Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 3285
Copyright (C) HIX
2008-01-31
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 gyorshajtas + moral (mind)  42 sor     (cikkei)
2 Mora'l (mind)  62 sor     (cikkei)
3 Re: Auto (mind)  18 sor     (cikkei)
4 re: Dacia Logan uleshuzat (mind)  8 sor     (cikkei)
5 RE: *** HIX AUTO *** #3284 (mind)  31 sor     (cikkei)
6 re: re: RE: sebessegmeres (mind)  25 sor     (cikkei)

+ - gyorshajtas + moral (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


Hogy valami pozitivat is mondjak a magyar kozlekedesi moralrol: szvsz.
(mint kulfoldrol idonkent hazalatogato) '94-'96 ban volt a melyponton,
azota fokozatosan javul, legyen az autopalya, orszagut vagy Budapest.
Nehany fovarosi pelda: nyilt villamosvaganyon mar nincsen kocsiforgalom,
szintugy buszsavban sem. Erre mondhatjatok, hogy a villamossineket
korberaktak beton fe'lgo:mbo:kkel, a buszsavot meg kameraval figyelik, 
igy
az emberek csak azert nem csinaljak, mert nehezebb lett, es nem azert,
mert a magyar mentalitas valtozott. Vegso soron tokmindegy, hogy miert
kozlekedik a nep torvenyesen, mert a kozbiztonsag mindenkeppen novekszik.
Egyebkent mindenfele kenyszerites nelkul megszunt Pesten a csucsforgalmi
dugoban a cikazo savvaltas. (szoljatok, ha csak rosszkor autozok Bp-en)

Tovabbra is tombol viszont az "amig a masik torvenyt szeg, addig en miert
ne" logika es a "ki buszkelkedhet nagyobb szabalyszegessel" vetelkedo,
mint az a listan is megfigyelheto. Minden gyalogos ment mar at a zebran,
amikor piros volt a lampa, de intelligens ember erre nem tul buszke.

: nalunk autopalyan 130, mashol 60 a katyus utakra
: Nemetekneknel no limit

Nemetorszagban a "no limit" azt jelenti, hogy az erre jogilag alkalmas
utak kb. 1/3 szakaszan sebessegkorlatozas van.

: Mas kerdes, hogy ez ovek be nem koteset joval nehezebb bizonyitani

A nemet yard rendszeresen kiall traffipax helyett videokameraval az ut
szelere. Tokeletesen latszik a felvetelen, hogy ki nincsen bekotve (hatso
ules, ill. gyerekek az esetek tulnyomo reszeben).

: De mondjon mar nekem barki megoldasi javaslatot arra nez-
: ve, hogyan jarom meg Nyiregyhazat oda-vissza 4-4.5 ora alatt
: cokmo-kostul?

Repulo, helikopter.


Udv,
marky
+ - Mora'l (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA, szia sex69!

Irod:
"Nevelest nem alulrol, kenyszerrel kell kezdeni, hanem felulrol
peldamutatassal. Vagy ti ugy tapasztaljatok, hogy "nagyjaink" feddhetetlen
eletet elnek? Es igen, en nem tehetek tonkre 100 ostermelot hogy lelepek
a penzukkel, nem szokithetek olajat, nem tehetek tonkre egy bankot, nem
pumpalhatok milliardokat tok felesleges dolgokba, hogy jusson par
millio nekem is. Ahhoz hulye vagyok, keves vagyok, - de talan a legnagyobb
baj -, nem vagyok eleg pofatlan. En "csak" gyorshajtok, megprobalom
minimalizalni az adomat (par 10-100k), megprobalom kihasznalni azokat
a kiskapukat 100 forintert, amiket milliokkal kihasznalok beepitettek a
rendszerbe. A nagysagrendet erzekelitek? Nem a par 10k -t kellene
fenyegetni, hanem olyan torvenyeket hozni, ami a milliokat - es a milliokon
keresztul a milliardokat - is megfogna. Ekkor szinte varazsutesre megszunne
a "par 10k -s emberek" szama is. Csak ugye akkor mibol lenne par millio
(milliard?) ha nem lenne 5x -os aron epulo metro, 2-3x -os aron epulo
autopalyak, 2-3x -os kozbeszerzesek? Nem az en altalam szamla nelkul
vasarolt dolgoktol van az "par" milliard hianyunk. En nem erzem magam
kevesebbnek senkinel: Ha kepviselo ur csal, lop, hazudik, korrumpalhato,
en miert legyek kulonb?"

Valaki a napokban deathwish hozzaszolasa alapjan mar kimondta: "az ilyenek 
miatt tart ott az orszag, ahol". A szemelyes felelosseget ugy latszik, 
kevesen 
ismerik felenk, a korrupcio es a masok semmibevetele nem a kepviseloknel 
kezdodik, hanem ott, hogy nem kerunk nyugtat a zoldsegestol, ott, ahol 
az 
autos 
kidobja a csikket a kocsibol, meg ahol a neni nem szedi fel a kutyaja utan 
a 
kutyaszart. Eloszor talan sajat portajan kellene rendet teremtenie mindenkinek, 
es utana szamon kerni a politikusokat, meg mindenki mast - mert igy sajnos 
semmi jogalap. sax, a leirtak alapjan semmivel nem vagy kulonb, mint az, 
aki 
milliokat vagy milliardokat sibol el - 1xuen csak nincs meg ra lehetoseged, 
ha 
lenne, gondolkodas nelkul megtenned. Persze, "ha  nagyok nem lopnanak, 
a 
kicsik 
is mind azonnal abbahagynak" - ennel gagyibb dumat meg a mediaban is ritkan 
hallani... 

Termesztesen nem hinnem, hogy Te vagy Nagyak lenne az elso szamu kozellenseg 
Magyaro-n, csak igazabol ugyanazt az onzo es szuklatokoru mentalitast kepviselt
i
tek, mint pl. a politikusok (akik egyebkent "miert ne lopnek, ha ezek a 
hulyek 
ott lenne enniyre kisszeru bunkok, majd ha lesznek tisztesseges valasztopolgaro
k
, en is tisztessegesen fogom oket kepviselni" alapon vesznek semmibe Titeket 
is, engem is, stb.)

Piece,

nme

--------------------------Hirdetés-----------------------------

Lakást venne idén?
Ne fizessen milliókkal többet!
http://www.pomo.hu/hitel.html
+ - Re: Auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Az meg hogy nem mondom meg ki vezette ALKOTMANYOS jogom.

Honnan van a jogi diplomad? Add vissza gyorsan. A Magyar Koztarsasag
Alkotmanyaban ilyesmirol szo nincs, viszont a rendszeres testedzesrol
igen. (Fogadjunk, hogy ezt eddig nem tudtad.) Valoszinuleg az USA
alkotmanyanak 5. modositasaval kevered.

>Es az elorebbvalo barminel. Traffipax -> rendor megallit ->
>nem lehet vita. Ennyi. Van egy erdekes dolog a jogban a
>romaiaktol kezdve: A vadlonak kell bizonyatani. Ugyanez
>ervenyes az APEH -re is:

Ha csak az a vitas kerdes, hogy mennyi adoval tartozol, vagy hogy
valami utan adozni kell-e, nem pedig adocsalasrol, ott nincs vadlo,
csak felperes es alperes, es amelyik fel meggyozobb ervvel all elo,
az nyer.

Csaba
+ - re: Dacia Logan uleshuzat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

javaslok egy miltonkapcsos satorponyvat :-)

Egyebkent a gyari kb. 18 ezer forint. Ez draga???


djtiszy
+ - RE: *** HIX AUTO *** #3284 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

	  Frigyes kek villogos temajarol jut eszembe ket gondolat is.
	Az elso, miszerint a megkulonbozteto jelzest hasznalo jarmu
	soforje _koteles_ meggyozodni arrol, hogy megadtak-e neki az
	elsobbseget. Par eve, bizonyara sokatok emlekszik, volt egy
	eleg sulyos baleset a Hungaria-Beke(?) u. sarkan: egy talan
	kisteher nem vette eszre, mikozben neki volt zold, hogy vil-
	logva jon a Hungarian (at a piroson) egy mento. Asszem valaki
	talan eletet is vesztette. (Pont az, akit a mento szallitott?)
	Szoval a sofor ugy nyilatkozott, hogy o mar hogyan is lehetne
	hibas, mikor mindket megkulonbozteto jelzeset hasznalta. Az
	eszem megallt ott is: neki igenis meg kellett volna gyozodnie
	arrol, hogy ot eszrevettek. Nem hiszem, hogy a vilagon akar
	csak egyetlen ember is letezne, aki minden _zoldnel_ megall,
	es meggyozodik rola, hogy biztosan nem jon keresztbe megku-
	lonbozteto jelzest hasznalo gepjarmu... Egyebkent azt hiszem,
	a kisteher vezetojet hoztak ki hibasnak, borzalmasan piszkal-
	ta is az igazsagerzetemet!
	  A masik, hogy amikor "kedvenc miniszterelnokunk" arrol be-
	szelt, hogy "a kiskapukat be kell zarni", megkerdeztem volna
	tole, hogy is van az, hogy mikozben a "por nepnek" a hatat a-
	karjak letepni, addig kormanyzati Audik villogva tolnak le az
	autopalyan 210-zel! (Nem egyszer megesett velem!) (Ertem en,
	"egyes allatok egyenlobbek a tobbieknel"...) :-(
	  Latom, a vita mellesleg lecsengoben, ha tenyleg kezd meg-
	szunni, holnap eloallok uj, bekesebb temaval. :-) (Ha addig
	meg emlekszem ra, mit akarok kerdezni...)
	  Udv mindenkinek:

									Nagyak
+ - re: re: RE: sebessegmeres (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>Én lassan irigylem a Román utakat. Igaz, hogy összesen kb 200km autópályájuk
>>van, de a többi foközlekedésu út széles, jó minoségu, jó leállósávval
>>ellátott út.



nem tudok egyebet csinalni mint egyeterteni az elottem iroval. Azoknak 
a 
szeles, leallosavval ellatott utaknak az a magyarazata hogy picit olcsobb 
volt 
megepiteni mint egy autopalyat, igyhat az itteni okosok ugy dontottek hogy 
am 
legyen. Autopalya pedig nincs sok es egyhamar nem is lesz. Tul draga a 
kivitelez
es es tul sokan akarnak meggazdagodni belole, igy nehezen osztodik le a 
le'.

Maradok annal, hogy nalunk kozlekedni talan holdtolte ejszakakon lehet 
normalisan, akkor jarhatobbak az utak. Persze, idegen helyekre nem ajanlom 
az 
ilyen modon valo eljutast, mivel mindig akadhat egy ujabb bukkano, godor, 
akarmi amiben az ember eltunik autostol, esetleg kitorik a kereke.

Udv,
Szabi

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS