Sziasztok!
djtiszy irta:
: Minimum meresz... Erdemes nezni minden apro reszletet (frizura,
: rendszamok, betuk, ruhak).
A rendszamoknal mit kellene latnom? Ezek a mostani EU-s rendszamok, nem
a
regiek, B-NX 5670 nekem semmit nem mond, a kamion
Garmisch-Partenkirchen-i. A "Berlin 105km" tablanak is van egy
szepseghibaja: a mostani szovetsegi sas van rajta, nem a birodalmi (arrol
nem is beszelve, hogy ilyen tipusu tablak anno nem voltak es az
autopalya egyreszt nem volt aszfaltozott, masreszt leallosavja sem
volt). Egyebkent hihetetlen, hogy kepesek voltak kihagyni a
savanyukaposztat. Tovabba minden gyerek tudja, hogy egy rendes nemet
parbaj akkor kezdodik, amikor a kakukkosora eluti a deli 12-t. :-))))
Meresznek nem mondanam, az angolok szemmel lathatoan szeretik nemet
birodalmi jelkepeket. Amugy a fentiek dacara nekem tetszett.
Udv,
marky
|
>Autovasarlas: Autot szeretnenk venni, olyan 1.2 millio korul.
A Corsa helyett esetleg Astra G Caravan? Persze min. 1.6-os.
Nemcsak ti fértek bele hanem melle egy bevasarlas eredmenye
is, ennyi penzert ki lehet fogni jo darabokat, alkatresz dogivel,
elterjedt, sokan ertenek hozza... Az Opel mellett szol, hogy
nagyobb a hasznaltpiaci felhozatal is belole.
Klima: olyat erdemes, amiben gyarilag benne van, az utolag
beleganyolt erosen meggondolando hogy erdemes-e. Radio ugyanaz.
Ha hasznaltat veszel, keress jol felszereltet.
Sumaksagok: dealerek koreben altalanos a visszatekeres is, a
szilikonapolo spray hasznalata is, (kiporszivozzak, rafujnak egy
flakon muszerfalapolo sprayt amitol jobban csillog, maris +250ezer
ugrott az arcedulara. a torott autok "kifenyezese" is altalanos,
ezt kis gyakorlattal lehet szurni -kulonosen ha kokany modon lett
javitva mert eleve eladasra keszult- ha egy autorol az a benyomasod,
hogy korben mindenhol ossze volt torve legalabb egyszer, jo esellyel
igazad is van, akarmit allit a tulaj.
Serulesmentes kocsit ne feltetlenul akarj: Pesten ritka, es sokra
tartjak. Azt kell eldonteni -szakerto szemek vizsgalata alapjan-
hogy a kocsi (nem koccmentes) eloelete bevallalhato-e, es aranyban
all-e az araval.
Sokan az elremiszto kereskedoi tapasztalatok miatt, eleve csakis
maganember eladot keresnek: egy kozepkoru holgyet vagy idosebb
urat, akirol felteheto hogy vigyazott az autora (max kisebb koccok
nyomai, lelkiismeretesen kijavíttatva) es nem eleg dorzsolt ahhoz,
hogy bevesse a nepperi trukkok arzenaljat. Az ilyen megfelelo eladot
beazonositani mar pszichologia: a latszolag koca-autoarus emberek
legtobbje is jobb esetben "alruhas" nepper. Ha mar a tizedik elado kocsi
tulajatol hallom azt a sablon dumat, hogy "autoalkatresz-forgalmazo
cegnel dolgozom, de ez a sajat kocsim" - megszolal bennem egy
veszcsengo... Kulonosen ha az 5 eves kocsija multjarol semmi
megfoghato, csekkolhato, irasban igazolhato konkretumot nem tud
vagy nem akar eloadni, es parazik a gondolattol, hogy az altalam
kivalasztott szervizben atnezzek a verdat. A johiszemu "amator" arus
ha nem sumakol semmit, tenyleg el akarja adni az autojat, ra fog allni.
Amikor kocsit kerestem, egy ido utan mar a netes kepekrol lattam, mi
lehet bibis az adott kocsiban, mi all ellentetben a hirdetes szovegevel,
hol utalnak mar a hirdetes parameterei nepperre, hol lehet remenykedni
hogy "amator" hirdetorol van szo. Ragaszkodni kell az altalunk valasztott
szerelomuhely altali atvizsgalashoz. Ha nem egyezik bele, viszlat.
Mivel a mai kocsikra inkabb elektromos problemak a jellemzoek, meg
igy is bele lehet futni rejtett, ritka hibakba, amit meg reprodukalni
se egyszeru. Szoval, a hasznaltauto vetel mindig szerencsejatek,
nagy beugroval.
Valaki irta, hogy hasznalt autot csak ismerostol szabad. Masok szerint
pont ismerostol nem celszeru, mert jo esellyel ramegy a jo ismeretseg.
Az Astrat lopjak alkatresznek, erdemes egy valtozar+motorterzar
kombival vedeni az egyedi riaszto mellett. Ha ez nincs eleve benne,
hozza kell gondolni az arhoz. Akarcsak a vonohorog, ami a pesti
nyomulasban eletmento lehet a hatso lokos, hatso ajto szamara...
>Ugy latom nem kaptal valaszt, pedig azt hittem lesz vagy tizenot.
>szoval nezd meg itt:
Hagyjuk mar ezt a szerencsetlen nepiteletet, sehol nincs semmi
ertekelheto trend: a markafanok beirjak ide a dicshimnuszukat, a
berfikazok a szubjektiv fikazast, a rossz peldanyt kifogott luzerek
hogy milyen fostalicska (minden tipus) a frusztralt cegautohasznalok
szinten, hogy bezzeg az audi6 mennyivel jobb. Informaciotartalom
minimalis vagy nulla. Eleg keves tipus van, amit senki nem fikaz.
Az Astrat tipikusan azok szoktak fujolni, akik ceges autonak kaptak,
esetleg romma hajtva, vagy eleve gyulolik mert a fonok/sikeresebb
kollega egy szammal nagyobbat kapott. Pedig nagyon massziv, jol
osszerakott csaladi kisauto.
Negativumkent emlitheto a lomha (hosszu reakcioideju) alacsonyabb
fordulatokon nyomatektalan motor - mai motoroknal elektronika
kerdese, talan az Opelnel szandekosan hangoltak ilyenre, hogy
nehezebb legyen gyilkolni.
Amikor at kellett ulnom par napra egy Suzukiba, a papirkarosszeria-
erzeten kivul, a furge motor volt megszokasa volt a legfurcsabb:
hogy ha ralepek a gazra felugrik a fordulatszam es meglodul a kocsi:)
Astranal, ha ralepek a gazra, fel masodpercig nem tortenik semmi...
A tobbi tapasztalat vegul is megszokhato aprosag. Az ules nem az a
kifejezett kagylos fotel, de egy ido utan elviselheto... ennyi.
A muszerfalat szoktak igenytelennek mondani, en mindent megtalaltam
rajta ami erdekel, semmi folosleges sallang.
VAti
Kérjük, csak akkor nyomtasd ki e levelet, ha feltétlenül szükséges.
A papírgyártáshoz Magyarországon évente kb. 10 millió darab fát kell kivágni.
Please only print this letter if necessary. Hungary cuts approximately
10
million trees per year for its paper usage.
|