Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 438
Copyright (C) HIX
1999-07-11
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 re:Aral adalek (mind)  30 sor     (cikkei)
2 Tiszteletbeli matrica (mind)  18 sor     (cikkei)
3 Ujabb elmelkedes.... (mind)  42 sor     (cikkei)
4 keresek autoradiot (mind)  9 sor     (cikkei)
5 Motorolaj (mind)  10 sor     (cikkei)
6 BMW E36 (mind)  9 sor     (cikkei)
7 Meg mindig a motor sulyat szeretnem megtudni (mind)  12 sor     (cikkei)
8 f1 es m1 es autopalya (mind)  28 sor     (cikkei)
9 Citroen BX (mind)  13 sor     (cikkei)
10 elado Simson Enduro (mind)  12 sor     (cikkei)
11 Audi TDi? (mind)  22 sor     (cikkei)
12 azt meg minek? (mind)  21 sor     (cikkei)
13 Modellezes Tapasztalat (mind)  94 sor     (cikkei)
14 segitek ha tudok (mind)  6 sor     (cikkei)
15 Re: Samara olajfolyas (mind)  14 sor     (cikkei)
16 Biztositas (mind)  23 sor     (cikkei)
17 Matrica (mind)  9 sor     (cikkei)
18 Kerlek, adjatok tanacsot! (mind)  51 sor     (cikkei)

+ - re:Aral adalek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ezt nem birtam szo nelkul!

Lengyel Istvan irta:
>Nos, megkerdeztem az egyik kenoolajos kollegat. Alapesetben arra erdemes
>figyelni, hogy a 'sima' asvanyolaj eseten bizony van uledekkepzodes, mig a
>szintetikus olajak /vagy legalabbis egy reszuk/ tartalmaz kifejezetten
>uledekkepzodest gatlo, illetve azt oldo adalekot
********meg fog lepodni a kolegad, de mas cegek a "sima" asvanyolajba is
tesznek uledekkepzo adalekot.

>Persze, mert a tronic kioldotta az
>uledeket, ami aztan a /ha jol mondom:/ szelepszarszuronel dugulast
>okozott.
********* ez tetszik :-))))))) a szelep attol olyan tiszta mert szurik:)

>Ezek utan johet az olajcsere, a regi igy kihozza a trutyit
>magaval, de mindenkeppen ajanlott ilyenkor nem csak az olajszurot
>cserelni,
>hanem az esetleg erintett tobbi szurot-szelepet is megnezni.
***********pl. mire gondolsz????? pollenszurore :)kerekszelepre :)
azok bizti kihozzak a "trutyit"

>Istvan, aki holnap megy a jogsijaert :-))
>/ui: ez volt kedden, azota a kezemben van :-)/
*********Istvan=aki lejaratja az Aralt de nagyon !!!!
Remelem a vezeteshez tobbet ertesz mint at olajokhoz :)

               --------- Udv.Bal3-------
  www.extra.hu/yaris   
********** Szeles utat, gumi fakat***********
+ - Tiszteletbeli matrica (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autostarsaim.

Egy javaslatom lenne a lista reszere. Ugy nez ki, hogy hamarosan elkeszul a
matricank. Es mi lenne a 10 telt lista hozzaszolasa ahhoz, hogy a HIX auto
neveben egy tiszteletbeli matricat atadjunk Hollosi Jozsinak.Varom a
javaslataitokat kizarolag a listara.

Udvozlettel: Frigyes

Budapest. 1014.    Tel: 214-39-50
   Uri u. 24.            A - MajorKa Bt.


Julius3. - aig 10% os kipufogo akcio.
Hatso ablak futoszaljavito kaphato.
+ - Ujabb elmelkedes.... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

  Egy kisebb szunet utan csak ma tudtam gep ele kerulni es elolvasni a
leveleket. Koztuk az AUTO-t is. Es nem birom megallni, hogy ne irjak. Ha
valaki ugy erzi, hogy megbantom vele, akkor attol elore is bocsanatot
kerek! /Anyazast lehet maganba is kuldeni. Legfeljebb elolvasasa utan
torlom!/ 
  Az egyik szamban valaki "kulturalt" modon mondta el a velemenyet  a
turbos cikkekrol. Ha jol sejtem  irasairol van szo. Az
az igazsag, hogy nem olvastam el minden cikket. /Sorry!/ Elore megkovetem
magam: en nem magyon ertek a turbokhoz. Ezert nem is tudom megitelni, hogy
melyikotoknek van igaza. Ez dontsek el az okosok! De egy keresem volna: ha
valaki veszi a faradtsagot, hogy osszegyujti a tudasat - ne adj Isten akar
tankonyvekbol is -, es valamit rosszul ir, akkor nem kell rogton
leanyazni!!!!!!! Tudom, az illeto kijavitotta az altala hibasnak velt
dolgokat! Ez igaz! De akkor is, kerek minden tagot, hogy vegyuk szamitasba
azt, hogy az illeto nem egy-ket percet toltott a gep elott! Ez neki
faradtsagos munka volt! Es vegezetul: NEKUNK IRTA!!!! /Bocs a
kiabalasert!/. Ha valmelyikunk irna egy cikket valamirol /pl. a
Gyujtogyertya gyartasi folyamata/, es valaszul anyazas jonne biztos, hogy
marha jol esne az illetonek! Sok ilyen valaszt! :(((
  Egyuttal kerenem teeby-t, hogy ne tunjon el a listarol! Ha van uj otleted
es leirod, en megfogadom, hogy minden cikkedet elejetol vegeig elolvasok!
Teeby: egy ember mar olvassa a cikkeidet! :) Es en nem foglak szidni! :)))
   Ja, ha mar itt tartunk. Ezzel kellett volna kezdenem: teeby! Koszonom a
turbos infokat. Egyuttal koszonom mindazoknak is, akik kijavitottak a
hibakat. 
  Zarasul: tanusagokat levonva inkabb azzal foglalkozzunk, hogy ertekeljuk
a masik munkajat. Akar jo dolgokat irt, akar egbekialto hulyesegeket!
Tiszteljuk egymast itt is, ne csak az uton! /Habar ott sajnos nem szoktuk!
Tisztelet a kivetelnek!/
Meg egyszer sorry mindazoktol, akiket megbantottam, illetve azoktol akik
nem ertenek egyet velem!    
Jo utat, jo cikk irast!ú

Zoli

UI: Ha valaki maganba akar leszidni: 
mailto: 

UI2: Szeretnek az AUTO-ban autokrol es hozza kapcsolodo dolgokrol szolo
irast latni es nem egymas kulturalatlan piszkalasarol olvasni!
+ - keresek autoradiot (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok
	Remelem nem offtopic, de keresek autoba
	4*15 watt koruli autoradiot, digitalis
	radio, nem elhasznalt magno legyen benne.
	Ajanlatokat a
	 -ra varom.
	koszi
	
	Zozi
+ - Motorolaj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Ugyan kb. egy feleve mar volt rola szo, de mar akkor is eleg 
ellentmondo velemenyek szulettek a kov. kerdesben:
Lehet-e keverni kulonbozo gyartok motorolajait /term. egy motoron
belul? :)/
Nem a szintetikus-asvanyi parosra gondolok, hanem pl. ket gyarto
legjobb minosegu szintetikus olaja megfer-e egymas mellett?

-= Pry =-
+ - BMW E36 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Van itt valaki akinek van e36-os Bmw-je?
Nekem van egy 320i-m.
Szivesen beszelnek vele tapasztalatokrol, velemenyerol stb.

Koszi

Gergo
+ - Meg mindig a motor sulyat szeretnem megtudni (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

volna egy agyafurt kerdesem az 1300 Suzukival kapcsolatban. Mennyi a
komplett motor sulya (lehetoleg pontosan) valto es lendkerek nelkul.
Aki tud kerem segitsen.
A motor nem autoba kellen, hanem UL repulobe, ezert a kg/LE arany nagyon
fontos.

A  meg egy levelemre sem valaszolt, akkor mi a fenenek
tartanak honlapot.

kgl
+ - f1 es m1 es autopalya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nem tudom, ki nézi a F1-et. Én ma délután leültem és belenéztem egy
picit. És amit láttam elég durva volt. Ahogy Sumacher egyszrűen egy
kiba**** nagy fékezés után egyszrűen kiegyenesítette a kanyart. Hááááát
szerintem elég durva volt még így a TV-n keresztül is. Kíváncsi lettem
volna hogy mondjuk egy mezei autóból ami azért képes kb 200 -  250 es
tempóra mi maradt volna egy olyan, a gumifallal való  frontális ütközés
során.
Hát csak ennyi lett volna.

Mészáros Gézának. Tökéletesen egyetértek azzal amit írtál, de abba is
belegondoltam már közben, hogy a kamionnak nem az előzősávban nem lett
volna kereksnivalója, de még a szélsőben sem, mivel az M1-en minden
kisebb/ nagyobb emelkedőhöz van kapaszkodó sáv is......  És mi meg
siettünk hazafelé.... Jó tudom ez nem indok, de attól függetlenül ha
megint összejönne ugyan ez a  formáció és ha lehetne biztonságosan
biztos, hogy megelőzném őket. A másik. A kisteherautót nem tudtam volna
elengedni, mert az autópályafelhejtó csak egy nyomtávú, így csak a
gázelvétel segíthetett volna....
Ya és amit még le sem írtam, akiktől a legjobban félek az utakon, azok a
török kamionosok. Azok úgy tudnak előzni...... A múltkor is, ha nem
fékezek nem fér be és frontálisan csattan egy ladával.....
Na jó nem is folytatom.....
Tényleg a 436 os hix megjött valakinek, ha igen légysz forwardolja el
nekem!!!
Üdv mindenkinek
Krisztián
+ - Citroen BX (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Mar regen nem olvastam az AUTO HIX-et, de most :

Mit tudtok a Citroen BX-rol (1992-es)? 1.9-es Turbo Dizel.
Ez a hidropneumatikus felfuggesztes, hogy birja a rossz utakat?
Hallottam, hogy a karosszeria sem valami jo ? Igaz?
A motorrol azt mondjak, hogy nagyon jo Peugeot motor.
Ha valakinek volt ilyen, vagy ismeritek -> a valaszt maganba vagy a listara
varom.


Koszi, Sziasztok!
+ - elado Simson Enduro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Elado egy kituno allapotban levo Simson S51 Enduro. '89-es, 7800 km-el, 4
sebesseges, 12V-os. Elso tulajdonostol, futott garazsban tarolt,
fordulatszammerovel, uj akkumulatorral, bukosisakkal.
Iranyar: 75.000 Ft
Tel: 06-29-325-669 (este)

> ------------------------------------------------------------
Barci Gyozo                               (4th year student)
Technical University of Budapest   speciality of informatics
e-mail : 
+ - Audi TDi? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

yerico ira'....pontositanam
>Amugy jo auto az Audi
>TDi (egyike a legjobbaknak), de egyet kell ertenem...
Szerintem nem az Audi TDI a jo auto, hanem ez az 1.9TDI motor...ez maga a
tokely...
Amikor csak ragondolok mindig konnybelabad a szemem a meghatottsagtol:-)
Vezettem ezt a motort VWGolf, Vento, es Audi kasztniban is...
A harom kozul a Vento valtoja volt a legkafabb, ez adta vissza legjobban
ezt a hatalmas nyomatekot, ami ebben a motorcsodaban van. (ja es ez meg csak
a 90 loeros volt.) Ritkan kapcsoltam varoson kivul, 4.-nel lejjebb.
Udvozitsuk tehat egyutt ezt a csodat:-) 



Mit freundlichem Gruß, Best Regards, Üdvözlettel
   Szász Attila  (RBHU/CBW)
______________________________________________________
Robert Bosch Kft.- H-1103 Budapest, Gyömrői út 120.
Tel: (+36-1) 4313-872, Fax: (+36-1) 4313-899
E-MAIL: 
+ - azt meg minek? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia All
Zoli

>> Egyebkent en az ekszijjal vagyok igy...majdnem minden honapban cserelem.

>Jezus! Azt minek??? Szerintem tok felesleges, az nem koptat el semmit, csak
>akkor okoz kart, ha elszakad... ami ugye nem honapokban merheto. Raadasul
Na jo lehet, hogy egy kicsit tuloztam....
De nekem is skodam van...es ezert minden hosszu ut utan szemrevetelezem az
ekszijat....
es nem varok addig mig teljesen bereped. Es mindig van nalam egy tartalekba.
Lattam mar menet kozben Skoda alol elszokni az ekszijat.
Ez valahogy, mintha a skodaban jobban kopna, mint mas autokban.?


Mit freundlichem Gruß, Best Regards, Üdvözlettel
   Szász Attila  (RBHU/CBW)
______________________________________________________
Robert Bosch Kft.- H-1103 Budapest, Gyömrői út 120.
Tel: (+36-1) 4313-872, Fax: (+36-1) 4313-899
E-MAIL: 
+ - Modellezes Tapasztalat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HI!

Szeretnek en is hozzaszolni ehhez a subjectben irt dologhoz.
Velemenyem szerint, nem lehet egy szakmai tarsadalmat igazan megosztani.
Sem mernokokre, sem technikusokra, sem szakmunkasokra.
Ha valaki tud gondolkodni es kitalalni, akkor ott altalaban a szakmai
tudasat hasznalja fel. Es a tudasok kozt szerintem csak relativ
kulonbsegek vannak. Ami velemenyem szerint nem egy nagy elhatarolo
tenyezo.
En pl meg csak autoszerelo voltam, mikor aztan (meg mindig iskolaba
jartam) egy dolgozat akalmaval a rossz keszulesem, es a korabbi
tanulmanyaim alapjan feltalaltam egy uj mukodesu motorhomersekletmero
"gombat". Persze ilyen mar valoszinu letezett, de nem tudtam rola.
De megkerdojelezem, hogy adott esetben egy mernok nem ezt csinalta
volna. Szerintem ok ugyanugy meg tudjak tenni, ha van szaktudasuk.

A masik dolog ami mar konkretan a subject.
Nagyon sok dologban valoban szukseg van a modellezesre. Termeszetesen
szerintem, mivel en meg nem csinaltam ilyet, a modellezes a korabbi
tapasztalatokbol is taplalkozik.
De! Modellezesre sincs mindig szukseg!
Nem azt mondom hogy tapasztalati ertekekbol lehetne tervezni, mert az
nagyon veszelyes lenne. Szerintem a tapasztalat sokszor csak egy
befolyasolo tenyezo.
Azonban nagyon sok olyan hely van, ahol nincs szukseg sem tapasztalatra
sem modellezesre. Csupan tenyekre es a korabbi ismeretekre, valamint
szamolasra.
Pl.: Egy motort nem lehet modellezni ugy mint egy karosszeriatesztet,
probalgatni igen. A motortervezes leginkabb szamolas. Ez csak pelda.
De a modellezes csak az osszetett dolgokra alkalmazhato.
Pl.: Egy feltengelyen mit modellezel? Csak szamolni tudsz, minden
pontjara, ha jol szamolsz ok, ha nem akkor visszlat. Vagy egy fenyszoron
sincs mit modellezni. Egy karosszeria torest mar lehetne de az meg
nagyon osszetett lenne, es hosszadalmas szamitasok eloznek meg.
Ugye a modellezest nem a tesztelesre ertitek?
Nalam a modellezes a konstrukcios elmelet netan a legyartando
szerkezethez hasonlo, de nem az, dolog kiprobalgatasa.
Mert szerintem egy keszre legyartott es megtervezett alkatreszt mar nem
lehet modellezni, csak tesztelni. Ami azert valljuk be nem ugyanaz.

A harmadik dolog amit szova merek tenni. Ismetlem onmagam egy korabbi
irasombol:

Volt egy turbos sorozatom. Errefel, irok egy kis elmenybeszamolot, hogy
szemleletesebb legyen megis a turbok kepessege.
Aztan jon MR(S) X aki minden elozmeny nelkul nevtelenul elkezd
haragudni.

Itt nem az autok fikazasarol van szo, meg nem a majersagrol meg a
pengesegrol, hanem arrol MR(S) X, hogy mire kepes egy turbo.

Es azert egy benzines motort meg egy dizel nagylimuzint ne
hasonlitgassunk. Foleg ne egy 21 eves dizellel. Mert
talan meg a Hajajgizi alulmaradna, ha valamilyen egysegre vetitjuk a
kepessegeket. 

-----------------------
Tehat hangsulyozom en csak szemleltetni akartam mire kepes a 119 LE.
Es persze a hozzaadott turbo. En nem azt mondtam, hogy:
- a legjobb
- a legmenobb
- a legyozhetetlen
- nincs mas, es nincs jobb

Csak annyit kozoltem, hogy egy 2000 ccm-es dizelmotort le lehet
gyorsulni, meg lehet elozni, de hogy ugyanakkora teljesitmenyu
benzinmotorokban nincs ekkora nyomatek az tuti, es a turbo a vilag egyik
legjobb dizeltuningja.
A tortenet pedig: Mosonmagyarovar utan lepukkant egy Setra turistabusz
rajta 40 nemet nyugdijassal. Elvontattak oket Ottevenyig (25 Km) olyan
utemben gyorsultak mint egy rosszabb Trabi. Tehat olyan 2-3 percen belul
mar 70-el mentek. Es nem voltak se pengek se majerok, csak volt egy eros
autojuk. Kesz ennyi!
De erdekes modon sokan megertettek a dolgot mikor eloszor
magyarazkodtam, sot sokaknak el sem kellett magyarazni (rendszeres
olvasok). Es lam meg mindig vannak, akik nem ertik, mert nem tudjak sem
az elozmenyeket sem az inditekokat.
Csak nagyon szomoru, amikor rendteremto oldalfoglalo szandekkal szolnak
bele. Akar az en oldalamon foglalnak allast, akar nem, ezt nem tartom
korrekt dolognak. Es sokszor ok irjak, hogy eloszor tajekozodj mielott
mondasz valamit!!!

Na csa, a level miatt lemaradtam Az Angyal elso fel orajarol.
Sietek meg talan latok belole valamit.

Csao!
-- 
    
     ____               ____
     >>>> Simon Tëmplar <<<<
     <<<<   The $äint   >>>>        
 ×××××××××××××××××××××××××××××××         
 × mailto: ×
 ×××××××××××××××××××××××××××××××
+ - segitek ha tudok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok


Irjatok barmilyen kerdesre valaszolok autoval kapcsolatban!
Cim

+ - Re: Samara olajfolyas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 írta a következő üzenetben: ...
>Hali
>van egy kis gondom a samarammal. Folyatta az olajat a valto
>a nyelestengelznel. Szettszed -> szimerincsere.
>
>Udv
Hello
Tibi vagyok
Valoszinunek tartom hogy , egy kicsit log a nyelestengely csapagy ezert
verte ki a szimeringet.
Vagy pedig nem megfelelo minosegu szimeringet vasaroltal.
Udv

>
+ - Biztositas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello

Erdekes dolgot muvel a Pro____cia biztosito.
Mivel automnak minket biztositasa naluk van (egyenlore),
ugy gondoltak egyszerubb, ha az esedekes kotelezo es
Casco csekket egyszerre (egy csekkent) kuldik ki.
Itt jon a csavar: a kikuldott Casco esedekessege csak jovo
havi a kotelezo viszont mostanra szol. Mar kuldtek korabban 
erre a honapra Casco csekket. 
Befizettem, de..

Mi a velemenyetek, mire forditja a tisztelt biztosito a plusz
kamat bevetelt, az 1 honappal korabban jelentkezo Casco dijakbol?
A befizetett csekken nincs rajta, hogy en ezzel a kotelezomet is 
befizettem, a (kedves) rendorok ujra meg fognak buntetni emiatt.

Miota egyesult a ket biztosito, csak a baj van veluk. A lakasomat
ui. a masiknal biztositottam. Amikor a telefon vonalunkba villam 
vagott csak a vallukat vonogattak.

Ismer valaki JO BIZTOSITOT?

Udv.: Sabat
+ - Matrica (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!

	  Nekem is kellene matrica, de kizarolag kivulre ragaszthato!
	(Nagyon utalom, ha a hatso ablakon nem latok ki tisztan teljes
	egeszeben.)
	  Az i mindegy, milyen szinu, de az  legyen rajta.
	Koszike, udv:

							Nagyak
+ - Kerlek, adjatok tanacsot! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

	  Mult heten vettem egy Alfa Romeo 145 1.6 TS tipusu gepkocsit.
	Zsir uj, szalonbol hoztam. Lenne nehany kerdesem vele kapcso-
	latban.
	  Az elso: megrokonyodve latom a nem is olyan reg bekuldott
	megbizhatosagi listan, hogy a legrosszabb lora tettem. Kerem a
	hozzaertobbeket, hogy irjanak mar errol a tipusrol valamit.
	Tenyleg olyan szar, hogy akasszam fel magam? Tudom, mindenkinek
	van kedvenc markaja, es minden markat "fikaz" valaki. Az is
	teny, hogy Magyarorszagon olaszauto-utalat van. Szeretnem meg-
	hallgatni a velemenyeteket. Nyugodtan irjon az is, aki objek-
	tiven tud a temahoz hozzaszolni, illetve meghallgatok szivesen
	szemelyes erzelmekre alapulo leszolasokat/elteteseket is.
	  Most ott jarok, hogy az autoban kb. 600 km van, es a kovetke-
	zot muveli: bemelegedes utan a fordulatszam kb. 700 es 900 ko-
	zott setal. Hangsulyozom, ez nem bemelegedesi tunet! A pontos
	ido-fordulatszam grafikon valahogy ugy nez ki, hogy jar az au-
	to kb. 800-on, aztan egyszer csak hirtelen leesik a fordulat
	650-700-ra, ahonnan kb fel masodperc alatt feltornassza magat
	900-ig, majd ujabb fel masodperc eltelte utan visszaesik az
	uzemi fordulatszamara. Es ott is marad vagy ot-tiz masodpercig,
	mikoris elorol kezdi az egesz jatekot... Konyorgom, segitsetek:
	ez normalis, vagy azonnal vigyem vissza garancialis javitasra?!
	  Mas. Korabban egy `84-es 323i-s BMW-t nyuztam, aminek a kalap-
	tarojara volt felerositve egy Alpine CD tar. (Egyszer egy level-
	ben irtam is rola, mikor eloltoltos CD-tuner irant erdeklodott
	valaki, hogy igen-igen ritkan ugrik meg.) Szoval most ezt at-
	szereltek az Alfa-ba, kalaptarto hijan a hatso ulesekre lett fel-
	csavarva. Most macskakovon hallgathatatlan! A nagyobb utegye-
	netlensegekre nem reagal, de a kisebb, tartos razkodasokat egyal-
	talan nem birja. A CD taron egy kis karral atallithato, hogy 
	fuggoleges vagy vizszintes beszerelesu-e. Ez at lett allitva!
	Nincs valakinek otlete, mi tevo lehetnek?
	  Ha a fentebb feltett kerdesek kozul csak egyre tud valaki
	valaszolni, az kerem, tegye meg, mert ha arra varok, hogy egy-
	valaki valaszoljon meg mindent, akkor sose leszek okosabb.
	  Ja, es maganba is pls, mert bar tagja vagyok a listanak,
	elegge "digest" modra olvasom, azaz neha egy hetig is gyulik,
	mire a "feldolgozasig" jutok. A maganleveleimet pedig minden
	nap olvasom tobbszor is!
	  Valaszotokat/segitsegeteket varva elore is koszonettel:

							Nagyak

	U.i.: hogy jarassam be a kocsit? Van, aki azt mondja, hogy e-
		zeket az uj motorokat mar nem kell bejaratni, s van
		olyan velemeny is, hogy 2000 km-t jarjak vele kimele-
		tesen, a kovetkezo 2000-ben meg hajtsam meg, mint 
		Zinger a varrogepet. Utana normal uzem, s csak akkor
		hajtom, ha kell. Szerintetek?

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS