Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 1260
Copyright (C) HIX
1999-10-22
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Fleet command (mind)  10 sor     (cikkei)
2 Return to Na Pali (mind)  4 sor     (cikkei)
3 Re: Driver (mind)  154 sor     (cikkei)
4 Re: Settlers 3 - aruszallitas, katonak (mind)  38 sor     (cikkei)
5 re: ja2 szereles (mind)  25 sor     (cikkei)
6 Tiberian Sun (mind)  3 sor     (cikkei)
7 settlers 3 (mind)  26 sor     (cikkei)
8 Spells of the Ancients (mind)  7 sor     (cikkei)
9 Kingping (mind)  6 sor     (cikkei)
10 Szevidzs4 (mind)  14 sor     (cikkei)
11 MM Sorozat kerdes es mas (mind)  14 sor     (cikkei)
12 Koszonom a sok-sok segitseget! (mind)  13 sor     (cikkei)
13 Re: AOE2 v SC (mind)  24 sor     (cikkei)
14 TTD (mind)  10 sor     (cikkei)
15 Darkstone (mind)  32 sor     (cikkei)
16 Descent3 (mind)  10 sor     (cikkei)
17 lemmings 3d (mind)  2 sor     (cikkei)
18 Settlers3 - aruszallitas, katonak (mind)  8 sor     (cikkei)
19 Re: Settlers 3 - aruszallitas, katonak (mind)  27 sor     (cikkei)
20 darkstone 12.szint (mind)  14 sor     (cikkei)
21 riva tnt2 (mind)  13 sor     (cikkei)
22 Re: Onfeledt jatekok (mind)  18 sor     (cikkei)
23 Tiberian Sun (mind)  14 sor     (cikkei)
24 osszatekerheto kepernyo (mind)  36 sor     (cikkei)
25 re:ELADOOOOOO (mind)  11 sor     (cikkei)
26 kingpin (mind)  23 sor     (cikkei)
27 caesar3 (mind)  34 sor     (cikkei)
28 Unreal tournament (mind)  11 sor     (cikkei)
29 Re: Driveer force feedback (mind)  21 sor     (cikkei)
30 Dungeon Keeper 2 (mind)  8 sor     (cikkei)
31 RE: Frontier vs XBTF, WARZONE 2100 (mind)  31 sor     (cikkei)
32 Armageddon (mind)  10 sor     (cikkei)
33 Re: Pandora's box (mind)  13 sor     (cikkei)
34 Elado MMX233, Rockwell 56K (mind)  4 sor     (cikkei)
35 Driver+ASUSV3000 (mind)  8 sor     (cikkei)
36 Re: Settlers 3 - aruszallitas, katonak (mind)  30 sor     (cikkei)

+ - Fleet command (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali !
beszereztem a sub. jatékot. Nekem nagyon tetszik ! Egy bibi van csak
vele. Hiányzik a magyar nyelvű billentyűzetkiosztás :-)
Valaki nem tud megdobni egy kissebb leírással, melyik bil.kombináció
mire való.
Előre is köszönöm

Admirlal Gabbking


+ - Return to Na Pali (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Segitseget kernek az Unreal: Return to Na Pali-val
kapcsolatban. A progi ugyanis nem akar teljes kepernyon futni. Ha
tudjatok, hogy mi a baj, maganban irjatok meg. Elore is koszi.
                                                      G.
+ - Re: Driver (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello megint!
(Most probalok nem irni ekezeteket...)

Pierre wrote:
>   Van egy hulye szokasom: nem csalok (csak nagyritkan), inkabb easy-n
> jatszom (mivel nalam a jatek nem eletcel hanem idotoltes).
En sem szoktem csalni. Ebben lehet egyaltalan? (Jo, van 1 ilyen menupont, meg
kodok, de az csak mokanak jo nem? (pl, kis kocsik, stb))

> > Ez nem igazán multiplayeres típusú játék, mint ahogy soha nem fognak
> > multis Tomb Raidert se pl. Thief-et csinálni, hiába "first person shooter".
> > Egyszerűen nem illene a játék imidzséhez.
>   Azert egy szlalom belefert volna.
Meg esetleg a "kergetosdi"...

> > Sokan szeretik, veszik, szerintem már most szép pénzt hozott (szeptember
> > végén adták ki. Mellesleg: nem hozták volna ki Pc-re, ha PlayStation-ön
> > nem lett volna siker. Pedig ott tuti nincs mulitplayer...)
>   Pedig lehetne (lasd N64 osztott kepernyo).
Na jo, de egy gepen ketten nem az igazi...

> >>   Folytatom: menurendszer. Idiota.
> > Ebben van igazság, túlságosan "képszerű" lett. Meg lehet szokni.
> Elhiszem hogy a valosagban igy van, de ez egy program. Belefert volna egy
> opcio hogy igy vagy valami vizualisabb formaban szeretnek kuldetest
> valasztani.
Hat igen, de ritka egy jatekban 2 interface...

>   "...you know, say, daddy me, snow, me I go blame..."
Ez mi?

> FAR-t se azert hasznalok mert nem tudom parameterezni a
> copy-t, hanem azert mert "latom" amit csinalok.
Mi az a FAR?

> > Az üzenetrögzítős forma ezen kívül az "életszerűséget" is növeli, mivel
> > saját izlésed szerint válogathatsz az ajánlatok közül.
> OK, de miert nincs egy opcio hogy ne rogzitozzek hanem egy normalisabb
> menubol valasszam ki a kuldeteseket? Igy nem tudom min vagyok tul es mi var
ram.
Ez szerintem azert van, hogy tobbszor vegignyomd a jatekot. En pl. most
elkezdtem ujra, es ahogy mas-mas munkat vallaltam, majd' az osszes kuldetesem
mas lett.

> Errol csak annyit hogy ez MSHotline-os szoveg: ez nem bug hanem feature ;)
> Nem az a megoldas hogy en (amugy honnan tudod hogy nem fizettem a
> jatekert? Mert akkor igenis van alapom pattogni) *** nezopontot valtok,
> hanem az hogy a programozoik megtanulnak gondolkozni.
Na jo, de ha egyszer mar van 1 kesz cucc, akkor egyszerubb, ha te probalsz
megoldast talalni a bugra, mintha megvarnad a patchet, ha lesz egyaltalan.
Egyebkent engem az zavar rettentoen, hogy a garazsban nem lehet elolvasni
a menu szoveget.

> >>   Zsaruk: egyszer beledjon, felig szetment a kocsid (alig lehet kikerulni
oket).
> > Ez azért így nem igaz. Sőt, engem az szokott zavarni, hogy túl strapabíró a
kocsi.
>   A fallal szemben igen. De nem a zsarukkal szemben.
Azert ott sem halsz bele 1 frontalis utkozesbe.

>  A sajat kocsim: szar. Csak automata valo van...
Bevallom, ezt nem tudtam. Minden esetre nekem így is elég nehéz

> > Nem tudom, nekem sokszor volt már "Too early, come back later"-em, és csak
> > nagyon ritkán volt kevés az idő. Mindazonáltal igaz, hogy így egy kissé
> > "checkpoint" jellegű a játék. De általában csak a küldetés elején kell
> > időre menni (vagy akkor sem), utána pedig már csak a cél a lényeg.
> Nekem is volt parszor, de van egy gond: elore nem tudni hany missziot kell
> vegigszenvedni. Es sokszor nem eri meg az elejen osszetorni a kocsit.
Igen, ez igaz, altalanos strategiam hogy dongetek, ahogy lehet, de ugy, hogy
ha nincs eleve felony, akkor ne is legyen. A Damage pedig lehetoleg 0...
Persze ha igy mindig keves az ido akkor "elore a neppel tuzon, vizen at"!

>   Jelenleg a "Set-up" nevu misszional vagyok elakadva.
Az melyik varosban van? Asszem meg nem talakloztam vele. Nem tudsz masikat
valasztani?

>   Van 1:50-ed hogy odaerj, ez meg megoldhato (.98-3.xx masodpercem marad, de
> odaerek). Aztan minden sarkon zsaru, 25 mp. alatt szetverik a kocsim :(
Ez kellemetlen. Egy tipp: vard meg, mig mind odaernek hozzad (egyaltalan
odajonnek egybol?), es ekkor lojj ki valamerre sok burnouttal. A nagy
kanyarokkal nehezen birkonak meg... :) En annal a kuldetesnel figyeltem meg az
ugyetlenseguket, amikor be kell zuzni 5-6 kirakaot a varos kulonbozo pontjain.
Ekkor, amikor behajtottam a kirakatba, a rendorok egyszersem tudtak utanam
jonni, mindig felcsavarodtak a villanyoszlopra vagy a falra. Volt hogy
kettesevel purcantak ki. Ekkor kidocogtem es 20 koruli tempoban eldongettem :-)
Ekkor plane kiszallhatnanak a kocsibol, ha mar ugysem megy...

>   Persze nem csak a progam hibaja, de mikor huszadjara toltom vissza hogy
> vegigszenvedjem az elso reszt akkor mar eleg ideges szoktam lenni...
Azert huszadikra csak sikerul. Vagy, ha nem, valssz masikat...

> >> Hosszu egyenes ut, mogottem sehol egy zsaru,
> > Ezt nem pontosan értem, de tény, hogy nagyon hirtelen "teremnek" az
> > úttorlaszok.
> Pontosan igy ertettem. A hatam mogott termett hirtelen egy uttorlasz, en
> meg bevagtam 180-at :)

Az uttorlaszban az a jo, hogy a legszukebb uton is at lehet suhanni rajta, ha
jol
kormanyzol. A rendor meg rendre begyalulja a tarsait...

>   Fekezni is szoktam, a terkepet is hasznalom, de nem itt volt a gond: a
> zsaru "atlatott" a falon, es veletlenul ugy kanyarodott hogy telibe kapott  :
(

Fura. Tipp: fekezd a kocsid allora meg a keresztezodes elott. Soha nincs annyi
eszuk, hogy lelassitsanak es siman beforduljanak. Egyebkent altalaban jo trukk
arra bekanyarodni, ahonnan jottek, mert mire osszszedi magat es megfordul, ugyi
s

lemegy a nap...

> A masik kedvencem mikor elottem van valaki, en meg
> lefordulnek. Az idiota megall elottem, a keresztezodes kozepen es nem
> mozdul. Egyszer otthagytam a gepet vagy 20 percet, azt hiszed elment elolem?
> Aaaaaa....
Ezt meg nem figyeltem meg. Tudtommal "csak ugy" nem ulnek le, csak ha
mondjuk megtolod. De azt hittem ekkor is megmozdulnak egyebkent. Amugy ha
ez idegesit, akkor gondolom meg nem jatszottal a Mikrofos Midtown Madnessel.
Itt ha egyszer karambol/koccanas/barmi van, a forglom abszolut megall. Ha 1-2
ora mulva visszamesz, meg mindig ott allnak, mint egy kisertetvarosban.
A MidMad-tol egyebkent is rendre agybajt kapok, de ez mas lapra tartozik....

>   1) en is 35-rol tudtam. Ezek szerint megsem "life-like" jatek?
A legujabb tapasztalataim szerint 55mph a tureshataruk. Hat nem tudom.
90 varosban? Eros...

>   2) lassitani szoktam a zsaru meleltt (ez termeszetes), de naha nem tetszik
neki.
Ez mit jelentsen (marmint hogy "nem tetszik neki")?

>   PII 333 (416), i740 8M/V2 12 M es legalabb 8-10 masodpercbe telik - ez
> szerintem rengeteg. Peldanak megintcsak az NFS4-et hozom fel: ott egybol
> indul.
Na igen, a Midtown Madnessben sem tolt 1 masodpercet sem.De mint mondtam
ez a jatek nagyon idegesito... Amugy pedig, most igy megmerve nalam is 10 sec
korul tolt be. Ez meg azert nem a vilag...

> Update mikor jon?
Felek ez mar marad, amilyen. :( Pedig egy bugfix, vagy valami jo lenne, mert
pl. nekem is a kinti TechSupportbol kellett, kiszednem, hogy hogy tudom
elhitetni a geppel, hogy van 3d gyorsitom. Hosszu tortenet...

> >> PS: 40 sec alatt csinalom vegig a treninget a garazsban...
Nekem is cirka ennyi, de mindig a backward 180 a szuk keresztmetszet.
Igazabol hogy kell ezt csinalni, hogy mindig sikeruljon?
Nekem csak ugy megy, ha jo neagy lenduletet veszek es ugy siman oldalra
rantom a kormanyt. A demonstracioban viszont nagyon konnyeden csinalja.
A tobbi dolog mindig megy, de ez a "hatrakanyar" erdekelne, johet maganba is.
Megin' hosszu, de szerintem sokan jaccanak vele ugyhogy talan kozerdeku...

Udv,
Gabor
+ - Re: Settlers 3 - aruszallitas, katonak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

 wrote:

> Hi!
>
> Hogy a bubanatba tudnam ravenni az emberkeket a Settlers 3-ban, hogy
> pakoljak be az arukat a hajoba (Trade Ship)?
> Kijeloltem az epuletben, hogy mennyit akarok szallitani, ott all a hajo
> a parton, molo is vezet hozza, szamaram is van (kell egyaltalan?),
> aruim is vannak a keszletben, de nem tortenik semmi.

Ki kell jelolni az utvonalat, hogy hova vigyenek es mennyit. A hajó
CSAK EKKOR kapja fel a cuccokat. Egyszerre - ha jol emlekszem -
"csak" 3*8, azaz 24 egyseg cuccot tud szallitani.(egy fajtabol)

> Masik, hogy van egy csomo aranyam, de nem tudom, hogyan kell elitet
> kepezni. A Barrack-bol csupa  zoldfulu bujik elo. Az aranyat nem viszik
> be a tornyokba, mint az elozo reszben.

Ez itt abszolut mashogy mukodik. Ha vetted volna a faradsagot, hogy
vegignyomd
a traininget, akkor tudnad, hogy a katonak tehetsege a felaldozott
bor/palinka/miegymas hatsara no. Erre valok a templomok. Ha eleg sokat
aldoztal, akkor a %, ami a harom tipusu harcos mellett szerepel elobb-utobb

eleri a 100-at. Ekkor valaszthatsz, hogy melyikuk fejlodjon 1-et.
Harmo szint van. Ha megvan a 100%, akkor az ezutan kikepzett katonak mar
mid jobbak lesznek.

> A + es - gombokra hiaba
> klikkelgetek a torony menujeben, nem valtozik a folotte levo szam.

Amirol itt irsz, az asszem az, hogy hanyan legyenek az orhelyen

Udv,

Gabor
+ - re: ja2 szereles (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Hogyan kell a JA2-ben targyakat osszeszerelni? Nem az nem tudom, hogy
>mit mivel lehet (megvan a lista) hanem hogy technikailag hogy kell
>pl. az aluminium rod-bol es a spring-bol AP enhancert kesziteni. Jobb
>gomb, Ctrl vagy hogyan?

nem mindenhogy lehet osszeszerelni a targyakat. ha a rod-ot es a
spring-et akarod osszerakni, akkor a spring-et kell rakni a rod-ra, ha
jol emlexem. add a rod-ot egy olyan ember kezebe, akinek jo a mechanic
skillje. (mondjuk trevor a 99-cel mar jo is:)), utana fogd meg a
spring-et, es nyomj JOBB gombot a rod-on. ekkor kiirja a rod infojat, es
a jobb felso reszen a negy mezo, amibe majd a spring-et kell tenni, le
lesz szurkitve. de ha megprobalod berakni a spring-et, akkor latni
fogod, hogy sikerult, es maris kesz a tuzgyorsasag novelo. a
csohosszabbitonal ugyanez csak annyi, hogy a csohoz kell hozzaadni a ket
ragasztot, persze egyebkent. ehhez meg annyit, hogy bar elmeletileg
permanensen hozzaapplikalodik a fegyverhez, megis nemegyszer elofordult
velem, hogy leesett a harc heveben. ilyenkor javitas, es ujra
'beepites'. a lenyeg az, hogy ossze lehet ezeket a targyakat illeszteni,
noha a targyinfonal le van szurkitve az az ablak ami pl. loszerek
egymasba pakolasanal nincs.
ennyi. bye

--
Master, Master, where's the dream that I've been after,
Master, Master, you promised only lies!!!
+ - Tiberian Sun (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Guruk.

Tud valaki kódokat a CC Tiberian Sunhoz ?
+ - settlers 3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: Settlers 3 - aruszallitas, katonak ( 14 sor )
>
>Hogy a bubanatba tudnam ravenni az emberkeket a Settlers 3-ban, hogy
>pakoljak be az arukat a hajoba (Trade Ship)?
>Kijeloltem az epuletben, hogy mennyit akarok szallitani, ott all a hajo
>a parton, molo is vezet hozza, szamaram is van (kell egyaltalan?),
>aruim is vannak a keszletben, de nem tortenik semmi.
>
>Masik, hogy van egy csomo aranyam, de nem tudom, hogyan kell elitet
>kepezni. A Barrack-bol csupa  zoldfulu bujik elo. Az aranyat nem viszik
>be a tornyokba, mint az elozo reszben. A + es - gombokra hiaba
>klikkelgetek a torony menujeben, nem valtozik a folotte levo szam.

Akkor 1 problema lehet hogy nincs eleg szallito embered. Ekkor 
gyakorlatilag minden leall a settlers 3 ban (a s2ben ilyen nem volt). 
Szoval a lakohazak epiteset nem szabad elhanyagolni, ez az egyik 
legfontosabb ebben a jatekban.
az upgrade most nem arannyal hanem az isteneken keresztul (kis templom) 
alkoholos italokkal tortenik.
LAsd a leirast a helpben.

Szia
Pista
+ - Spells of the Ancients (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nagy az en gondom! Kene a subject-beli jatek, ami
a Magic the Gathering c. jatek kiegeszitoje. Nincs
valakinel egy folosleges peldany???

Udv: Cs.
+ - Kingping (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi

Valaki elarulna nekem hogy hogyan lehet a king pingbe beirni a kodokat.
Koszi

Dev
+ - Szevidzs4 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Iron!
Olvastam panaszod a szevidzs4-rol!
Igaz ugyan,hogy nekem 32Mb-os van,de azt hiszem,a lenyegen nem 
valtoztat!
Nekem akkor csinalta ezt a mokat,amikor nem hagytam a W98-nak 
felrakni a sajat, szabvanyos video vezerlojet,16 szinnel,hanem rogton 
a sajat driveret akartam.Nem tudom,hogy a w95 is igy reagal -e,de 
hatterkep se legyen rajta,amikor matatod a kartyadrivert!
A haverom egyebkent ugyanolyan kartyat,amit a haverod vett,rakott fel
sima installal,azt mondta csont nelkul.Igaz ugyan,hogy W98-al.
Ha a tippem nem valik be,probald ujra installalni a Win-t.
Nekem eddig gyonyoruen gyorsit 3D-ben,meg a havernak is.Ha van 
kerdesed,irj!Ja! Es tobbek okulasara ird meg,hogy mit is csinaltal?
Kokler
+ - MM Sorozat kerdes es mas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Lenne par kerdesem a Might & Magic sorozattal kacsoltaban.
A 4. es 5.  resszel kapcsolatos kavaras erdekelne.
Nekem van egy ami alitolag a 4. De Words of Xeen a cime es
benne van az 5. resz introja, akkor ez lehet hogy 4-5 
egybemasolva ? De akkor hogy jatszhatok az 5. resszel ?
Es akkor mi a franc az a Swords of Xeen.

Es a mas:
Van e Chaos Strikes Back PC-re, vagy assam elo a regi 
amigas CD-imet ott van dms-be ? 

TiCo.


+ - Koszonom a sok-sok segitseget! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

 Nagyon szepen koszonom a segitseget, amit adtatok a Diablo
vs. DirectX ugyben! A problema megoldodott, most mar en is
boldogan nyumolok a progival! Koszi mindenkinek!
(A megoldast egy S3-as driver jelentette...)

 Ja!? Es jo HIX-et mindenkinek!

  Kamyka(Z.E.)
  E-mail: 

"Jol figyeljenek, mert csak egyszer mutatom be, hogyan csinalom!"
+ - Re: AOE2 v SC (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Hat erdekesnek tartom, hogy nagy SC hivo vagy :) Jatszottal mar egyaltalan
> vele ????
Ha gondolod, akkor eljossz es az ocsem gepen jatszhatsz ellenem, de ha
vesztesz megveszed nekem a StarCraft ; Starcraft BroodWar ; AOE2 CD-ket
eredetiben.
Ha Te nyersz neked veszem meg amiket kersz azonos arfekvesben.
Rendben??
> Merthogy abban is kimentheted barmikor az allast akar MULTIPLAYER modban
is
> :)))
Sziasztok! (Szilcsi)
Elobb kerdezz!
(en is ezt tettem)
Jobban tetszett volna ha azt mondod :
(Jatszottal mar egyaltalan a StarCraft-al haloban?)
Nem szivesen magyarazkodom, de elmondom, hogy az SC-t kevesebben szeretik
(itt a hazban), mint
Aoe, vagy a mas strategiat.
Erted mar???

Amit az elejen irtam komolyan irtam.
Megprobaltatas esetere a cimem kozlom maganban.


+ - TTD (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi

tud valaki kodot a transport tycoon deluxe-hoz? Ha igen, dobjon mar meg egy 
magannal...	koszi

Szeki - ] - [ICQ No. 2603767]

"Norfolk: I am Norfolk!
 Walsingham: You were Norfolk, dead men have no titles."
                              [from ]
+ - Darkstone (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

<1999. október 22. 17:46>
Hello, #jatek -osok !

   A kovetkezo a problema: Darkstone (demo), a malom alatt. A pokok
kipucolva, az acolyte kisvampir leirtva, de van egy marha nagy denever,
amit nem tudok leverni. Ez lenne a vampir, amirol par sarokkal odebb az
acolyte beszelt? Hogyan lehetne lenyomni? Egy harcossal vagyok, 9.
szint, magikus sisak, +4 -es gyuru, varazsvert, 15-37 HP sebzes, magic
missile betarazva, ovben healing potion -ok tucatjai (tudom, F5-F8). Es
megsem tudom leutni. Ut rajtam vagy kettot es maris haldoklik a
karakterem. Ez a demovaltozat sajatossaga, vagy tenyleg ilyen durva?
Tapolni mar nem tudok, mert minden tovabbi ellenfel leirtva, az elso
Bolcsesseg Kove is megszerezve, jobb fegyver vagy varazslat nincs a
varosban, szoval megakadtam.
   Amugy szerintetek is megveri a Diablo -t? Mert szerintem igen,
akarmekkora klon is (merthogy a felepitese a 3D forgathato / zoomolhato
nezetet kiveve kisertetiesen hasonlit ra)... Szvsz az utobbi idok
legjobb akcio - rpg -je.

   PS: Ha az emlekezetem nem csal, valaha reg volt itt a listan valami
"legjobb grafika", "legjobb zene", stb. valasztas, de ez elhalt. Nincs
valakinek kedve feleleszteni, de mondjuk most mar havonkenti bontasban?
Azaz szavazni lehetne, hogy mi a honap jateka (kategoriankent), meg a
legjobb grafika, legjobb zene, stb. temakat kulon kiemelni, ilyesmi. Fel
lehetne rakni a webre valahova es jol latnank, hogy mire is izgultunk
mondjuk fel evvel ezelott... :)
----
Greetz, Toth Peter / Petrus ----------------------------------\
HP: http://rivendell.fortunecity.com/stonekeep/923/ (99.09.17.)
    http://rpg.rulez.org/cu/ (Chaos Ultra Online) /-----------/
@ : 
"There is always a way, and it usually doesn't work." (?)
+ - Descent3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Már egyszer kérdeztem, nem türelmetlenségből ismétlem magam, csak mert
játszanék.
Elakadtam a PTMC üzemanyag-hűtőházas résznél, ahol a havas hegyek között, a
hóesésben kell menni, és van az a 3 torony, amiből időnként felcsap a gőz.
És visszatol, ott tehát nem tudok bemenni. Segítsetek, légyszíves, aki tud,
magánba is, mert már nagyon játszanék vele tovább. Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Üdv.:Odobenus

+ - lemmings 3d (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elado a lemmings 3d,1 honapja vásárolt eredeti karcmentes cd 
Ara: 3000 Ft
+ - Settlers3 - aruszallitas, katonak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

A patch minden hibat kijavit. Ha valakinek kell el tudom kuldeni kb
1.2MB.


Best regards,
 Szeli Tamas                          mailto:
+ - Re: Settlers 3 - aruszallitas, katonak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
> 
> Hogy a bubanatba tudnam ravenni az emberkeket a Settlers 3-ban, hogy
> pakoljak be az arukat a hajoba (Trade Ship)?
> Kijeloltem az epuletben, hogy mennyit akarok szallitani, ott all a hajo
> a parton, molo is vezet hozza, szamaram is van (kell egyaltalan?),
> aruim is vannak a keszletben, de nem tortenik semmi.

erre en sem tudom a valaszt, szoval ha megtudod, legyszi nekem is
forwardold :)
 
> Masik, hogy van egy csomo aranyam, de nem tudom, hogyan kell elitet
> kepezni. A Barrack-bol csupa  zoldfulu bujik elo. Az aranyat nem viszik
> be a tornyokba, mint az elozo reszben. A + es - gombokra hiaba
> klikkelgetek a torony menujeben, nem valtozik a folotte levo szam.

ugy lehet elitet kepezni, hogy epitesz 'Small Temple'-t, es 'Winery'-t
(vagy tobbet). A settlers/military menuben bekattintod a 3 ikont, vagy
csak azt a tipust amit fejleszteni akarsz. Nekem eddig csak mindharmat
egyszerre sikerult. Ahogy a bort hordjak a templomba, az istenek
elegedettek lesznek, es megy a %-os szamlalo, hogy hol tart a
fejlesztes. Gondolom, ha gyorsabbra akarod venni, akkor tobb
templom/boraszat kombinaciora lesz szukseg... :)
Sok sikert, egyebkent mindez le van irva a jatek manualjaban (a
html-esben).

Tamas
+ - darkstone 12.szint (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

	Sajnos elakadtam a 12-ik szinten, amikor a harom testver sztoija
van soron....lecci segitsetek, hamar
cc-be maganba is

	by
	Balazs

******************************************************************************
**                       Keszei  Balazs                                     **
**   University of Veszprem                 Information Technology Faculty  **
** E-mail :       http://www.vein.hu/~keszeib     **
******************************************************************************
+ - riva tnt2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

hali!

Banshee kartyamat lecsereltem egy S3 Riva TNT2 32MB Ram tip. kartyara, es
nem vagyok nagyon elbajolva...Lehet en vagyok a hulye, vagy valami nem muxik
a gepben rendesen, de mintha nem lenne gyorsabb a dolog, csak szebb...Lehet
ez? A Driver pl. kifejezetten lassabb lett, a Rainbow6 detto. A kartya
drivere 4.11.01.0208, a detonator referencia driver. HW korulmenyek: Abit
BH6, 64 MB RAM, Celeron 300A(450). Mitol lassu ez a micsoda??????


Varga Attila

on irc: #debrecen (virganch)
+ - Re: Onfeledt jatekok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Attila, nem tudom pontosan ilyesmire gondoltál-e, van egy oldalam
ahová a szórakoztató miacsodákat gyűjtöm, többek között (méretben) kisebb
játékokat is, kukkants be:
http://members.xoom.com/_XOOM/ravaszroka/index34.html

A kezdőoldal pedig itten van:
http://members.xoom.com/ravaszroka/

Tudom, hogy minden honlapszerkesztő erre hivatkozik, de tényleg nincs
kész, csak készülget, többek között azért, mert sok játék van a
winchesteremen, csak nincs időm feltölteni + megszerkeszteni a hivatkozást
hozzá...

Az a játék amit konkrétan keresel, sajnos nincs meg, ne indulj neki abban
a reményben, hogy itt megleled, de a többi talán érdekes lesz (talán nem)

Szia!
Gábor
+ - Tiberian Sun (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hy!

Tierian Sun játékban 3. pályán a GDI -al
hogyan lehet továbbmenni?
A NOD-ok tech. centerét elfoglaltam,
minden ellenséget megöltem, találtam egy 
óriási épületet a jobb oldalon, de mégsem 
enged tovább. Mit kell csinálni?
Válaszokat magánba! Köszi!

--
Üdvözlettel:
Czárt András (Bandi)

+ - osszatekerheto kepernyo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tudom nem ide tartozik szorosan de ugy gondoltam megosztom veletek:

> Az összetekerhető képernyő lesz az LCD riválisa? 
>            1999-10-21 
> 
> A Siemens kutatói megálmodták, majd megalkották az OLED-et (Organic Ligfht
> Emitting Dióda =szerves fénykibocsátó dióda), melynek segítségével olyan
> dolgok ölthetnek testet,amelyek
> korábban csak a tudományos-fantasztikus regényekben vagy filmekben
> fordultak elő.
>  Egyszerűen forradalmasíthatják a képernyő-technológiát. Valósággá
> válhatnak a hajlékony képernyők, amelyek úgy tekerhetők fel, mint a papír.
> Mindez a plasztik különböző változatainak
> köszönhető. A polytiophene vörös, a polyfluorene kék, a
> polyphenylene-vinylene pedig zöld fényt
> bocsát ki. A polimereket óriásmolekulákból építették fel. Feszültség
> hatására a molekulák
> elektronjai magasabb energiaszintre kerülnek, majd visszaesnek az eredeti
> szintre, és fényt bocsátanak ki. Az áramvezető elektródák kialakítása és
> "összehozása" a műanyag fóliával a
> gyártástechnológia legnehezebb része. Az anyag egy szendvics. Az alsó
> réteg egy vezető anyag,
> erre kerül a plasztikfilm, majd ennek tetejére párologtatással viszik fel
> a másik vezetőt. 
> A Siemens kutatói most sikerrel produkáltak egy 16 cm2 felületű OLED-et,
> amely nemcsak
> különlegesen erős fényt bocsát ki, de kezeli a videojeleket is, amelyre a
> hagyományos LED-ek
> nem képesek. Az OLED versenytársa lesz a hagyományos LCD-képernyőnek,
> amelynek számos
> problémája van, például törékeny, bonyolult a gyártása, és ezért drága. Az
> OLED ezzel szemben
> egyszerű és olcsó.
> 
> 
>
+ - re:ELADOOOOOO (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Nemrég feladtam egy hirdetést itt a JATEK-ban.A hirdetés az volt haogy
eladom a FIFA 98 és a Sim City 3000 nevű játékaimat.A FIFA 98 ügyében
jelentkezett  POISON.
POISON nem tudok neked E-mailt küldeni mert jön egy levél hogy rossz a cím.A
játék árára kérnék ajánlatot.


Üdv:
       Cheat
+ - kingpin (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedwes Jatekosok!

> =======================================================
> Felado : [  c a f  y  ]
> Temakor: kingpin ( 11 sor )

> megtalaltam niki szefjet, aztan elmentem a barba felberelni egy fickot, hogy
> segitsen.
> most ott allunk a pancelszekrenynel ezt a kreten gorillat meg nemtom
> ravenni, hogy pockolje ki a zarat!

Hajolemlexem,  a  "w"  billentyu jelenti a "kozombos dumalast"/cselekvesre
osztonzest  vagymit.  Tehat a felberelt figura fele nezel, megnyomod a "w"
billentyut,  amivel  megkered az illetot, hogy csinajjon ma' valamit, majd
ramutatsz a cselekves targyara.


Virtually Yours,
                         /-/erb /\tea


... Minek nekem ész? Van számítógépem!
 * Origin: Fogado' A Kisportolt Cso'ta'nyhoz
+ - caesar3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta
>- Azt tudom, a gep mindig tamad engem, de en is tudok mas varosokat
tamadni?
>- Miert van az, hogy egyszercsak egy csomo epuletem vagy leeg, vagy
>felrobban, (vagy mi...)?


-Te nem tudsz mas varosokat tamadni,ez a jatek egyenesen arra megy ki,hogy
te
  meg tudod e vedeni a varosodat.
-Mert hianyoznak a prefektusok,vagy a mernoki
orhelyek(prefecture-engineering post)
 A prefektusok a tuzoltosag-rendorseg szerepet latjak el,jarkalnak a
varosodban,es megelozik a bajt.
 A mernokok idorol idore megjavitjak a romos epuleteket,vagyis ok is
jaroroznek,hogy semmi se omoljon le.

 irta
>No mondom akkor visszaállítom, és így is tettem, de
>onnantól fogva nem voltak hajlandók a raktárba vinni, csak a malomba. Mit
>kell még állítani, hogy ismét a raktárba vigyék?

A magtarakban(granary) be kell allitani,hogy ne fogadjanak gyumolcsot(not
accepting).

>Az egyik pályán nem tudomkiengesztelni az isteneket. Itt már tudok
mindenfélékkel kedvezni
>nekik, de semmi. Hiba rendezem nekik a legnagyobb felhajtást, oda se
bagóznak (sot még
>dühösebbek lesznek). Építettem mindnek kis és nagy templomot is, de semmi.
>Mit kell még tenni nekik, hogy kedveljenek?
Azt hiszem valamit nagyon elronthattal ott.Lehet,hogy van,ahol nem jarnak
papok?
Nezd meg a nezeteknel a religion-t.Minnel magasabb,annal jobb.
+ - Unreal tournament (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

az Unreal Tournamenthez keresek minden infot,
de foleg a server konzol parancsai érdekelnének / a dedikált serverhez/

Ha valaki jártas benne vagy tudja hol találom meg kérném irjon !
és ha szeretsz játszani háloban akkor irj és mondok gyors servert :))

Elore is koszi a segitséget:
                                                    Kukumba

+ - Re: Driveer force feedback (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Igen, igaz, hogy a driverben gyenge a force feedback.
> De csak a kulonbozo force-os kormanyokkal, probald ki egyszer egy
> force-os joy-al.
> Bizony azt majd kirantja a kezedbol, meg akkor is ha a contorl panel-ben
> leveszed kozepesre a force-ot.
> Szerintem is baromsag, hogy pont a kormanyok eseteben gyenge a
> visszahatas, mert hat ugye autot kormannyal vezetunk.......

Hali Dini!

Kicsit felreertettel. En nem fizikailag ertettem a dolgot.
Azt, hogy mennyire erosen rangasson a kormany a control 
panelben kell beallitani. En arra gondoltam, hogy keves
effektet csinaltak meg. Ha jol emlekszem csak az utkozest
csinaltak meg.
Pl. NFSHS-el osszehasonlitva van meg mit ugykodniuk a 
programozoknak. (Hat meg a Colin programozoinak)

csao

Cserko
+ - Dungeon Keeper 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok jatekosok!

Nincs valamelyikotoknek veletlenul egy patch-e ehez a progihoz. Nem feltoro,
hanem javito. Nagyon orulnek neki, ha valaszolna valaki.

Legyszives maganba, mert nem olvasom a lapot.

Koszonom:  Csaba   
+ - RE: Frontier vs XBTF, WARZONE 2100 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HELLO !

Szivembol szoltal! Sajnos ezek a hianyossagok nekem is szemet szurtak.
Kar erte. Pegig ilyen grafikaval, ilyen keves buggal (az Elite3-hoz kepest)
sokkal jobbat is ki lehett volna hozni belole. Meg ami hianyzik az a
szemelyforgalom/szallitas. Az E3-ban jo buli volt bergyilkossagokat is
elkovetni! Kar, hogy nem lehet munkakat sem elvallalni stb. Meg az is nagy
hianyossag, hogy 1 fajta arut csak a gyarbol ahol eloallitjak egy masik gyarba
ahol felhasznaljak, lehet nyeresegesen szallitani. Az osszes rendszerben
ugyan annyiba kerul minden +-. Az mondjuk egy + , hogy van legalabb rendor
licensz... Valahogy azok a kapuk sem nyertek meg a tetszesemet. Egyik
rendszerbol a masikba eltart az ut meg ha shift+j -vel repulok is.

StarWars kedvelok! Mit szolnatok 1 ilyen hasonlo jatekra az SW univerzumbol.
Elite3 + X + X-wing A. egesz jo kis keverek lenne. Lucasos fiuk hajra !

WARZONE 2100 plussz minusz valamennyi

Elakadtam a 8 palyan ahol van vagy 25 percem valamire, de nem vilagos, hogy
mire. Nagy nehezen odamentem ahol az a zold bigyo volt epitettem par
tornyot, es lottem a folyamatosan erkezo ellent. Lejart az ido es kiirta,
hogy vege. Pedig a briefingben azt irta, hogy vedelmet kell oda epiteni...
Mar a 7. sem volt piskota, nagynehezen kiirtottam az osszes piros pottyot es
nem lett vege, pedig mar csak 5 perc maradt. Aztan vagy 10.szerre sikerult
megtalalnom az utolso tornyat es szetloni. Hat ez nagyon nem tetszett. 
Mar utalom azokat a jatekokat ahol a vegen miutan mar sehol sincs bazisa az
ellennek, az utolso egyseget kell keresni egy bazi nagy terkepen. Tiszta
pixelvadaszat a terkepen. Remelem mar kesobb nem lesz ilyen!

KOSSZ!
		GABOR!
+ - Armageddon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ciao!

Az egyik ismerosom nem tudja hasznalni a programot, mert allitasa szerint " egy
 2K file hiányzik 
ami értelmezi a két CD lemezt" Ha valaki tudja, hogy ez micsoda, legyen szives 
segitsen!

A masik pedig a sajat keresem: van valakinem _magyar nyelvu_ Thief-leirasa?

Ciao Ciaba
+ - Re: Pandora's box (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Pandora's box ( 11 sor )
> Idopont: Thu Oct 21 12:19:50 EDT 1999 JATEK #1259
> Nem tud valaki valamit a jatekrol? Hol lehet venni, mennyibe kerul, Van-e
> "kedvezmenyes" beszerzesi lehetoseg? Ha valaki tud segitsen!

CD iroknal 1200 Ft.

Udv,

	awender
+ - Elado MMX233, Rockwell 56K (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Eladnam a fenti stuffokat!
iMMX233+Turbo huto  =  9,000.-
PCI Rockwell 56K Voice modem  =   7.000.-
Akar alkudni is lehet!
+ - Driver+ASUSV3000 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Van valakinek valamilyen otlete,  hogy a Driver
problema mentesen fusson? Az a porblema,
hogy a feliratok (pl.:menuk) sotetek, es nem
latom, hol all eppen a cursor. A V2.06 driver van fenn
W98SE Diectx: 6.1a
Elore is kossz a valaszokat!
+ - Re: Settlers 3 - aruszallitas, katonak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Salve!


 írta:

> Hi!
>
> Hogy a bubanatba tudnam ravenni az emberkeket a Settlers 3-ban, hogy
> pakoljak be az arukat a hajoba (Trade Ship)?
> Kijeloltem az epuletben, hogy mennyit akarok szallitani, ott all a hajo
> a parton, molo is vezet hozza, szamaram is van (kell egyaltalan?),
> aruim is vannak a keszletben, de nem tortenik semmi.

Lehet hogy becsmerlo a gondolat, de ahova kuldeni akarod, ott is kell
lennie egy molonak, mert csak a transport hajot kuldheted oda, ahova
akarod. Es ezek utan ossze kell kotni a ket molot egy journey-vel. Ha
mindezt megtetted (sorry meg1x) es akkor sem muxik, akkor passzolok.


> Masik, hogy van egy csomo aranyam, de nem tudom, hogyan kell elitet
> kepezni. A Barrack-bol csupa  zoldfulu bujik elo. Az aranyat nem viszik
> be a tornyokba, mint az elozo reszben. A + es - gombokra hiaba
> klikkelgetek a torony menujeben, nem valtozik a folotte levo szam.

Nem tudom hogy tudsz elitet kepezni, de ha epitesz gyogyito centrumot meg
bortermelot, akkor novekedni fog a katonak harciassaga szazalekban. De
lehet, hogy nem erre gondoltal. A tornyokra meg hiaba klikkelsz, ha a
kornyeken nincs katona, akkor a tavolabbi tenfergok nem fognak bemenni.

Soltus

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS