Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 411
Copyright (C) HIX
1999-06-12
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: *** HIX AUTO *** #410 (mind)  22 sor     (cikkei)
2 Re: gyuruzes (mind)  27 sor     (cikkei)
3 Re: Astra kulso tukor(lap) (mind)  17 sor     (cikkei)
4 kifeherites! (mind)  7 sor     (cikkei)
5 honda 1.4i -> 1.4 is (mind)  9 sor     (cikkei)
6 Elektromos duda (vagy ilyesmi) (mind)  11 sor     (cikkei)
7 Re: *** HIX AUTO *** #410 (mind)  32 sor     (cikkei)
8 fog:) (mind)  18 sor     (cikkei)
9 Re: benzinfolyas (mind)  24 sor     (cikkei)
10 hix dolgok... (mind)  26 sor     (cikkei)
11 Re: Wartburg gond (mind)  16 sor     (cikkei)
12 re: elozes a belso savban (mind)  33 sor     (cikkei)
13 Re: kerekpar tarto (mind)  16 sor     (cikkei)
14 AUTO loans...debt consolidation..and much more (mind)  2 sor     (cikkei)
15 Kartergaz, saruzsir (mind)  25 sor     (cikkei)
16 Re: Astra kulso tokur(lap) (mind)  16 sor     (cikkei)

+ - Re: *** HIX AUTO *** #410 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ugyhogy ez a szerelo nagyon erdekesen dolgozik.
> Szerintem gondolhatta, ha mar ugyis lassu vagyok, meg hulye akkor
> legalabb draga ne legyek. Csak nem tudom mi lehet az a 27K. Ugy
> belelatott a belsejebe, hogy szet sem szedte?
Nekem volt egy majdnem 30e ft-os uzemanyagszivattyu cserem, 
amiutan 100km-t tettem meg es elozes kozben leallt a motor, 
majdnem meghaltam, mint kiderult (mas ismeros ismerte a 
szerelot) csak megrugdostak!!!!!! egy vodorben a szivatyumotort es 
mivel ezutan nem akart leallni ugy dontottek hogy jo. Majd 
kicsereltek a fekbetetet, ezt mar korrekt aron, haverome volt a 
kocsi, 400eft volt utanna a karossszeriamunka es a futomucsere 
ugy osszetorte a kocsijat... 
Masik szerelonel egy koszorules meg egy csapagysor cserere 
kerult sor, mondta hogy a koszorules az 20-25 a csapagysor az 
megintcsak 20-as, de lehet hogy kevesebb 50-ert megcsinalja.. Az 
50 a maximum, hisz 50-ert a bontoban uj motort lehet venni.
Az eredmeny mikor mentem a kocsiert 95e ft,  mikor felsorolta az 
arakat orokke csak 40e ft jott ki, plusz a munkadij. 

Haat.. Neha en is szivesen keresnek annyit mint egy szerelo.. 

AntForce
+ - Re: gyuruzes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Helló!

>mikor beesett mogem egy 2.3D Sierra e veszettul villogott. A kulsoben
>kamionok lb 80-nal. A finom fekezes 120-ig nem gyozta meg, igy satu
>kovetkezett. kb 10 centi volt a ket auto kozott, mikor vissza ketto
>padlogaz. Utanna elengedtem es 145-tel toltam vegig Szekesfehervartol
>Pestig.

Komoly egy auto lehetett, amit 145-vel toltal magad elott. Es akkor megis,
hogy ert utol? Talalj ki mast. Ha valaki 5 km sebességkulonbsegert levillog ...
Esetleg nem lehet, hogy nem mentel 140-nel? Egy-ket nagyon bunko
kivetelevel, mindenfajta villogas nelkul el tudom erni, hogy elengedjenek.
Mellesleg az En utazom 150-160 korul van, de szivfajdalom nelkul
elengedek barkit, ha gyorsabb nalam. Egyszer egy Moszkvics is meg
akart elozni, es siman elengedtem, mert gyorsabban ment. Azt, hogy
meddig birta, illetve mennyit koltott ra Engem nem erdekelt.
Egyebkent En egyszeruen magambol indulok ki: Ha En megtennem azt,
amit velem szemben elkovetnek, akkor egy szot nem szolhatok. Ez nalam
egy eleg magas szint, szoval ritkan haborgok, de akkor biztos van miert.
Egyszeruen csak elismerem, hogy nem vagyok kivetelezett leny, akinek
mindent szabad, a tobbiek meg szolgaljanak ki, es ne akadalyozzanak.
Meggyozodesem, hogy aki gyorsan vezet, az sokkal toleleransabb,
megbizhatobb, stb ..., mint aki 60-nal "parkol" az uton. Ez mar csak azert
is igaz lehet, mert szaguldozas kozben nagyon kell figyelni, mig ha valaki
csak megy, annak nem annyira. En lassan sokkal rosszabbul vezetek,
mert nem figyelek annyira oda.

+ - Re: Astra kulso tukor(lap) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>kiloptak az Astram vezetooldali visszapillantojabol a tukorlapot.
[...]
 >Ha uj tukorlapot veszek (csak a tukor haz nelkul),
 >eddig 3 helyet kerdeztem, az ar kb. 10.000 Ft. Tud valaki olcsobb
 >megoldast? Esetleg bonto?

A Kiraly utcaban, a Hollo u. es a Rumbach S. u. sarok kozott, a bal 
oldalon, ahol kicsit leszukul az ut, van egy uveges, aki autotukrokre (is) 
specializalodott. Nala 2eFt korul kapsz, de osztott (valtozo domborulatu) 
tukre nincs, csak sima es domboru.


     ..oo.......
   o................Egeer.......     mailto:


===
+ - kifeherites! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

> Nem tudja valaki, hogyan lehet a gumiabroncson a feliratot "kifehiretni" ?
> Szerintem allatul nez ki, es kerdesem hogy van-e valami festek erre, vagy
> mashogy csinaljak?

De igen, KORES hibajavito festekkel! :-))))))))))
+ - honda 1.4i -> 1.4 is (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi All!
Nem reg (3. hondakent) szer tettem a fenit tipusra. Megtudtam, hogy az
1.4i es 1.4 is kozotti 15 loero kulonbseg konnnyen redukalhato nullara.
:) A levegotorokbol (a szuro alol) mar kiszedtem a folytast. Ennek
hatasara jelentos teljesitmenynovekedest tapasztaltam. Az auto nem fogy
el 120 km/h -nal, valamint jelentosen jobban gyorsul.... :) Kerdesem:
Van -e meg egyebb kulonbseg/tennivalo hogy elerje az 1.4is 90 pacijat??

Elore is kosz: Nadasdi Andras (mekkrogzott honda fun) :)
+ - Elektromos duda (vagy ilyesmi) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Egy kerdesem lenne hozzatok. A rendorautokban meg a tuzoltokban (mentoknel
nem igazan tapasztaltam) talalhato szirenak kozponti egysegeben nem csak
harom fele hagyomanyos szirena van, hanem egy igen eros hangu duda is. Ez
messzirol jol hallhato jellegzetes hangot ad. Hol lehetne szerintetek
ilyenhez hozzajutni. A szirena nem is lenne lenyeg, de ha az is van, hat nem
baj.

Koszi:
Csaba
+ - Re: *** HIX AUTO *** #410 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Jobbrol elozes ( 16 sor )
> Idopont: Fri Jun 11 08:41:01 EDT 1999 AUTO #410
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

...
> haladsz amelyikben akarsz. Igy ha a belso savbol valamelyik bunko nem
> huzodik ki a szelere (pl. M7), akkor savot valtasz, es a neki jobbra eso
> savon elozol. Ez teljesen szabalyos.

Ez meg tok nagy hulyeseg. De tenyleg.

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Wartburg 1.3 mar megint - mi lehet? ( 26 sor )
> Idopont: Fri Jun 11 07:02:34 EDT 1999 AUTO #410
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

> Sziasztok,

> Szerintetek mi lehet a gond? Tobben ertetlenul allnak a problema elott.

Nezz korul a gyujtas kornyeken. Nekem a Hall IC egyik kabele volt elszakadva
a szigetelesen belul, minel gyorsabban mentem, annal kevesbe erintkezett.
Hideg motornal jobb volt.

A szerelo meg valszeg madarnak nezett. Olyan vezermuszij nincs a Foldon,
amelyik ide-oda ugral, gondosan ugyelve arra, hogy a dugo azert meg eppen ne
csapja kepen a szelepeket.

udv.ah

http://www.nexus.hu/nohab
+ - fog:) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
"Egeszen addig, amig el nem eri ezt a hatart, az auto jol gyorsul, semmi egyeb 
gond (motorikusan) nincs most vele. Uresben porog a motor vadul.Otletek?
Az egyik szerelo szerint lehet, hogy a vezermuszij ugrott (ugral?) 1-2 fogat, a
llitolag O mar latott olyan 4 utemu trabit, amiben hasonlo volt a tunet,"

Velemenyem szerint nem kap eleg uzemanyagot a rendszered, talan alacsony a benz
in szint a karbiban. Ha a vezerlesed lenne mondjuk egy foggal odebb, akkor mind
ig gyenge lenne a motor, egyenetlenul is jarna. Ket fognal meg mar beleverne a 
dugoba. Egy ilyen "beleveres" elgorbitene a szelepeket, es nem igen indulna be 
az autod. Annak idejen Zsigulis koromban sajna jartam igy, de hat a tanulopenzt
 meg kell fizetni.:)A tunet es a hasonlo tunet nagyon ket kulonbozo dolog. 


 Kovács Attila

___________________________________________________________________
[NEXUS - ingyenes email & honlap mindenkinek - http://www.nexus.hu]
+ - Re: benzinfolyas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!



> > Itt is elgondolkodtam rajta. Ha ugy jon szet az AC, hogy spriccel belole a 
be
> nz
> > in,
> > mondjuk a forro motorra, akkor mi tortenik? Elparolog, vagy belobban?
>
Egy ilyet meg en is eljatszottam a regi skodammal... Egy haveromat
vittem haza... az uccso egy kilometeren elment az alapjarat... biztosan
eltomodott a karbi, mondom en...  megerkeztunk... a kapu elott meg
dumcsiztunk egy kicsit, kozben nem alitottam le a motort, mert hogy
ugyis rogtin megyek tovabb...  benzinszag van...  ugyan mar, kit
erdekel...  haverom kiszal, en elindulok...  eltelen nagy ordibalas,
hogy aljak meg! megallok, mondja, hogy omlik a benzin a motortol...
motor leallitom, kiszalok, porolto elo, motorhaz kinyit... lecsuszott a
karbirol a benzincso, es frocsogott ra a motorra....   hat nem tudom,
miert nem gyulladt ki? Baromi nagy mazlim volt azthiszem... ja, es ugy
15 l bemzin folyt el, szoval nem keves...


Udv....Adam
+ - hix dolgok... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!




> Nem kellene osszedobni vmi oldalt, ahova a T. listatagok
> felraknak a gepsarkanyok kepeit ?
> Fotoja gondolom mindenkinek van a Kedvencrol, es legalabb
> latnank, hogy mirol is irkalunk itt egymasnak.
>
Tamogatom az otletet!


> Talalkozo
> >Hogy hol?
> >Nem, nem Pesten.
> >Mogyorodon. :-)
> Engem erdekelne a dolog , benne vagyok. Jo lenne osszehozni valamit a
> matrica ugyben addig. Ugyanis vennek egyet .-)
>
En is En is.....


Udv.....Adam

Skoda 105 GLS
+ - Re: Wartburg gond (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!



> Szerintetek mi lehet a gond? Tobben ertetlenul allnak a problema elott.
>
> Tunet: 3-asban 90 korul, 4-esben 110-120 korul (meleg motornal valamivel
> lejjebb) a kocsit elkezd lassulni ha tovabb nyomom a gazt, (mintha
> fulladozna), kb. 10 km-nel lejjebb mar megint OK.
>

Kettesben es egyesben is csinalja, ha jol megporgeted tartosan a motort?
Ha igen, akkor szerintem alacsonyra van allitva  a benzinszint a
karburatorban, magasabb fordulaton elfogy az uszohazbol a benzin.

Udv......Adam
+ - re: elozes a belso savban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!



> Joemberek!
> Mitol vagytok ennyire felhaborodva? Ha jol vettem ki a szavaitokbol, akkor ne
m
> olvastatok el a sokat idezett "ahol sima lendulettel elhuzhatna" reszt!!!! Mo
st
>
> miert faj Nektek, egy pici kormany jobbra, aztan egy pici kormany balra?
>
Mar joparan elmondtak, mi van ha a kedves belso savban halado lassu
egyen pont akkor jon ra, hogy o megis kimegy a kulso savba? Mondjuk
kicsit osszekoccantok, ami ugy 150-km-es sebessegnek egyenlo a
halallal...  koszike....

> Ha meg akkor jon ra a fent emlitett kis huncutra, hogy O is
> "pici-jobbra", akkor meg mindig van egy leallosav.
>
Ahol eppen all valaki? Es szepen beleszaguldani? Ez sem rossz
perspektiva...

Nezz meg egy utkozesi tesztet, amikor 40-60 km-es sebesseggel tornek
ossze egy kocsit... mi marad belole? Jo, az uj biztonsagos autokban mar
eleg jo esely van ra, hogy kisebb serulesekkel meguszd a dolgot...  de
150-nel? ahhoz mar qva nagy szerencse is kell...
(nem azokrol az emberekrol beszeltem, akik 200-al szaguldoznak a 7-es
BMV-ukkel, habar en eloluk is eltunok inkabb, mert valahogy szeretek
elni....)


Udv....Adam
+ - Re: kerekpar tarto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


Nekem sima noname kerekpartartom van, amit egy tetocsomagtartora lehet
folrakni. Leirni nehez, ugyhogy inkabb bele sem kezdek... az osszes
Tesco Cora meg egyebb uzletkoztpontokban lehet kapni, asszem mostanaban
ugy 2000-2500 penz korul van... Nekem ot eve megvan, nem volt vele semmi
gond, csak ket fontos dolog vele kapcsolatban:
1. a tartot ugy kell folrakni, hogy a kerekpar elso kereke legyen elol,
mert ha forditva tenned fol, a menetszel ugy 120 korul hajlamos letepni
a cangat.... ( rendesen folrakva viszont eppen lefele nyomja)
2. Van hozza ket kis muanyag bilincs, amivel a kereket kell egy sinhez
rogziteni.... ezt a ket bilincset is mindig mindenkeppen rakd fol.


Udv......Adam
+ - AUTO loans...debt consolidation..and much more (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

go to:
http://www.netcom.com/~sauce/index2.htm
+ - Kartergaz, saruzsir (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
 Lenne egy kerdesem a kartergaz visszavezeto csovel kapcsolatban. Ez az a
cso ami tulajdonkeppen te'li uzemben a meleg levegot szallitja a legszurobe?
Mert ha az akkor az nyari uzemben ugy is zarva van tehat olyan mindegy hogy
rajta van-e a cso vagy nem. Vagy van egy masik cso is amit nem talalok? :))

 A masik kerdesem meg a saruzsirral kapcsolatos. Neha elofordul a Ladamnal
hogy nedves lesz a gyujtaskabel (foleg ott ahol neha hozzaer az ablakmoso
tartalyahoz) Ilyenkor persze elmegy a nagyfeszultseg es nem indul a kocsi.
Frigyes azt irta hogy a saruzsir ellenall a nedvessegnek tehat mi lenne ha
az egesz gyujtaskabelt bekennem saruzsirral? Lehet hogy segitene? (Tenyleg
Frigyes, ha arulsz saruzsirt akkor irj egy levelet maganban + az is ird meg
merre van az az Uri utca..koszi!)

Houdek Zoli irta:
>tenyleg az.:) nyaralasom 2 hete alatt lesz plasztikai sebesznel es
>terdspecialistanal,aztan kigyurt combizmai lesznek,aztan majd akkor
>szolj be! :) (lakatolas+fenyezes, terd=gombfejek, comb=rugok :))))

Szinte minden masodik HIX Auto -ban lehet olvasni arrol hogy eppen mit
vettel vagy koltottel a Ladadra Zoli :) Szerintem ha 4-5 evig Taxi-val
jarnal olcsobban megusznad :))))

udv,
  Gabor
+ - Re: Astra kulso tokur(lap) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

:Ha uj tukorlapot veszek (csak a tukor haz nelkul), 
:eddig 3 helyet kerdeztem, az ar kb. 10.000 Ft. Tud valaki olcsobb 
:megoldast? Esetleg bonto?

A legegyszerubb, ha egy uvegeshez mesz es bevagattatsz egy ilyen tukorlapot.
Ennel olcsobban nem lehet meguszni. 
Sajnos nem ismerem az otthoni arakat (mostanaban), de nekem a Volvomhoz kellett
egyszer, es a bonto $50 helyett $10-bol megusztam.
Pista

> ------------------------------------------------------------
E-Mail: Steve Varadi >
Date: 11-Jun-99, Time: 23:09:15
http://home.sprynet.com/~svaradi
This message was sent by XFMail, Suse 6.1, Kernel 2.2.5, KDE 1.1
> -------------------------------------------------------------

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS