Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2993
Copyright (C) HIX
2006-12-02
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: gyorshajtas (mind)  48 sor     (cikkei)
2 Re; Gyorshajtas (mind)  29 sor     (cikkei)
3 re: orokzold tema - sebesseg (mind)  14 sor     (cikkei)
4 re: orokzold tema - sebesseg (mind)  13 sor     (cikkei)
5 re: re: re: re: legzsak (mind)  32 sor     (cikkei)
6 re: RE: *** HIX AUTO *** #2991 (mind)  112 sor     (cikkei)
7 re: RE: *** HIX AUTO *** #2991 (mind)  15 sor     (cikkei)
8 orokzold tema - sebesseg (mind)  96 sor     (cikkei)
9 Intelligencia (mind)  13 sor     (cikkei)
10 re: orokzold tema - sebesseg (mind)  38 sor     (cikkei)

+ - Re: gyorshajtas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA, szia Nagyak (es az, akire Nagyak reagalt)!

"> -Viszont nekünk notorikus gyorshajtóknak meg kell értenünk, hogy 
az 
ami
> nekünk természetes, az másnak elképzehetetlenül nehéz feladat. Sokaknak
> a jármű kezelése gondot okoz, a körforgalom egy felfoghatatlan dolog, 
ha
> mindez kétsávos, akkor inkább kerül 5 km-t. A távolságok és sebességek
> megbecslése szintén sokaknak nehézkes, -jellemzően ezek nem értik, 
hogy
> honnan került oda a másik kocsi, amikor körülnézett, meg sehol nem 
volt.

	  En meg azt allitom, hogy ezektol kell a jogositvanyt elvenni egy eletre!
	Aki nem alkalmas arra, hogy autot vezessen, aki fel, ugyetlen stb, az
	ne vezessen! Vegye igenybe olyan emberek segitseget, akik erre alkal-
	masak, nem felnek, nem benaznak, ezeket hivjak soforoknek, es az ilyen
	ember jarjon villamossal/busszal/vonattal/taxival stb., de ne vezessen
	autot!"

Ezzel csak az a bajom, h imho az autovezetok tobbsege nem kezdettol 
elete vegeig bena es ugyetlen luzer, avagy profi es stabilkezu gyorshajto, 
hanem valahol atmenet a ketto kozott. Lehet, hogy Ti tobbiek az elso 
pillanattol remekul vezettetek, nekem (bevallom) eltartott egy ideig, amig 
megfelelo gyakorlatot szereztem, de valoszinuleg meg most sem ertem el 
kepessegeim hatarat :))))
Marpedig gyakorlatot szerezni ohatatlanul is csak vezetessel, meghozza 
forgalomban vezetessel lehet szerezni. A megoldas az utakon talan a masok 
tiszteletben tartasa es a folyamatos figyelem lenne, de miert is pont ott 
csinalnank ilyesmit, ha mashol se :(((
Az, hogy minden rosszat a gyorshajtasbol vezetnek le, az a dolgok azon 
"konnyebbik vegerol" valo kezelese, ami altalaban jol is meg is bosszulja 
magat 
. De hat mennyivel egyszerubb beallitani egy traffipaxot, mint pl. kiszedegetni 
az agressziv, masokat leszorito vagy eppen a tetovasagukkal, szerencsetlenkedes
u
kkel masokat megteveszto autosokat, amikor meg ahhoz sincs kello szandek, 
hogy 
a forgalombol kitiltsak az egyertelmuen, ranezesre is kozlekedesre alkalmatlan 
autokat? (es most nem csak Vaddiszno "akadalyaira" gondolok).
Piece,
NME


--------------------------Hirdetés-----------------------------

Családi síprogram 86.000 Ft/ 7 éjtol
+ - Re; Gyorshajtas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

  Azert e felett nem birtam elsiklani:

> En meg azt allitom, hogy ezektol kell a jogositvanyt elvenni egy
> eletre!

  Azert azt tartsuk eszben, hogy az utakat *mindenki* penzebol fizetik.
Nem csak ezen 5% penzebol. Ha megtehetned, amit akarsz, akkor a
jogsi nelkuli 80%-a a nepessegnek beintene Neked, oszt 5 ev mulva
mar csak 30-cal tudnal menni, 15 ev mulva meg annyival sem. Mert akinek
nincs jogsija, mert elvetted tole, az abszolut nem akar majd a Te
passziodert vastagon fizetni.

  A gyorshajtashoz meg annyit, hogy USA-ban olyan a sebesseghatar, hogy
gyakorlatilag *mindenki* tud annyival menni (teherauto, oreg apoka, stb.).
Tovabba nincs jobbra tartasi kotelezettseg. Ennek ket aldasos hatasa
van. Egyreszt sokkal nyugisabb autozni, masreszt az utak kapacitasa
lenyegesen nagyobb. Mindketto azert, mert nagysagrendekkel kevesebb
a savvaltas, ami miatt nagyon jol ki tudjak tolteni az utakat. Amikor
egy budos paraszt bevag elem, akkor kenytelen vagyok laqssitani, ami kialakit
egy (erosodo) hullamot a soron, amibol dugo lesz 1 km-rel hatrebb.

Gyula

P.S.: Abszolut nem ertem, mellesleg: Notorius gyorshajtok miert nem
birjak kimondani, hogy elvezik es leszarnak mindenkit? Az korrekt lenne.
E helyett mindenfele kenyszeres baromsagokkal probalnak onigazolni.
Megall az esz...
+ - re: orokzold tema - sebesseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>  Azutan amikor Jozsi bacsi az oreg Skodajaval - akit 2 perce eloztel
>  le - melled all a pirosnal, akkor szomorkasan kirohogod sajat
>  magadat.

Ebben minden benne van!!!!!!! Aki ezt képes megérteni, az már közel áll
ahhoz, hogy megtanuljon KÖZLEKEDNI  ( ami egy "társasjáték"!!! )

Szánjatok néhány percet Géza bátyám bölcsességének megértésére, mielött 
a "vén marha" jelzővel illetnétek! Az idő gyorsan múlik és nyomokat hagy 
maga után! :-(

Üdv,  Triznyak
+ - re: orokzold tema - sebesseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, szia Géza!

Eszméletlenül jól összefoglaltad.
Semmit nem tudnék hozzátenni :-))

Árpi
PS: egy kis csibe villogott le ma reggel
Pécs Szigetvár felőli végén a 6-oson, úgy kb
60-nnál. Elengedtem, biztos sürgős a dolog.
El is repesztett, de mi tesz Isten a város túlsó
szélén már előtte voltam, pedig csak
a Géza által említett no fék játékot
játszottam. Hát érdemes?
+ - re: re: re: re: legzsak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

> Valahol olvastam hogy egy pszihológiai tanulmány szerint a magasabb IQ-val 
> rendelkező emberek gyakrabban lépik át a szabályokat (nem csak a közlekedés 
> területén). A szabályok rugalmatlanok, ők viszont fel tudják mérni hogy 
> mikor 
> van értelme és mikor felesleges azok betartása. 
Remek! Olaszliszkán alkalmazták is. Nyilván úgyitélték meg, hogy a
rendőrséget megvárni rugalmatlan dolog.

> A közlekedésre vonatkoztatva pl. autópályán, nappal, jó látási viszonyok 
> mellett, gyér forgalomban, kellő odafigyeléssel, megfelelő autóval miért 
> is 
> lenne kockázatos akár a  160+. Ugyanakkor esőben, hóban, éjszaka  lehet 
> hogy 
Azért kockázatos, mert Józsi bácsi és a többi "birka" nem számít egy 160
felett száguldóra. Nem igazán kell azokat szidni akik 130-al kijönnek
eléd egy kamion miatt. Ne feledd: Te vagy szabálytalan.

> a 
> 130 is sok. Az inteligensebbje azoknak akik jó körülmények között átlépik 
> a 
> szabályokat ilyenkor akár jóval a sebességhatár alatt autóznak. Az igazán 
> veszélyesek azok akik esőben, hóban, jégen azaz a körülményektől függetlenül, 
> pl. autópályán mindíg 130-cal nyomják.

Honnét tudod milyen az autója, gumija? Most hülyéztél le egy csomó
szabálybetartót, erre leszólsz valakit akinek sem a vezetési tudását
sem a kocsiját, gumiját nem ismered, csak azért mert ott ahol Te nem
tennéd 130-al megy. Vagy az IQ-ja nagyobb? :-)))

Árpi
+ - re: RE: *** HIX AUTO *** #2991 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Majdnem kibírtam csöndben, de mégsem:

>   Nezd, ha stresszelsz, ne vezess! Az a baj a gyorshajtas-
> 	sal, illetve a hozza kapcsolodo magyarazatokkal, hogy olyan,
> 	mint a Kis hercegben az alkoholista a bolygojan. (Aki azert
> 	iszik, hogy felejtsen. Es azt akarja elfelejteni, hogy i-
> 	szik.) Ha azt mondod, hogy azert veszelyes gyorsan hajtani,
> 	mert a kozlekedes tobbi resztvevoje nem szamit arra, hogy
> 	gyorsan hajtasz, _hiszen_tilos_, akkor az egesz szabalyozast
> 	onmagaval magyaraztad. Azaz ha nem lenne sebessegkorlatozas,
> 	akkor mar szamitania kellene ra, es akkor nem lenne vesze-
> 	lyes pusztan azert, merthogy "nem szamitanak ra", ha viszont
> 	nem veszelyes, minek sebessegkorlatozas...
>   
Na ennek fussunk neki újra: ha van szabály, akkor a korlátozás szerinti 
sebesség környékéről
számítok autókra. Ha nincs, bármekkora sebességgel jöhet. Nehogy azt 
higyje valaki, hogy
némethonban olyan nagy élmény volt kimenni zsigulival kamiont előzni. De 
legalább a 200-al
jövők számítottak ránk és minden villogás duda nélkül fékeztek egy 
füstölőset.
A mi közlekedési "kultúránkkal" ezt nem lehetne megengedni.
> 	  Engem piszokul nem erdekel, hogy Te hogyan (ertsd: milyen
> 	sebesseggel) kozlekedsz autopalyan, a sajat idoddel ugy szo-
> 	rakozol, ahogy karsz. Felolem gyalogolhatsz is, ha ennyire
> 	raersz. De az en idommel Te ne szorakozzal! Az egy marhasag,
> 	hogy alig lehet perceket nyerni! Menj le Szegedre/Debrecenbe/
> 	Zalaegerszegre full szabalyosan meg szaguldozva. Oda-vissza
> 	akar masfel orat(!) is sporolhatsz. Ez nem akkora ido, ami
> 	felett nagyvonaluan at lehetne siklani.
>   
Feltételezem senki nem is tart fel, szándékosan biztosan nem. Ha sürgős 
menjen. A baj akkor van ha
baj van. Egy helyszinelés sok időt elvesz.
> 	  Erre mondhatod, hogy en meg ne szorakozzak a Te eleteddel.
> 	Viszont az ra a valaszom, hogy a ketto azert kulonbozik je-
> 	lentosen, mert _onmagaban_ a gyorshajtas nem kerul az ele-
> 	tedbe, ahhoz egyeb kulso korulmenyek szerencsetlen osszjate-
> 	ka kell, hogy baj legyen. (Pl. hogy nem nezel normalisan a
> 	tukorbe savvaltaskor!) Viszont amig engem arra kenyszerite-
> 	nek, hogy 200 helyett 130-cal menjek, az _onmagaban_, minden
> 	egyeb feltetel nelkul igenis rabolja az idomet!
>   
Most képzeld! Technikailag lehetne menni 400km/órával is. Mégis max 250 
az autók sebessége.
Hogy jönnek ahoz, hogy rabolják a drága időmet ilyen idióta 
korlátozásokkal? :-)

> 	  Ezek utan - normalis gondolatmenetre hatva - csak annyit
> 	kerek, hogy ne keverjuk most ide a relativ, utviszonyoknak
> 	nem megfelelo gyorshajtast, mert azt en is elitelem. Valoban:
> 	ne menj olyan sebesseggel, ahol a belathato utszakaszon nem
> 	tudsz megallni, illetve amely sebesseg nagyobb, mint amivel
> 	egy kanyarban iven maradsz. De ez egy egeszen mas kerdes,
> 	es _semmi_koze_ az onkenyesen megvalasztott 50/90/110/130-
>   
Feltehetően tapasztalati úton rá lehet jönni mekkora az a sebesség ahol 
a háziasszony is
biztonságosan tud közlekedni, és még halad is a dolog. Nyilván sok ember 
"csak"
közlekedik. Napi viszonylatban 100km körül (pl. én magam is). Nem nyerek 
annyi időt
pluszban, hogy fedezné a pluszban elégetett benzint. 10 perc a különbség 
az esztelen hajtás
(120-140, fogcsikorgatós előzésekkel tarkítva) és a kényelmes 100-110 
utazási ideje
között. Persze én magam vettem az autót is és magam is tankolom.. Lehet, 
engem se érdekelne
ha a seggem alá tolná valaki :-) (ne érts félre, nem Rólad beszélek, nem 
tudhatom a Te viszonyaidat)
> 	hoz! Autopalyan tessek normalisan szetnezni: az embernek
> 	(tapasztalat: meg nagy sebessegnel is) _van_ ideje ugy be-
> 	lenezni a tukorbe, hogy meg lehessen allapitani egy hatul-
> 	rol minket utolero autorol, hogy ki lehet-e ele menni vagy
> 	sem. Aki erre nem kepes, az ne kapjon jogositvanyt, ne az,
> 	aki az idejet "felti"!
>   
Ne kényszerítsünk már senkit kamion követésre csupán azért mert 
valakinek drágább az
ideje mint az övé. Lehet, hogy Ő is siet, nem?
> 	  Nonszensznek tartom, hogy tulajdonkeppen _minden_ leheto-
> 	ve tenne, hogy pl. egy fent emlitett ut eseteben meg lehes-
> 	sen sporolni azt a masfel orat, a technika lehetove teszi,
> 	vannak ilyen jarmuvek, az ut, latasi es idojarasi viszonyok
> 	lehetove teszik, csak "egyszeruen" _nem_szabad_ megtennem,
> 	mert mas ugy rendelkezett...
>   
Megteheted vállalva a büntetés vagy baleset kockázatát. Te tudod mi éri 
meg...

> 	  En meg azt allitom, hogy ezektol kell a jogositvanyt elvenni egy eletre!
> 	Aki nem alkalmas arra, hogy autot vezessen, aki fel, ugyetlen stb, az
> 	ne vezessen! Vegye igenybe olyan emberek segitseget, akik erre alkal-
> 	masak, nem felnek, nem benaznak, ezeket hivjak soforoknek, es az ilyen
> 	ember jarjon villamossal/busszal/vonattal/taxival stb., de ne vezessen
> 	autot!
>   
Egyetértek!
> 	  Ismet hasznalom a fent is olvashato szot: nonszensz, hogy velem azert
> 	"b@$zatjak" el a sajat idomet, hogy az is vezethessen autot, aki arra
> 	tenylegesen alkalmatlan!
> 	  Uff, en beszeltem, lehet erte ismet utalni! Hajtsatok gyorsan!
Gondolj arra, hogy az utakat nem csak 3000ccm feletti autók 
tulajdonosainak befizetéseiből építették.
Ha majd lesz olyan, hogy 200LE és kermia fék nélkül behajtani tilos, 
akkor ott nem b&szatják el az idődet.

Üdv: Árpi
PS: utálatról szó sincs, csak beszélgetünk :-))
+ - re: RE: *** HIX AUTO *** #2991 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ez itt és még az előző reakcióban is félre lett értve. Nem stresszelek,
sőt a legnyugodtabb emberek közé tartozom. Csak egyszerűen érthetetlen
az, amikor nem rajtam múlik a saját életem. Mindennapos szituáció az,
amikor az M3 esténként kb. Gödöllőig "kétsávos", azaz sűrű a forgalom,
kint mennek a buszok, teherkocsik, meg a beszorult szgk., bent pedig
mindenki más, változó sebességgel, de autópálya tempó alatt. Ennek
ellenére, a tömött sorban, a mögöttem tolakodó teljesen rámmászik...
Csak a reakcióideje előrébb van, mint a kislányom veséje... Én pedig
hová menjek? Bele a teherautóba jobbra mindenáron, csak azért, hogy 3
méterrel, elém kerüljön? És használok tükröt is, sokkal inkább, mint
más, és szeretem, ha a Mercis 240-nel biluxol egyet, hogy köszi. Az
indulatokkal nem értek egyet. Szabályok nélkül pedig nehéz, azok pedig
arra valók, hogy betartsák őket. 

Üdv, András
+ - orokzold tema - sebesseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Na, most marhasagot irt valaki.

Ha a technika lehetosegeit ki akarod hasznalni, es szamodra lassu a
Bp-Szeged tavolsag gyalog, ulj lovaskocsira. Ha lassu neked, ulj
biciklire. Ha lassu, ulj autora. Ha lassu, vegyel helikoptert, mint a
Koka miniszter. Ha lassu, vegyel Covus-t. Ha lassu, menjel muholddal,
menj Saturn-V-el, vagy kisbolygoval.
Mindenben vannak hatarok. Eleve itt egy korlat: "az idoddel valo
szorakozas": a szokesi sebesseg. Szorakozik veled az anyatermeszet, es 
a
fold gravitacioja.
Ha ez is lassu, akkor hasznalj videokonfenrenciat, tav-manipulatoros
mutot. Ha nem megfelelo, teletranszpoltald magad. Nem lehet? Talad ki,
oldd meg technikailag!

Mi a hamis az allitasodban?
A kovetkezo a helyzet. Ha pl. Corvus-t veszel, 260-360 km/h kozotti
sebesseggel mehetsz Szegedre, nyugodtan, szabadon, szabalyosan. Tehat
senki az egvilagon nem szorakozik a te idoddel.
Tudja a gep, erre van meretezve. (Itthon gyartjak, nem is kerul tobbe,
mintegy dragaujnagyauto, ha draganak talalod az idodet.) A palya, amit
hasznalsz, az is arra van meretezve, es kituzve. Korlatok persze abban
is lesznek: a kecskemeti MCTR-t el kell kerulnod, mert a hadsereg
szorakozik az idoddel, es korlatoz... Ha nem, majd lehoznak ok, fel
vannak keszulve ra.

Sot, mivel semmilyen modon nem egyedul elsz a bolygon, tekintetbe kell
venni a tobbi fajtarsadat is. Addottsag, hacsak ki nem irtod oket. De
akkor ki epitene neked a gepedet? De ha Corvussal mesz, bizony ott is
figyelmebe veszik a felhazsnalokat: joval kevesebb ember kap ra
jogositvanyt, es sokkal szigorubbak hozza az orvosi feltetelek. Eleve
kevesebben vannak a palyan, nagyobb terkozzel. De akik megkapjak a
jogsit, azok zome nem is nezi be a tobbi kozlekedotars tavolsagat,
sebesseget, mert direkt arra vannak kikepzve, felkeszitve, masreszt
orvosilag is megvalogatjak oket.
(Volt nemregen egy kezdemenyezes, hogy szabad szemmel vezetve lehessen
460 km/h-nal nagyobb sebesseggel nyomatni, nem engedtek meg hatosagilag)


Az auto: tomegek kozlekedesi eszkoze, orvosilag, kepzesileg is
tomegeknek van beszabalyozva  a rendszer.
Akar teszik neked, akar nem, ez van. Vegyel biciklit, meg lassabb, a
reflexeidet a kutya nem nezi, sem orvosilag, sem kresz-ileg nem vagy
erdekes. Ha bajt okozol, az a termeszetes kivalasztodas maga: 99,9% hogy
csak te doglesz meg.
De ha autoba ulsz, nincs jogod arra szamitani, hogy minden
jogositvannyal rendelkezo utcai autoversenyzonek van kikepezve. Ha
autopalyan eled kerul vmelyikunk felesege, amint a gyerekeket szallitja,
akkor nem varhatod el, hogy mind hozzad hasonlo reflexgepek.
Ismered a "gondatlan veszelyeztetes" buncselekmeny fogalmat? Gondolkozz
el rajta. Amig szabadlabon teheted.

Udv
Kis Pipin

Ja igen. Ld itt: http://www.corvus-aircraft.com



	............Ha autopalyan
	stresszelsz a Te bajod. A kocsi oldalan es kozepen van 2(3)
	erdekes targy. Ha abba belenezel latod a mogotted jovoket.
	Majd probald ki, mert szerintem nem tudtad. Ha abban nincs
	semmi, nem latsz valamit gyorsan kozeledni, akkor valts savot.
	Figyeld meg mennyivel nyugodtabb eleted lesz.


		  Nezd, ha stresszelsz, ne vezess! Az a baj a
gyorshajtas-
		sal,  ..................
	 	  Engem piszokul nem erdekel, hogy Te hogyan (ertsd:
milyen
		sebesseggel) kozlekedsz autopalyan, a sajat idoddel ugy
szo-
		rakozol, ahogy karsz. Felolem gyalogolhatsz is, ha
ennyire
		raersz. De az en idommel Te ne szorakozzal! Az egy
marhasag,
		hogy alig lehet perceket nyerni! Menj le
Szegedre/Debrecenbe/
		Zalaegerszegre full szabalyosan meg szaguldozva.
Oda-vissza
		akar masfel orat(!) is sporolhatsz. Ez nem akkora ido,
ami
		felett nagyvonaluan at lehetne siklani.
		  Erre mondhatod, hogy en meg ne szorakozzak a Te
eleteddel.
		Viszont az ra a valaszom, hogy a ketto azert kulonbozik
je-
		lentosen, mert _onmagaban_ a gyorshajtas nem kerul az
ele-
		tedbe,  .................

	 							Nagyak
+ - Intelligencia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Valahol olvastam hogy egy pszihológiai tanulmány szerint a 
> magasabb IQ-val rendelkező emberek gyakrabban lépik át a 
> szabályokat (nem csak a közlekedés területén). A szabályok 
> rugalmatlanok, ők viszont fel tudják mérni hogy mikor van 
> értelme és mikor felesleges azok betartása.

Nem lattam itt meg olyat, aki azt allitotta volna, hogy 
sosem szegett meg semmilyen szabalyt (sot, politikusaink 
kozott is csak egy van, aki meg sosem hazudott).

De a gyorshajtas propagalasa, megideologizalasa, a micsoda 
autom van, es milyen jol vezetek jellegu ontomjenezes 
egyaltalan nem vall kulonosebben magas intelligenciara.
+ - re: orokzold tema - sebesseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>
> > -Viszont nekünk notorikus gyorshajtóknak meg kell értenünk, hogy az 
ami
> > nekünk természetes, az másnak elképzehetetlenül nehéz feladat.
>
> Csak 20-30 ev kerdese es nem csak megerteni fogod, hogy a jelenlegi,
> illetve majd az akkori kozlekedo heterogen massza zome nem tud a
> fiatalsag hevevel, lenduletevel autozni, hanem - mint mar a
> massza resze- tele is lesz a tokod a notorius gyorshajtokkal.
> Most meg csak a cammogo IFA-t, a hajnali kodben, 110-el kanyarban
> eloz melos kisbuszt (letraval a tetejen), a lepukkadt Golf I-el,
> oreg Suzukival emberkedo hulyegyereket utalod.
> A fejlodes elso biztato jele akkor eszlelhetok, amikor utalni
> kezded, a korforgalombol index nelkul kihajto sultparasztot, a
A 20 év már eltelt, az indexet 20-éve is használtam, akkor is utáltam az
index nélkül kanyarodókat. Viszont akkor is és a mai napig is annyival
megyek, amit biztonságosnak érzek ( nomeg a jogosítvány szempontjából is
biztonságos, tehát megengedett +50% a max) Az utakon útálom az ifa mögé
beállókat, néga 8-10 kocsi araszol egymás után, természetesen egymás
között nem hagy helyet, hogy aki menne, az be tutjon sorolni, ha nem
lehet 150m-es sort egylépésben lehagyni, de egyik sem indul el előzni,
amikor lehetne. Útálom a Hungária körúton a 70-es táblánál 60-al
araszolókat, ezek többnyire egymás mellé állnak be, és fel vannak
háborodva, ha valaki letúrja őket, az autópályán a 110-el belső sávban
araszolókat, mert nem hiszi el, hogy ha kimegy, akkor nem fog beragadni
a kamion mögé, mert a mögötte jövő gyorsítani fog - meg azt is, akit
elengedek, a kamionsor előzése közben, mert 200-al jött eddig, én meg
csak 160-al, de képtelen úgy gyorsítani, hogy ne kelljen fékeznem. No és
ami a legjobb, az üres úton alaposan körülnézőt, majd mikor elég közel
ér valaki, kiforduló, és gyorsítani képtelen típusokat.

mieőtt valaki nagyon belémkötne, az utóbbi 8-10 évben 30-50e km-et
megyek, többféle kocsival, a kistehertől és az 1,0 Swifttől kezdve a
~300lovas sportkocsiig. mindegyikkel lehet dinamikusan, gyorsan
közlekedni. - sőt az első években, a Wartburg 353W meg a Lada1300-is
ugyanígy használható volt.

Tamás

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS