Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 192
Copyright (C) HIX
1998-11-04
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Szog (mind)  17 sor     (cikkei)
2 ules, lampa (mind)  21 sor     (cikkei)
3 Koszonet (mind)  8 sor     (cikkei)
4 Molnar Tibi kerestetik! (mind)  10 sor     (cikkei)
5 Folia (mind)  20 sor     (cikkei)
6 biztositas (mind)  27 sor     (cikkei)
7 kotelezo biztositas (mind)  20 sor     (cikkei)
8 kodlampa (mind)  19 sor     (cikkei)
9 Dugasz (mind)  49 sor     (cikkei)
10 Re: vitanyitas, GAY-xxx (#187) (mind)  5 sor     (cikkei)
11 Autot keresek (mind)  10 sor     (cikkei)
12 '80/opel/ford-szamora (mind)  13 sor     (cikkei)

+ - Szog (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ket temaban keresek segitseget:

1, Talaltunk 1 szep szoget a kerekemben, be van agyazodva a gumiba. A
nyomast tartja, nem esett semmit. Mit tegyek? Ha kihuzom leereszt, ha nem
huzom, akkor olyankor fog kiesni, amikor nekem a legrosszabb es akkor
ereszt le. Vagy van eselyem ra, hogy nem furta at?
Meg a legjobbnak az latszik, hogy kicserelem a potkerekkel, ez meg elmegy
potnak...
Mit javasoltok?

2, Fekfolyadekot kell-e ellenorizni (minosegileg), illetve cserelni, ha
igen milyen idonkent és hogyan? Utántoltesre milyen szabaly van?
Mit jelent az, hogy higroszkopikus az olaj? (Pontosabban milyen kárt okoz,
ha megköt valami nedvességet?

Koszi
Miki
+ - ules, lampa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Allitolag van valami hely, ahol a Trabant gyari uleseket atalakitjak egy
>kicsit kenyelmesebbre/sportosabbra. Nem tudja valaki a cimet?

Wesselenyi u 43, tel.:322-2120, nyitva 10-18h.
9800.-/ules. Most (tegnap) vettem 2-t a zsigamba, de vegul
vissza kellett csinalni az uzletet, mert 2107-es ladabol
valo volt az eredeti ules, es nem passzolt a zsiguliba. A mintadarabot
vettem volna meg ugyanis, mivel hozott ulesbol 2 hetes
hataridovel dolgoznak. Addig mibe uljek? (Termeszetesen
a regi uleseimet igy is le kellett volna adnom).
A bolt a Koruttol gyalog 30 meterre van.

---MAS

Most mar felcsigaztatok a premium izzoval. Kerdesem hogy a 
nem-halogen lampaburaba ugyebar kell egy atalakito gyuru is,
ez nem gond, viszont... ide (ezerotos kereklampas zsiga) H1
vagy H4 izzo kell, vagy ez az alakjara nem vonatkozik? mit
is jelent egyaltalan? koszi !

zoli
+ - Koszonet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves valszolok !

Mindenkinek koszonom, akit illet, a Fiat Ritmo ugyben irt tanacsokat.
Sok mindent tudtam beloluk hasznositani (olaj, hideg inditas, etc).

Minden jot !

Csfe
+ - Molnar Tibi kerestetik! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bocsi sracok, akit nem erint, az tovabbugorhat.

Tibi! Elkuldenem a programot, de ne tudom az emilcimed! (a feladonal
nalam csak a neved jelenik meg, a cimed nem)
Kuldd el es megy a progi!

--
Minden jot:
Redei Balint
E-mail: 
+ - Folia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

> ... tud -e valaki valami jo helyet ajanlani ahol emberi aron
>lefoliaznak az uvegeket ?? foleg az engedelyes helyek
>erdekelnenek..
En meg egyiket sem probaltam, tehat nem tudom, hogy jo-e, de azert itt
egy par cim:
- Gala'ntha Gyorgy
	tel:2005383
	mob:06309410141
- Thomy folia
	mob1:06209343863
	mob2:06309417370
	emil:
	web:www.n-ter.net/hirdet/thomy

--
Minden jot:
Redei Balint
E-mail: 
+ - biztositas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv minden HIXesnek!

 Velemenyem szerint az, hogy egy auto mekkora baleseti rizikot 
hordoz az nagyobbreszt a vezetotol fugg, nem az autotol.(persze 
muszakilag megfelelo allapotu SZEMELYautora gondolok).
Alapvetoen vezetoi eletkor szerinti megkulunboztetes engem 
nagyon sert. 
Milyen alapon tudja valaki egy iroasztal mogul megitelni a vezetesi 
stilusomat pusztan az eletkorombol? A legtobb idosebb gyakran 
vezeto ismerosom eroszakosabban vezet es nagyreszt hulyenek 
neznek, ha veletlen betartok nehany kozlekedesi szabalyt...
(Itt most nem arra gondolok, hogy mindent sarkosan)
Mivel a kotelezot nehez lenne a jogositvanyra kotni(megint mas 
okok miatt ez is igazsagtalan lenne),marad az auto. De akkor mar 
legkevesbe sem cm3 szerint kellene a dijat szabni, hanem pl.a 
teljesitmeny, tomeg, elozoek aranyanak, es a biztonsagi 
felszerelesek (pl:ABS,kitoresgatlo) szerint.(de hogy szin meg 
eletkor???) Biztos vannak mas szempontok is, nekem hirtelen 
ezek jutottak eszembe.. , de az alap, miszerint hengerurtartalom 
szerint szabjak a dijat, szerintem kapitalis baromsag. (tudom, 
hogy ervenyesulhetnek most is ezek a dolgok a dijban, de csak kb 
10%-ban, ennel azert sokkal fontosabbak.)


LLaci


+ - kotelezo biztositas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ha mindenki olcso kocsival jarna, olcsobb lenne a biztositas.
   > Igazsagtalan velem szemben, akinek 16 eves autoja van, hogy ugyanannyit
   > fizetek, mint akinek uj.

   Ez akkor lenne igaz, ha a sajat autodat biztositanad. De a kotelezovel a
   masiket biztositod

??? Gondolj bele megegyszer.
Ajandek reszemrol a gazdagok fele, hogy csak ilyen alacsony erteku
autot kockaztatok. 
Ha mindenki 600-as mercedesszel jarna, az egekig emelkedne a biztositas, 
mert milliokat kellene fizetni a biztositonak minden bagatell koccanasra.
Ha mindenki 16 eves autoval jarna, meg totalkar eseten is meguszna
a biztosito, mondjuk 150 ezerbol. A toredekere csokkenhetne a 
biztositasi dij!!!
En rendkivul jo uzlet vagyok, a 16 eves autommal, a biztositonak,
es ajandek mindenkinek, akinek az enyemnel ertekesebb az autoja.
Ezt eleg konnyu belatni szerintem. Meg azt is, hogy nem szivesen adom
ezt az ajandekot.
Udv: Po:li
+ - kodlampa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

SaZ irt a german eloirasokrol, amiben tokeletesen igaza van. Amitol itt
keverjuk-kavarjuk, az az, hogy a hatulso piros kodlampa az "igazi"
kodlampa (Nebelschlussleuchte), az elulso ket "kodlampa" az elvileg
kodfenyszoro (Nebelscheinwerfer), de sokan (en is) pongyolan fogalmazunk.

Ebbol kifolyolag: hatso kodlampa kizarolag kodben es 50 m latotavolsag
alatt kapcsolhato be (se havazas, se eso) es a max. sebesseg azonnal 50
km/h, a sebessegkorlatozas nelkuli autopalyan is.

Elulso kodfenyszorot pedig "bei schlechten Sichtverhaeltnissen" azaz rossz
latasi viszonyoknal lehet bekapcsolni (helyzetjelzovel vagy tompitottal
egyutt -- ez az, amirol a hatalmas vita folyt), es ha nem csalodom nagyon,
egy csillagos ejszaka is ilyennek minosul, de az eso az biztosan. [Mindez
termeszetesen Germaniara vonatkozik.]

Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - Dugasz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tisztelt Motorizalt Nemzedek!
     
     >Munchen (eletem leghosszabb dugojat eltem itt at: 63km!!!),
     
     Azert ez egy kicsit soknak tunik, foleg MunchenBEN. Munchen fele mar
     inkabb elkepzelheto. Hol is volt ez pontosan?
     
     >> Szerintem sok nyugati nagyvaros - tomegkozlekedes szempontjabol -
     >sokkal kenyelmesebb (kevesbe zsufoltabb), mint Budapest.
     >
     >Haaaaaat! Mondj egy parat! En eleg sok helyen megfordultam, de a
     >legrondabb dugokat nem Bp-en lattam. Felsorolok nehany katasztro-
     
     Csatlakoznek az elottem gurulohoz ;-) Most nyaron taxival utaztam
     Pesten egy jo kis juniusi delutani csucsban. Egy kicsit morgolodtam 
     aztan mikor kiderult, hogy a sofor is jart Londonban csendben 
     megegyeztunk, hogy a londoni VALODI dugo, a budapesti meg (hal' 
     istennek) egy nyeretlen keteves. Londonban kb.3 zold alatt haladtam 10 
     metert. Lathatoan az autosok ezt ott ugyan nehezmenyeztek de 
     megszokottnak, mindennapinak talaltak.
     
     Mas.
     
     >A hetvegen a kezembe kerult egy Mazda 626 Wagon prospektus, ami 
     >alapjan a ketto (arban, szolgaltatasban) osszehasonlithato.
     >Es a Mazdahoz ujonnan 3 ev (vagy 100e km) garancia jar.
     >Van valakinek tapasztalata? Ugy altalaban melyik lenne jobb 
     >valasztas?
     
      Ez attol fugg:-)
      
      Ha az uj, "cso'kos" szaju 626-os szeriara gondoltal meg tudok Veled 
     par tapasztalatot osztani, bar nekem nem Wagon van. A 3 ev Europa (!) 
     gari nagy szo, szerintem utana sem muszaly feltetlenul a gyari 
     alkatreszeket mindenkor venni. Errol mar volt szo az AUTO-n.
     
       Hosszutavon pedig a Mazda mindig jo helyen all, a Totoya utan a 
     meghibasodasi statisztikakban. Ez persze az EDDIG gyartott modellekre
     vonatkozik, hogy egy uj modell milyen arrol csak talalgatni lehet.
     Szerinten japant mindenkeppen minimum kozeptavon kell hasznalni mert
     az ara a german autokehoz kepest az elejen relative gyorsan esik. Ha
     nem inveszticios objektumot akarsz venni, hanem egy civilizalt es jo
     minosegu hasznalati targyat akkor az adott kategoriaban a legtobbszor 
     a japanok adjak a legjobb kompromisszumokat. Jo, nem kapsz kanarisarga
     festest puspoklila karpittal mint pl. az Audinal hanem van kb.6 szin
     meg 2-3 karpit. Ennek ellenere en mar a Golfba csak akkor ulok bele ha
     ha nagyon vernek, hiaba kerul esetleg tobbe.
     
     SaZ
+ - Re: vitanyitas, GAY-xxx (#187) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A fonokom szemtember vege fele egy reggelen boldog uj evet koszont, majd beultu
nk a vadonatuj Ford Mondeojaba, aminek a rendszama: GOJ-XXX.
Ertoknek ennyi eleg. 8-))

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: gep36.miok.isk.tvnet.hu)
+ - Autot keresek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

vennek egy Daihatsu Curoe (jol irtam???) 900 ccm-es autot valahol a
Dunantulon
(bajai vagyok), max 450eFt-ig.

Tud valaki egyet?


Jacsa
+ - '80/opel/ford-szamora (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello !

Segitseg !
Szoval van egy nagykoru opel/kadettem es nem mukodik a
fordulatszam-mero-oraja.
Az integralt muszerfalbol kb11 szal vezetek jon ki !
Keresem : nem tudna valaki ,hogy melyik szinu az fsz ora vezeteke,vagy v.mi
tipp-je hogyan kellene megkeresni.?
Azt sem tudom hogy jo -e !
A trafo feloli megkozelitest mar en is kiprobaltam ( ugy lattam elodeim is
kalozkoztak a kabelekkel ) eredmenytelenul.
Szervizben pedig  elkernenek egy bontott muszerfal arat !
                    Sziasztok !  GPiny0 !

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS