Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1152
Copyright (C) HIX
2001-06-29
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Ma' megint nem ertem (mind)  48 sor     (cikkei)
2 Matrica (mind)  7 sor     (cikkei)
3 Ungarishe virchaft (mind)  12 sor     (cikkei)
4 Milyen szinu legyen (mind)  19 sor     (cikkei)
5 Re: Szallas Tusnadon (mind)  14 sor     (cikkei)
6 Re: Re toresteszt (mind)  16 sor     (cikkei)
7 Solti HAT (mind)  42 sor     (cikkei)
8 Mz alkatreszek (mind)  18 sor     (cikkei)
9 Szomoru esemeny! (mind)  22 sor     (cikkei)
10 RE: Csavarodas (mind)  7 sor     (cikkei)
11 trafi az oszlopon (mind)  7 sor     (cikkei)
12 S 120 (mind)  33 sor     (cikkei)
13 HAT, C5, MP3 (mind)  22 sor     (cikkei)
14 alufelni (mind)  10 sor     (cikkei)
15 Mi bajuk a magyarokkal? (mind)  37 sor     (cikkei)
16 Re: (mind)  19 sor     (cikkei)
17 Benzin tank (mind)  14 sor     (cikkei)
18 Gázos Skoda (mind)  14 sor     (cikkei)
19 Tores (mind)  11 sor     (cikkei)
20 Ujra otthon (mind)  172 sor     (cikkei)
21 nemet autopalyamoral (mind)  8 sor     (cikkei)
22 Thalia ules (mind)  11 sor     (cikkei)
23 Re: kormanyszervo (mind)  35 sor     (cikkei)
24 Tolatoradarok ismet (mind)  20 sor     (cikkei)
25 Re: Nemet autokazas (mind)  26 sor     (cikkei)
26 zsolt.pocsai@germanynet.de (mind)  36 sor     (cikkei)
27 Alfa 33 (mind)  8 sor     (cikkei)
28 Autopalya (mind)  32 sor     (cikkei)
29 kisbusz berles (mind)  12 sor     (cikkei)
30 torott focus (mind)  36 sor     (cikkei)
31 Re: mi magyarok :-( (mind)  23 sor     (cikkei)
32 Tiszy6; Levente (mind)  20 sor     (cikkei)

+ - Ma' megint nem ertem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Toba irta:
Ant teljesen igazad van, a vonohorog egy szemet dolog. Nem is ertem mirt

engedelyeznek fix bekotesu vonohorgot tenni autokra, mintha kifejezetten

arra talaltak volna ki, hogy tonkretegye a mogottes lokharitot + a
hutot.
Nagy ereju utkozesnel viszont a vonohorgos auto jo esellyel totalkaros
lesz.


En meg mindig nem tudom felfogni hogy az emberek miert nem tudnak a
masik szemszogebol
is nezni dolgokat.

Az en automon is van vonohorog, lett volna olyan is aminek lelehet
szedni a veget de
kifejezetten a masik tipusut kertem, pedig ez dragabb volt 1500 HUF-tal.
Hogy miert
kertem ilyet, nem azert mert sokat vontatok es nem akarom fel-le
rakosgatni naponta,
hanem azert, hogyha a modottem levo MAZSOLA nem tartja be a
fektavolsagot es nem tud
meg allni akkor ne az en autom torjon ossze, vagy legalabbis ne annyira.
A masik
hulyesege miatt nem akarok szenvedo alany lenni. Tovabba felhivom a
figyelmedet arra az
aprosagra, hogy nagy ereju utkozesnel a nem vonohorgos autok is
totalkarra szoktak
torni.

Kulonben kifejezetten utalom azt ha valaki nem tud kivarni 5-20
masodpercet amig az
autopalyan 150-nel megelozok egy kamiont es nekiall a seggemben
kozlekedni, ilyenkor
meg a hatso kodlampat is beszoktam vetni ha rossz kedvem van. Azonban az
olyan
nagypofaju majer gyerekeket akik az ilyen racsuszasos koccanasok
nagyreszet okozzak
egyatalan nem birom sajnalni, akarmennyire torik ossze az autojukat.A
kovetesi tavolsag
azert van, hogy betartsak (idealis esetben).

Na ezt megint megkaptatok.

Gyugyo  :)))))))

Megjott a matrica Frigyes Ezerszeres koszi
+ - Matrica (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv Mindenkinek!
A matrica megerkezett, holnap mar viritunk vele.
Koszonet Major Frigyesnek!

--
 Üdv
 Dunai (30-255-0925)
+ - Ungarishe virchaft (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia,

Wirtschaft -nak irjak, es gazdasagot jelent. Nem is nagyon ertem, miert
hasznaljuk ebben a szovegkornyezetben. Szerintem tevedes van a dologban,
mert a hangzasa alapja szerintem sokan keverik a virtussal... :-) 
A nemetben a v-t f-nek ejtik (fau).

Mint a regi mondasban: Az igeret szep szo, de a Landwirtschaftausstellung
meg szebb... (mezogazdasagi kiallitas).

Udv,
Tibor
+ - Milyen szinu legyen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Kinek mi a velemenye az auto szinvalasztasrol?
Sokaknak alapvetoen az izlese dont, nekem a penztarcam is
kozbeszol, megpedig a metal vagy nem metal formaban.

Altalaban veve azt hallottam, hogy a sotet szinek (akar 
metal, akar nem) nehezebbek tisztithatok, es jobban latszik 
rajtuk a serules. A nem metal szinek kozott szinte minden 
markanal megtalalhato a feher. Hajlanek is erre, de azt 
figyeltem meg, hogy a 3-4 evnel idosebb feher autok 
besargulnak, ill. mattul a fenyezes, foleg a hatuljan es a 
tetejen. Raadasul mintha a rozsda is hamarabb kezdene ki a 
feher autokat. 

Ha veszek egy uj feher autot, pl. Fabiat, meddig marad 
vajon meg az eredeti fenye, es mikor kezd rozsdasodni?

Bezso
+ - Re: Szallas Tusnadon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

A AUTO 1148-ban irta :
[...]
>Sajnos Soma listatarsunk nem biztos, hogy jon :-((

Pont egybeesik a nadapi Trabitalival, es azt vetek lenne 
kihagyni :-(((

>Pedig jo lett volna csecses - becses szemelye :-)))

Csecses??? Frigyes, csak nem a Kek Osztrigabol jossz? ;-))))))

Udv: Soma
+ - Re: Re toresteszt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

A AUTO 1148-ban irta :
[...]
>Ahogy eszrevettem a vonohorognak van egy pszicologiaja
>is, azota valahogy keveseben masztak ram, es inkabb
>tartottak a kovetesi tavolsagot (bar lehet hogy csak
>nekem tunt igy).

Jogos az eszrevetel, nekem is feltunt mar, hogy horgos auto 
mogott nagyobb kovetesi tavolsagot hagyok. Nem csak tudatalatt, 
hanem tudatosan is. Epp ezert filozok a gondolaton, hogy 
felugrasztok egy horgot a Trabira. Julius vegen ugyis megy 
muszakira, egyuttal azt is elinteznem. Majd meglatom.

Udv: Soma
+ - Solti HAT (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

Ugye nem felejtettetek el, hogy julius 7-en Solton ossznepi tali?
10 oratol Revberpusztan. Barmelyik iranybol jottok, ki van
tablazva, meg majd nehany kasznielemet is ki fogunk rakni, hogy
meg konnyebb legyen odatalalni.
Ugy keszuljetek, hogy estig tartanak a programok! Delelott tobbek
kozt idotarto szlalom, kozlekedesi teszt, kerekcsereverseny lesz,
delutan 2 oratol felvonulas (bar ezzel vannak gondok, a solti
rendorparancsnok hozzaallasa miatt, de akkor is megcsinaljuk!),
aztan tombola, dijkioszto, gyorsulasi verseny, kasznigorgetes,
sorporgo. Este szalisuti (szalonnat, kenyeret, hagymat, nyarsat,
miegyebeket hozzatok) elozenevel.
A nap folyaman egy kb. 50 perces lovasprogramot is be fogunk
iktatni. A magyarorszagi szurkemarhaallomany egy resze szinten itt
talalhato, ugyhogy "oket" is meg lehet tekinteni.
Hatul, a fak kozt kulturalt kornyezetben ingyenes satorozasi
lehetoseg!
Etterem van, a vizesblokk pedig olyan hogy akar lakni lehetne
benne. Meg zuhanyzofulke is van.

Gyertek minel tobben!

A radioadoba nagyjabol betelt a 30 fos letszamkeret, oda reggel
8-kor van a gyulekezo. Emlekeztetoul: Solttol nehany kilometerre
eszakra, az 51-es ut mellett talalhato, keleti iranyban. A torony
messzirol latszik, az utrol pedig ki van tablazva (kis feher
tabla, mint altalaban a cegek tablai). A vegen a soromponal illik
megallni, aztan az elore leadott lista alapjan bemehettek a belso
parkoloba. A program default masfel ora, de ismerve a jelentkezok
kerdezo kedvet, lesz 2 ora is :-)
Utana konvoj a tali helyszinere.
Nem tudom meg, hogy a helyszini szervezesi munka miatt reszt
tudok-e venni az adolatogatason (szeretnek), de a tarsasagert
szivesen elmegyek az adohoz, levezetni a konvojt.

Apropo, konvoj! Aki a fovarosbol vagy annak kornyekerol jon,
reggel HAT-kor osszeverbuvalodHAT a Nagytetenyi uti Campona
parkolojaban, ahonnan az M0-on at az 51-es uton halad lefele a
konvoj, Lutyo bacsi fovednoksege alatt.

Udv: Soma
+ - Mz alkatreszek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Az lenne a kerdesem, hogy tud-e valaki kozuletek
_utangyartott_ 250-es Mz elso teleszkopokat, es ha igen,
akkor mennyiert?

Egy jobaratom ugyanis osszetorte a motorjat, 
es egy par gyari telo 24.000 Forintba fajna 
neki.

Frigyes Mester? esetleg valaki mas?


Elore is koszonom, udv mindenkinek:
Chmelik Peter
mailto:

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: gep121-1559.bp13catv.broadband.hu)
+ - Szomoru esemeny! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

cegauto jovetele miatt eladosorba kerult az en kedvencem. Nagyon szeretem,
de a piszkos anyagiak...
A reszletek:

Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4WD
GyK.: allando osszkerekhajtas = sik jegen is belenyom az ulesbe es
kanyarban hulyen nezel, hogy miert lassitanak a tobbiek.
1991.12.19-en vettek Magyarorszagon, az elso tulajdonos (ismeros) nekem
tavaly dec. 15-en adta el.
Szervizkonyves, vegig markaszervizben kezelt peldany.
Most 152e km van benne, ez garantalt - ha megsem akkor onkent beallok
DjTiszy tokonszuro mozgalmaba.
Egyebek: Ezust-metal, 4 elektromos ablak, el. toloteto, el. + futheto
kulso tukrok, el. antenna, Kenwood CD-s radio, ABS, szervokormany, gyari
alufelni, kozponti zar, riaszto, gyari tetocsomagtarto, fenyszoromoso (be
kellene kotni). Az arat meg nem talaltam ki, megnezem a konkurrenciat.
Aki meg tobbet akar tudni: 30/9773530

Udv, ToBa
Hianyozni fog a 4WD!!!
+ - RE: Csavarodas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ant irta:
>ha romma is volt torve, muszerrel nem kimutathato
---------------------------
Most tanacstalan vagyok! En meg uj allapotban neztem 3 eve, de akkor
nagyon stabilnak tunt a kasztni. Lehet hogy ennyire megart neki az ido?

ToBa
+ - trafi az oszlopon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Jut szmbe... a Szakasits Arpad uton levo piroslampaba nemregiben
>epitett traffipaxrol hallottatok mar, vagy kuldhetem a reszleteket...

En is hallottam. Egy feher Opel Astrat tettek fel az oszlopra.
A rendszama GIK-xxx. :)))

Zotya
+ - S 120 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Arpi.

Megjottem Balatonrol :-)))))

>Letezik Skodahoz hatso ov?

:-))))))) Persze, sot letezik automata biztonsagi ov is elore :-)

>Az lenne a kerdesem, hogy kopott 120-as motorba mit ontsek
>a botond helyett, amit talan nem eszik olyan jo etvaggyal?
>Most kb. 1000 km-enkent fogy egy liter, idonkent
>szepen fustol is.

Jelenlegi allapot szerint a legjobb a Botond, bar az nem olaj :-o) Minnel
elobb egy general az jol jonne a Sko - nak. Egy jo Kolbenschmidth huvely -
dugo garnitura csodat tud tenni ;-)

Udvozlettel: Frigyes

Budapest. 1014.   Uri u. 24.
Tel: 214-39-50    Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
                  A - MajorKa Bt.
                     Skoda 120 L
 

HiX autos matrica kaphato

Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
+ - HAT, C5, MP3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Csak tegnap jottem meg, meg nem volt idom vegigolvasni a leveleket, de
latom, hogy HAT lesz Solton. Irjatok helyet, datumot, hatha most el tudunk
menni.
*****
C5
Egy dolog piszkalja a csorom: ugy tudom itt minden egyes felfuggeszto elem
tartalmaz egy villanymotor hajtotta hidro szivattyut. Ha jol tevedek, 5 ev
garanciat vallalnak a hidraulika rendszerre, vagyis hogy addig nem kell
hozzanyulni. Vastag Belanak ez nem jelent gondot, mert mondjuk evente
lecsereli a kocsijait, de mi lesz a 10 ev feletti autokkal? Tartalek
szenkefevel a zsebben kell mindenhova menni?
*****
MP3 lejatszo: hordozhato mindenevot mar 99$-ert lehet venni: 10 masodperc
ESP-vel. Az oreg Sony discman-em is ennyit tud, es soha nem ugrott meg
vezetes kozben.

Udv
joe

"With sufficient thrust, pigs fly just fine" - RFC1925
+ - alufelni (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

üdv

lehet olyan egy alufelninel, hogy deformalodik, es nem lehet 
kiegyensulyozni, mint pl. a rendes acel felninel? Ha nem deformalodik, 
akkor torik, reped? Lehet ezt latni, hallani? Kopogtatni?
Latatlanba vennek egy adag felnit....megbizas alapon, ismeretlentol, Ebay.

kosz

csaba
+ - Mi bajuk a magyarokkal? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

irom:

>>Pl. magyar turista? Nem tudom mire gondolsz...
>>

 irja:

>Csak a Te kedvedert: Fogash valoszinuleg "D"
>es"A" felsegjelzesu autokra gondolt.

Akos, 
Fogash majd elmondja a velemenyet. Valoszinuleg o tudja pontosan,
hogy mire gondolt.

A kozuton 'bunkomodon' viselkedni velemenyem szerint
nem _nemzetiseg_ kerdese. Az _autonacionalizmus_ tema
kicsit elbizonytalanitott Fogashba vetett hitemtol es
azert kerdeztem ra, hogy most milyen nemzetisegekkel
van problemaja.

Sajat tapasztalataim szerint:
Autobahn <> autopalya
Autobahn <> motorway
Ami a kozlekedes pszichologiajat illeti, nem fogom tudni 100%-osan
szavakba onteni, de 9 ev (es 250.000 km) utan en ezt tapasztalom:
- kis autot nem akarnak letolni (polo, twingo, Akos Kadett peldaja...)
- nagy autot nem akarnak letolni, amennyiben a 'megfelelo' emblemat 
  hordja
- a ketto kozott szinte markara/tipusra lehet bontani a dolgot
- rendszammal kapcsolatos megkulonboztetest en nem tapasztaltam

Tovabba lassuk be, hogy a Seat az egy jo auto, de nem ugyanazt
a statuszt tölti be pl. itt, mint pl. otthon. Ugyanigy nehez dolga
van itt a Citroeneknek, a Fiatoknak, stb...de nehany nemet tipusnak is
(mielott visszakanyarodnak az autonacionalizmushoz).

Zsolt
+ - Re: (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fogash irja:

>>Pl. magyar turista? Nem tudom mire gondolsz...
>Ugye innet csak veletlenul maradt le a smile?! Ha nem, akkor nagyon
>feluletesen olvastad az irasom. Ha meg alaposan is olvastad, meg komolyan
>is gondolod, amit irsz, akkor valszeg te is az a kategoria vagy, aki leall
>barkivel versenyezni, mert "nehogyma' egy Seat elozzon meg. Foleg egy
>magyar!" :)   :(

Javaslatom, mielott celt tevesztenenk: 
hagyjuk meg a lev.listat vitaforumnak es hagyjuk ki
a szemelyes reszeket/szineket...

Hogy ne maradjon a kerdesed valasz nelkul: en a 75 dizel-loerommel
nem szamitom magam a versenyezni kivanok koze...az, hogy neha-neha
beulok egy gyors autoba meg nem feledteti el a nehany szazezer
dizel-km tapasztalatait...

Zsolt
+ - Benzin tank (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!

Nekem egy 1,3-as Kadettom van (1983-as evjarat) es az a problemam, hogy nem
tudom
teletankolni pedig a tank teljesen ures. 
Ezt a szorakozast Kb. 1 eve csinalja, es mar nagyon unom.
A tankot mar megnezettem egy szerelovel, de nem volt benne semmi ami nem oda
valo lenne.
A tank 40L-es mostanaban a max ami belefert 29,6 liter volt.
Ha valaki talalkozott mar ilyen problemaval, azt kerem segitsen nekem es
adjon tanacsot.
Elore is koszi! 
 
Udv.: Rolly Attila
+ - Gázos Skoda (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>- gyorsan keressen maganak aluminium hengerfejet(Fav9rit).
> Kinlodok 1 ontottvassal, gyakorlatilag NINCS tomitofelulet a kipufogoszelepek
nel,
>megette a kenetlenseg, azaz nincs olompotlas, es a gazba nem lehet bejuttatni.
 :-(((

En nem ertek hozza, de ezt a problemat nem oldja meg, ha neha mesz egy keveset 
benzinnel is? Azert is kerdezem, mert en is gazt akarok szereltetni a kocsimba 
(nem Skoda, hanem Volvo 360).

Udv,
Imre

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: news.datanet.hu)
+ - Tores (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 AM 6/28/2001 +0000, you wrote:
>Ebből adódik két kérdésem: Szerintetek mennyi lehet ez az 
>értékcsökkenés -
>  ergó ezt beleszámolva mennyi lehet az autó értéke, másrészt mit 
> javasoltok, mi
>t csináljunk? Mert valamit mindenképpen fogunk, de hátha van jó ötletetek.

Ha a szerozdesben benne van hogy az auto serulesmentes akkor relkalacio 
nyugodtan, ha nincs benne akkor max moroghatsz..

Ant
+ - Ujra otthon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

veget ert hagyomanyos evi benzinpufogtatos akciom. 
Akit nem erdekel, nyomjon par kover PgDn-t, nem leszek rovid.

Jun 15-en 6:00-kor indultam dallamos nevu Autommal, baratnommel
es tele 380 liternyi csomaggal. Egy ora mulva atleptem a szlovak-osztrak
hatart suru irgumburgumozas kozepette, mert kifolyott a kave :-)
Eisenstadton keresztul gond nelkul fellottem magam az A2-s palyara,
igy pillanatokon belul mar Graz elott faltam a sult csirket. A parkolok
nagyon szepen rendben vannak tartva, sehol egy eldobott szemet vagy
koszos klotyo. Graz utan parszor vegsebesseg meres kovetkezett, 
a 210-et csak nem tudtam kicsavarni az autobol, igy szemre 205-207
km/h kozt lehetett a mutato. Az A2-n nagyon korrekt mindenki,
egyetlen incidens sem tortent, nem ugralnak ki, nem versenyznek, nem
szemetkednek. Klagenfurt varosa nem lesz a kedvencen soha, egesz 
varost bejartam 3x, mire megtalaltam a szloven hatar fele vezeto utat. 
Azert valasztottam ezt az utat, mert a kollegam egyszer veletlenul erre
tevedt, es ova intett, nehogy arra menjek, mert 15%-os emelkedok es
egyeb finomsagok vannak arra. Az atkelo eszmeletlen szep, a 15%-os
emelkedo tenyleg finom, egesz uton visszakettes - gazfroccs - satu,
mindkettonk arcan vigyor. Ismet csak az autom dicsertem, hat ezt az,
amiert megerte kiadni azt a rakas penzt. Szlovenia arrol hires az 
utazo katalogusokban, hogy a sebesseg tullepeseert akar 45000 Ft is
lehet a buntetes, igy peldasan, eloirt+10 km/h-val megindultam 
Ljubjana fele. Nemsokara autopalyara ertem, ahol potom 3 markaert
tovabbengedtek. A rendoroktol valo felelmem picit elparolgott, igy a 
sztradan tartottam a 150-es tempot. Mindenki korrekt volt, minden ugy
mukodott, ahogy a nagy konyvben meg van irva. Ljubjanaba nem mentem
be, meg 3+4 marka elleben 14:00 orakor leparkoltam Trieszt kikotojeben
5000 lira/2 ora elleneben. A hataron nagyon csodalkoztam, mindenhol
kedvesen neztek a szlovak utlevelunkre, a csomagtartot csak az osztrak-
szloven hataron neztek meg (1 pillantas), mashol csak intettek, hogy menj.
Triesztben a forgalom verbeli olaszos, a kikotonel vezeto 2x2 savos uton
3+3 auto + 2-3 motoros gond nelkul elfert. A trieszti ember nem gyalogol,
ott ami benzin elleneben elindul, az ott van az utcan. Rengeteg auto, es
mino gyermeki orom - minden 3. auto Alfa :)) Eleg hamar megszoktam a 
tolakodo stilust, 20 km utan mar en voltam a legpofatlanabb, de senki nem
tort ossze, mindenki mosolygott, integetett vidaman, nagyon jol ereztem 
magam az enyhe kaosz es a 35 fokos meleg ellenere. Egy nagy seta utan
megkerestuk Miramare kastelyat, ami kulon muveszet volt, mert biza 
egy budos tabla nem mutatta, hogy hol lehet. Ehhez kapcsolodik a foutcan
valo megfordulasom is, minek kovetkezteben 2 percre leblokkoltam fel
Trieszt forgalmat, de hat ha en fordulni akarok... Ennel huzosabb csak az
volt, mikor Triesztet el szerettem volna hagyni. Szivemhez nott a varos,
de mar ideje volt menni. Csakhogy minden ut Velencebe vezet. Indulok 
balra - Venecia. Indulok jobbra, fel, le, minden tablan Venezia. Megallitom
a taxist, aki mutatja, hogy arra menjek, ahonnan jottem. Mondom neki,
hogy ott azt irjak Venecia. Jot rohog, es azt mondja, nyugodtam menjek,
3 km utan elagazas. Ahaaaa. Par pillanat mulva mar Szloveniaban 
kukkolok egy 1.3-as Kadett, bolognai rendszammal, megy, mint az allat
a kanyarokban. Nosza utana. Ovatosan, mert baratno allergias a kanyarban
nyerito gumikra. Lassan kitapasztalom, hogy a tilto tablak 60 felett
mind kamuk, ezeknel a +30 km/h nem gond. Az 50-es tablara erdemes
figyelni, ott vagy hajtu jon vagy egyeb brutalitas. Eszre sem veszem es
mar a hataror integet, hogy masszak mar, nem erdekli az utlevelem.
Megerkeztem Horvatorszagba. Rijeka egy kopes, buzi egy varos. A gyalogos
az ur, az autosok mind tokolnek, alig masznak a 3 savban. Ekkor mar 
gondolkodtam, hogy de jo lenne egy kis  kave, Alfa ide vagy oda, kezdek 
faradni. Mento otlet: aludjunk par orat egy benzinkuton. Mobilis klotyo 
undorito, kaja 0 valasztek, kavetol  elment a kedvem. Kamionok tul 
hangosak, nem alszunk. Ejjel 1 ora, mar tenyleg lezarodik a szemem. 
Utanam van 890 km es egy varosnezes. A szerpentin visszakettes-
gazfroccse mar reg nem erdekel, amugy is megeloztem mindenkit, meg 
mar kezd unalmas lenni ez az egesz igy 19 ora utan. Aludni akarok! 
Elso hegyi parkoloba leallok, mar horkolnek is, mikor rajovok, hogy felek. 
Rossz erzesem fokozza, hogy egy oreg zsiga fekez le mogottem. Uldozesi 
maniam fojtogat, gyerunk innen. A fel ora csukott szemes merenges 
viszont segitett, 50-60-as tempoban meg kepes vagyok 80 km-t megtenni 
3 ora elott par perccel begurulok egy panzio parkolojaba es mar alszok is. 
Ekkor mar valoban ereztem, hogy kockaztatok, ha tovabb megyek, bar 
meg egy szazast gond nelkul elmentem volna.... 5:00-kor arra ebredtem, 
hogy kialudtam magam, friss vagyok, mint egy nyuszi. Sietsegre nem volt 
ok, igy szep lassan megreggeliztunk, es elindultunk. Tekergettem picit a 
kormanyt es maris Zadar felturt kulvarosaban voltam. Termeszetesen a 
Sibenik fele vezeto ut volt leginkabb felturva, illetve le volt zarva. Kinn
a 
nyil, kerulo ut. A nyil utan keresztezodes, de tovabbi tabla sehol. Egye
fene, 
sorra kiprobaltam mind a 4 utat, de mind a 4 eszakra vezetett, en meg 
delnek akartam menni. Most mi legyen? Maradt a paraszti logika - nezzuk, 
hogy van a part es hagyjuk a tablakat a fenebe. Bemasztam a varoskozpontba, 
megneztem, hogyan vezet a part, versenyeztem egy jot egy nemet Focussal 
(a marha az ut vegen behajtott valami maganhaz udvarara, mert nem tudott 
megallni, de neki lett igaza, nem tudtam leterni, legyen boldog vele...).
Onnan 
mar nem volt gond es nemsokara mar a Vranske-i to partjan kajalgattam.
Onnan mar csak tenyleg egy paraszthajszal Split, ahonnan meg egy kopes
Makarska, ahonnan 5 perc Podgora. 13:52-kor, 1299 km es 32 ora utan
leparkoltam a hotel Meditteran elott. 
18-an eltunt a nap, ugy dontottunk, turazunk egyet, ha mar furodni nem 
lehet. Horvatorszagbol mar eleget lattunk, irany Bosznia. Delnek indultunk,
majd Mali Prolognal gond nelkul atjutottunk a BH-ba. A katolikusok hires
zarandokhelye, Medugorje megmaszasa utan Mostar volt a cel, hogy 
elborzadjunk egy kicsit az emberi kegyetlenseg muremeke lattan. A 
bolhapiacon aszerint aruljak a toltenyhuvelyt, hogy horvatot, albant vagy
szerbet, bosnyakot oltek-e vele. Nem is maradtunk sokaig, Vinjani
Gornji-nal visszamentunk HO-ba. (Egyebkent BH-ban vannak
szvsz a legszebb nok a vilagon, allitom nincs parjuk sehol. Ami meg erdekes,
hogy minden 2. auto Mercedes. Volt olyan, hogy 10 parkolo autobol 8 Merci
volt. Ezen kivul sok a Golf 1-2, ujak kozul a Golf 4, BMW, Audi. A
horvatoknal
inkabb a Renault 4 dominal, a rendorok Golf 4-el jarnak. A turistak kozul
foleg a csehek dominalnak, aztan a nemetek, szlovakok, magyarok, 
lengyelek, de lattam dan autot is.) A visszaut sok atkozodasbol
allt, 50 km-en keresztul egy rakas falun atmentunk ugy, hogy sehol egy
tabla, fogalmunk sem volt, hol jarunk, megtalaltuk viszont a Voros es Kek 
tavat, amely eszmeletlen gyonyoru es addig nem is hallottunk rola. 
293 km-es mini kirandulasunk vegen elhataroztunk, hogy masnap is 
turazunk. Az ido bennunket igazolt, igy el is indultunk a Biokovo hegyseg
legmagasabb csucsara - Svati Jure 1762 m - 15 kuna elleneben 25 km-es
uton autoval mehettunk a csucsra. Termeszetesen egy savocska vezet fel,
igy az utikonyv csak profiknak ajanlja ezt az utat. Volt is gond boven,
1700 meter magasan tokig kodbe burkolva (5 metert nem lehetett latni)
60-70 metereket tolatni a szerpentinen, hogy elferjenek a szembol jovok...
Jo kis buli volt, sajnos a kod (felhok) miatt csak 1500 m-es magassagban
volt erdemes fotozni. A 3. rossz napot Dubrovnik meglatogatasara aldoztuk,
ami ismet BH-n keresztul vezet, ok is kaptak Neum kornyeken egy kis
partszakaszt, ne maradjanak tenger nelkul. Itt erdemes tankolni, sokkal
olcsobb, mint a horvat benzin, en persze tele tankkal jartam arra :o))
A Podgora-Dubrovnik tavolsag 165 km, az en tempommal kerek 2 ora,
busszal 2,5-3 ora egy megalloval. A bosnyak szakaszig egyetlen egyenes
szakasz van csak, ahol ugyesen kiszurtam a sebesseget mero rendoroket,
igy folytatodott a buntetlen szaguldozas. Dubrovnik teljesen tele volt, 
csak fizetett parkoloban tudtam megallni (3 hely volt ott is csak...), ami
6 orara 30 kunat jelentett. A kovetkezo 1 het szuper napos volt, igy autos
elmenyem nem sok volt. 
25-en 11:00-kor indultunk haza, eleg furcsa modon terveztem be az utat.
Fogtam a terkepet, es Podgorat osszekotottem egyenes vonallal Karlovac
varosaval. Az utvonalat kijegyzeteltem a kormanyra ragasztottam es 
indult a rally. Nagyon jo dontes volt, hosszu egyenes szakaszokon, jo 
minosegu aszfalton, teljesen egyedul autoztam 140-150-es tempoval
olyan utakon, amit a terkep csak apro sarga vonallal jelolt. Plitvice
kornyeken mar egesz jol besurusodott a forgalom, itt egy kis gondom is
akadt - termeszetesen egy nemettel. Kb. 60 km-en at mentem mogotte
jocskan lemaradva, neztuk a felegetett, lerombolt hazakat, nem siettunk,
igy megfelelt az o 70-80-as tempoja. Aztan meguntam a dolgot es az egyik
emelkedon nyomtam egy koveret, o is ralepett. 130-ig nyorsult a 323-al,
nem akart beengedni, mikor szembol megjelent egy Audi. Ekkor mar
atleptem a 150-es sebesseget, az Audi meg lassitott, igy megeloztem a
szemet dojcsot, csak a zagrabi Audis intelligenciaja fogott vissza, hogy
ne nyomjam ki a szemet szemet... Na mindegy, ilyen tajakon nem illik
duhongeni, amugy sem volt veszelyes a dolog. A tavaknal fel orat alltunk,
majd elindultunk Karlovacba. Innen 15 kuna elleneben sztradan mehettunk
Zagrabig, amit 180-as tempoval par perc alatt abszolvaltam is. Innen
Varazdin fele vettuk az iranyt, az autopalyan ujabb 10 + 10 kuna elleneben
19:20-kor megerkeztunk a letenyei atkelore. Ami erdekes, hogy az auto-
palyan majdnem 100 km-t mentem ugy, hogy nem talalkoztam autoval....
Letenyet inkabb hagyjuk, egy utolso lepusztult atkelo hatalmas godrokkel,
de gyorsan atengedtek. Tiszta elvezet volt, mikor az egyik savban kamionok
parkoltak, az en savomban meg 10 m-el elottem kibukkant egy szemben
jovo kamion. A baratnom meg 15 perc utan sem tudott rendesen beszelni...
Zalaegerszeg fele vettuk az iranyt, a varosban az utak rettenetesek, de
a naplementeben egesz jo volt a jegenyekkel ovezett egyenes utakon menni.
A sebesseghatart igyekeztem 100-110 kozt tartani. A 8-as utra terve rank
esteledett, majd Veszprem elott a 83-ra terve majdnem elutottem egy
frilajfos Fordot es egy oziket, igy a tempo 100-ra esett vissza. Egy kimond-
hatatlan nevu faluban olyan 150-el megelozott egy Audi, olyan gyorsan 
ment, hogy a szele felgyorsitott 80-ra :)) Vamosszabadinal atleptem a
magyar-szlovak hatart, 23:30-kor hazaertem.
Az egesz ut 2962 km-re sikerult a tervezett 2000 helyett, 213,16 liter
benzin fogyasztottunk el, ebbol 44,8 liter szloven 98-as, a tobbi 95-os.
Az atlagfogyasztas 7,196 liter / 100 km. A szloven 98-at azert hangsulyoz-
tam ki, mert akkor a fogyasztas 6,72 atlagra jott ki! 
A turanak koszonhetoen 7 honap utan mehetek is a 20000-es ellenorzesre.
Az ut soran annyi bogar es lepke lelte automon a halalat, hogy 2 meteres
tavolsagrol nem lehetett megmondani, van-e az auton kodlampa :)))

Nagyon roviden ez minden

Csaba
AR 146
+ - nemet autopalyamoral (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nemetorszag nem egy homogen orszag, ugyhogy ha ilyeneket irtok, hogy
"autoztam x km-t es nem villogtak le", onmagaban nem sokat mond, irjatok
hozza minimum re'gio't -- estleg utvonalat.

Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - Thalia ules (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A kollegam nemreg vette at a vadonatuj Thaliajat.
Rettenetesen elegedetlen az ulesekkel es szeretne
kicsereltetni.
A 300eFt/db aru Renault sportuleseket kisse dragallja:)
Tudtok sportulesekkel foglalkozo ceget Budapesten?
(pl. Recaro)

koszi.

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - Re: kormanyszervo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

pJ irta:
>az utobbi idoben tunt fel, hogy egyre erosebb bugo hang jon inditas
utan a
>muszerfal mogul. Egy ismerosom szerint feltetlenul nezessem at a
>kormanyszervot, mert ez annak a nem normalis mukodesere utal - a
szervo
>egyebkent meg jol mukodik, de szerinte ez nem sokaig fog igy maradni.

A szervoolaj szintjet nezted mostanaban? Vagy nem volt a kozelmultban
olyan, hogy amikor utanatoltottel, akkor mar joval a szint alatt volt?
Haverom kocsijanak a szervoja morgott igy, amikor jelentosen leapadt a
szervoolaj szintje. Fel kellett tolteni, majd ki kellett legteleniteni
a kormanygepet, es megszunt a morgas. Minimalis muszaki erzekkel
hazilag elvegezheto, ha van neked, vagy valamelyik ismerosodnek. Ket
ember kell hozza. Miutan betoltotted a szervoolajat, meg kell keresni
a kormanygepen a legtelenitocsavart, rahuzol egy muanyagcsovet, amit
egy kisebb tartalyba vagy edenybe vezetsz. Jaro motorral eltekered
egyik iranyba koppig a kormanyt es ott tartod, megnyitod a csavart,
amikor megszunik az olaj bugyogasa, elzarod. Ugyanez a masik iranyba
tekert kormannyal. Ezt addig kell csinalni, amig levego jon belole.
Kozben az olaj szintjet folyamatosan ellenorizni.

>A kerdes a kovetkezo: egy ilyen bizonytalan labakon allo gyanuval
milyen
>tipusu szerelot illik megtamadni; autoszerelot vagy
autovillamossagist?
Villamossagist? Hacsak nem elektromos a szervo (ilyen csak nemelyik
Fiatban van, ha jol tudom), akkor sima autoszerelot.

    Udv!

--
HAÁSZ Attila --- mailto:
+ - Tolatoradarok ismet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A Conrad katalogusban talaltam (280. o., magyar kiadas):
Szalagantennas parkolasi segitseg: holtter mentes, 0-50 cm-ig,
lokharitoba helyezheto (fem lokharitohoz _nem_ alkalmas!), 49.990 Ft
Hatrameneti figyelmezteto: hatotav kb. 1.2 m, 3 sullyesztheto es
dukkozhato szenzor, 34.990 Ft
Tolatassegito: 2 ragaszthato ultrahangos szenzor, hatotav kb. 80 cm,
130° latoszog, 24.990Ft
Magic Watch ultrahangos tolatas segito: 3 szenzor (eleg nagyok :-( ),
0.3-3 m hatotav, az egyetlen, amely nem csak hanggal, hanem szamokkal
is jelzi a tavolsagot, 62.990 Ft

Autopiac 2001/14 (junius 27.) szamaban talaltam:
EPS tolatoszenzor: furasmentesen szerelheto, 15-70 cm kozott, ara: ?,
www.secalarm.hu


Udv, Bazsi.

+ - Re: Nemet autokazas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Max. seb. 190km/h: azert meg itt is jocskan elozgettek... foleg Porschek,
> BMW-k, Audik, Ferrarik. Mert azert itt ezek nem az otthon megszokott
> surusegben fordulnak elo.

Na en Ausztriaban 150-160, Nemetoban pedig 180-200 kozott igyexem utazni,
ha a forgalom lehetove teszi. 3 db BMW volt, azokat megeloztem (320i E30,
525tds, xxx), a tobbi marka nem fordult elo. En sem allok le 200 lovas
autokkal versenyezni, de hogy minden 80-100 lovas autonak ennyire
belegazoljak a becsuletebe...

> Egyszer talalkoztam, hogy valakiknek nagyon viszketett a laba, de ezen
> inkabb csak egy jot nevettem: sajat gepcsodaval megeloztem egy Ford KA-t
es
> egy SMART-ot, na ezek nem turhettek ezt,  odaleptek neki :))
visszaeloztek
Hat igen, errol beszeltem

> Bocs hogy kisse hosszu lett.
> Fogash a regebbi leveleidben nem olyasmit irtal, hogy
> dolgoztal hosszu ideig
> Nemetorszagban? Nem lehet, hogy csak rossz napod volt?
Korabban egy nemet cegnek dolgoztam, most egy osztraknak dolgozom, de
itthon. Csak relativ sokat jarok ki, ezert gyujtom a tapasztalatokat.

Udv
Fogash
+ - zsolt.pocsai@germanynet.de (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Nem biztos, hogy specialisan a magyar rendszammal van baj.
>Nem is biztos, hogy a rendszammal...legkozelebb menjel
>5-os BMW-vel es ird meg a tapasztalataidat.

Jo majd alam teszel egy ilyent, aztan szivesen megirom. :) Mert az 5os
bmw-k csak ugy lognak otthon a szogon, nem?

>>Nem hinnem, hogy azert akart mindenki lenyomni, mert az en autom
>>szemre is egy ocska lassu szar, ami biztos akadalyoz mindenkit.
>Pedig, lehet, hogy igen.
>7es BMW-re ritkan villognak, megha 120-szal is megy, Seat Leonra
>meg 200-nal is...ilyen az Autobahn pszichologiaja. Nem kell megerteni...

Vadiuj (2 honapos) Seat TOLEDO volt az alany, Piech muvek termeke.
Villogtatasrol szo nem volt, mert ha nem er utol senki, akkor nem tud
villogtatni. Ha en erem utol, akkor meg hiaba villogtat, nem latom. A
tortenet arrol szolt, hogy lassubb, gyengebb tucatautok is orrverzesig
versenyezni akartak velem, amint kiboktek a magyar rendszamot. Ujra irom:
senki nem tolt, mert 1.) tobbnyire en voltam gyorsabb 2.) ha lattam, hogy
valaki nalam is gyorsabb, rogton elengedtem.

>>Az utvonal
>>Becs-Linz-Passau-Deggendorf-Munchen, vissza ugyanez. Innet ki lehet
>>kovetkeztetni a kozlekedok nemzeti hovatartozasat.  :(((((((

>Pl. magyar turista? Nem tudom mire gondolsz...
Ugye innet csak veletlenul maradt le a smile?! Ha nem, akkor nagyon
feluletesen olvastad az irasom. Ha meg alaposan is olvastad, meg komolyan
is gondolod, amit irsz, akkor valszeg te is az a kategoria vagy, aki leall
barkivel versenyezni, mert "nehogyma' egy Seat elozzon meg. Foleg egy
magyar!" :)   :(

Fogash



+ - Alfa 33 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>1.7 I.E. 16V Permanent

kicsit pontositok: Alfa 33 1.7 ie 16V Permanent 4 !
a hangsuly a 4-esen van, ezeket hivja a szereto koznyelv P4-esnek. A
hatuljan pici lohere is talalhato (quadrifoglio verde). A P4 az allando
osszkerekhajtasra utal, ahogy Frescho is irta. Gyorben vesztegettek egy
ilyent 91esben 8-900-ert, ha jol emlexem. Meggondolando...

+ - Autopalya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Eleg sokat jarok a nemeteknel autopalyan, de nekem kifejezetten
>tetszik a dolog! Az utak kivalo minoseguek, es van idom a vezetesre
Kulonosen emlithetnem a Passau hataratkelo utani nemet szakaszt, ahol
hosszu hosszu kilometereken keresztul a 120as korlatozas ervenyes, a
megmagyarazhatatlanul kulonosnek hato "Strassenschaden" (gyk: uthibak)
kiegeszito tablaval :(

>figyelni, nem kell allandoan az ut szelet meg a bokrokat kukkolni, hogy
>hova bujtak el a rendorok...
Persze, ahol nincs sebessegkorlatozas, ott mit merjenek? De (legalabbis
Ausztriaban) ott a doboz, a nemet hidak is tele vannak kameraval, es a
haladasi sebesseghez nem megfelelo kovetesi tavolsag be nem tartasara
ugranak. Meg persze a sebessegkorlatozasokban azert merhetnek, mernek is.
Meg autobol, menet kozben. Szoval aki akar, azert nezelodhet rendorveszely
utan. Persze kevesebb gond van, mint nalunk.

>Soha nem toltak le a magyar rendszam miatt pedig nem mindig raketaval
jartam. Nekem >inkabb az volt a tapasztalatom hogy a nagyautok hagytak
menni a kicsiket, mert semeddig >nem tart utana mozditani a jobb bokan es
mar ott sincs. :) Na azert a legbelso savban >autozashoz mar kell egy kis
sebesseg, mert tenyleg nagyon gyorsan utolerik az embert.
Megismetlem, nem volt letolas, nem a nalam nagyobbak/gyorsabbak/erosebbek
ugraltak, hanem a sok frusztralt barom, aki halalra volt sertve, amikor egy
MAGYAR megelozte. Ez egyebkent a lo pofajukra is ra volt irva, ahogy
atneztek a kocsiba, mikor elmentunk mellettuk.

A letolas inkabb itthon divat, itt mindenki bizonyitani akar, hogy az o
autoja milyen jo. A kinti forgalom viszonylag egykedvuen megy, de a
kulfoldi (keleti) rendszamtol verszemet kapnak a tisztes csaladapak is.
:((((


+ - kisbusz berles (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Tud valaki ajanlani nekem elfogadhato aru mikrobusz-berlesi lehetoseget? A
>jovo heten egy napra lehetoleg km-korlat nelkul kellene egy aruszallito
>masina (mikrobusz, vegszukseg eseten B kategoriaval vezetheto
>kisteherauto) kb 200 km-re. Budapest, vagy Pest megye DNY-i resze johet
szoba.

Az EUrent-nel VW LT28 (vagy 35, nem tudom, de B kategoriaval vezetheto, es
a transporternel nagyobb) kisaruszallito egy 7vegere 13990Ft, ha jol tudom.
A kollegammal a Prielle Kornelia uton (Porsche Buda), lagymanyosi hid budai
hidfoje) vettuk fel.


+ - torott focus (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ebből adódik két kérdésem: Szerintetek mennyi lehet ez az
értékcsökkenés -
> ergó ezt beleszámolva mennyi lehet az autó értéke, másrészt mit
javasoltok, mi
>t csináljunk? Mert valamit mindenképpen fogunk, de hátha van jó ötletetek.

1 Maskor ne irj ekezettel!
2. az ertekcsokkenest latatlanban megallapitani tobb, mint buveszet, foleg
ha ugy meg van csinalva, hogy a laikus szamara nem is eszreveheto.
Amit lehet tenni: gondosan elolvasni az adasveteli szerzodest, mi szol az
allapot-tajekoztatasrol? Ha a szerzodesben az van, hogy tajekozatott
mindenrol, nincs titkolt hiba, akkor A) jogi utra tereled a dolgot,
bebizonyitod igazsagugyi szakertovel, hogy a kocsi torott volt,
bebizonyitod, hogy tenyleg nem tajekoztattak errol, koveteled polgari peres
uton az ertekkulonbozetet. B) egyezkedsz az urgevel, hogy vissza a lovet,
vissza a kocsit, felejtsuk el egymast.

Hol vetted? Maganszemely, kereskedo, markakereskedo? Bizomanyos, vagy a
kereskedo az elado? Garanciat vallat ra? Akkor megint a rogos jogi ut.

Osszefoglalas: Balek voltal, mert kiadtal 2,5m Ftot egy autora, amit elotte
keptelen voltal megnezetni, jollehet utana azonnal meg tudtad mutatni egy
"okosnak". Ha neki igaza van, es a kocsi tenyleg torott volt, akkor a jogi
ut kimeneteletol fuggetlenul:
A) egyutt elsz vele (meg a tudattal), hogy javitott autod van. A torott
auton ha csak lemezkar volt, es fo tartoi nem serultek, semmi gaz nincs. Ha
a fotartokat is javitottak, akkor a kaszni merevsege csokkenHETett, ami egy
esetleges utkozesnel kevesebb biztonsagot eredmenyez.
B) megprobalsz ra fogni egy balekot, aztan a kovetkezo autodat az ELOTT
megnezetni, hogy alairnad a papirokat.

Mellesleg egy ilyen aru es koru autonal esetleg erdemes megnezni, hogy kb
700eFt-tal dragabban ugyanilyen Focust vehettel volna NULLKILOMETERESen.
Persze lehet, hogy ezt is reszletre, anyagi lehetosegeid max.
kihasznalasaval vetted, akkor viszont kinos.  :(

+ - Re: mi magyarok :-( (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A AUTO 1151-ban irta Laszlo Csendes >:
>
>> b. Realertekben a benzin ara nem valtozott, nem lett olcsobb (3pfg=0).
>> c. Jol szamoltam??? Csak azert kerdezem, mert ha igen, akkor jol at van
>>  a "nep" - szokas szerint. Es senki nem figyelt erre fel???
>Igazi, jo magyaros hozzaallas. Ha dragabb lesz bunkozunk, ha olcsobb
>bunkozunk. Es ez a mentalitas sugarzik rolunk! Ne csodalkozzunk, hogy
>masok is igy allnak hozzank. :-(

>csendi

Ez így nagyon kemeny hozzáállás! Véleményem szerint az eredeti levél
írójának igaza van! Szerintem Neki is az a baja, hogy ezek  a nagykutyák
hülyének nézik az embereket. Nem bunkózok én senkit de ha már olyan fenemód
erősödik a forintocskánk akkor miért nem lesz minden olcsóbb ami importból
származik? Autók egyes fogyasztási cikkek...? Tény hogy én csak egy évet
tanultam közgazdaságtant a Műszaki Egyetemen, de szerintem nem írtam nagy
marhaságot amikor a kérdést feltettem? Tehát ez nem magyar mentalitás,
hanem természetes reakció minden embernél (a kivételeket sajnálom): ha
hülyének nézik azt nem szereti!


üdv. sancho
+ - Tiszy6; Levente (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haj!

		________ Tiszy6 ________
Na Apuci!
Most vagy tokonszurod magad a HIXcsapat elott, vagy tobbet
ilyet nem mondasz! :o)
Milyen a helyed?????

		_______ Levente _______
Leventenk!
Ezuton is boldog nevnapot kivanok Neked!

A kormanyok! Tudjatok!

Udv!

 ************************
*        A.i.: Peace bye Gyimi        *
*  mailto:  *
 ************************

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS