Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 764
Copyright (C) HIX
1998-06-03
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Unreal (mind)  14 sor     (cikkei)
2 Commando (mind)  3 sor     (cikkei)
3 Carmageddon 3Dfx patch (mind)  9 sor     (cikkei)
4 CD-k Eladok! (mind)  4 sor     (cikkei)
5 Re: TA otletek :) (mind)  13 sor     (cikkei)
6 Re: TA ugyben (mind)  19 sor     (cikkei)
7 Kerdes (mind)  4 sor     (cikkei)
8 C&C es RED ALERT (mind)  105 sor     (cikkei)
9 Commanch 3 , Elite 3 (mind)  19 sor     (cikkei)
10 Imperium Galaktica (mind)  16 sor     (cikkei)
11 =?ISO-8859-2?Q?Re:=A0Syndicate?= (mind)  64 sor     (cikkei)
12 Unreal cheat code (mind)  119 sor     (cikkei)
13 Re: Strategiai! (mind)  31 sor     (cikkei)
14 Alien Breed 2, Tower Assault (mind)  28 sor     (cikkei)
15 Reunion crack (mind)  9 sor     (cikkei)
16 Re: TA ugyben (mind)  22 sor     (cikkei)
17 Re: TA otletek (mind)  37 sor     (cikkei)
18 Re: C&C es RED ALERT (mind)  67 sor     (cikkei)
19 Re: Transport Tycoon kerdesek (mind)  33 sor     (cikkei)
20 CD elado, Unreal javitas (mind)  9 sor     (cikkei)
21 Re: Feljutas (mind)  5 sor     (cikkei)
22 [HIRDETES] Clipper programozo (mind)  14 sor     (cikkei)
23 WIN98 (mind)  8 sor     (cikkei)
24 Transport Tycoon (mind)  41 sor     (cikkei)
25 Q2 elakadtam :-( (mind)  11 sor     (cikkei)
26 Re: Diablo (mind)  27 sor     (cikkei)
27 Unreal- jatsza valaki? (mind)  22 sor     (cikkei)
28 Re: Transport Tycoon kerdesek (mind)  33 sor     (cikkei)

+ - Unreal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello

Egy kerdes: Hogy fut az Unreal IP233MMX, 64SDRAM, ET-6000 2 vagy 4 MB 
konfigon?

Csak azert kerdezem, mert minenkinek van 3D kartyaja, es anelkul milyen?
-- 
Bye,
Danny @

mailto:
UIN:10730193
---
Team effort: a lot of people doing what _I_ say!
+ - Commando (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szasztok!

Van valakinek Commando -ja? Ha van irjon legyszi!
+ - Carmageddon 3Dfx patch (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HI!
 
> 	Nincs veletlenul valakinek egy  mukodo 3Dfx patch a
> Carmageddon-hoz, de olyan amelyik nem keri a CDt folyton.
> Ha valakinek van ilyen azt szivesen vennem ha elkuldene.

Csatlakozom, kuldjetek nekem is! Lehet olyan is, ami keri a CD-t.
Elore is kosz:
                          Cyc
+ - CD-k Eladok! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Unreal, Forsaken, World Cup 98, Motorhead, Redline Racer, Incoming,
Starcraft, Fighting Force, Ultim@te Race Pro, Rebellion, Hellfire, Virtua
Cop 2 stb.....
-------------------------
+ - Re: TA otletek :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
>2. A masik tippem(Nem kiprobalt. Ha valakinek sikerul, irja meg!)
>   Kellene hozza egy szallito repulo es egy vedtelen gyarto egyseg.
>   Gondolom mar kitalaltatok: egyszeruen lopjuk el. A szallito gepen 
>   load, kijelolni az aldozatot, aztan irany egy nyugodt hely, ahol mar 
>   varja a Commander egy baratsagos capture celjabol.   
Igen ez ismert taktika, nagyon hasznos dolog mert mindket oldal
egysegeit 
tudjuk epiteni.
Annyit tennek hozza, hogy ha mocorog az aldozat, akkor spider
tankkal meg kell benitani a "mutet" kozben.

Andreas
+ - Re: TA ugyben (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
> A roncsbegyujteshez a patroloztatas csak a repuloknel tud hatasos lenni
> egyes esetekben az altalad is emlitett okokbol. Szeretnek most emliteni egy
> gep ellen hatasos modszert -amivel jol lehet pl. attelepiteni egysegeket
> repulokkel- Zsoltinak es a kezdobb jatekosoknak: Ha nyomkodod a - (minusz)
> gombot, azzal drasztikusan lelassitod a jatekot. A leglassabb fokozaton alig
> mozognak az egysegek. Most kiadod a szukseges utasitasokat(SHIFT-et surun
> alkalmazva), majd a + nyomkodasaval ismet normal sebessegre allitod a
> jatekot. Ez jol jon a suru akcio kozben is, amikor normal sebessegen csak
> kapkodod a fejed! :-)
Csak megjegyzem, hogy ha megallitod a jatek PAUSE-zal, akkor ugyanigy
kiadhatsz parancsokat, scroll-ozhatod a latomezot stb. Ha elindod a 
jatekot, akkor megkezdodik a parancsok vegrehajtasa. Ezzel jol lehet 
egyensulyozni a gep villamgyorsan kiadott parancsait. Multiplayer-nel 
nem alkalmazhato, csak akkor ha az ellenfel is szereti a
"sakkjatszmakat". :) 

Andreas
ui: Teged is varunk a #ta.hu-n!
+ - Kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ha valakinek meg van esetleg a GRAND THEFT AUTO teljes verzioja es lenne olyan 
kedves es elkuldene. Realis aron vevo vagyok ra!!

Valaszokat magan levelbe kuldjetek.
+ - C&C es RED ALERT (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello mindenkinek akit erdekel!

>Szerintem az AI-ban boven van kivetnivalo. Az egysegek csak mennek mint a
birkak,

Hehe, emlekszel mit irtam?

>>az AI hibainak kijavitasa,

Termeszetesen ezen nem azt ertettem, hogy huuuuu, na most mar tokeletes
lett, de a C&C-vel osszehasonlitva fejlodes. A C&C-ben mar azzal nyerhettel,
hogy elhomokzsakoztad magad, emlekszel? Szegeny masinanak nem volt annyi
esze sem, hogy beledurrantson egyet.

>Szinte semmi strategiaja nincs a gepnek, hacsak nem a tulero.

Sajna ez az egesz jatek hibaja is egyben. A C&C-ben lehetett trukkozni (pl.
inditasz egy-ket oldalrol tamadast, mikozben hatulrol egy csapat ORCA kozott
bejut egy TRANSPORT HELI-n egy mernok, persze a nyomorult ellenfeled nem
ezzel van elfoglalva, hanem hogy fogcsikorgatva megvedje a bazisat, es mire
felnez, addigra mar az egesz bazis az ellenfele......; vagy masik pelda:
kuldesz pl. 5 APC-t es csak az egyikben vannak mernokok, a tobbi meg ures,
es mig az ellenfel azokat lovoldozi szet, szepen elfoglalhatsz mindent), na
szoval mig a C&C-ben mod nyilt bizonyos randa trukkokre, amelyek preciz
kivitelezese legalabb annyi eszt igenyelt, mint ugyesseget, addig a RA-et
mar eleve elrontottak a tul sok egyseggel, meg hogy a mernok csak felig
lerombolt epuletet tudott elfoglalni (na ez peldaul eleg bosszanto volt a
gep ellen, ui. a gep minden felig lerombolt epuletet azonnal eladott, igy
keptelenseg volt ellene jatszva barmit is elfoglalni). Mondjuk en meg nem
jatszottam a Total Ann.-nel, de mar a RA sok egysege is a boseg zavarat
idezi elo, nem egyszer volt, hogy vadul lapozok ertekes masodperceken
keresztul, hogy elerjek egy egyseget, amelyet gyartani akarok, es amelyikre
feltetlenul szukseg van per pillanat. Es szerintem az RA-ban kozel sincs
150-200 fele egyseg. Aki TA-fan, az kifejthetne a velemenyet.

>Annak ellenere hogy szinte minden epuletet kilottem, es persze egyfolytaban
>gyilkoltam a Harvestereket, mindig volt penze ujat gyartani.

Nana, hogy volt, nem figyelted meg, hogy csalt a rohadek mocsok? Ha
*egyetlen egy* teli Harvester is visszajutott, egybol tele lett az osszes
siloja...

Mellesleg sokszor nem erdemes figyelembe venni, hogy a gep mennyire jo. Egy
csomo jatekban tapasztaljuk (elso helyen a Quake, ami rohadt unalmas Single
Player modban!!!), hogy a gep elleni jatek csak arra jo, hogy az ember
megtanulja a jatekot kezelni - aztan jon az igazi buli az *ember* ellen. Mas
kerdes, hogy ketten nem lehet jol jatszani, mert mihelyt az egyik elonybe
kerul, a masik feladja (valahol ertheto is, ki szeret 2 oran keresztul
vesziteni), ebbol a szempontbol a gep sokkal jobb partner, meg ha csal is.

Egyebkent programozastechikailag a RA sem all tul jo helyen: az en gepemen
lazan lelassul a win95 verzio, mig a C&C max sebessegen cikazik. A
memoriaigenye is eleg vicces, tokmindegy, hogy 16 vagy 32 mega RAM van a
masinaban, azert o letrehoz egy 20-30 megas swapfile-t (mondjuk a C&C is
folyton ellenorzi, hogy van-e 8 mega a vinyon, mielott elindul, akkor is, ha
annyi RAM van a gepben, hogy ketszer is belefer az egesz jatek).
Osszehasonlitasi alap pedig a Starcraft, ami ugyanezen a gepen teljesen
normalisan fut, pedig nem igaz, hogy nem szamol annyit, mint a RA.

>Az egysegek lehet hogy nagyjabol ki vannak egyensulyozva, de az atombomba a
C&C-ben nagy szemetseg a NOD-nak. Lebont kismillio epuletet, kegyetlen eros.
O.K. hogy atom meg minden, de ilyen kegyetlen pusztitofegyver nincs a masik
oldalon.
A lezertoronyrol nem is szolva, hat meg a lathatatlan tankokrol.

Ugyanakkor a nyomorult kis light tankok nyilt csataban semmit nem tehettek a
mammutok ellen... a NOD-nak pedig nem volt erosebb. Van rajtuk raketa az
emberek es a legi celpontok ellen + regeneration felig. Na meg a dupla
cso... Azert eleg durva nem?
Mellesleg sokaig tart felepiteni egy NOD Temple-t (szoval, amibol kijon a
raksi), es eleg sokaig tart, amig ujratoltodik, amellett pontatlan, 1:4-hez,
hogy komoly pusztitast kepes okozni (ami nem atmeneti kellemetlenseg). Olyan
is volt, hogy a bazis kozepebe csapodott be, es megis, az epuletek nagy resz
e tulelte, felig lement az energy, aztan kesz.

A GDI Ion Cannonja sokkal gyorsabban toltodik, pontos, es a legfontosabb
epuleteket egy lovessel kiszedi (lezertorony, nyitott SAM-site stb.). Az SSM
Launchernek is
nagyobb a hatotavolsaga, mint a lezernek, ja, es a lezer legi celpontokra
nem tudott tuzelni. Par (7-8) mammut tank gyorsan lerombolja azt a
lezertornyot (veszteseg nelkul), mert ket loves kozt eleg sok ido telik el.

Nagyobb szivatas akkor mar a langszoros tank, de par orcanak az sem gond. A
lathatatlan tankok pedig sajnos csak meglepetesnek jok (arra viszont
rohadtul), hiszen az ember vaktaban lovi a foldet, ahol sejti, hogy ott van,
es kesz is - nagyon gyengek, es rohadt sokba kerulnek.

Nyilt terepen a GDI-nal volt az elony, hiszen lesoporte
a masikat, de ahol kerulgetni kellett a sziklakat, ott a NOD volt jobb
helyzetben. Tovabbra is azt allitom: remekul ki van egyenlitve a ket csapat,
ellentetben a RA-tel, ahol a light + medium tankok a heavy es mammooth
tankok + tesla + teljes legiero (MIG + HELI) ellen (igaz, hogy a hajok
tekinteteben a szovetsegesek nyertek).

Hogy mit nevezunk strategianak? Hat az teny, hogy az igazi strategia az a
Sakk, meg a Strategy (ketszemelyes tarsasjatek, nemtom hanyan ismerik, eleg
durva). Azert szerintem eleg sok strategiai elem szorult ezekbe a mai
"realtime" strategiakba, hogy meg abba a kategoriaba sorolhassuk oket, de uj
mufajt nyitottak, az teny.

Szokas szerint bocs a hosszu levelert.

Bye

Kukipapa
+ - Commanch 3 , Elite 3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HELLO !

Hogyan kell a fenti jatekban elore repulni ?
Eleg primitiv egy kerdes , de nekem sehogy se sikerult . Az elore gombal
elore es lefele repul , es sehogy sem tudom vizszintben tartani !

Elite 3

Jatszik meg valaki kozuletek ezzel az oskovulettel ?
Szerintem meg mindig nagyon jo game !
Tehat a problemam :
Hogyan lehet az egyes rangletrakon feljebb lepni ?
Meg kell csinalni a katonai kuldeteseket ?
A kalozok lovoldozeseert nem lehet esetleg kapni ezt ?
Van egy kuldetes amikor fenykepezni kell , de sajna sehol nem talalok hozza
fenykepezot , esetleg ha adnak hozza akkor milyen gombbal muxik ?
Mely urhajokba lehet military drivot szerelni ?

KOSSZ!				 GABOR!
+ - Imperium Galaktica (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho!

Lenne egy-ket kerdesem a fenti jatekkal kapcsolatban.
A jatek vegen, amikor az utolso (Outher 2*) bolygot megtamadom,
akkor hiaba nyirom ki az osszes tankot es raketakocsit, hiaba
rombolom le a laktanyakat, nem tortenik semmi, mintha meg lenne
valahol valaki, de hiaba kutatom at a terepet, hiaba viszek
felderitoegyseget
semmit sem erek vele. Mit lehet itt tenni?
Mit kellene tapasztalnom a jatek vegen, vagy ez meg nem a vege
(amikor leolom a Dargslanokat)?

Elore is koszonom a segitseget!

Ujj Zsolt

+ - =?ISO-8859-2?Q?Re:=A0Syndicate?= (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> 
> > 
> > Ha megjelenes elott barmi okbol torolni akarod ezt a cikked,
> > irj egy levelet arra a cimre, ahonnan EZ a level erkezett.
> > 
> > A torles celjabol bekuldott leveled tartalma kozombos.
> > 
> > Ha a cikken javitani akarsz, akkor eloszor torold, majd kuldd
> > be a javitott valtozatot a szokasos modon.
> > 
> > Figyelem: ez a cim nem ugyanaz, mint az ujsag cime, es mindig
> > valtozik; legegyszerubb, ha erre a levelre REPLY-jal valaszolsz.
> > 
> > HIRDETESI LEHETOSEG:
> > 
> > A TIPP, GURU es KORNYESZ ujsagokban magan aprohirdeteseket is
> > elhelyezhetsz (tehat ha valamibol 1-2 darabot akarsz eladni, venni,
> > vagy cserelni, magancellal). Ez esetben leveled a kovetkezo cimek
> > egyikere kuldd:
> > 
> > 
> > 
> > 
> > 
> > 
> > =======================================================
> > Felado :  [Hungary]
> > Temakor: Syndicate ( 6 sor )
> > Idopont: Wed Jun  3 03:48:06 EDT 1998 TIPP #2862
> > - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> > 
> > Nagyon koszonom segitsegeket a jatek ugyben.
> > Nem gondoltam volna, hogy ennyi onzetlen ember van a halon.
> > Meg egyszer kosz mindenkinek!
> > 
> > =DCdv.,
> > Mad Max=
> > 
> > 
> > ----- YOUR ORIGINAL MESSAGE -----
> > 
> > 
> > From   Wed Jun  3 03:47:58 1998
> > Date: 3 Jun 1998 09:47:53 +0200
> > Message-ID: >
> > MIME-Version: 1.0
> > Subject:  Syndicate
> > CC: 
> > From: Mad Max >
> > Content-ID: >
> > Content-type:  text/plain
> > Content-Description:  An object packed by metasend
> > Content-Transfer-Encoding:  quoted-printable
> > 
> > Nagyon koszonom segitsegeket a jatek ugyben.
> > Nem gondoltam volna, hogy ennyi onzetlen ember van a halon.
> > Meg egyszer kosz mindenkinek!
> > 
> > =DCdv.,
> > Mad Max=
> > 
> > 
> 
>
+ - Unreal cheat code (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Forras: www.op3dfx.com
+ - Re: Strategiai! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Miseta Zsolt   > írt a következő cikkben:
>...
> Sziasztok!
> 
> Kellene nehany jo taktikai jatek otlet. Marmint, hogy milyen jo
> jatekok vannak. En a Panzer General-al szoktam jatszani (mert
> csak ez van meg teljes verzioban :-)), de allandoan lefagy. Igaz
> kisse neha megtupirozom a kimentett allast, de akkor is lefagy,
> ha nem tupirozom. Sok demo strategiaival jatszottam mar, de a
> Dune es a C&C klonok tetszettek a legjobban. Apropo nincs
> valakinek egy jo jatekgyujtemenye?
> 
> Ja es a Panzer masnal is lefagy?
> 
> Sziasztok!
> 
> Zsolt!
> 
> > -----------------------------------------------------------------
> ---------------------
> Miseta Zsolt
> http://www.theoffice.net/holiday98/
> http://ourworld.compuserve.com/homepages/miseta_zsolt/
> E-mail cimek:  ,  ,
> 
> 
> Hello zsolt 

Talan tudok segiteni a problemadon , de az enyem nem fagy le. Talan a
teljes verziod sem olyan teljes.
Mindenesetre nekem teljes egeszeben megvan.
+ - Alien Breed 2, Tower Assault (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Everybody,
     
     Meg van valakinek a fent emlitett programok valamelyikje? Ha igen 
     kerlek irj a cimemre: .
     
     udv, Tibor
+ - Reunion crack (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi all!

Van valakinek a Reunionhoz crack-je, ami a protection-t leszedi?
Kuldd el lecci.

kosz.


Heechee.
+ - Re: TA ugyben (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Vitya!

On Tue, 2 Jun 1998 21:33:16 EST, HIX JATEK wrote:

>Zsoltinak es a kezdobb jatekosoknak: Ha nyomkodod a - (minusz)
>gombot, azzal drasztikusan lelassitod a jatekot. A leglassabb fokozaton alig
>mozognak az egysegek. Most kiadod a szukseges utasitasokat(SHIFT-et surun
>alkalmazva), majd a + nyomkodasaval ismet normal sebessegre allitod a
>jatekot. Ez jol jon a suru akcio kozben is, amikor normal sebessegen csak
>kapkodod a fejed! :-)

Amit leirsz mukodokepes megoldas. De en a magam reszerol inkabb
javasolnam a Pause billentyut erre a celra. Ekkor a jatek teljesen
megall, viszont a parancsok barmely egysegnek ettol fuggetlenul
kiadhatok! 
Amugy mindket megoldas valoban csak a gep ellen jatszva hasznalhato,
mert ember ellen jatszva ettol a jatekpartnerunk valoszinuleg elegge
ideges lesz :-)


Bye !
Szirty
+ - Re: TA otletek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello DAQ!

On Tue, 2 Jun 1998 21:33:16 EST, HIX JATEK wrote:

>Nehany mokas tippem lenne a TA-hoz.
>
>1. Az ellenfel elkoborolt gyarto egysegeit nem feltetlenul kell leloni.
>   Ha nincs senki a kozelben akkor egyszeruen ossze lehet gyujteni.

Igen. De heves csata kozben nem nagyon erdemes ezzel bibelodni :-)
Fenszukeben azonban meg meg is erheti a dolog.

>2. A masik tippem(Nem kiprobalt. Ha valakinek sikerul, irja meg!)
>   Kellene hozza egy szallito repulo es egy vedtelen gyarto egyseg.
>   Gondolom mar kitalaltatok: egyszeruen lopjuk el. A szallito gepen
>   load, kijelolni az aldozatot, aztan irany egy nyugodt hely, ahol mar
>   varja a Commander egy baratsagos capture celjabol.

A dolog termeszetesen mukodik!
Csak arra kell vigyazni, hogy ahova viszed, az valoban nyugodt hely
legyen, es semmikeppen ne a bazis kozepe, vagy vedelemmel korulvett
terulet legyen, mert akkor a vedelem egybol szet is lovi amikor
leteszed.
Es ha lehet mindezt eszrevetlenul kell csinalni, mert ha az ellenseg
eszreveszi, akkor nyom ra egy Ctrl-D- es akkor a szallitonak annyi! :-)

De tovabbmegyek.
Ez a trukk mukodik az ellenseg Commanderere is! :-)
Aki mar olvasgatta a magyar nyelvu TA lapokon 
(http://www.szikszi.hu/comps/jamina/ta/index.html)
a Strategiai tippeket, az mar tud errol a trukkrol :-)
Meg amugy nem kell hozza sok fantazia, hogy a felvett ellenseges
Commanderrel mit kell csinalni :-)


Bye !
Szirty
+ - Re: C&C es RED ALERT (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Tracker!

On Tue, 2 Jun 1998 21:33:16 EST, HIX JATEK wrote:

>Skirmish eseten a ladakat csak veletlenul veszik fel.

Igen. De ez nem mindig baj!
Ha direkt mindet felvennek, akkor csak tepned a hajad, ha a ladaban epp
bomba volt, vagy elsotetult tole az egesz terkep.
Szerintem igy jobb, hogy nem foglalkoznak a ladakkal. Igy altalaban
csak magadat hibaztathatod, ha a lada nem pozitiv dolgot tartalmazott
:-)

>Annak ellenere hogy szinte minden
>epuletet kilottem, es persze egyfolytaban gyilkoltam a Harvestereket, mindig
>volt penze ujat gyartani. 

AI playereknel jellemzo dolog, hogy csal a gep.
Ezzel probalja ellensulyozni azt, hogy az ember intelligensebb.
RA-ben pl. ha Hardban jatszol skirmisht, akkor az AI playerek jarganyai
majdnem ketszer gyorsabban tudnak menni mint az ugyanolyan fajta sajat
egysegeid.

Nem emlitettem meg, hogy amint elkezdesz egy skirmisht,
>alig epitesz egy finomitot eromuvet es egy barakkot, mar jonnek a kis katonak
>baszogatni.

:-)))))
Ez valo igaz. Ettol nehez is eleinte egy kicsit, de ha megtalalod ennek
az ellenszeret, akkor nyert ugyed van, mert a gep nem talal ki ujabb
modszereket :-(

>Ezeket a jatekokat egyaltalan nem neveznem
>strategianak, egy igazi strategia olyan mint mondjuk a M.A.X. 

Akkor nevezd valos ideju strategiai jatekoknak. Merthogy azok. :-)

>Nalam a strategia ott kezdodik, hogy
>koronkent kell lepni, vagy egy-egy pillanatra le lehet allitani az
>esemenyeket (lasd: Gettysburg!). 
[...]
>Ido sincs reagalni. A strategia
>(!!!!) jatekokban nem kell elkapkodni a lepest, nyugodtan lehet
>gondolkozni, megbeszelni a dolgokat a tobbiekkel. 

Ez teljesen szubjektiv dolog. Meg is ertem a velemenyedet es
tiszteletben tartom.
De leirom az enyemet:
En nem sakkozni akarok, hanem jatszani! :-) Ugy szep a jatek, ha
zajlik.
Persze hogy nincs ido mindenre idejeben reagalni. De ne feledd, hogy az
ellensegnek sem (multiplayer modrol beszelek, mert strategia itt jon
elo igazan) Egyenlo eselyek.

A valos ideju strategiai jatekokban ugyanugy benne van a strategia. De
benne van a veletlen is, a varatlan meglepetes, es a tevedes. Nagyobb
mertekben mint a lepesekre osztott jatekban, epp azert, mert ott van
ido atgondolni es utana lepni. Ott a logika is donto szerepet jatszik.
Ugyanakkor a valos ideju startegia eletszerubb, mert valos idoben
zajlik.
En az utobbit kedvelem.
De nem akarok veled arrol vitatkozni, hogy melyik a jaobb, csak leirtam
a velemenyem :-)


Bye !
Szirty
+ - Re: Transport Tycoon kerdesek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Mitol lehet az, hogy bizonyos telepulesek nem engedelyezik
> az allomasok epiteset ?

A telepulesek minositenek teged. Ezt lehet latni abban azablakban, ami elougrik
, ha
rakattintasz egy telepulesre.
Ha nagyon rossz a minositesed (poor, vagy appalling), akkor
fordul elo, hogy nem engednek epitkezni. Ez eleg nagy
szivas, es akkor fordul elo, ha mondjuk nem foglalkoztal
rendesen az illeto telepulessel, azaz mondjuk van allomasod
a teruleten, de ezrevel tolonganak rajta az utasok, te meg
nem szallitod el rendesen oket. Aztan rontja a minositesedet
az is, ha tul sokat rombolsz a teruletukon. Szoval ilyesmikre
nem art ugyelni. Velem megesett, hogy repteret akartam
epiteni, legyalultam egy egesz hegyet, hogy elferjen, de
ettol annyira leromlott a minositesem, hogy mire kesz
lettem, nem engedtek lerakni a repteret. :-(
Ha mar oda jutottal, hogy nem engedik letenni az allomast,
akkor mar nincs mas teendo, mint varni, hatha kesobb
megenyhulnek (ez igy is szokott lenni, egy ido utan
megengedik az epitest, aztan utana egy darabig megint nem,
vagyis voltakeppen a megengedett epitesi kvotadat vettek
egy kicsit alacsonyra).

> Azok a sinek, utak, amiket mar nem hasznal a konkurrens
> vallalat, megmaradnak ? (Egyes utszakaszokat le tudok bontani,
> de nem mindet, a sineket pedig egyaltalan nem...)

A sineket nem tudod lebontani, az utakat az eredeti Tycoonban
le lehetett bontani, a deluxe verzioban mar nem mindent.
Egy modon tudod lerombolni az ellenfel cuccait: csodbe
juttatod, aztan megveszed, onnantol kezdve a tied, es akkor
mar azt csinalsz vele, amit akarsz. :-)
+ - CD elado, Unreal javitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

1.
Unreal beta, Forsaken Rip + vide, Age of Empires, Sim Copter, Win98
beta akarhanyas (beta 3, vagy ujabb ha jol emlexem)
Mindez egy CD-n, ha valakit lazba hoz, hat 1 ures TDK CD + 500 penzert 
megkaphatja.
2.
Az Unreal zenei S3M, es IT, van egy pici program, ami kifejti ilyen
emesztheto formatumba.
Bunny
+ - Re: Feljutas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bocsanatot kell kernem mindenkitol. Rossz helyre kuldtem a cikket. A HIX
Sportba akartam.
Udv:
OliBLOOD 

+ - [HIRDETES] Clipper programozo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Clipper programozo otthoni tevekenysegkent programozast vallalna, barmilyen
adatbazis kezelesi feladat megoldasaban segitseget adna.

10 eves programozasi, 5 eves clipper 5.2 gyakorlat.

Clipper fejlesztoi kornyezet :
CA Clipper 5.2e
CA Clipper Tools 3.0b Real es Protected Mode
Blinker 4.1

Peter Nagy
Budapest, Hungary
Email : 
           
+ - WIN98 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HAli jatekosok

A fenti jatekhoz keresek  patchet  mert szkenneles 
kozben allandoan lefagy  a kis draga. Ugy halottam hogy valamo Billy 
nevu fickoval is elofordult mar ilyen. 
Please help!!!!

Uvd KAlo
+ - Transport Tycoon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 [Hungary]
on Tue Jun  2 13:26:59 wrote
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


>Mitol lehet az, hogy bizonyos telepulesek nem engedelyezik
>az allomasok epiteset ?

Ha pl. mar tul sokat romboltal a varosban, sok helyen valtoztattal terepet,
stb...

>(Darabszamra biztosan nem sok, mert mashol tudok epiteni).

>Meg tudom-e ezt valtoztatni valamivel ? (pl. szobor allitasa ?)

AAA! A szobor allitasahoz rombolni kell. Nem az igazi.
De mondjuk Advertising Campaign-nal stb. probalkozhatsz.
>Vagy korabban kellett volna csinalnom valamit ?
Finomabban epitgess.
Ja, fugg a nehezsegi foktol is.

>Azok a sinek, utak, amiket mar nem hasznal a konkurrens
>vallalat, megmaradnak ? (Egyes utszakaszokat le tudok bontani,
>de nem mindet, a sineket pedig egyaltalan nem...)

A sin a masik vallalat tulajdona.
Gondold el, egy eppen epulo (nem hasznalt:) vasutvonaladat a masik vegen 
felszedne a konkurrencia busas haszonnal...:((

Az utaknal csak a zsakutcak vegerol tudsz bontani.Pl egy kor alaku utba nem 
tudsz belenyulni.

>Van erre valami megoldas ?
:)

>Gyulai Mihaly

 Varga Mate



+ - Q2 elakadtam :-( (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szasztok!

Elakadtam a Q2  Upper Palace resznel. A  feladat: az adat CD-t levinni
az "also palotaba". Csakhogy az Upper palace-ban kene egy security pass,
ami a sarga szinu "ajtokat" nyitja es ezt nem talalom, pedig
szetkerestem az agyam. Legalabb annyit kene segiteni, hogy merre
keressem. Valaszokat elore koszi!

Atesz


+ - Re: Diablo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HI!

Tevedsz, ha tul jo vagy, tenyleg nem no a bena szornyektol a
tapasztalat. (egy picit sem)
A hat orai lottyel meg nem talalkoztam, de ki kellene probalni
(en nem nagyon bizok benne).

				Spidy

  wrote:

>Szia Bander!
>
>De novekszik a tapasztalat, csak mivel a jatek elejen igen
>piskota ellenfelek vannak igen keves XP-t kapsz ertuk.
>Valamint minel nagyobb szintu vagy annal tobb XP kell egy
>kovetkezo szint eleresehez. Igy kicsit ritkabban ugrik
>szintet a karakter.
>Mas.
>Nem tudtok arrol valamit, hogy ha szerda este 6 orakor
>megyek oda a kocsmaroshoz az ad valami speci italt? Ezt
>valamelyik Diablo oldalon olvastam. De lehet, hogy csak
>kamu?
>
>Udv
>Energy
>
+ - Unreal- jatsza valaki? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi !

> latom sokan aruljak az Unreal-t ( van elado dunaujvarosban is? ), de
> jatsza is valaki? A net-en igen ellentmondo gep igenyeket irnak rola.
> Szoval 233mmx/32m/voodoo1 konfiggal probalta mar valaki. Mert ha
> szaggat, akkor inkabb PII-re gyujtenek...

 Azert "annyira" nem veszes a gepigenye, nekunk 166MMX-en voodoo-val
 64M mellett jol ment. Inkabb ramot bovits. Meg winyot, mert nem art
 a game data-t is felrakatni vele. 

 Mondjuk, megdolgoztatja a Monstert az mar igaz...


 Byte,
 Cat

 UIN: 3803302
 mailto:
 http://www.westel.hu/~moody

 -= Minden megtortenhet. Es az ellenkezoje is. =-
+ - Re: Transport Tycoon kerdesek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> 
> =======================================================
> Felado :  [Hungary]
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> 
> Mitol lehet az, hogy bizonyos telepulesek nem engedelyezik
> az allomasok epiteset ?
> 
	Az en tapasztalatom szerint ha sokat rombolsz az illeto varosban
(utak felszedese, epuletek lerombolasa), akkor megharagszanak rad, s nem
hagynak epiteni. Ez elobb-utobb elmulik.... A masik lehetseges ok, ha a
'company rating' (vagy valami hasonlo) poor vagy ehhez kozeli, akkor sem
epitgethetsz a kedved szerint. Utobbit intenziv reklamozassal (evente 1-2
large adv. camp.) lehet helyrehozni. 

> Meg tudom-e ezt valtoztatni valamivel ? (pl. szobor allitasa ?)
	A szobor allitasaval tobb turista jon a varosba, ker. epuletekkel
pedig tobb arut tud felvenni a varos.

> Azok a sinek, utak, amiket mar nem hasznal a konkurrens
> vallalat, megmaradnak ? (Egyes utszakaszokat le tudok bontani,
> de nem mindet, a sineket pedig egyaltalan nem...)
> Van erre valami megoldas ?
	Megmaradnak, addig mig nem megy tonkre teljesen a tulajdonos vagy
nem vasarolja meg egy masik ceg (orokli a sineket, utakat is). Megoldas:
ha nagyon fontos, vasarold fel a ceget... utana meg azt teszel veluk, amit
akarsz. Neha megeri nagy adossaggal is megvenni az illeto ceget. De minel
hamarabb veszed meg, annal jobb, egy elorehaladott jatekallasnal mar
tetemes adossagot tud felhalmozni egy ceg, ha bedoglott, de meg nem
szamoltak fel. A megvasarlassal az adossagok is a tiedek lesznek, igy
sokkal tobbe kerulhet egy ceg, mint a reszvenyei (pl: 70-80ezer font a
reszvenycsomag, de 1.2 millio(!) az adossaga -sajat jatekallas).
								mNandor.

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS