Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 3896
Copyright (C) HIX
2012-12-31
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: Autóváltás :) (mind)  15 sor     (cikkei)
2 Fonix (mind)  48 sor     (cikkei)
3 Re Ki mire váltott (mind)  9 sor     (cikkei)
4 re: "melyikajobb" auto (mind)  58 sor     (cikkei)

+ - Re: Autóváltás :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nálam az igazi autóváltás a 0-kilóméteresként megvásárolt Golf III autóm 
324.000 km utáni lecserélésével kezdödött 2003-ban, amikor egy akkor 55.000 
km-t futott C250TD (W202) Mercit vettem. Ezt 2 év és további 118.000 km 
leautózása után egy C220CDI T (S203) Mercire cseréltem, amit 3 év és 184.000 
km 
után az utódjára C220CDI T (S204), majd azt szintén 3 év után és 145.000 
km 
után a ráncfelvarrott utódra C220CDI T (S204)-re...13 hónap elmúltával 
most 
fordul a km-óra 50.000.-re.
Az elmúlt 9.5 év és félmillió valóban panaszmentes merci-kilóméter után 
remélem, hogy a jövöben is tovább ápolhatom a márkahüségemet. 

BUÉK, 
Zsolt
+ - Fonix (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nocsak, hogy felpezsdult a lista! Bevallom, nekem is eszembe jutnak a regi 
szep idok, elmondok magamban egy "de jo lenne megint egy HAT"-ot, nameg 
bennem is megfogalmazodott mar a kerdes: vajon Frigyes mester meg mindig 
far-fetisiszta? Es orulok, hogy ugy tunik, minden rendben, vagyunk meg 
paran 
a bandabol.

Nalam ill. nalunk a Felicia 8 evig szolgalt vezerhajokent, mellette 
asszonykam Clio-ja volt a szaladgalos auto. Aztan a videkre koltozes, 
hazfelujitas miatt a Feliciara harult a melosauto szerepe is, ami ket 
gyerekulessel mar nem volt egyszeru. Raadasul a Clio is igencsak rafizetos 
volt, kb. 50 km-enkent romlott el valami rajta.

Aztan jott a Joe altal is leirt sztori: este hirdetes, reggel uzsgyi Gyorbe, 
alanezes festekmeres stb nuku, csak a latvany, a probaut es a feeling. 
Elso 
generacios Octavia kombi 1,6, ritka színben. Majdnem annyi idos mint a 
Felicia, 30ezerrel tobb van benne, de megis eg es fold a ket auto. Latszott 
rajta hogy nem csak az eladasra pofoztak ki, hanem tenyleg vigyaztak ra. 
Ugyhogy most o a csaladi auto, a Felicia pedig atigazolt a masodosztalyba. 
Clio meg uj gazdit keresett.

Mielott ezt az Octaviat megtalaltuk, akadt egy masik. Messzirol jol nezett 
ki, de kozelrol mar igencsak veres volt a torka. 130e km, M-es rendszam, 
jaj 
gyanus. Szetkopott ajtofogantyu, furkalt muszerfal? Nezzuk csak meg jobban! 
Teto elso reszen kozepen szabalyos teglalap alaku folt. Epp egy taxilampa 
meretu. Mondom az eladonak, hogy hogy is van ez a 130e? Aszongya harom 
evet 
allt az auto valami banki bigyo miatt. De meg akkor is maradt epp eleg 
ev, 
hogy a 130e-nek a fele... ize... a duplaja se legyen igaz.

Egyebkent amit ez az auto (marmint az Octavia) el tud nyelni, az valami 
bodulet. 2 felnott + 2 gyerek + kobmeternyi csomag. Ahanyszor lemegyunk 
Kecskemetre a mamahoz, es kipakolunk a kocsibol a lepcsohazba, mindig jon 
egy szomszed es elamulva teszi fel a kerdest: jo isten, tan koltoztok? 
Pedig 
a babakocsit meg nem is latta, hiszen az a csomitartoban maradt :-) Ja 
es 
nincs a plafonig pakolva, hanem rendesen kilatok a hatso ablakon!
Egyebkent meg tartos atlagban 2 decivel eszik tobbet mint az 1,3-as Felicia, 
es hat ugye kenyelemben, menetteljesitmenyben, biztonsagban igencsak messze 
felulmulja azt. Szoval szeretjuk.

Udv: Soma
+ - Re Ki mire váltott (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

B.U.É.K. Urak!

Nyugdíjasként erre váltottam és egyre kevesebbet ülök a 10 éves 
Corsámban.:-)

http://hix.hu/fCTdq-picasaweb.google.com

--
Mészáros Géza
+ - re: "melyikajobb" auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Na akkor hízlaljuk a listát. Íme a zeemútnyócév! Miután 
árkot-bokrot-havat-országhatárt bejártam az első autómmal és 
beleszerettem a hátsókerékhajtásba (77-es ezerkettes Zsiga), szerelemből 
megvettem első terepjárómat (Niva 1.7i) további árkok-bokrok járására. 
Érdekes, de utólag visszagondolva ügy tűnik, a Zsigával meredekebb 
műveleteket hajtottam végre. Persze biztos azért, mert azzal feladat 
volt a terepjárás. Aztán a Niva lassan többet állt mint ment. 230ekm 
után épp csak a torka volt véres (már akkor is, amikor megvettem). Két 
év után egy kölcsönsuzukiban ülve eldöntöttem, mennie kell. Józan ésszel 
nyilván a Suzukit kellett volna megvennem, abba csak tankolni kell, nem 
is sokat. De neeeeeem! :)

Jött a következő szerelem, a V6. Majdnem Ford Taunus lett, de aztán 
többféle Sierra kivitel és okospapírozásos cécó helyett megérkezett az 
első Scorpio. Egy 2.8-V6. Ezt az autót utólag úgy magyarázom, hogy csak 
arra kellett, hogy valami guruljon alattam. Eredetileg volt vele 
komolyabb elképzelésem, donor is lett mellé, de kiderült, hogy akárcsak 
a Nivának, semmi baja, épp csak a torka véres. :) Aztán a biztonság 
kedvéért beletörtem a gyújtáskapcsolóba a kulcsot, az utolsó napjaiban 
csavarhúzóval indítóztam. Na, akkor mennie kell, ment is, de az is 
kalandos volt, megbüntették autópályán a tréleren szállított autót. Azt 
gondolnád, hogy ilyet soha többet... De már meg is láttam az utódját. 
Rohanás Pestre, próbakör, csengetés. Ő a Scorpio 2.4-V6. Hazahozott, 
majd elkezdett rángatni. Hengerfejes volt... ááá. Megcsináltuk, jó lett. 
Aztán egy esős napon egy parkolóban magától megtörölte a szélvédőjét. 
Még villantott is. Arra járó asszonkák mondták, de édes... Na ja, 
szerencsére volt csere biztitáblám az eredeti szétázott-szétégett 
helyett. Most már negyedik éve lesz, hogy jól szolgál, szeretjük, 
garázsban alszik.

Rövid kitérő a Subaru Justy játszósautó, a második terepjáróm, ami ugyan 
egyáltalán nem terepjárónak készült, de a kapcsolható összkerékkel 
meglepően jól teljesített a kis háromhengeres, rendszám és kipufogó 
nélkül is. Aztán megette a válcság-recepció-gázszámla.

Most nyáron jött megint egy kistesó, egy 900-as Fiat Cinquecento. 
Szintén neten meglátás, Pestre rohanás, rövid próbakör, elhozás. Ezt a 
projektet eleve úgy indítottam, hogy megfelelően véres torkú legyen, 
cserébe nagyon olcsó. Így is lett, lyukas padlólemezzel, törött üléssel, 
csöpögő olajjal hoztam el. Meglepetésre most sikerült egy jó állapotú 
kocsit venni, a dolgok jó része már meg van oldva rajta, drágábban is 
vehettem volna rosszabbat. Kicsi, praktikus, mindenhol elférős gokart 
ez, hátul a kutya épp elfér, ember nem nagyon. A kényelem is gokartos, 
na a sebesség az nem igazán. Sebaj, a célnak megfelel.

És igen, amikor hetekig a Cinquecentoval járok, hétvégén beülök a 
Scorpioba csak azért, hogy beindítsam. És ha leesik a hó, akkor 
biztonságilag, családilag tökéletesen ideologizálva _nem_lehet_ a kicsit 
járatni, csapatni _kell_ a naggyal :)

Most ráérős időmben egy olyan utánfutót keresek, ami a Cinquecento 
szállítására épp alkalmas, de vele a futót üresen tovább tudom vontatni. 
Vajon kijön valahogy a matek? :D

üdv
Hunter

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS