Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1476
Copyright (C) HIX
2002-05-25
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Fekbetetek (mind)  23 sor     (cikkei)
2 kto (mind)  28 sor     (cikkei)
3 utazas (mind)  8 sor     (cikkei)
4 Re: fekvorendor (mind)  16 sor     (cikkei)
5 Re: Skoda kozponti zar (mind)  13 sor     (cikkei)
6 Uzemanyagszuro csere (mind)  11 sor     (cikkei)
7 Re: fekbetet (mind)  24 sor     (cikkei)
8 dizel - benzines (mind)  26 sor     (cikkei)
9 Re:komoly kerdest (mind)  14 sor     (cikkei)
10 M7 (mind)  30 sor     (cikkei)
11 Nyelvtan (mind)  9 sor     (cikkei)
12 ules kozelebb (mind)  8 sor     (cikkei)
13 va: RE:elevules+ ... (mind)  10 sor     (cikkei)
14 va: Re:forgalomlassitas (mind)  17 sor     (cikkei)
15 jogsi uszik (mind)  42 sor     (cikkei)
16 re: benzines kontra diesel (mind)  32 sor     (cikkei)
17 fekbetet (mind)  30 sor     (cikkei)
18 gumimeret (mind)  14 sor     (cikkei)
19 csak hogy tovabb reklamozzuk (mind)  13 sor     (cikkei)
20 alvaz szam (mind)  19 sor     (cikkei)
21 BIH without VISA (mind)  29 sor     (cikkei)
22 A meghulyult computer (mind)  10 sor     (cikkei)
23 autociki (mind)  9 sor     (cikkei)

+ - Fekbetetek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

> e's ma's. De akkor ezt nem lehet a'lli'tani ???
>Vagy ha lehet hogyan.
>Csak 1 fekbetetert minek csere'ljem mind a 4-et...

Tudtommal szinte minden fek automatikus allitasi lehetosegekkel
rendelkezik.Tehat a kopas mertekeben sajat magat alitja utan.
Viszont a fekbetetet meg szerintem csak parban erdemes cserelni.
Ha mar leveszedakkor ugyis lesz egy tarcsaszabalyozas, mert az a minimum,
aztan a beteteket meg ugyis csk 4-es garnituraban kapod. Ha nagyon akarsz
sem igazan tudsz csak 1 db-ot venni. Es azert annyira meg nem koltseges,
hogy egy garnituran kellene sporolni, meg a tarcsaszabalyozason, mint
ahogyan sokan csinaljak. Mert utana meg lehet nezegetni, hogy vajon miert
lett rosszabb a fek mint volt.
Nem hangsulyozhato elegge a passziv es aktiv biztonsagi berendezesek
megfelelo allapota es karbantartasa. Viccen kivul egy egyszeru szituacioban
is akar az eleted mulhat rajta. Szerintem a sajat es masok elete vagy
egeszsege nem kockaztathato egypar ezer forint miatt. Nem beszelve mellette
a gepjarmu mint ertek allapotarol, mert egy karambolnal eroteljes
ertekcsokkento hatasok erik.

Teeby
+ - kto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hijja!

>Minek ugatok bele, de nem lehetne egy auto meghirdetesenel olyan 
>aprosagokat is
>beleirni, mint pl. mikor gyartottak azt a vasat, meg mennyit futott stb...
>
>Akos

Akos, uriember ilyet nem kerdez! Nem lu az, hogy a fogat nezzuk. Nem eleg a 
sportfutomu, meg elolhatul ABS?
;-)
---
Tapasztalat:
Valami fura zaj hallatszott 50 kornyeken gurulva, olyan, mint amikor vagy 
kifuj a kipufogo, vagy valami nekikocog tompan valaminek. Nosza, 
alaugrottunk, es tenyleg, a kipu csonkja meg volt lazulva es a hatso dob 
kopogtatta az egyik hidraulika gombot. Beallitottuk, osszehuztuk, faszan 
allt, nem erhette el a gombot. Elindultam, fuleltem, megint elojott a zaj. 
Kerestem mindenhol, de nem talaltam az okat. Neha allo helyben is 
hallatszott, egy bizonyos motorfordulatnal, de az okara nem sikerult 
rajonni. Nejem mult heten vitte atnezetni, es minden rendben talaltatott, 
kiveve a motortarto gumibakokat, azok cserere erettek lettek. Ma megtortent 
a csere, es azok kozul az egyik volt a bunos!
---
Fogash: reszvetem. Hogy csiptek meg? Mar ha publikus...

Udv joe
XM 2.1TD
+ - utazas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Par napot Ausztriaban toltenenk, a Szafari park kornyeken a gyerkocokkel. 
Az lenne a kerdes, hogy mostansag mi kell ahhoz /sokpenzen, forgalmin, 
utlevelen kivul/, hogy kocsival mehessunk?

Udv joe
XM 2.1TD
+ - Re: fekvorendor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA, szia Gabor!

>Falunkban az Onkormanyzat onkentes fekvorendo"roket 
>helyezett ki. Termeszetesen csak egy bitumenhalom az 
>egesz, elore nincs jelezve sehol, a kocsit 10-nel is 
>szetrazza. Szabalyos ez?? 
Tudtommal nem, a tablaval torteno jelzes kotelezo, de 
asszem a la'jingoliszmen sem nezhet ki akarhogy, csak
eppen a bitumencsik olcsobb, mint a lapos teteju 
bukkano. Amugy a polgarmester utcajaban milyen van?


Piece:
nme1

>>Know your enemy<<
+ - Re: Skoda kozponti zar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA!

Tegnap vki erdeklodott Skoda Fav. vagy Fab. kozponti
zarral kapcsolatban. En a
http://forum.index.hu/forum.cgi-n tobb mint egy tucat
Skoda-s topikot talaltam, koztuk a fenti tipusokra
specializalodottakat. Skodarol jut eszembe:
Holvan CGonci?

Piece:
nme1

>>Know your enemy<<
+ - Uzemanyagszuro csere (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

:> uzemanyagszuro megvan a tank tetejen (meg nem lett cserelve, 
:> lehet hogy nem is lesz?)

Ket hete voltam az elso szervizen (30ekm), ott mar csereltek az
uzemanyagszuromet... (1 ev 3 honap utan)


Szep napokat: Antal Attila
(Seat Leon 1.6 aut)
+ - Re: fekbetet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Szoval 45000 km utan megerett a fekbetet a cserere, de a 4 ko:zu:l csak az
egyi
> k volt a va'jatig bekopva, a to:bbi megy csak fe'lig.
> Szerintem ez csak attol lehet, hogy a betetekhez meno" cso:vekben a nyomas
ma's
>  e's ma's. De akkor ezt nem lehet a'lli'tani ???

Szerintem ezt inkabb okozhatja a berohadt munkahenger vagy nyereg. Vagy
"minosegi" utangyartott fekbetet. Vagy sz*r fektartcsa.

> Vagy ha lehet hogyan.

Meg kell rendesen pucolni a fekszerkezetet a betetcserenel es altalaban
ellenorizni, hogy megis mi a nagy helyzet.

> Csak 1 fekbetetert minek csere'ljem mind a 4-et...

Pl. azert, hogy hosszu eleted legyen.

Hihetetlennek tartom, hogy egy gyari minosegu fekbetet garnitura a legtobb
kocsi eseteben nem kerul annyiba, mint egy telitank benzin, es emberek megis
ezen akarnak sporolni....

Szabolcs
+ - dizel - benzines (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Fogash irta tegnap:

>Uj autora vonatkoztatva: a techno-diesel (TDi, HDI, CRD, stb) ar-tobblete
>evekre fedezi a benzines tobblet-fogyasztasanak koltseget, tehat ha nem
>szivszerelem a diesel, akkor benzinest kell venni.

    Az autos szaksajtoban is mindig ezt a gondolatmenetet latom, es
soha nem ertem vajon miert mindig csak a vasarlaskori artobbletre
gondolnak az ujsagirok. A dizel autot dragabban veszem meg (ez igaz),
de dragabban is adom el! Vagyis az a bizonyos artobblet nem sokat
jatszik, hiszen visszaszerzem a kocsi eladasakor. Tehat az olcsobb
uzemeltetes az elso kilometertol fogva ervenyes!
    Termeszetesen sarkitottam egy kicsit: eladaskor nem kapom vissza
teljes egeszeben az arkulonbozetet, de az alapelv azert ervenyes.

    Udv:

            Zsolt

*********************************************************
Zsolt WIMMER - Ingénieur Recherche et Développement
Vision Objects - http://www.visionobjects.com
9, rue du Pavillon 44980 SAINTE LUCE SUR LOIRE
Tél.: (33) 2.28.01.49.50    Fax.: (33) 2.40.25.89.20
+ - Re:komoly kerdest (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv Mindenkinek, szeva Fogash!

Ugy tizen... evvel ezelott egy haverom jart hasonlo keppen. Az eljaras akkor
ugy zajlott, jogsival egyutt beideztek a yardra, es ott a megjegyzesek/?/
nevu oldalra ragepeltek azt, hogy : "B" kategoria ervenytelen
1998.02.03.-tol 1998.05.03.-ig. Az osszes tobbi kategoria ervenyes tovabbra
is!!
Ezzel az dolog elintezve. Kis szepseg hiba, hogy minden kozuti ellenorzeskor
az elso kerdese a szervnek az volt : "Hat magat meg mee tiltottak el?"
Megoldas: Jogositvany csere. Illetve, eleve 2 jogsi!!  :-)))
En a Te helyedben surgosen elveszitenem a jogositvanyomat!
 Az ujba meg azt irogatnak amit akarnak, meg oda teszik ahova akrjak. :-)))

Udv   Lesli
+ - M7 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>De, amit irtal, azt ertem. Azt nem ertem, miert
>kell 10-15 perc elony miatt embertarsaid epseget
>ilyen felelotlen modon veszelyeztetni?
Ha csak az idoert, es ennyiert csinalnam ... Ha megyek valahova, akkor
napi atlag 400-500 Km. Sokszor utanfutozom is, amit a regi Hondam nem
igazan toleralt. A hatulja szanaszet rohadva, hatso resze alacsony, szoval
80-90 a vege. Ekkor derul ki, hogy naponta 2-3-4 orat sporolok. Amikor
eloszor volt normalis kocsim meg nezegettem, egy-ket varosba mennyi
ido alatt erek le: Nyiregyhaza 2' 25" , Gyula 2' 05" (nem autopalyan),
Zalaegerszeg 2' 10" , stb ... Mint latszik az ATLAG tobb mint 100 km.
Ekkor meg a falukban is lehetett menni/mentem, ez most mar nincs.
Ott nagyjabol betartom a sebesseget, legalabbis jelentosen visszaveszek.
Ennyiert fizetek napi 1.000 Ft korul, a + benzinfogyasztas miatt. Es akkor
meg hol marad a vezetes elvezete. Ennek ellenkezoje is igaz: Ha nagyon
sietek valahova - mert kesesben vagyok - az nem ugyanaz, mintha csak ugy
mennek gyorsan. Ekkor mar sok a hibazasi lehetoseg, mert nem csak a
vezetesre koncentralok. Ha nem megyek, akkor sokkal veszelyesebb
vagyok, mert nagyobb sebesseghez szoktam, es tudat alatt ugy gondolom,
hogy ennyit a kocsi magatol is tud, minek figyelni. Ha viszont megyek,
akkor maximalisan a forgalomra koncentralok, mert tudom, hogy ilyenkor
Nekem kell masokra figyelnem. Nem olyan egyszeru a dolog, mint sokan
gondoljak. Tapasztalatom szerint, akik gyorsan mennek, sokkal kevesse
veszelyesek, mint akik mindent betartanak, es foleg be akarnak tartatni
masokkal is. Ez hosszu dolog, nem is hiszem, hogy ezt En volnek
hivatott eldonteni. Viszont a veszelyesebb helyeken, helyzetekben, minden
tovabbi nelkul lassitok, versenyezni nem vagyok hajlando, ha veletlen
mas gyorsabb siman lehuzodok, a varosban qrva udvarias vagyok
(kiveve mikor nem, mert az elbambulasokat ki szoktam hasznalni), stb ...
+ - Nyelvtan (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>>... hogy 5 -vel is ...
>>... 160 -val ...
>Most mar megkerdezem: nem banccsa a fuledet?
En valamikor ugy tanultam, hogy ha kotojellel irom, akkor teljesen
mindegy mive alakul a -val -vel , azt igy kell irni. Ha tevedtem,
es ez mashogy van, es Neked bantcsa a fuledet, akkor javits ki.
Legkozelebb ugy irom, ezen nem fogunk ossze veszni.
+ - ules kozelebb (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Egyebkent  -  nem tudom hogy ki irta - de asszonykamnak kozelebb
>huztam  az ulest a tudta nelkul ;-)) , azota a "benzinek minosege
>sokkal jobb".
En voltam :-)
Hasonlo szituban - mar dicsertek a kuplungot is, hogy ujabban (!)
milyen jol kiemel. Ferfi volt az 'istenadta'.
--
Meszaros Geza :-))
+ - va: RE:elevules+ ... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>93-ban  eladott Daciam utan kovetelte az onkormanyzat
>a kotelezo befizetesenek igazolasat.
Nem a sulyado miatt pampogtak ?
Megjegyzem, hogy most tavasszal ket telefon utan elfaxoltam az
adasveteli szerzodest a biztositonak es az onkormanyzatnak.
Meg nem emeltem a seggemet a szekemrol.
Mindketto visszaigazolta, hogy letudtak a biztositast es a
sulyadot is.
--
Meszaros Geza
+ - va: Re:forgalomlassitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Többször  lett  aláírás  gyüjtve legalább egy fekvorendorért,
>de hát pénzhiány, ............stb.

Egy  fekvorendort  szakszeruen meg a lakok is meg tudnak csinalni
kalakaban.  Ket oszlop, meg ket tabla ara pedig kijon egy temetes
aranak  toredekebol.  Elmegy  a jo edes anyjaba annak az 1400 fos
kozsegnek az onkormanyzata.

Balaton  melleti  kiskozsegben  (telen  senki,  nyaron  tomeg  es
szaguldozo fiatalok) a nyaralo tulajdonosok csinaltak harom fekvo
rendort. (mindegyik autos ember - olyan keszult, amilyen kell.) A
helybeli  cimfesto  csinalta a tablakat. Tokeletes.
A   jegyzo   es   a  korzetmegbizott  pedig  vidaman  borozgatnak
delutanonkent  es  azt mondjak, hogy HURRA, akinek nem tetszik az
bekaphatja. Az aktakbol meg papirrepulot hajtogatnak. :-)
--
Meszaros Geza
+ - jogsi uszik (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szeva autosok

Ha mar jogositvany-elvevesrol beszelunk, nekem is volt egy ilyen
iranyu tapasztalatom pont husvetkor. Tanulsagkent levonhattam hogy a
rendor mindig okosabb es nem kell vele szajalni, plane ha a kalap is
rajta van.
Szoval ezen osszeroffenes kovetkezteben 1,5 honapot voltam jogsi
nelkul (ne feldjetek , Romania), amibol az elso 15 napra meg volt egy
papir ami igazolta hogy vezethetek es hogy naluk van a jogsim.
Ezenkivul volt penzbuntetes is, amit (ugyancsak errefele) ha 2 napon
belul fizetsz be, akkor felebe kerul. Be is fizettem.
Mivel elso kihagasom volt (hehe), csak 1 honapra uszott a jogsi.
Kovetkezonel valszeg 3 honap lesz, utana meg 1 ev. De remelem okosabb
leszek es nem hagyom magam ellentmondani a rendoj bacsinak.

Most mar ujra volannal vagyok, ez a lenyeg!

Kellemes hetveget mindekinek
Szabi
Astra F Caravan 1.6i + matrica ;-)


HA> Felado :  [Hungary]
HA> Temakor: komoly kerdes ( 14 sor )
HA> Idopont: Thu May 23 08:53:54 CEST 2002 AUTO #1475
HA> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
HA> 
HA> Jart mar valaki koztetek ugy, hogy elvettek a jogositvanyat? Az enyemet 2
HA> honapra elvettek (meg marcius kozepen kelt a hatarozat), az ellen irtam egy
HA> levelet a rendorsegre, hogy gondoljak meg. Most jott egy level a birosagrol
,
HA> hogy a kifogasomat elutasitjak, ervenyben marad a 2 honap eltiltas es a
HA> penzbirsag is. Az elmult ket honapban nem vezettem, tehat elvileg le is
HA> toltottem a kiszabott buntit, mar csak a lovet kell befizetni.
HA> Mi az abra ilyenkor, most mar vezethetek, vagy a kozeg allaspontja szerint
HA> most indul a 2 honap?
HA> 
HA> A masik kerdes: van kollegam, akit eltiltottak, de a jogsijat nem kellett
HA> leadnia. Nekem az elso hatarozatban azt irtak, hogy le is kell adni a
HA> jogsit. Most akkor mi van, adjam, ne adjam?
HA> Varoki tapasztalatokat.
HA> Fogash
+ - re: benzines kontra diesel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [International]
>Ha nem akarod elvezni a vezetest, vegyel egy Trabit, aztan szedd ki az
>uleseket es samlit bele! Ha mar ugy is dugozol akkor viszont legalabb
>3000-es V6-ost ajanlok, azzal mar lehet tolni is a sort.
Latom figyelsz :-)
Az a V6-os sajnos elment, meg mielott asszonypajtast meg tudtam volna
gyozni :-(
A legfobb erve az volt, hogy o uj autot akar :-o Tudsz esetleg valahol uj
trabit legkondival, villamos ablakkal, centralzarral, es abs-el ? (ezek
becses nejem kriteriumai :-) )
Nekem meg az a legfobb ervem, hogy megigerte, hogy alkalomadtan eputhetek
magamnak egy tiger-t, es akkor majd elvezem a vezetest :-)


> Felado :  [Hungary]
>Ugyan evjaratrol, ar-kategoriarol nem esett szo,
Bocs, tenyleg nem irtam. Ami most a ket igeny kompromisszuma (meg tudjuk
fizetni, es asszonypajtas uj autot akar :-) ) a picasso.

>Uj autora vonatkoztatva: a techno-diesel (TDi, HDI, CRD, stb) ar-tobblete
>evekre fedezi a benzines tobblet-fogyasztasanak koltseget, tehat ha nem
>szivszerelem a diesel, akkor benzinest kell venni.
Koszonom, meggyoztel, 1.8 benzines lesz :-)

A'kos

_____________________________________________________________
Ingyenes Email ---> http://Hungary.ORG

_____________________________________________________________
Promote your group and strengthen ties to your members with 
 by Everyone.net  http://www.everyone.net/?btn=tag
+ - fekbetet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Szoval 45000 km utan megerett a fekbetet a cserere, de a 4 ko:zu:l csak az
egyi
>k volt a va'jatig bekopva, a to:bbi megy csak fe'lig.
>Szerintem ez csak attol lehet, hogy a betetekhez meno" cso:vekben a nyomas
ma's
> e's ma's. De akkor ezt nem lehet a'lli'tani ???
>Vagy ha lehet hogyan.
>Csak 1 fekbetetert minek csere'ljem mind a 4-et...

1.) a fekbetetek cserejet el lehet huzni egy jo darabig. A tarcsafekbetet
kozepen levo vajat soxor csak a koporeteg feleig er be. A betetet illik
legkesobb 1,5-2mm vastagsagnal cserelni.

2.) Uszonyerges konstrukcional egy munkahenger van, a feknyereg sajat magat
huzza, igy az egyik fekbetetet a fekmunkahenger, a masikat a nyereg szoritja
a tarcsanak. Ha a nyereg nem csuszkal szabadon, akkor a dugattyu feloli
betet gyorsabban kopik.

3.) Ellendugattyus konstrukcional a feknyeregben min. 2 dugattyu van, minden
fekbetetet egy dugattyu nyom. Itt a nyomasviszonyok az alkalmazott azonos
keresztmetszetek miatt azonosak, nem allithatoak. A fekbetet felemas kopasa
akkor jon, ha vmelyik munkahenger kicsit lustabb a masiknal, azaz kesobb
kezd reagalni.

4.) cserelni MINDIG egyszerre kell az egy tengelyen levo osszes fekbetetet.
Eszedbe ne jusson egy oldalon, vagy csak az egy kopott betetet cserelni.
Asszimetrikus lesz a fekhatas es az elso igazi veszfekezesnel
megpordulsz....

Fogash
+ - gumimeret (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Na, azert kellett megvalnia a gumiktol, mivel a markaszerviz
>nem javasolta felrakasukat. Indoklas: a nagyobb atmero megbolonditja a
>computert. Valami olyasmival jottek elo, hogy a mert es valos sebesseg
>kozotti elteres miatt a befecskendezes, meg az oreganyam valag tudja meg mi
>nem osszekakalja magat. Errol mit mond az Iras?

Ez a legnagyobb baromsag, amit eletemben hallottam....

Ha csak ket gumirol van szo, akkor az elofordulhat, hogy az ABS-t zavarja a
nagy kulonbseg, ti. ilyenkor folyamatos fordulatszam-kulonbseget erzekel a
kerekek kozott. Ha ez a megengedett toleranciajan tulmutat, akkor fordul
elo, hogy elkezd arenazni. De a befecskendezessel, satobbivel az egvilagon
semmi osszefuggese nincs, csak nepbutitani akarnak...
Fogash
+ - csak hogy tovabb reklamozzuk (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>Van egy elado Audi 90 2.3E Quattro (5 hengeres 136 Le-s) autom.
>>Gyari extrak: ABS, elektromos ablakok, ABS, 4 kerek hajtas, metal,
szinrefujt
>>tukrok es lokharito, krom diszek, szervo ...
>>Sportfutomuvel, teli 15-os nyari 16-os alukerekkel
>
>Minek ugatok bele, de nem lehetne egy auto meghirdetesenel olyan
aprosagokat is
>beleirni, mint pl. mikor gyartottak azt a vasat, meg mennyit futott stb...

Tulajdonkepp felesleges, hiszen az az auto nagyon megerheti, hiszen van
rajta kromdisz es 2ABS is van benne :-)))
Fogash
+ - alvaz szam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tavaly oktoberben elrohadt 13 eves Fiat Uno-m elso tornya, ahol az alvazszam
is talalhato. Elvittem a szervizbe, ahol megcsinaltak, de kozoltek hogy az
uj alvazszam beuteset csak szemelyesen intezhetem el a megyei
okmanyirodaban. Fel napos sorbanallas a szukseges papirokkal, engedelyezesi
dij befizetese utan kozlik, hogy 30 napon belul kuldik az engedelyt amivel
beuttethetem az uj alvazszamot.
Telik az ido, de 90 nap elteltevel sem kapok semmit. Ajanlott level
okmanyirodanak, valasz azota sincs.
Ujabb honap eltelik. Szemelyesen bemegyek az okmanyirodaba, ahol kozlik
nyugodjak meg, az ugyintezes folyamatban, most mar hamarosan megkapom az
engedelyt.
Mondanom sem kell, azota sem tortent semmi.
Nincs valakinek valamilyen otlete, mit lehetne ilyenkor csinalni? Nagyon jo
lenne mar egy alvazszam.

Tisztelettel

Veres Karoly

+ - BIH without VISA (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hetek ota erolkodok ennek a cikknek az elkuldesevel. 
Szerettem volna egyuton az utazas listara is elkuldeni. A 
rendszer eloszor visszaigazolja, majd torli mindket 
peldanyat "ismetelt cikk"-re hivatkozva. Probaltam ket 
kulon levelben is elkuldeni, probaltam mondtaokat 
atfogalmazni benne, de nem megy el:-(
Akkor pentek auto, hetfo utazas listara megy a cikk.

T. Lista!

En mar hetek ota tudom, de nem is tudom, mi miatt 
nem osztottam meg Veletek korabban
(forras:http://forum.index.hu/forum.cgi?
a=t&t=9004047&uq=1557):

"sanyigróf  válasz erre | adatok | e-mail     2002-04-29 
14:08:31   (1852)  

Mindenkinek! 

MÁJUS 1-től OKTÓBER-ig BOSZNIÁBA NEM KELL VÍZUM !! 


Az előbb beszéltem a nagykövetséggel."


Gyonyoru adriai nyaralast mindenkinek!

Peter
+ - A meghulyult computer (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Na, azert kellett megvalnia a gumiktol, mivel a markaszerviz nem
> javasolta felrakasukat. Indoklas: a nagyobb atmero megbolonditja
> a computert. Valami olyasmival jottek elo, hogy a mert es valos
> sebesseg kozotti elteres miatt a befecskendezes, meg az
> oreganyam valag tudja meg mi nem osszekakalja magat.

Nagyon rafinalt... Az egyetlen dolog, amit eszrevehet a rendszer
az, hogy az adott(nak mert) sebessghez mas motorteljesitmeny kell,
mint altalaban. Ilyen alapon eros szelben, vagy emelkedon sem
lehet a kocsit hasznalni, milyen marka volt? :)
+ - autociki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Volt egy kicsi idom, igy egy keveset ismet dolgoztam az "autociki"-n.
autociki.freeweb.hu
Most a Trabis kepeket "rendszereztem" mindenfele "dizajn" nelkul.
Nemsokara sorrakerul a tobbi marka is.

Udv:
	Cocas - az Orros

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS