Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1748
Copyright (C) HIX
2003-02-25
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 autopalya matrica levakaras citroen (mind)  11 sor     (cikkei)
2 nagy rakas szar (mind)  20 sor     (cikkei)
3 re: diesel-dizel (mind)  12 sor     (cikkei)
4 VelSatis Fiat Punto (mind)  24 sor     (cikkei)
5 Re: Diesel-dizel (mind)  11 sor     (cikkei)
6 SK (mind)  3 sor     (cikkei)
7 kerekek (mind)  65 sor     (cikkei)
8 autobehozatal hazatelepuloknek (mind)  16 sor     (cikkei)
9 hetvege (mind)  22 sor     (cikkei)
10 Re: va: zippzar (mind)  29 sor     (cikkei)
11 Zar kerdes (mind)  18 sor     (cikkei)
12 Re[2]: *** cippzar *** #1745 (mind)  28 sor     (cikkei)
13 Elfogy a sav (mind)  16 sor     (cikkei)
14 volvo 7/9 (mind)  25 sor     (cikkei)
15 zip-zar; Moszkvics; KITT (mind)  58 sor     (cikkei)
16 Re: Alfa (mind)  21 sor     (cikkei)
17 Re: ki voltal? (mind)  8 sor     (cikkei)
18 benzin vs. dizel; cipzar (mind)  21 sor     (cikkei)
19 RE: ***czippzar *** #1747 (mind)  39 sor     (cikkei)
20 oldalso ablak betetele (mind)  12 sor     (cikkei)
21 Re: HIX tali (mind)  13 sor     (cikkei)
22 Re: Re: Ez is AUTO :-) (mind)  4 sor     (cikkei)
23 Brava Diesel (mind)  13 sor     (cikkei)
24 Re: autopalyamatrica (mind)  25 sor     (cikkei)
25 Re: autopalyamatrica (mind)  12 sor     (cikkei)

+ - autopalya matrica levakaras citroen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Gondoltam, reklamozom picit a picassom :), bar biztos mas kocsinal is van
ilyen. A picassonal a vezetooldali ablak also reszen van egy pici feher
muanyag kallantyu, mely a parkolojegyek, matricak rogzitesere hivatott.
Ezzel a kesobbi lepucolas gyotrelmeit megsporolhatjuk. Vagyis alternativ
megoldas matrica eltavolitashoz - vegyel picassot :)

Udv,

awender
+ - nagy rakas szar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,	

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: mgeza ( 14 sor )
>Idopont: Sat Feb 22 10:43:25 CET 2003 AUTO #1746

Nekem mgeza szimpi, mert Mezga Geza-ra asszocialok nevebol - (egyebkent
gyermeknevelesi velemenye miatt komolyan neheztelek ra.) Merleg
eszmefuttatasahoz kapcsolodva...

>irhassa  ki ezt barki magabol. Merlegem egyik serpenyojen van egy
>halom jo dolog, a masikon meg tobb rakas szar. Mindket serpenyobe
>en pakolok. A mutato meg hol ide, hol oda billen.

A gond akkor van, ha a tobb rakas szarbol billenes kozben mas fejere is
pottyan. 

Udv,

awender
+ - re: diesel-dizel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: Diesel-dizel ( 124 sor )
>Idopont: Mon Feb 24 00:23:23 CET 2003 AUTO #1747

Koszi a levelet, tanulsagos es olvasmanyos volt az iras. Bar volt amit mar
olvastam kb helyekrol, de sok uj, erdekes dolgot tudtam meg belole.

Udv,

awender
+ - VelSatis Fiat Punto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Tegnap lattam egy dugoban eloszor eloben egy VelSatis-t. Nagyon jol nezett
ki.

Mas: par eves hasznaltautot szeretnek venni felesegemnek es a fiat punto
nagyon szimpatikusnak tunt kenyelem, kormanyozhatosagot tekintve. Esetleg
van olyan alternativa, mely elkerulte a figyelmem de erdemes lenne
megfontolni?

Citroen autokereskedom javasolt egy Saxo-t, de en tavaly vezettem es
Puntohoz kepest sokkal kenyelmetlennek tunt. (Nem akarom a Saxo tulajokat
megserteni, ez csak maganvelemeny.)

Szempont a kb. 6000-7000 euros ar. Szinte kizarolag csak varosban lenne
hasznalva. Tobb szaz kilometeren szinte soha. Hatso ulesen gyerekek ulnenek.
Felesegem kicsit gyakorlatlan meg, tehat kisebb kocsi kellene (jobban be
lehet vele parkolni).

Szoval mely alternativ megoldast erdemes megfontolni?

Udv,

awender
+ - Re: Diesel-dizel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : 

> Ez meg az olajkajhakrol szol:
> A dizel uzemanyag sokkal surubb, olajosabb es
> nehezebb, mint a benzin, stb...


Ez veletlenul nem a totalcar.hu cikke? Mert azert kopirajt is van a vilagon.
( Persze, lehet, hogy te csak tovabbkuldted, de akkor is... )

raki
+ - SK (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Hello auto-subs,

Hello Hanuska!
+ - kerekek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Felmerult bennem hetvegen egy kerdes, miszerint lehet-e 145/70 R13 gyarilag
ajanlott gumimeret helyett 135/70 R13 gumimerettel jarnom (telen). Allitolag
egy merettel fel-le el lehet terni a gyari merettol A kovetkezo joganyagot
talaltam, ami nem tiltja akar azt sem, hogy elol 145 hatul 135 meretueket
tegyek fel. 

Bocsanatot kerve az ekezetekert a velemenyeteket varnam...

Udv mindenkinek!

P.

6/1990. KÖHÉM rendelet
36. § (1) A gépjárműnek, a mezőgazdasági vontatónak és a lassú járműnek,
valamint ezek pótkocsijának a kerekeit fúvott gumiabroncsokkal - vagy azzal
a jármű menettulajdonsága szempontjából legalább egyenértékű berendezéssel -
kell felszerelni. Mezőgazdasági vontató, lassú jármű és ezek pótkocsija
vonatkozásában e rendelkezéstől a KKF eltérést engedélyezhet.
(2) A járműre felszerelt gumiabroncs méretének, terhelhetőségének és
sebességhatárának meg kell felelnie a jármű vonatkozó adatainak. Téli
mintázatú gumiabroncsot szabad felszerelni a járműre abban az esetben is, ha
annak sebességhatára alacsonyabb a jármű legnagyobb sebességénél. Ebben az
esetben a jármű vezetőfülkéjében a gumiabroncs megengedett sebességére utaló
feliratot kell elhelyezni.
(3) Az M1 és az N1 kategóriájú járművek kivételével a gépkocsin, a
személygépkocsi és a motorkerékpár pótkocsija kivételével a pótkocsin,
továbbá a mezőgazdasági vontatón és a lassú járművön minden kerék közelében
(pl. a sárvédőn) fel kell tüntetni az adott kerék gumiabroncsára előírt
nyomást (nyomáshatárokat). A gumiabroncsokban az előírt nyomást kell
tartani.
(4) Az (1) bekezdésben említett járműveken csak olyan gumiabroncsot szabad
használni, amelyen a futófelület mintázatának magassága a teljes felületen
eléri:
a) az M1, N1, O1 és O2 kategóriájú járműveken a gumiabroncs átmérőjétől
függetlenül az 1,6 mm-t; továbbá
b) az egyéb járműveken
ba) a 0,75 métert meg nem haladó átmérőjű gumiabroncsok esetében az 1,6
mm-t,
bb) a 0,75 méternél nagyobb átmérőjű gumiabroncs esetében a 3 mm-t.
Nem szabad olyan gumiabroncsot használni, amelyen a bordázat közötti
hornyokat utólagos beavatkozással mélyítették, kivéve, ha a
gumiabroncsgyártó az utánvágást engedélyezi, ezt a gumiabroncson
feltüntette, és az utánvágást a vonatkozó előírások megtartásával végezték.
Nem szabad szögbetétes gumiabroncsot használni.
(5) Gépjárművön, mezőgazdasági vontatón, lassú járművön és pótkocsin az
azonos tengelyen lévő kerekekre csak olyan gumiabroncsok szerelhetők,
amelyeknek mérete, szerkezete, teherbírása, mintázati jellege (nyári, téli,
illetőleg országúti, terep) azonos.
(6) A személygépkocsin a gumiabroncsoknak valamennyi tengelyen azonos
szerkezetűeknek (egységesen vagy diagonál, vagy radiál) kell lenniük.
Textilöves és acélöves radiál abroncsok vegyes használata esetén -
függetlenül attól, hogy a jármű melyik tengelye a hajtott - az első tengely
kerekeire kell szerelni a textilöves radiál abroncsokat.
(7) A személygépkocsi kivételével a többi gépjármű, a mezőgazdasági vontató,
a lassú jármű és a pótkocsi kerekeire tengelyként eltérő szerkezetű
gumiabroncsok is szerelhetők. Ebben az esetben - függetlenül attól, hogy a
jármű melyik tengelye hajtott - a radiál gumiabroncsokat kell a hátsó
tengelyre (tengelyekre) szerelni.
(8) A fém kapaszkodókörmökkel, illetőleg vezetőélekkel ellátott kerekű
mezőgazdasági vontató és lassú jármű e berendezéseinek olyanoknak kell
lenniük, hogy ezeket le lehessen szerelni, vagy olyan védőabronccsal
lehessen ellátni, amely meggátolja, hogy a kapaszkodókörmök, illetőleg
vezetőélek az útburkolathoz érhessenek.
+ - autobehozatal hazatelepuloknek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv mindenkinek,

Az lenne a keresem,hogy ha olvassa olyan valaki a listat,aki az elmult
1-2 evben telepult haza -legalabb 2 eves- kulfoldi munkavegzes utan,es
hozott is magaval autot (ami ugye ilyen esetben Afa es vammentes) az
leirna esetleg a listara vagy maganba a procedura menetet,meg hogy
pontosan milyen papirok is szuksegesek hozza.Nekem lassan aktualis lesz
es szeretnek kicsit felkeszulne ra.

valaszokat elore is koszonom

udv/tau ba


_______________________________________________________________________
http://mailbox.hu - WAP-on is olvashatod
+ - hetvege (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,


hat volt egy nem mozgalmatlan hetvegem. Jo szokasomhoz hiven lenn voltam
Bernecebaratiban. Vasarnap de. jottem haza Pestre, es olyan dolgok
tortentek... Az elso trafko rafko Nagyorosziban allt, nem volt nehez
kiszurni, libafosszinu Favorit. A masodik 10 km-re Retsagon, gyanus
helyen feher Astra UVzold dzsekis utasokkal... :-) A harmadik Vacnal,
feher Ford Transit  Hat ilyen nincs, ezt el is kaptam 140-nel... :-( Nem
megyek 5 km-t, es kaptam egy olyan, de olyan szabalyos kavicsot a
szelvedo kozepebe, hogy meg most is sirni tamad kedvem. A Dozsa Gyorgy
uton megnezettem a http://www.kofelverodes.hu gyerekkel, 6 forintba fog
fajni a javitasa...

Mindezek utan jol vagyok.

http://www.szabee.home.ro/talikepek.jpg Szabi bacsi, oromomre szolgalnak
a kepeid, A tobbit is fel kellene lassan tenni, de Lovas Peti is leallt
a kepek atkuldesevel.

avi
Mobil: (06-30) 93-43-594
+ - Re: va: zippzar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

MGeza irt a Konyves Kalman krt Ulloi uttol Lurdy fele meno oldalan a savelfogya
srol. Nos, ez egy erdekes hely, ugyanis kicsit visszabb ott van az Ulloi ut es 
a Gyali ut kozti rovid szakasz, ahol ugye 2 sav van a Gyalira balra kanyarodokn
ak, de ez csucsforgalomban keves. Jo esetben csak 1 savot foglalnak el az "elor
e megyek aztan majd lesz valami" stilusu emberek, de nem ritka hogy egyenesen c
sak a kulso sav szabad, a tobbi beall. Az en taktikam: joval az Ulloi elott kul
so sav, ez az Ulloire balra kanyarodok miatt is hasznos, ez a leggyorsabb sav. 
Atmegyek az Ulloin, altalaban van annyi lyuk hogy atsorolok a kozepsobe, es jo 
messze eloresasolok hogy ott elol a Gyalinal mi a szitu. Ha van a vegen pofatla
nkodo, akkor maradok, ha nincs, akkor at a belsobe es tepek ezerrel. A lenyeg h
ogy a Gyali utan mar a belsoben legyek, mert ott meg ez a leggyorsabb sav a Gez
a altal emlitett savelfogyas miatt. Aztan ha a Lurdynal jobbra akarok menni, ak
kor a savelfogyas utan mindig van annyi l!
yuk hogy at tudok slisszanni. Szoval helyismeret rulez, ismeretlen helyeken en 
is szivok az ilyen savvaltasokkal :-)))

Amugy meg tenyleg a cippzarelv a legudvozitobb csucsban. Gyerebb forgalomnal me
g felesleges eloremenni, megallni es varni, akarmikor at lehet sorolni, ugyanol
yan folyamatosan lehet haladni.

Amugy meg szeretem azokat akik eloremennek egy masik savban aztan beallnak elem
 a lampanal, ha kell, ra a zebrara is. Ma reggel egy szolimaca tette ezt. Sejte
m kijetol tanulhatta... :-(((

Udv: Soma

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: adsl-141-81.adsl-pool.axelero.hu)
+ - Zar kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Tortent, hogy felesegem autojat (FORD KA) megprobaltak feltorni. Vezeto oldali 
zarat elbarmoltak. Kerult bele egy kozponti zar es az ajto zarak ki lettek akas
ztva. Igenam, de kb. egy honap mulva a csomagtarto zarjaba beleszorult a kulcs,
 amit csak ugy lehetett vegul kivenni, hogy a zar zarva maradt es a kulcs tobbe
 nem hasznalhato (gondolom itt is probalkoztak, az ajtozarrol keszult kulccsal 
kesobb). A kerdesem a kovetkezo lehet-e uj zarat felszereleni, ugy hogy a regi 
kulcs nyissa. Annyit mar megtudtam, hogy a kulso zarak nyitasahoz a zar nem ige
nyli a teljes kulcs mintazatat es hogy lakasajto zarat at lehet rakatni. Tudtok
-e ilyet autora is?

Koszonettel

Bagacs
Cordoba 1.6

HIXEditor 1.15beta8
+ - Re[2]: *** cippzar *** #1745 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A AUTO 1746-ban irta :

>ha latszik az akadaly messzirol, es/vagy elore tudhato, hogy az a sav elfogy, 
nem szemelyautonak van fenntartva, ilyesmi..., akkor hatarozottan 
verlazitonak tartom, hogy valaki elore megy es ott pofatlankodik befele, mert t
eljesen szandekosan torekszik jogosulatlan elonyre szert tenni... ilyenkor 
mindig felmerul bennem a kerdes: "mit gondol ez a bunko barom, en mi a fenere v
arok itt, a sorban, szabalyosan es turelmesen...!!!?" 
 kuttelke
>
Es gondolom te vagy az aki huzza a cipzart nehogy valaki abbol a masik savbol E
LED bemenjen. Esetleg mar felig atlogsz a masik savba nehogy ma!
Nem ezek a soforok azok akik dudalni is szoktak, hogy felhivjak magukra a figye
lmet? Mindezen energiadat a jobb labad enyhe lazitasara hasznalnad sokkal gordu
lekenyebb lehetne a forgalom. Ez a cippzar lenyege, nem az hogy az erdi emelked
o belso savja fog fordulni balra a Keletinel.

Probald ki megeri.

A kozlekedes nem verseny, de azert vanak gyorsabbak. :))


Bagacs
Cordoba 1.6
Minek a ket- plane tobbsavos ut, a hazam elott ugyis leszukul egyre!
Hihetetlen!!

HIXEditor 1.15beta8
+ - Elfogy a sav (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"Szerintem az udvozito megoldas a cippzar-elv (egy innen-egy onnan), 
csak ezt rengeteg sok , a nem elfogyo savban nem kepes 
belatni.Azaz nem tudnak globalisan gondolkozni, hogy igy all be 
legkevesbe a varos.Reszetekrol velemeny?"

Igazad van, KZG, igy lenne legkisebb a dugo. Csak ehhez kultura 
kellene. 
Tul sok az agresszivan bevago is, meg az is, aki csak azert se enged be 
senkit. Hatas-ellenhatas. Oda-vissza, mert az is lehet valakinek 
tapasztalat, hogy csak agresszivan lehet bejutni, kulonben nem 
engedik be.
Szerintem Magyarorszagon tul sok frusztraciot es komplexust, 
onertekelesi problemat vezetnek le a forgalomban.

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - volvo 7/9 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Istvan,

: Egy kis segitsegre, szaktanacsra lenne szuksegem. Kocsivasarlas elott
: allok es 7-es vagy 9-es sorozatu Volvo kombit szeretnek. Mi a 
: meglatasotok, mire szamithatok ilyen 10-12 eves jarganynal?

Leginkabb arra szamits, mint barmilyen ritkabb tipusnal, hogy Magyarorszagon
nagyon nehez belole jo allapotut talalni. Nehany honapja en is ugyanebben a
cipoben jartam, megneztem nehany igeretesebb peldanyt, aztan inkabb letettem
rola. A 7-es sorozat mar csak a kora miatt is felejtos. Az automatavaltohoz 
85%-ban a 2,9 literes hathengeres blokk tartozik, amit csak 960-asba 
szerelnek, olyanbol pedig kombit meg nem lattam (lehet, hogy nincs is). Igy
valoszinu, hogy egy negyhengeres kezit leszel kenytelen venni, ha 
ragaszkodsz a kezivaltohoz. A tipus egyebkent kritikan felul all, kellemes a
rugozasa, uttartasa, jo a valtoja, kormanya, jo erzes vezetni. Tartosnak is
tunik, de hiaba volt az, ha mar le van pusztitva.

Erdeklodj esetleg a Volvo-topikban:
http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9009007&uq=60510

De persze mint a fanatikusok altalaban, nem sok rosszat fognak a kocsijukrol
mondani. Annak higgyj, aki kelloen a kritikus alkat, mar sok kocsija volt es a
negativumokat is leirja.

Z.
+ - zip-zar; Moszkvics; KITT (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ihajja!

		_________ zip-zar _________
KZG:
> tudnak globalisan gondolkozni, hogy igy all be legkevesbe a 
> varos.Reszetekrol velemeny?
Teljesen egyetertek! Mindenki kocsog bunkonak tart, hogy elmegyek
az ures savban az akadalyig, es ott probalok meg besorolni. Akkor 
persze nem enged be, merthogy mit kepzel a tusko, hogy en vegig-
varom a sort azt ez meg jon es bemegy. Francot, varjon o is annyit
amennyit en. Dogojjek meg ha ertem! Miert nem lehet hasznalni a
jol bevallt elveket? Ha en allok egy masikba es be akarnak sorolni,
80%-ba beengedem. Csak akkor nem, amikor latszik, hogy egy
tolakodo seggfej, vagy azt latom, hogy egy bena es emiatt fogok 
majd tokolni. Meg aztan van ugy, hogy nincs kedvem. Ennyi. Azert
nagyreszt beengedem az embereket. Tok jol mukodik, lassul ugyan
a tempo a besorolasok miatt, de folyamatos haladast lehetne eloidezni.
De nem, a magyarnak ez nem jo, alljon csak a sor, meg akkor is, ha
kozben a keresztben haladok nem tudnak elmenni egy beragadt auto
miatt. Persze az is mgerdemli az anyazast, miert ment be...

kuttelke:
> a nem elore lathato dolgokra - lerobbano auto, nagy uthiba -
> persze logikus es jogos a cippzar-elv
Sokmindent tudtam volna a fejedhez vagni, de lehiggadtam. Egyszeruen
csak nem ertelek. Miert nem mesz elore te is es sorolsz be szabalyosan,
ahelyett, hogy allsz egyhelybe, mindez azert, mert a hozzad hasonlo 
felfogasu emberek nem engedik be a masikat?

> pofatlankodik befele, mert teljesen szandekosan torekszik
> jogosulatlan elonyre szert tenni...
Mi az hogy jogosulatlan elony? Ne tedd ezt velem... Ha eloremegy es
beall, hogy a masik sor csak megallasra kenyszerulve tudja beengedni,
az valoban hulyeseg, de ha szep lassan besurran a sorba, mindezt elol,
hat tegye! Miert faj? Mert elobb van 10 meterrel? Ez faj?

		_______ kis Moszkvics _______
Soma:
> Persze ehhez az is kellett, hogy a kipufogora rahuztam egy porszivo
gegecsovet,
> aminek a masik vege a kisauto alatt volt, mintha az o kipufogoja lenne. Es
per
:oDDD Soma, Te telleg teljesen hule vagy! :o) Ez nagy szam lehet. Komolyan
mondom, ez mar muveszet, amit Te csinalsz. :o))

		___________ KITT ___________
Agoston:
> Gondoltam hatha esetleg valaKITT erdekel. :)
Eeengem nem... :o)))
Felreteve a trefat, ismerem az egesz auto epitesi sztorijat, megeri a
dicseretet,
nezzetek meg.

A kormanyok legyenek velunk, Udv!

 ******************
* A.i.: Peace bye Gyimi *
 ******************
+ - Re: Alfa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Joe irta:
>>>
Tudom hogy nincsenek itt Alfa rajongok, de ez utan a cikk utan talan
lesznek: "Egy ketajtos kupet es a felujitott GTV/Spider parost is 
megcsodalhatja a marciusi kiallitas kozonsege Genfben...



Aaaaah, nincsenek OLYAN rajongok!
Fujjfujj, inkabb nem is megyek Genfbe. :-))

Tavaly is csorgattuk rendesen a nyalunkat a BRERA mellett...


djtiszy


PS: Mar csak 10 nap, es indulunk!!
+ - Re: ki voltal? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Vasarnap de. 10 ora, Budaors, a madaras bolt (Auchan) parkoloja.
>Ezust Opel Zaphira, HIR-stb rendszammal.
>
>Ki voltal?

Parom intezte a heti bevasarlast. En meg otthon a fiammal matekoztam.. :-)

Laci
+ - benzin vs. dizel; cipzar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Joe irta:
: Hosszabb szenatomlancokbol all (C14H30), mint
: a benzin (C9H20), es ugy tunik, a szenatom-lancok darabolasa nem konnyu

A benzin tulnyomoreszt izooktanbol all (lasd oktanszam). Ez C8H18.
Egyebkent a benzin es a dizel egyarant tobb szenhidrogen kevereke (plusz
az adalekok), azt viszont nem tudom, hogy dizelnel mi a fo alkotoelem
(C12-tol C20-ig remlik nekem a dizel, de lehet, hogy ebben mar a
hajodizel is benne van).

###

Cipzar-elv: a nemeteknel autopalya-utszukuleteknel kiteszik a kiegeszito
tablat is, hogy "cipzar csak 400 m mulva" ill. "csak 200 m mulva".
Mondjuk nem hasznal semmit, a nep mar 1 km-rel a cipzar elott beall
a belso savba. :-(

Udv,
marky
+ - RE: ***czippzar *** #1747 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

#>hatarozottan  verlazitonak tartom, hogy valaki elore megy es ott
#>pofatlankodik   befele,   mert   teljesen  szandekosan  torekszik
#Ha  valakit  az  elet az elfogyo savba teremtett, akkor hol illik
#atsorolnia,  hogy  ne  legyen  pofatlan a szamodra?
ott, ahol nyilvanvalova valik, hogy elfogy a sav, de legkesobb az
elfogyas helyen, mint irtam...
ha szigoruan fogalmazunk, utana mar "torvenyen kivul helyezi magat",
tehat en is felmentve erzem magam az egyebkent elvarhato tolerancia es
elozekeny hozzaallas alol
talan nem vilagos, ahogy irtam, de az elfogyo savokat elore szoktak
jelezni, tehat mindenkinek van ideje atsorolni
el lehet menni a felfestesen tuli kobabaig, vagy szegelyig, de ha az
illeto teljesen szandekosan pofatlan, akkor en dafke nem fogom
beengedni :-))

# Akkor  miert van ott aszfalt? Lehetne oda fat
#ultetni, vagy langossutot epiteni.
ez nyilvan egy koltoi kerdes volt...
szaz oka lehet, forgalomtechnikai, muszaki, esztetikai... stb...
a zarovonalat is mindig figyelmen kivul hagyod...? annak is aszfalt
van a tuloldalan...:-))


#Van ilyen is olyan is. En mar lattam olyant is (koran
#reggeli, embereket
#munkaba vivo; nem lerobbant, veszelyes keruleti) buszon hogy
#a 30eves
#elotulekszik, mogotte az 50eves ra mer szolni (nem durvan),
#erre a fiatal
#megfordul es ahogy a lepcson mar fenn volt, allkapcson vagja
#a masikat.
oke, de nem ez a jellemzo
viszont a magyar kozlekedesben nagyon ul a peldad: a normalis tobbseg
igyexik szabalyosan kozlekedni, egy agressziv kisebbseg meg megy, mint
a golyo, furaxik, ugyeskedik, bevag es altalaban ugy viselkedik,
mintha csak neki lennenek az utak fenntartva
a normalis tobbseg meg sziv, mert nem ez a stilusa...
udv
kuttelke
+ - oldalso ablak betetele (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Rakott mar be valaki kozuletek betort hatso-oldalso ablakuveget
autoba? Nem nyithato az ablak, tehat egyszeru esetnek tunik. Van
valami kulonosebb nehezsege/buktatoja annak, hogy otthon magam
beletegyem?

Ha nem nagy gond, kuldjetek legyszi egy cc-t maganba.

Nagyon koszi,

Bloro
+ - Re: HIX tali (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Fri, 21 Feb 2003  wrote:

> A tal=E1lkozot a kesobbi majus 17-18. hetvegen tudjuk megejteni,
> mivel aprlis 26. munkanap.

azt nem tettek at majus 3-ra?

c

--=20
"Imadom a hataridoket. Imadom azt a suhano hangot, ahogy elszaguldana=
k
mellettem." -DNA
+ - Re: Re: Ez is AUTO :-) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A = Avtomobil
Z = Zavod
L = Lenin (vagy Leninszkij vagy mas permutacioja)
K = ???
+ - Brava Diesel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi,

Sajnos az elmult 3-4 honapban, kb havonta egyszer ert el hozzam a lista, de
ugy nez ki most mar ujra muxik a dolog.
Ezert ujra megkerdezek vmit, amit mar megkerdeztem , de nem kaptam ra
valaszt.
Fiat Brava diesel (TD) vasarlasat tervezem.
Van valakinek tapasztalata a tipussal kapcsolatban?
Valaszokat ide plusz maganban, ha lehet :)
Elore is koszi,


K.G.
+ - Re: autopalyamatrica (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!
A modszer nem jo!:((
A benzinkutas mondta, hogy ha csak egy napra kell, visszafele felaron
visszaveszi. Csak vizezzuk meg egy kicsit es nyomjuk az ablakhoz. A hataror
kikapta, es morcosan felragasztotta.:((
KI

> az alábbiakat írta a következő
hírüzenetben: ...
> Miert kell azt egyaltalan felragasztani? Egy pici meretes atlatszo muanyag
> tok a szelvedon, matrica betesz, utaster felol megtamaszt egy
papirdarabbal
> hogy odasimuljon a szelvedore. Hasznalat utan kihuz, eldob, vakargatas
> nuku....:-))))
> A franciaktol loptam az otletet, ok az adomatricajukat teszik fel igy.
> Mostanaban en sem ragasztgatok -- vakargatok......:-)))))
>
> Dodo
>


---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.456 / Virus Database: 256 - Release Date: 2003.02.18.
+ - Re: autopalyamatrica (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
> Miert kell azt egyaltalan felragasztani? Egy pici meretes atlatszo muanyag
> tok a szelvedon, matrica betesz, utaster felol megtamaszt egy papirdarabbal
> hogy odasimuljon a szelvedore. Hasznalat utan kihuz, eldob, vakargatas
> nuku....:-))))
> A franciaktol loptam az otletet, ok az adomatricajukat teszik fel igy.
> Mostanaban en sem ragasztgatok -- vakargatok......:-)))))

volvo s40-ben lattam egy kis muanyag pockot a szelvedo elott oldalt,
kerdem a salest ez mi, hat monnya matricafelfogato, be kell moge
csusztatni. csodalkoztam is, hogy francia autokban nem lattam.
homer

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS