy 
nevu automarkaknal is..
Egy biztos, ha egyszer uj autot veszek, akkor 
retegvastagsag-merovel megyek az atvetelre, es ezt a 
kereskedonek mar rendeleskor bejelentem.
Udv. Llaci
+ - Clio 1.2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello

Az egyik srac 2000-ben vett egy 99-es Clio Rn-t 1.2-es 
motorral.A szervizkonyvben garancialis javitaskent 
szerepelt a hengerfejtomites csereje.Akkor ezek szerint 
bonthato az 1.2-es motor.Nem?

Topo
+ - Fogyasztascsokkento (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> En az erosebbikkel ertem el
> kb. 6%-os megtakaritast egy uj kocsinal ( Ford Focus 1.6 )

En is kiprobaltam egy ilyen magneses gyurut.
(turbo booster). Egy-ket honapig volt a kocsimban.
Egyaltalan nem valtozott a fogyasztas es a motor
viselkedese. Szerencsere visszakaptam erte
a lovet.

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - Csatornafedel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Egyszer en is ratolattam egy csatornafedelre.
Az onkormanyzat mar a karterites szo hallatan elkuldott
melegebb eghajlatra.
A csatornat uzemelteto tarsasag azonban
mar elso megkeresesre keszseges volt
es szamla alapjan gyorsan rendezte a karomat.
(1db telefon+1db level)

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - csatfedel; sarfogo elol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ihajja!

		______ csatfedel ______
Biomernok irta:
>>>>>
Sokat jarok arra, hol van ez a fedel? A mazdam alja amugy is mindenhez
hozzaer... :-(
>>>>>
Nos, az igazsag az, hogy mar nem emlekszem pontosan, mert egyreszt 
este volt, masreszt mentem tovabb a koppanas utan.
Ha minden igaz, ahogy a Sallai felol jossz Kispest fele keresztul a ltp.-en
valahol a kozpont (ahol az ABC, meg sorozo, meg bucsusok) es a ltp 
vege kozott.
Marha jol elmagyaraztam mi? :o))) Lehet, hogy nem volt nagyon mely,
de ket dolog kozbejatszott: a kocsiba (mint mar irtam) rovidebb rugok
vannak elol, igy az eleje elegge lent van, masreszt egy kb. 100 kg.-os
holgy ult a jobb egyben. :o)) Szegeny ha tudna, hogy ennyit irtam lehet,
hogy pofanvagna! :o)

		____ sarfogo elol ____
Meszaros Gezank irta:
>>>>>>
Apropo ! Elsokerekesek !
Van sarfogo gumi az elso (hajtott) kereketek mogott ?
>>>>>>
Jelentem az osszes automra szereltem elore is sarfogot. (Meg a kispokra is
pedig az nem csakhogy hatsokerekes, de kapar, mint az allat!) :o))).
Az Asconan is es most a Kadetten is azzal kezdtem a sajat vilagra valo
formazast, hogy felszereltem a sarfogokat elore. Ennek tobb elonye is van.
Nem csapkodom szet az elso elemeket a felverodo kaviccsal. Nem szorom
a szomszedot sem sarral, sem kaviccsal. Vegul egy masok szamara nem
biztos, hogy jelentos elony, hogy szerintem igy jobban is nez ki az auto.

>>>>>>
Egy kiporgos, kanyarodos indulasnal
meg lehet szorni rendesen a szomszedot. Ugye ?
>>>>>>
Az a sarfogotol fuggetlenul is megtortenik. Ha a kormanyt kitekerem kanya-
rodashoz es megporgetem a kereket, azt a sarfogo nem fogja fel. Ugye? :o)

Ennyi mara
No pa! A kormanyok legyenek velunk, Udv!


 ************************
*        A.i.: Peace bye Gyimi        *
*  mailto:  *
 ************************
+ - udvariassag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

> ( Mar lattam nemegyszer olyat, hogy a nagymerci 150-nel
> menve kitert a II-es Golf elol, mert az gyorsabban jott.
> Ilyen egyszeruen...
> Persze lattam olyat is, amikor nem tert ki..  ;-)) )

Na egen es a 
-as Skoda elol is lehuzodtak, ha utolertem oket. Bar 
neztek, de elengedtek az Osztrakok. 

Fresi
+ - hosszu (Re: Autopalya-epites) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>Az M7epulo 3.savjanak + az M3 kapu-epites-lebontas-anak az
>>arabol  rovidre lehetne zarni az M0-t legalabb
>>egy hiddal a Dunan.
Nem tom' de kicsit huzos lenne annyibol alagutazni meg viaduktozni
a Budai-hegyvideken at Budakalasztol Patyig.
Ha lattal domborazti terkepet is a kornyekrol, tudod hogy itt ENY-DK
iranyban futo magaslatok sora van, kicsit maceras lesz autopalyat
epiteni erre meroleges iranyban.

>Bocs, hogy hosszan idezek, de szukseges. Az MO nem kizarolag
>a hulye donteshozok miatt nem epul, hanem azert sem, mert vagy az
>erintett onkormanyzatok (eszakon a III. - IV. ker.), vagy kulonbozo,
magukat "k
>ornyezetvedo"-nek nevezo szervezetek, esetlegesen
>lakossagi csoportok (pl. Csomor kornyeke) igyekeznek meggatolni
>az epitkezeseket. Nem kovetem pontosan az esemenyeket, ezert
>nem szeretnek hulyesegeket mondani vagy tevedesbol megvadolni
>vkit/vkiket, de felek, megint az emberi butasag diadalmaskodik

Ha nem koveted pontosan az esemenyeket akkor honnan tudod a
masik oldal eszerveit?
Mielott hulyezel, legalabb tajekozodj, ezzel a szoveggel pontosan
ugyanazt csinalod mint a Levego Mcs. csak ellenkezo elojellel.

>az eszervek felett. Termeszetesen mindenkinek joga kell legyen
>ahhoz, hogy egy autopalya/fokozlekedesi ut megepitesevel jaro
>hatranyoktol mentesuljon. Az MO tovabbepitese kapcsan azonban

Pont. Es mi van, ha ez nem lehetseges? Vagy csak aranytalanul
dragan lehetseges, vagy ha a tervezok/kivitelezok szarnak ra magasrol,
mire valaszul az erintettek rajuk boritjak az asztalt (epitesi engedely
megtagadas) mas eszkozuk nem leven? Itt is ketton all a vasar.
Allam bacsi nem ad eleg penzt zajvedo/porvedo/stb jarulekos
beruhazasokra, mer' minek az, hadd dogoljenek meg az ott lakok, 
hadd ertektelenedjen el a hazuk,lakasuk mit szamit az a par ezer helyi
szavazat, ha par tizezer masikat kaszal azzal, hogy valasztasok elott
fel evvel majd x miniszter vagdossa az utavato szalagot? Lasd az
M0 "halalut", sajna, muszaj volt rohammunkaban felhuzni 94 tavaszara,
hogy a baromarc Schamsula miniszter ur vagdoshassa a szalagot?
Piar ment ezerrel, de az, hogy x ember meghal azon az utszakaszon
evente mert kicsit lesporoltak belole, az gondolom, kurvara nem erdekli
akar ujravalasztjak akar nem. Igy megy ez, ne feltsd csak a donteshozokat,
ok nagyon is tudjak mit akarnak, csak az nem jo nekunk.)
Meg mindig eliteled azokat akiknek korlatolt buta modon fontosabb
a hazuk, lakokornyezetuk erteke -ahol a gyerekeik felnonek-, mint az,
hogy valamelyik fejes egy evvel hamarabb tudjon utavatosdit jatszani?
Korrekt megoldas az lenne, ha mindenkit kartalanitananak aki kar er,
de az epittetok hajlamosak erobol targyalni.

>valszeg masrol is szo van. A multkoriban vettem a faradsagot es
>elovastam a Levego munkacsoport anyagat, amelyben szimplan
>bunozonek nevezik a teherautosokat, az autos pedig gyakorlatilag
>egy szantszandekkal kornyezetszennyezo, aljas, rosszindulatu
>nepsegnek minosul. (Szoval ezeknek annyi kozuk van a
>kornyezetvedelemhez, mint nekem a veseatulteteshez: hasznos
>dolog, csak epp nem csinalom.)
:-)
Itt nem csak a kocsog sotetzoldek voltak a fo ellenerdekeltek,
csak ok a leghangosabbak nekik van a legnagyobb sajtojuk.
Egyreszt a helyi onkormanyzatok masreszt helyi civil kezdemenyezesek
voltak (es vannak) a "masik oldalon", akik nagyon is forintosithato
es jogilag is vedheto erdekeltsegeik mellett allnak ki.

>Az autopalyak, elkerulo utak, Duna- es Tisza-hidak epitese
>szerintem meghatarozo jelentosegu, nemcsak gazdasagi, de
>korny.ved. szempontbol is. Nem kellene engedni, hogy olyan
>emberek gatolhassak meg, akik "erdekvedo" szerepeben
>tetszelegve elik ki a frusztracioikat, vagy egyszeruen
>beszukult, tudatlan po'garok, akik nem kepesek felfogni,
>hogy egy eszaki Duna-hid megepitese az nem az autos-maffia
>kenyelmet szolgalja, hanem elengedhetetlen feltetele a bp-i
>kozlekedesi csod elkerulesenek.

Konkretan az eszaki Duna-hid: ilyenbol igazabol ketto is kene:
egy az Arpad ut-Pok utca magassagaban -es _ez_ a hid az, ami
fontos lenne Ujpest,Obuda,Angyalfold lakoinak, mert tehermentesitene
a Szentendrei ut, a Vaci ut jelentos reszet es az Arpad-hidat.
A masodik ami a varoshatar folott Budakalasz-Dunakeszi kozott
az M0-s eszaki hidja lenne, ez viszont kevesse tehermentesiti az
erintett keruleteket, csak annyiban fuzodik erdekuk hozza amennyiben
a bekovetkezo kornyezeti karokert kompenzaciot kapnak. Ez nem
beszukult tudatlan polgari allur, hanem az a nemileg vedheto viselkedes,
hogy az eroforrasainkkal, teruletunkkel okosan kell gazdalkodni, nem
csak ugy odaadni, mert Neked ugy jobb es en helyi beszukult agyu,
csak nem akadekoskodjak.
Kaposztasmegyer II. eszaki szeletol valami 150 meterre megy az M0,
ki kellett sajatitani Dunakeszin uduloket, stb. talan ertheto vagy van egy
kis lakossagi ellenallas is.
A budai oldal meg kerdesesebb: nincs hova vezetni az uj M0 hidat, Buda
folott nincsenek kelet-nyugati iranyu utak a terep miatt, nincs hol
vezetni az M0-t tovabb. (Tud valaki kituzott nyomvonalrol errefele?) En
ismerem ezt a kornyeket, qrva nehez lesz ott DNY fele autopalyat epiteni.
Akkor pedig egyedul a Szentendre-Esztergom-Ujpest-Vac iranyu
forgalom fog a hidra terelodni, ami nem biztos, hogy tobb lesz,
mint amennyit egy Ujpest-kulsoObuda hid magara vonzana, sot
valoszinu hogy kevesebb lesz.

M0 keleti aga: mint ismeretes, az M0 deli agat az elvetemult kocsog
tervezok nekivezettek Pestimre kozpontjanak, egyenesen. Hogy mi
celbol, fol nem foghatjuk. Tudtommal soha nem bizonyitottak be, hogy
amiatt vizesednek a hazak Pestimren, de egybeeses az van.
Arra ugye nem lehet tovabbvinni, kulonben is fel Lorincet le kene
bontani hozza. Ket verzio volt, az egyik ami Pestimre es Pestlorinc 
kozott megy, majd a repteret megkerulve Rakoscsaba fele. Ez ellen
"csak" az szolt, hogy Pestimret hermetikusan elszigeteli Budapesttol,
kicsit lerontja az ottani ingatlanok erteket, az Alacska lakotelepet (szep
negyemeletes hazak) kicsit tonkreteszi, felet le is kellene bontani, es
ki kell vagni Budapest masodik legnagyobb osszefuggo parkerdejet
hozza, amit a keruleti lakosok a sajat kezukkel ultettek anno.
Valahogy nem volt nepszeru ez a terv, fene tudja miert. Volt ido, amikor
helyi lakosok keszek voltak odafekudni a buldozerek ele, hogy ezt
megakadalyozzak. Szerencsere a tag latokoru es egyatlan nem korlatolt
donteshozok hamar elvetettek. A masodik varians mar Bp-en kivul vezette
volna a nyomvonalat, itt "csak" hazakat kell bontani, jo sokat (mivel Gyal,
Vecses mar fullra hozzaepult Pesthez) es jo sok teleknek belathatoan
csokkenne az erteke, aminek a tulajdonosaik ugyan miert orulnenek.
A harmadik varians, -ami ha jol tudom meg fog valosulni-, mar ezen a
ket falun kivul vezeti a nyomvonalat.

A kompenzaciokkal az is baj, hogy soha senki nem akarja onkent
odaadni (alapallas, hogy nem veszik emberszamba a helyi lakokat),
ugy kell kiharcolni ami jar, ami kicsit megalazo nem? Ha meg nem
is sikerul, akkor mi mas marad mint a bulldozerek ele fekudni?

Ilyen vitak es egyezkedesek folynak, -vagy tiz eve- es mielott latatlanba
beszukult tudatlan embereknek nevezed akiknek egy konkret 
autopalyaterv nem teszik, probald megerteni az erveiket, mielott
Teged fognak beszukult tudatlan nagyarcunak nezni.

udv: VAti
+ - Re: Re: M5*** HIX AUTO *** #1074 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : Kaczmarek Edvard | Helyes cim: edk KUKAC c3.hu
> E-mail :  [International]
> Temakor: Re: M5 ( 10 sor )
> Idopont: Wed Apr 11 15:53:09 CEST 2001 AUTO #1074
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

>> >Azt irod, 5-ben 272-t megy az M5. Ha jol emlexem,

>> mar igy vettem, igy azt sem tudom mi szabalyzott le. Chippel 280 korul
>> menne, mert az meg a 7250-es leszabalyzast is feljebbtolja 8000-re.

> ???

> (8000/7250)*272 = 300 > 280 !

Nem ertem. Nem jelenti azt a 8000-nel leszabalyozas, hogy 5-ben el is tudja
erni a 8000-et! Valahol azert annak is elfogy az ereje. Lehet, hogy 5-ben
eppen 7500-nal :-)

Akos
+ - Va: *** HIX AUTO *** #1074 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

> Temakor: Re: Alfa145 fogyasztas ( 16 sor )
> Nekem a csucs 12 liter volt, de akkor 190-nel mentem folyamatosan.
Ez igencsak kedvezo

> Nem tudom, hallottatok-e, hogy egy, a Porsche Pestnel ujkent vasarolt
> Skoda Octavia metalszurke fenyezese alol nehol piros szin kandikal ki.
> Valamelyik autosujsag segitsegevel sikerult csak a vevonek rakenyszeriteni
> a ceget a vetelar visszafizetesere. 
Nem semmi...     @&#?##&@&"'"+'"+!"@##>

> Ma felhivtam a ceget, hogy hallottam, van egy akciojuk, amelyben ketretegu
> fenyezessel lehet Skodat kapni. En olyat szeretnek, ami alul piros, a
> felso reteg pedig feher. Lehet-e ilyet venni? Az ugyintezo szerint ,,nem
> valoszinu''. A fonokom, aki hallotta, majdnem leesett a szekrol a
> rohogestol...
Ez nagggyon joo...

> Egy dolog viszont nagyon gaz itthon es nem tudom megerteni:
> Volt alkalmam nehany tesztautot megnezni kozelrol, miutan
> par ujsag kezen atment es azok az autok iszonyatosan szet
> vannak hajtva!!!  ...Sosem fogom
> megerteni, hogy ha mar ennyire durvulnak veluk, miert nem
> mutatnak belole vmit?....   mi miert nem
> latunk belole SEMMIT a musorokban???
Mert rontja az illuziot... es mert kiderul, hogy a kocsik a gyilkolas
soran ugyanugy lepukkannak, mint a konkurens marka...
Ezek reklammusorok, oda nem illik az antireklam.

> > Az adott szakaszon ballagva 60-al, elgondolkodtam
> > - Mondjuk nyaron, vasarnap delutan, nem Erden,
> > hanem Martonvasarnal kezdodik a dugo!!
> De mi ezt is el fogjuk baltazni. Kenyelmes terkoz tartasa nelkul,
> egymas nyakaba, fekezve, megallva, majd megint meglodulva
> orjongunk hazaig. ...
> Esz meg egy szal se. Boven eleg, ha a kozlekedok toredeke hulye. 
A kozlekedoknek nem csak a toredeke hulye.

> hogy az M3-ason 5.xx miliardert megepitett kapukat,
> 2.xx miliardert tervezik lebontani !!
> Utalok politizalni, de remelem masnak is feltunt az idozites:
> ...
> Hat igen, ha ebbol csak 1% esik le valakinek, mar megerte...
Ha bejon az ujravalasztas, akkor tobb is leesik majd...

Udv

Andras
+ - Trabi a'rak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Kivancsi lennek az alabbi trabant kombik kb. a'ra'ra. 
1. 20 ev, 60.000 km, (2 utemu), forgalmi szeptben jar le
2. 10 ev, 30.000 km, 4utemu, most vizsgaztatott
Mindketto garazsban tartott, jo allapotban levo,
elso tulajtol, viszonylag uj gumikkal es fe'kekkel,
uj aksival (csak ez 7 rugo:).
Ha valaki tajekozott a temaban kerem irja meg.
Koszonettel
  Zsolt
+ - buszsavban kocsival (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ed irta:
: Ketten is tevedtek egy-ket napja. A buszsavra foldi halando akkor
hajthat
: ra, ha a kovetkezo _keresztezodesnel_ fordul jobbra, nem a kovetkezo
: _lehetosegnel_! Tehat ha a kov. ker. behajtani tilos, akkor
szabalytalan
: vagy.

Ez miota van igy? '94-ben az autosiskolas oktatommal mentunk Budarol
Pestre az Erzsebet-hidon, a hid utan azonnal beterelt a buszsavba, hogy
majd az Astorianal jobbra kanyarodunk. Addig meg van 2 egyiranyu utca,
ahova nem lehet behajtani...

marky
+ - Suzuki gumik (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Mint az kozismert, a swiften 155-os virslik vannak. A Suzuki listan 
irta vki, hogy tobb gumis allitasa szerint a gyari felnire ramegy a 
175-os gumi is.Van valakinek a dologrol tapasztalata? Az igazat 
megvallva lattam mar egyszer egy swiften 175-os gumikat gyari 
felnin, de nem volt idom jol megnezni (meg leharcolt gumik voltak)

Mert ha lehet, es el tudnam adni a 155-osoket (11000 km-el), 
akkor mar mennek is cserelni.

ADios
TLantos

Lantos, Tibor                           
 | http://www.lantos.net    
ICQ UIN : 1029460 | SMS :    
/\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - Gokart Mogyorodon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Miutan szamottevo ellenvetes nem erkezett sehonnan, a gokartozas pontos
adatai:
Helyszin: Mogyorod, Hungarokart palya
Idopont . majus 6 vasarnap delutan.
Kerlek Benneteket, hogy kuldjetek meg egy emilt, aki szeretne jonni, mert
egy virus megette a levelezesem.... :-((
Ha osszejonnenk 20 fo korul akkor megerne egy orara a palyat kiberelni. Ez
55ezer Ft, es egyidoben hat gokart lehet a palyan. ilyen felallasban jutna
ido mindenkinek boven...
Varom a jelentkezeseket, azutan szervezem a palyat.
Termeszetesen hozzatartozok, csatolmanyok is jojjenek !
Sziasztok : Laci
+ - Re: Allami A8 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szerintem ezt azért csinálták hogy ne előzhesse senki sem őket. Mégpedig azért,
 mert ha előzés közben az idegen autó a fontos elvtárs mellé érne, könnyű lenne
 "átgéppisztolyozni" az úrra.
Aztán a végén azért hagytak előzni, mert belátták hogy ha szívóskodnak az nagyo
n balesetveszélyes lenne.

Egyébként szerencséd hogy nem próbáltad őket az M5-el megszivatni, mert lehet h
ogy mire hazaértél volna, otthon már várt volna néhány rendőr.

elf

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-106-56.dial.matav.net)
+ - Re: generacijo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"Nemtom, feltunt-e, hogy az elso generacio logoja a focimben 
egy az egyben
egy Alfa 147 hutoracsot formaz... :) Vagy elvakult vagyok?
"

Igen elvakult vagy, az ugyanis egy DNS molekula akar lenni. :)

elf

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-106-56.dial.matav.net)
+ - Re: generacijo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"Megneztem a masodik reszt is, megvolt a nagy autoverseny:
Dodge Viper vs Porsche 911 targa"

Az a ciki az egészben hogy a kaszkadőr a forgatáson összetörte a Porsche-t.

elf

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-106-56.dial.matav.net)
+ - Re: M3-M0 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Ugy latom tobben elvagytok tevedve. Az M3-as kapuinak leszerelese egyatalan nem
 azt
jelenti, hogy nem kell fizetni a palya hasznalatert, es kedves kormanyunk ezt
akarja reklamkent bemutatni sajat magat dicserven.

Ez a folyamat azota megy miota matrica van az M1-M3-asra. Teljesen felesleges a
kapu, csak a szemelyzetet kell fizetni. Az M1-esen sincs csak 1 kapu hegyeshalo
mnal
az is csak azert, hogy legyen hol megvenni a matricat. Az M3-ason viszont minde
n
fanal van egy kapu benne egy emberrel aki naponta at enged 3-5 autot es hovegen
felveszi a fizeteset. Nem tudom mennyit keresnek de szerintem hamarosan megteru
l az
a 2milliard lebontasi koltseg ha azt asok embert nem kell fizetni. Az M0 tovabb
epitese sem azert nem megy mert nem akarjak megcsinalni, hanem mert rengeteg em
ber
nem akarja, hogy a haza mellett vezessen az autopalya. Mondjuk en sem orulnek n
eki.

Bocs ha setem valakinek az erdekeit

Sziasztok : Gyugyo
+ - RE: Buszsav, fordulas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado : Kaczmarek Edvard | Helyes cim: edk KUKAC c3.hu
>Ketten is tevedtek egy-ket napja. A buszsavra foldi halando akkor hajthat
>ra, ha a kovetkezo _keresztezodesnel_ fordul jobbra, nem a kovetkezo
>_lehetosegnel_! Tehat ha a kov. ker. behajtani tilos, akkor szabalytalan
>vagy.
Vauuuuuu! Es ha nem ismerem a kornyeket, vagy bocsanat, eltevesztettem
a leresztezodest, akkor hogyan vagyok _szabalyos_ ?
-ha bemegyek a behajtani tilosban,
-vagy megyek tovabb a buszsavban (lehet, hogy 3egymasutani keresztezes is
behajatani tilos, mondjuk ad absurdum)
Na ennyit a szabalyokrol.
--Udv:szm
+ - RE: Allami A8 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>Egyszer csak 2 db allami A8-as moge ertunk. Nagyon furcsa volt a dolog. Ket
>fekete A8, a tetejukon kek villogo, ami ugyan nem ment, de ha jol tudom,
>akkor engedely nelkul igy is buntetendo. Sot - ha jol tudom -, ha a rendor
>az en pl. ulesemen meglat egyet, mar azert is megbuntethet. Szoval ennyit
>megint a kek villogo visszavonasarol.
_Biztos_ lehetsz benne, hogy egy allami A8-nak _van_ engedelye.

>Namost ami a meglepo, hogy az
>elso A8 az ut jobb szelere huzodva ment, mig a masik az ut beljebb levo
>reszen, tehat a felezovonalon. Azaz a bal oldala folyamatosan a
felezocsikon
>ment, kb. 1-2 meterre az elsotol. Ez meg nem is zavart volna annyira, mert
>az o bajuk. De mikor elozni probaltam, akkor a hatso meg kijjebb jott
>(magyarul kicsit ramhuzta a kormanyt) es mind a ketto gyorsitani kezdett.
Es meg az is elofordulhat, hogy szelsoseges esetben egyszeruen neked megy
mert tamadonak _vel_.

>Igy csak masodszori probalkozasra tudtam oket megelozni, mert a ketto koze
>nem lehetett beallni (tartottak a tavolsagot), a Fiat meg nem egy erogep es
>jottek szembe, tehat fekeznem kellett, es visszahuzodni mogejuk. Nem ertem
>hogy lehet ilyen taho modon kozlekedni. Amugy mind2 A8-ban ult 2-2 testor,
>es az elsoben egy fontos elvtars. Nem lattam ki, mert le volt huzva a
>redony. De legalabb nem 180-nal nyomtak a fouton, ez az egy vigasztal. Ha
az
>M5-tel vagyok ott, akkor elszorakoztam volna a 4 taho buzeranssal, aztan
>probalkozhattak volna a fos Audijukkal.
>Na szoval ha ezt valaki erti, akkor legyen szives ezt megmagyarazni, mert
en
>nem ertem ki adott ezeknek jogositvanyt.
Hat en megmagyarazom. Ezeknek erre _van_ jogositvanya.

1) Qrva nagy szerencsed volt, hogy nem a bomcsivel voltal es nem
_szorakoztal el_
veluk. A legkevesebb, hogy a jogsid bevonasaval egy idore kivonnak a
forgalombol. Es eleg valoszinu, hogy a kovetkezo 2-3 keresztezodesnel
valahol
rendorauto vart volna, kivesz a forgalombol, bevisznek es legalabb egy fel
napos
lecket adnak neked, melynek kereteben megtanulod, hogy a
keklampas-fekete-A8-nak van egy olyan parametere, ami sem az M5nek, sem
mas autonak nincs.

2) Amugy eleg nekik, ha bekapcsoljak a kek lampat, utana nem elozheted meg
oket es ezzel vege a szorakozasnak.

3) Ilyen esetben tokmindegy, hany tanud ul az autoban, nem lehet igazad.
Csak vesztes lehetsz.

PS. Nekem is volt mar _afferom_ keklampa nelkuli konvojt zaro VENTO-val
a Margit hidon, amely csaknem osszetort. Az szurke volt, felsegjelzes
nelkul,
gondosan a felezovonalon haladt egy csomo fekete merci utan
(30km-es varosonezes volt) es a fene sem gondolta, hogy nem civil.
--Udv:szm
+ - RE:generacijo, Rendor Szori (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fogash irta:
>A leggyatrabb viszont a verseny volt. Jolmegkuzdottek, volt, ahol talan
meg 60nal is mentek.

Hello,
a legnagyobb poen, hogy a "nagy versenyben" a Porsche-t osszetortek!!!
Egyszeruen nem hittem el. Ha jol megnezitek nem azzal a kocsival fejeztek
be, mint amivel elkezdtek.

Egyebkent kicsit furcsa a verseny vegeredmenye, ahol a 250LE Porsche
lenyomta a 384 LE Vipert, ami foleg kanyarban iszonyat jo...

RENDOR SZTORI:
ugyaezt eljatszottak mar velem is kb 3 eve, csak akkror meg volt 2eFt-os
helyszini birsag. (akkor meg nem volt gyerekem)

Udv, ToBa
Most kiveszem a Husveti szabimat, aztan kedden legyen mit olvasnom!
+ - gokart Gyorben (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello HA es VD !

>Egyebkent volt rola szo, hogy Gyorben lenne HAT. Hat van ott is egy tuning
>gokartpalya, ami fedett, tehat idojaras nem akadaly. Kibovitettek a palyat,

Hol van ? A Gyorzamolyira gondolsz ?


Udv,
     Zotya

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS