Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 3111
Copyright (C) HIX
2007-05-27
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 M&M (mind)  22 sor     (cikkei)
2 re: ulysse (mind)  5 sor     (cikkei)
3 Re. OPEL olajfogyasztas (mind)  51 sor     (cikkei)

+ - M&M (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Matyo'himzett - alkatre'szüze'r :-))))

Sziasztok autosok.

Kedves Jani bacsi.

>Probald az M&M -et,......

Errol a szerrol eddig nem hallottam :-O
Megkernelek, hogy bovebben beszelj errol a szerrol?
Kivancsiva tettel !
En a 22 eves automba Militec et teszek amivel meg vagyok elegedve.

Udvozlettel:   Frigyes

frigyesmajorkukac té-onlany ponty hugika :-))
Militec kaphato
                         Skoda 120 L
                       A- MajorKa bt.
                     1014. Bp. Uri u. 24.
                      T: 06-20-9446-107
+ - re: ulysse (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

Az  obd2, vagy eobd egy kötelező szabványos protokol együttes, ami az 
autó környezetvédelmellel összefüggő komponenseit foglalja magába. Ez 
kötelező minden, európában 2001 után, újonan forgalomba helyezett
+ - Re. OPEL olajfogyasztas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

Ma kaptam meg az összes HA-t április eljétől kezdve.  :-(

Juhász Károly:
Sajnos a korai ecotech motorok jó része ilyen, sőt ennél jobban is eszik 
az olajat, már 60-80ekm-től is. Biztosat csak a motor megbontása után 
lehet mondani, de eszi szelepszárnál, gyűrűnél is mind. Nem ritka, hogy 
fúrni is kell/ene. Tehát, vagy együtt élsz vele, vagy ráköltesz, adott 
esetben, akár több 100eFt-ot.
---------

Tamás:
>  A gyűrűkopást egy kompresszióméréssel lehet megállapítani, egy
>  normálisabb szerelő meg tudja csinálni,...
A kompresszió mérés a hengerek közötti eltérés megállapítására jó 
módszer, de valójában alkalmatlan a motor állapot felmérésére. Egy 
olajat fogyasztó motornak mindíg nagyon jók a kompresszió értékei, mivel 
az olaj jól tömít ezen a nyomáson. ( az égési csúcsnyomás persze már 
"elfújja" )
Motor állapotot lefújás méréssel érdemes diagnosztizálni.
----------

opelgeri:
A 8szelepeseket nincs értelme az ecotech-hez hasonlítani, alapjaiban más 
konstrukció.
( az Opel ezt elkúrta )
----------

janibácsi:
Nekem úgy tűnik "amerikai" szemlélet amit írsz, ennek itt európában 
nincs értelme. Az 5ezres olajcseréket itt már 30éve túlhaladta a 
technikai szinvonal, mind a motorok, mind az olajak terén.  Jelen 
esetben egy speciális esetről van szó ezzel az Opel motorral, ennél 
nincs értelme a megszokott és többé-kevésbé be is váló módszereknek.
---------

olajak:
Lehet próbálkozni különböző viszkozítású és minősítésű olajakkal, meg 
adalékokkal, valamennyire változhat is a fogyasztás, de itt nem ez az 
igazi megoldás.
Ebbe gyárilag 15W-40-es SJ minősítésű ásványi, vagy 10W-40-es 
félszintetikus olaj való.
A hígabb-sűrűbb elképzelés sokszor nem állja meg a helyét, pláne a hideg 
oldali szám esetében, annak csekély köze van az olajfogyáshoz. A 30-as 
melegoldali minősítésű olaj hidegen sűrűbb, mint a 40-es, de üzemi 
hőmérsékleten már hígabb lehet.
Ez a megoldás akkor hoz javulást, ha az olajfogyasztás többsége 
hidegüzemben jelentkezik. Ellenkező esetben csak növeli azt.

Üdv,  Triznyak

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS