Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 129
Copyright (C) HIX
1998-09-02
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 RE: *** HIX AUTO *** #128 (mind)  9 sor     (cikkei)
2 Philips premium izzo (mind)  12 sor     (cikkei)
3 Re: *** HIX AUTO *** #127 (mind)  33 sor     (cikkei)
4 Hali ! (mind)  14 sor     (cikkei)
5 Megszakito-kabel rovidrezaras vs megszakitas (mind)  22 sor     (cikkei)
6 GSI (mind)  11 sor     (cikkei)
7 Kormanyzar (mind)  6 sor     (cikkei)

+ - RE: *** HIX AUTO *** #128 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Helo!

"Remelem nem a gyujtokabelbe akarsz egy bontoerintkezot bekotni!"

kerlek, ne szegyenits meg ekkora nyilvanossag elott! :-)))
persze, hogy nem bontanam meg... a "sima" 12V kabelbe kotottem
egy kb 250V/50A kapcsolot. (ez a vezetek adja a trafonak a _tapfeszt_).

zoli :-)
+ - Philips premium izzo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Azt hallottam a fent nevezett izzokrol, hogy sokkal jobbak, mint a
hagyomanyos H4-esek.  Mindossze annyi lenne a kerdesem, hogy milyen
szinuek? (feher, sarga, zoldes sarga, kekes feher...)
Csao
   Bela

************************************************
*    mailto:       UIN: 14966664    *
*       URL: http://www.irisz.hu/~rb      v4.01*
************************************************
+ - Re: *** HIX AUTO *** #127 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Mon, 31 Aug 1998 21:37:11 EST, you wrote:

>Ha van valakinek tapasztalata, vagy csak mondanivaloja az ujrafutozott
>gumikkal kapcsolatban, az legyszi irja meg. Erdemes ilyet venni?
>Mennyire tartos?

Hat... mindenki mast mond... Par evvel ezelott, asszem '95-ben, meg a
Skoda 120L-re vettem a 165/70 Barum helyebe Comfort 175/65 futozott
gumit, (magyar gyartmany, Erden csinaljak) es a vilagon semmi bajom
nem volt vele. Sokan lehulyeztek, hogy miert veszek ilyen szar gumit,
de vegul a penzugyi helyzetem dontott... :-))) es nem is bantam meg. A
Skodat aztan megvette tolem par honappal kesobb egy baratom, a mai
napig azok a gumik vannak fent, semmi gondja nincs veluk, kopas
minimalis latszik, pedig azota vagy +25e km beleugrotta kocsiba. Jo,
tudni kell, hogy o sem hajt 120-130-nal tobbet.

A Skoda utan ugyanigy jartam az Opel Corsaval, arra is Comfort gumit
vettem. Azt mar hajtottam, autopalyan stabil 140-et szoktam menni
vele, neha 160-ig meghajtottam, de itt sem volt gond semmi. Pedig
kamionos bacsikam 2.5 millio vezettett kilometerrel a hata mogott
leugatott: "Tiszta hulye vagy! futozott gumit a meghajtott
kerekekre???" de kenytelen volt kesobb belatni, hogy ennyi penzert
megerte.

Szoval, ha nem akarsz tul sokat kolteni ra, es nem gyilkolod a
gumikat, akkor merem javasolni. Lehet, hogy nekem csak szerencsem
volt, de ket garnitura utan nem hiszem, hogy csak errol lenne szo.
Abban egyetertek a T. elottem szoloval, hogy ha veszel, garancialis
felteteleket tisztazni, MINDEN gumicseres papirt megorizni!

Udv:  Zak

(latom az ikezeteket...)
+ - Hali ! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> - megoldas, ha egy 10-15A aramu kapcsoloval rovidrezarod a megszakitot
(felteve


A fenti megoldas es a tobbi gyujtast elvevo modszer nem biztos hogy hasznal
a katalizatornak. Ugyanis mire a tolvaj megunja a probalkozast, addigra
eleg sok benzin osszegyulik a katalizatorban. Ha utana eleinditod, ...
errol mar olvashattunk. (Igaz a katalizator meg mindig olcsobb mint az
egesz kocsi)

Regebbi kocsiknal viszont hasznalhato, ott max az aksit nyekkentik ki.
Ennyit igazan meger ha megmarad a kocsi.

Zotya
+ - Megszakito-kabel rovidrezaras vs megszakitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Nekem a "primitiv" vedelmek kozul legegyszerubbnek latszott, ha
a megszakito-trafo kozotti kabelt egy izzoval testelem le.
Igy ha a kapcsolo kontakthibas is lenne, nem szivatja meg az
embert mint a megszakitasos megoldas. Bizonyara aki allitott
gyujtast probalampaval, tapasztalta hogy ha rajta a lampa, a motor
nem hajlando elindulni. Kis kiserletezes, es ki lehet tapasztalni
milyen izzot kell "ratenni", amivel eppen megy a motor, de betegesen.

Masik primitiv megoldas, az elektromos rendszer "blokkolasa". Ez annyit
jelent, hogy a kulso lampak mindegyiket nehany relevel uzemkeptelenne
tenni. Ha egy kovsin nincs se vilagitas, se feklampa, se iranyjelzo, azzal
nagyon nehez gyanutlanul kozlekedni, es nem lehet vele messzire jutni
meg nappal sem. Ejszaka meg plane.

Mukodik az is, hogy a gyujtas-blokkolas melle a kurtot is mukodtesse, igy
ha a lesontolt gyujtasu autot "koszoruli", kozben szol a duda is. Erre
altalaban az idegesebb szomszedok azonnal reagalnak, mert azt hiszik
valaki a "haverjanak" dudalgat.

Peter.
+ - GSI (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Markatarsakat keresek!

Nem reg tulajdonosa lettem egy
Opel Kadett GSI-nek. Ha van a listan
valaki, aki rendelkezik (vagy rendelkezett) ilyennel,
kerem jelentkezzen !!!
Szivesen "beszelgetnek" vele.

Udv: Varga Zs.
+ - Kormanyzar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Koszonom mindenkinek a valaszat a kormanyzarakkal kapcsolatban. 
Sikerult is rajonnom a helyes megoldasra: Egy atlag kormanyzar kinyitasi
ideje 30mp. Egy tolvaj 5 percnel tovabb nem szorakozik az autoval. Ebbol
kiszamolhato hogy 11 kormanyzar feltevesevel megvedhetjuk a kocsinkat :)))))

Gabor

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS