Sziasztok,
a spammer Molnar kapcsan felmerult bennem egy regi "igeny": rendkivuli
modon felhaborit az a Danone-reklam, amely szerint "hihetetlen, hogy nem
megy fel egy termek ara", melynek foszereploje 59 Ft-ert a jelenleg 120(?)
grammos joghurt, ami valoban ugyanannyiba kerul, mint a 175(?) grammos
ugyanilyen joghurt x evvel ezelott. En szivesen befizettetnek veluk nehany
millio Ft-ot, szerintetek realis lenne a fogyasztovedelemnel egy olyan
kereset, amely szerint egy most forgalmazott es reklamozott termeket nem
lehet azonosnak beallitani egy ugyanolyan tipusu, amde 46%-kal nagyobb,
azaz csaknem masfelszer akkora kiszerelessel? Ez a Danone-fele matematika
nagyon messzire vezet, mar latom magam elott a politikai kampanyt, hogy
az elmult 5 evben 25%-kal csokkent a 95-os benzin ara, mert mar csak 155
Ft-ba kerul* stb.
Tudom, hogy a reklamok alapvetoen hulyenek nezik az embert, de egy
bizonyos atlatszosag felett a hazugsagot nehezen viselem.
Szerintetek?
udv., Akos
*0,5 liter
|
> Mit szóltok hozzá?
> Láng Attila D., író, APL, FP VT, http://lattilad.org
Benne volnék. Vedd fel vele a kaccsolatot, kérdezd meg mennyiért adja a
micsodát, és összedobjuk, bár én a személyes átvételkori dzsidázás híve
vagyok, a per sem rossz, ha a jogtudorok azt mondják, hogy van esélye..
Esetleg a kettő együtt.
|